silikonit lihaksen päälle

Anonyymi

kertokaahan kokemuksia silikoneista lihaksen päällä? näkyvätkö reunat ? entä laskeutuvatko ” aidon oloisesti”
miltä tuntuu liikkuessa ym
oletko lllut tyytyväinen, että otit nimenomaan lihaksen päälle

2

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveyden kannalta olisi edullisempaa hankkia lihakset salilta. Ja muutenkin. Miten silikonien kanssa edes voi urheilla, jos niitä pitää varoa? Ihminen alkaa rapautumaan varsin nuorena. Parikymppinen mies saa hauikset vielä helposti, nelikymppisillä enää harvalla komeita hauiksia on. Että ajatella siitä käsin. Miltä näyttää, kun iho ja ihonalusrasva ovat ohentuneet ja lihakset huvenneet muutenkin. Todennäköisesti varsinaiselta pelleltä näyttää siinä vaiheessa. Ja se hetki on pian, jos urheilu ei kiinnosta nytkään.

• Anonyymi

Ei kai aloituksessa ole kyse miesten silikoni-implanteista joilla suurennetaan rintalihaksia. Naisten rintoja ei pystytä suurentamaan oikeastaan lainkaan salilla, pikemminkin päinvastoin kun rasvaa häviää rinnoistakin.

Kun naisten rintoja suurennetaan silikoni-implanteilla, omien rintojen koko ja rasvamäärä ratkaisee asennustavan. Jos rinnat ovat pienet ja rasvakerros ohut, implantit asennetaan yleensä rintalihaksen alle ettei implanttien reunat näy. Jos rasvaa on rinnoissa riittävästi, voidaan implantit asettaa kokonaan tai osittain rintalihaksen päälle. Rinnat kyllä laskeutuu aika hyvin luonnollisesti varsinkin jos implantit ovat kokonaan rintalihaksen päällä. Jos rasvaa katoaa myöhemmin, vaarana on "tennispallo sukassa" -efekti.
        Lääkäri kyllä arvioi mikä asennustapa on paras kullekin potilaalle. Jonkun omat kokemukset eivät välttämättä päde omaan tilanteeseen. Minulla on implantit kokonaan rintalihaksen alla, eikä niitä huomaa mitenkään, suurentaa vaan rintoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe