KIRKKO varasti omaisuuteni ja evidenssini

Anonyymi

Kirkko varasti omaisuuteni ja evidenssini, vaikka oli vuosia auttamatta minua ja miesystävääni, jotka olimme joutuneet Jumalien hirveään vale-kohteluun. Jumalat mm. levittivät meistä ilmestyksiä, joissa jouduimme olla mm. pedofiilien osassa. Kirkko tiesi tämän kaiken ja myös sen millä
kaikella tavalla Herrat Jumalat olivat hyökänneet kimppuumme.

Kirjoitin tästä koko tarinasta kirjan, ja nyt olen peräänkuuluttanut Kirkolle sitä kaikkea evidenssiä, jonka jouduin heille hätäpäissäni soittamaan vuosien ajan. Sillä evidenssillä pystyn itse välttämään erittäin kalliit oikeudenkäyntikulut, kun aika varmaa on, että joudumme asiaa käsittelemään oikeudessa plagiaatti-syytöksiä vastaan. Olen aika varma (tulevaisuus sen todistaa), että samoihin aikoihin alkoi moni muukin kirjoittamaan samoista asioista. En salli, että minulta viedään nekin asiat, likimain sanasta sanaan. AIka varmaa, että oikeudessa joudumme tuota asiaa käsittelemään.

Kirkko on väittänyt, ettei sen tarvitse koskaan säilyttää mitään puhepostiviestejä (niitä mm. evidenssini) eikä muitakaan viestejä,. jos eivät ne ole Kirkolle itselleen tärkeitä. Kirkko kuitenkin tiesi, erityisesti koko asiaamme vuosien ajan hoitanut nais-pappi, että kyseiset puhepostiviestit ovat minulle äärettömän kalliita ja että mihin tarkoitukseen niitä tarvitsen= välttyäkseni miljoona-korvausvaatimuksilta. Tämä kys. nais-pappi antoi myös ymmärtää, että ne kaikki puhepostiviestini ovat olemassa, tallella (tämä kaikki minulla on kirjallisena todistusaineistona).

Tämä kyseinen pappi vielä tiesi, v. 2017 lopulla tai ihan v. 2018 alussa, että tietystä ajankohdasta lähtien ne puhepostiviestini toimivat evidenssinä, jos minulle sattuu jotain. Eli hän tiesi, ettei niitä saa hävittää. Hän myös sanoi 6/2018 käyneensä kuuntelemassa niitä uudestaan läpi, koska olin pyytänyt häneltä kirjallisen todistuksen siitä evidenssin sisällöstä. Mutta hän kieltäytyi siitäkin, ja suostui antamaan vain yltiöpäisen ympäripyöreän todistuksen, mitäänsanomattoman, josta ei olisi ikinä ollut mitään hyötyä missään Oikeudessa. Hän tiesi jo silloin, mitkä hirvittävät korvausvaatimukset oikeudenkäyntikuluineen olivat tulossa osakseni. Ja silti kieltäytyi kaikesta!

Ja kaiken kukkuraksi Kirkko haluaa vielä itsepintaisesti pitää omaisuuteni omanaan. V. 12/2009 lahjoitin Kirkon Ulkomaan Avulle 34 000€, josta tosi pahojen raha-vaikeuksien takia sain takaisin yht. 8 100, kolmena eri kertana. Myös kaksi kertaa laitoin KUA:lle hyväntekeväisyyteen koko palkkani. Joten toimikoot nyt ihan samalla lailla, eläköön puolisoidensa rahoilla ja Kirkon ruoilla.

Mutta silti Kirkko varastaa vain koko omaisuuteni ja evidenssini EIKÄ suostu niitä millään antamaan takaisin! Asia tulee olemaan erittäin julkinen, en viitsi sanoa kuinka julkinen! Tuollaista varkautta EN anna anteeksi. Enkä sitä valehtelua, että kaikkia autetaan, ja paskan marjat ollut minkäänlaisina aikoina=yhteenkään hätäsoittopyyntöön eivät koskaan vastanneet eikä kirjallisiinkaan, eivät papit eivätkä piispat. Asia on Julkinen!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaiken kukkuraksi ehdotin Kirkolle, että jotta saisin oman omaisuuteni takaisin, se järjestyisi esim. sillä, että Kirkon papit (2000 kpl) ja 6 kpl piispoja (jotka myös jättivät vastaamatta hätähuutoviesteihini) maksaisivat kukin (kertaluontoisena suorituksena) n. 12 € per nuppi, tarkalleen saatavani on 15,70 € per kys. nuppimäärä. Ikävä kyllä eivät suostuneet.

      No, sitten ehdotin heille, että jos saatavani, omaisuuteni summa jaettaisiin Kirkon kaikkien työntekijöiden kesken, olisi kertaluontoinen suoritus 1,575 € per hlö. Eivät ole tähän asti suostuneet. On se kumma, jos eivät ala heltymään ja antamaan omaisuuttani ja evidenssiäni takaisin minulle. On todella sitten hävytöntä olla antamatta, kun kerta jättivät hirveisiin vaikeuksiin, Jumalien paskiaisten Käsiin yksin olemaan, ilman yhtäkään vastausta hätähuuto-viesteihini! On se kumma, kun jos vieläkin kehtaavat olla antamatta omaisuuttani takaisin. Ja entäs evidenssini...?

      On se kumma, aivan varmasti näin! Kun tietävät kuinka äärettömän kalliiksi tuo kaikki tulee minulle, mutta kuinka ilmaiseksi pystyvät sen tosta noin vaan hoitamaan, kun vain haluavat. Tätä kaikkea sitten Kirkko kaiketi vissiin vaan haluaa, ottaa ja viedä!

    • Anonyymi

      Kirkko kieltäytyy ehdottomasti maksamasta VELKAANSA takaisin, vaan pitää sitä omanaan. Taivaan ja lähinnä uhrien lunnasrahoillahan he elelevät kylläkin, sillä ihmiset usein ostavat Taivas-paikkansa kuulumalla Kirkkoon tai lahjoittamalla isojakin summia, kuten minä, lähes koko nälkävuosina tienaamani omaisuuden.

      Ainakin ihmiset ostavat hyvän luottamuksen ja asiallisen kohtelun Jumalalta kuulumalla Kirkkoon. Eli uhrien lunnasrahoulla elelevät, eivät omillaan. Minun uhrirahani ovat kaiken lisäksi koostuneet verisistä kidutuksista, joita Jumalat tekivät ennen ja jälkeen lahjoitustani.

      Kirkko kieltäytyy ehdottomasti myös edes vastaamasta minulle kirjallisesti kysymykseen: onko minun Kirkolle jättämiäni puhepostiviestejä, hätähuuto-viestejäni (evidenssini plagiaattisyytöksiä vastaan) enää olemassa, ja jos on, missä määrin.

      Kirkko on kaikin tavoin VALEHTELEVA huijari, joka VARASTAA uhrien rahat, ja mutta toisaalta vielä, on ITSEabsoluuttisesti auttamatta näitä uhreja, lahjoittajia ja/tai Kirkkoon kuuluvia jäseniään.

      En IKINÄ saanut apua, yhteydenottoja takaisin puhelimitse tai kirjallisestikaan, kun hädässämme jätin heille hätä-soittopyyntöjä. Näin toimii Kirkko pappeineen ja piispoineen. Ja nyt Kirkko haluaa vieläpä VARASTAA minulta n. 32 000 € (sis. kaikki lahjoitusrahani ja kirkollisveroni), että olisin käytännössä katsoen maksanut Jumalille ja Kirkolle minun ja läheiseni järkyttävästä kidutus-uhraamisesta, verisestä kärsimyksestämme ja häpäisevistä valeiden levittelystä koko 32 000€!

      Uskomatonta, mutta Totta, vain uskontokunta ja jokin umpi-valehteleva virkataho VOI olla noin rosvo ja luistaa kaikista korvausvelvollisuus asioista, vedoten valeisiin, joita EI kyllä muut usko kun kys. tahot ITSE.

      VALEIDEN täyttämiä huijareita KOKO porukka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe