Reilun pelin matkailua Pattayalle.

Anonyymi

Miten ollakaan kaikki Pattayan matkailijat yhtä reiluja riippuvuussuhdekammoisia.

Reilu peli. Paljon reilumpi ja rehellisempi peli kuin vaimojen ja tyttöystävien kanssa. Vakisuhteissa on niin paljon kusetusta ja harhaa.
Riippuvuussuhteita, kiristystä ja kaikenlaista vilppiä.
Rahaakin menee paljon enemmän kuin vapaana.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikenlaista vilppiä ..... hmmm ..... noh ........ tehdasvierailulla saksassa ja 400 kaatoa.

• Minä olin 2 x Suomi- avioliitoissa ja hävisin satoja tuhansia euroja.
        Mitä sain vastineeksi parempaa kuin olisin saanut esim. ostetuilta Thai- tytöiltä?

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Minä olin 2 x Suomi- avioliitoissa ja hävisin satoja tuhansia euroja.
        Mitä sain vastineeksi parempaa kuin olisin saanut esim. ostetuilta Thai- tytöiltä?

Tyttäret olet saanut aikana jolloin ämmäsi eivät olleet vielä järjissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttäret olet saanut aikana jolloin ämmäsi eivät olleet vielä järjissään.

Tarinasi mukaan sinä Lerssån olet myös eronnut suomalaisesta vaimostasi ja ottanut tilalle thaivaimon. Miksi tuomitset muita siitä mitä olet itsekin tehnyt? Luulisi että ymmärrät kokemuksesta että sekä liittoon että eroon vaaditaan kaksi ihmistä, eikä ulkopuoliset koskaan voi sanoa tai päättää mikä oli kenenkin vika, kuka lähti kuka jäi ja kumpi teki enemmän väärin ja kenen mielestä. Tango ei onnistu yksin.
        Alussa (varsinkaan nuorena) ei voi tietää miten satu päättyy. Rohkeat siihen kuitenkin mukaan lähtevät ja arat jää rannalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarinasi mukaan sinä Lerssån olet myös eronnut suomalaisesta vaimostasi ja ottanut tilalle thaivaimon. Miksi tuomitset muita siitä mitä olet itsekin tehnyt? Luulisi että ymmärrät kokemuksesta että sekä liittoon että eroon vaaditaan kaksi ihmistä, eikä ulkopuoliset koskaan voi sanoa tai päättää mikä oli kenenkin vika, kuka lähti kuka jäi ja kumpi teki enemmän väärin ja kenen mielestä. Tango ei onnistu yksin.
        Alussa (varsinkaan nuorena) ei voi tietää miten satu päättyy. Rohkeat siihen kuitenkin mukaan lähtevät ja arat jää rannalle.

Tango ei onnistu yksin mutta Pattayan rakkailta onnistuu yksin ämmiensä haukkuminen anoina noille ilmaisforkalla, sitä ei edes rakkaiden ämmät alennu tekemään, eikä ämmillä ole Nazin tavoin itse itsensä fanina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tango ei onnistu yksin mutta Pattayan rakkailta onnistuu yksin ämmiensä haukkuminen anoina noille ilmaisforkalla, sitä ei edes rakkaiden ämmät alennu tekemään, eikä ämmillä ole Nazin tavoin itse itsensä fanina.

Kaikkien tarina ei ole samanlainen. Minä rakastan exiäni edelleen ja tulen juttuun. En koskaan ämmittelisi heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien tarina ei ole samanlainen. Minä rakastan exiäni edelleen ja tulen juttuun. En koskaan ämmittelisi heitä.

Juuri näin... öh köh... suurinpiirtein siis.
        Rakastan edelleen, not.
        Toki juttuun tulen, enkä koskaan ole ämmitellyt heitä.

• Anonyymi

Kyllä sellainen 30 vuotta perhe ja avioelämää on ihan riittävä määrä yhteen elämään. Sitten vapauden tuulien koittaessa alkaa ihan uusi elämä. Jos liitto on pystyyn kuollut tai riitaisa, ei ole mitään järkeä jäädä tuleen makaamaan. Sellainen vie ennenaikaiseen hautaan.

• Anonyymi

Onnea nuorelleparille Buriramiin.

• Anonyymi

Maksulliset lienee se kaikkein rehellisin suhde mitä miehellä voi olla naisen kanssa. Siinä ei ole riippuvaisuuksia vaan se on kerralla selvä. Kaikki on tullut kokeiltua. Suurimmat treffipalstat niin Thaimaassa kuin Suomessakin. Olen sen verran korkealla moraalilla varustettu että en lepertele pesän takia ellen sitten ole tosissaan. Pesänsaantiprosenttini on kuitenkin lähellä sataa treffikumppanien kanssa. Minkäs sille voin että naiset tykkää. Annetaan sitten kun kerta haluavat. Muistan vain kaksi tapausta jotka ei johtaneet sänkyyn. Toinen oli minun valinta ja toisessa tapauksessa naisen. Maailman paras deittipalsta on Thaicupid. Hemmetin hyvää ja kivaa likkaa ja aina valmiina pienelle lemmenlomalle ja siellä ei esitetä mitään vaan ollaan ihan tosissaan messissä. Suosittelen naista etsiville.
      Sen verran oon tinderiäkin kokeillut että voin yhtyä tuohon artikkeliin.
      https://yle.fi/uutiset/3-11212319
      Tinder on aivan hanurista. Epätoivoiset seikkailijat poukkoilee kukasta kukkaan eikä keskity yhteen kerrallaan ollenkaan. Kaikkein lihavimmat ja juopoimmat löytyy sieltä. Jos nainen kertoo harrastavansa hyötyliikuntaa niin se tarkoittaa jääkaapilta sidukan hakemista.

Cupidman

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe