Kaikki rintaimplanteista

Anonyymi

Vihdoin 10 vuoden haaveilun jälkeen hankkimassa implantit. Olen 35-vuotias ja lapsiluku on täynnä.
Kuulisin mielellään missä ja kenellä olette käyneet laittamassa? Mitä laitettiin ja mitä olette tykänneet lopputuloksesta.

15

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis oikeesti? Vieläkö joku haaveilee silikoneista sen syöpäriski-asian jälkeen😳 suurin osa poistattaa niitä syövän pelon vuoksi.

Olen niiiiiiiiin onnellinen kun sain ne elimistöstäni pois 11v jälkeen. Ette voi uskoa kuin hyvä olo on! Ja kaikki epämääräiset oireet olivat poissa noin kk päästä kun ne poistettiin. Nyt olen niin oma itseni. Niistä ei ollut kuin riesaa. Eka 2viikkoa oli kivaa.

• Anonyymi

Tätähän mie just kysyin...

• Anonyymi

Se syöpäriskijuttu oli uutisankka. Esiintyminen on hyvin harvinaista ja lääkäritkin suosittelivat ettei implantteja aleta poistamaan paniikissa.

Minullakin on tällaiset "syöpäimplantit" (karheapintaiset) ollut jo 13 vuotta eikä ole ollut mitään oireita. Eihän niitä edes muista kuin vain tätä palstaa lukiessa. Jos poistaisin implanttini, ei olisi lainkaan kivaa jäljelle jäävien "kansallispuvun taskujen" kanssa.
        Kävin aikoinaan laitattamassa implanttini Virossa, jotta sain kohtuuhinnalla hyvän lääkärin palvelun ja parhaat mahdolliset merkki-implantit. Lopputulos oli hyvä eikä ole siitä huonontunut näinä vuosina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se syöpäriskijuttu oli uutisankka. Esiintyminen on hyvin harvinaista ja lääkäritkin suosittelivat ettei implantteja aleta poistamaan paniikissa.

Minullakin on tällaiset "syöpäimplantit" (karheapintaiset) ollut jo 13 vuotta eikä ole ollut mitään oireita. Eihän niitä edes muista kuin vain tätä palstaa lukiessa. Jos poistaisin implanttini, ei olisi lainkaan kivaa jäljelle jäävien "kansallispuvun taskujen" kanssa.
        Kävin aikoinaan laitattamassa implanttini Virossa, jotta sain kohtuuhinnalla hyvän lääkärin palvelun ja parhaat mahdolliset merkki-implantit. Lopputulos oli hyvä eikä ole siitä huonontunut näinä vuosina.

Ei muuten todellakaan ollut uutisankka. Jos sinä näin toivot, onnea.

Ota ja tutki asiaa. Nyt sitä vain hyssytellään että asiat saadaan hoidettua ilman paniikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä poistatin. Ja itseasiassa oli yllätys että ei ne ollutkaan kansallispuvun taskut😳
        Olen kyllä tyytyväinen nyt, mutta sehän on jokaisen oma asia mitä haluaa itselleen tehdä. Mutta en ikinä, koskaan laittaisi niitä uudelleen.

Mulla laitettiin 9v sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ja tutki asiaa. Nyt sitä vain hyssytellään että asiat saadaan hoidettua ilman paniikkia.

Minkä sille mahtaa että syöpätapauksia tuosta syystä on vaan vähän. Asiasta nousi silloin aikoinaan iso uutinen, enää siitä ei puhuta koska kyseinen syöpä on harvinainen. Ilmeisesti implantteja vaihdetaan luonnollisen vaihtoaikataulun mukaisessa järjestyksessä eikä uusia tapauksia esiinny kovin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutki itse asiaa, että ymmärrät siitä edes alkeet. Syöpäriski ei liity kaikkiin implantteihin. Turha siis hysterisoida,että pelkkä implanttien laitto olisi riski. Toisekseen en tiedä ketään, joka olisi tämän takia päätynyt poistattamaan implanttinsa. Ihan järkevää harkita, jos itsellä on kyseiset karheapintaiset implantit, mutta muuten hölmöä ylireagointia.

• Anonyymi

Minulle laitettiin juuri eilen. 45- v nainen AA- kupin rinnat ja 360 CC implantit, isoin koko mikä näytti vielä luonnolliselta. Rinnanympärys 80.

Eka päivä kipuja, eka yö kipeä vähän. Nyt toisena päivänä ei juurikaan kipuja. Kaikki meni hyvin.

Aiemmin olen jo saanut julkisella rintojen kohotuksen, nyt yksityisesti implantit. Tyytyväinen olen, koko muuttui C-kooksi. Nyt näytän muodokkaalta mutta tulos luonnollinen. Tissit Terhakkaat ja pystyt.

• Anonyymi

Vielä terhakat ja pystyt. Ei ne kauaa ole.

• Anonyymi

Tässä vaiheessa on vielä runsaasti turvotusta, joka jatkuu vähintään puoli vuotta, hiljalleen pienentyen. Kyllä ne terhakkaat ja pystyt rinnat laskeutuu ajan kanssa luonnolliseksi ja koko jäänee B kupiksi. Mutta onhan tuo kaksi kuppikokoa sekin ihan hyvä ja yleensä lääkärinkin tavoittelema jos potilas pyytää luonnollista ulkomuotoa.

• Anonyymi

Jopa joo. Itseasiassa tissit ovat tässä vaiheessa DD- koka, uskon että lopullinen koko on isohko C.

Ihanaa kyttäämistä. Mutta huvinsa kullakin.

• Anonyymi

Rinnat kyllä muutuvat todella paljon leikkauksen jälkeisinä kuukausina. Todellista kokoa ja muotoa näet sitten n. puolen vuoden kohdalla. Ei siitä kannata hermostua,tämä on vain tosiasia.

• Anonyymi

Minulla on 5 vuotta olleet Nagorin implantit. Oon ollut tosi tyytyväinen enkä ole katunut - lasten ja imetysten jäljiltä ei jäänyt mitään, nyt on ihanan naisellinen olo eikä rintsikkaostoksilla tarvitse enää itkeä kun kupit tyhjää täynnä. Pitkään puntaroin ja mietin asiaa, eniten hirvitti muiden mielipiteet asiasta. Lähipiirille kerroin ja tulihan sieltä kuraa niskaan, ja edelleenkin jaksavat selän takana mun päätöstä ruotia mutta se on heidän asiansa..

• Anonyymi

Tykkään pienistä rinnoista!
      En tykkää sinusta enää, kun sinulla mahtavat rintaimplantit!

Huhuhuh!

• Anonyymi

Minulla sama tilanne ja olen varannut itselleni jo leikkausajan Finestin kautta Tallinnaan. En ymmärrä miten jotkut jaksaa nillittää jostain syöpäriskista kun kuolla voi muutenkin joka päivä. Itse ainakin nautin hetkistä päivä kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe