Rukoillaan yhdessä Suomen päättäjien puolesta Sanan kehoituksen mukaisesti: "Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa. Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden. Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa ..." (Paavalin 1. kirje Timoteukselle 2:1-6) Muistakaamme erityisesti opetusministeri Li Anderssonia, että hän tulisi elävään uskoon! Kiitos, että huomioitte tämän. Meillä on rukouksia kuuleva Jumala, joka aikanaan vastaa kaikkiin pyyntöihimme ja anomisiimme. "vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras" (Jaak 5:16).
VETOOMUS kaikille uskoville
32
<50
Vastaukset
Suomessa ei ole kuninkaita. Mutta miksi juuri Li Anderssonin tulisi tulla "elävään uskoon", onko hän jotenkin erityisen syntinen?
- Anonyymi
Rukoillaan, että Jumalan tahto tapahtuisi.
Toisaalta tietysti voimme esittää erilaisia pyyntöjä, esim. että Jumala varjelisi Suomea ja kansaamme enemmältä pahalta, hajoittaisi maanpetoshallituksen ja antaisi viisaammat ja asiallisemmat päättäjät kuin meille on nyt suotu. Meillehän tunkee vihollista tuhansittain yli rajojen ja kansanpetturihallituksesta johtuen kansamme on todellisessa vaarassa. Lapsia ja vanhuksia raiskataan ja tämän tuomitsemista kutsuu hallituksemme rasismiksi!
Muistetaan aina, ketkä tämän pahan aiheuttivat.- Anonyymi
”Rukoillaan, että Jumalan tahto tapahtuisi.”
Eikö se sitten tapahdu? Vai katseleeko Jumala maailmaa todeten, että luominen meni vituiksi taas kerran ja on aika hukuttaa taas Maapallon väestö - kenties paria Jumalan mielittyä lukuunottamatta. Vedenpaisumus versio 2. Kolmas kerta toden sanoo! - Anonyymi
Mitäpä tuo velvottaa rukoilu kaikkivaltiaan valtaa vastaan. Tekee mitä sattuu huvittamaan ja kieroon mieleen putkahtamaan.
No itsesuggestiostahan siinnä kyse onkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä tuo velvottaa rukoilu kaikkivaltiaan valtaa vastaan. Tekee mitä sattuu huvittamaan ja kieroon mieleen putkahtamaan.
No itsesuggestiostahan siinnä kyse onkin.Miksi pitäisi rukoilla kaikkivaltiasta vastaan?
On paikallaa rukoilla,suomen hallituksen puolesta asioiten päätämisetä Jumalan tahdon mukaisesti.
- Anonyymi
Mites on onnistunut tähän saakka?
Anonyymi kirjoitti:
Mites on onnistunut tähän saakka?
Kuten on näkynyt,vähä varaiset kärsivät joka suhteessa.
- Anonyymi
No miltäs tuo ryhmäsellainen tuntuu?
- Anonyymi
Jos uskoo että Jumalan tahto toteutuu aina ja kaikessa niin voi olettaa että ylpeä Suomen kansa on saanut kuritukseksi kärsiä tämän terroristien mellastuksen.
Jos kansa nöyrtyisi pyytämään armoa niin voisimme saada asiat paremmiksi.- Anonyymi
Jumalan nk. tahto ei tapahdu aina, sillä Hän sallii myös ihmisten itsensä toteuttaa itseään. Tässä maailma on jakautunut: kuka on kenenkin Herra.
Jumalalla on hyvä tahto, mutta Hän ei pakota siihen ketään. Näin kukin ihminen, osoittaessaan itse itsensä, samalla myös itse tuomitsee itsensä.
Ihminen itse saa joko hyväksyä Jumalan tahdon elämässään, tai vastaavasti Jumalan häntä estämättä, toteuttaa itseään, myös pahuuttaan.
Yksilöidyissä tilanteissa Jumala voi pyynnöstä, tai pyytämättä lähettää suojeluksensa ja apunsa ja tätä uskovat kokevatkin eri tavoin, jatkuvasti, päivittäun, mutta etenkin, jos ihminen itse on Jumalan vastainen, ei Jumala Itseään tyrkytä. Hän voi kokonaan kääntää selkänsä tällaiselle ihmiselle. Apua ei heru.
Kun ihmiskunnan aika loppuu, silloin kukin yksilö tuomitaan Jumalan tuomioistuimen mukaisesti. Uskovilla on puolustusasianajajanaan Pyhä Henki. Jumalattomilla ei muuta kuin oma, "kaikkiviisas" itsensä.
Kuka heitä syyttää Jumalan edessä? Ei Jeesus. Vaan Saatana. Enkeli, jota monet olivat luulleet jopa ystäväkseen! - Anonyymi
paju1 kirjoitti:
Kansa tekisi parannusta asiat olisivat,paremmat.
Paljon on tehtykin, emme polta ihmisiä noitinakaan enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö, miksette?
Anonyymi kirjoitti:
Jumalattomuus kukoistaa,suomen kansassa,ihmiset oma hyväisiä oman eduntavoittelijoita suurin osa.
Olisi todella paranuksen paikka!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan nk. tahto ei tapahdu aina, sillä Hän sallii myös ihmisten itsensä toteuttaa itseään. Tässä maailma on jakautunut: kuka on kenenkin Herra.
Jumalalla on hyvä tahto, mutta Hän ei pakota siihen ketään. Näin kukin ihminen, osoittaessaan itse itsensä, samalla myös itse tuomitsee itsensä.
Ihminen itse saa joko hyväksyä Jumalan tahdon elämässään, tai vastaavasti Jumalan häntä estämättä, toteuttaa itseään, myös pahuuttaan.
Yksilöidyissä tilanteissa Jumala voi pyynnöstä, tai pyytämättä lähettää suojeluksensa ja apunsa ja tätä uskovat kokevatkin eri tavoin, jatkuvasti, päivittäun, mutta etenkin, jos ihminen itse on Jumalan vastainen, ei Jumala Itseään tyrkytä. Hän voi kokonaan kääntää selkänsä tällaiselle ihmiselle. Apua ei heru.
Kun ihmiskunnan aika loppuu, silloin kukin yksilö tuomitaan Jumalan tuomioistuimen mukaisesti. Uskovilla on puolustusasianajajanaan Pyhä Henki. Jumalattomilla ei muuta kuin oma, "kaikkiviisas" itsensä.
Kuka heitä syyttää Jumalan edessä? Ei Jeesus. Vaan Saatana. Enkeli, jota monet olivat luulleet jopa ystäväkseen!"Jumalan nk. tahto ei tapahdu aina, sillä Hän sallii myös ihmisten itsensä toteuttaa itseään. Tässä maailma on jakautunut: kuka on kenenkin Herra."
Oletetaanpa nyt että Jumala tahtoo asiaa A ja näkee että onkin tapahtumassa asia B. Hän on kaikkivaltias ja voisi ilman pienintäkään ponnistusta vaikuttaa niin että tapahtuisi asia A. Mutta jos hän ei niin tee ja tapahtuu asia B, hän on itse asiassa tahtonut että tapahtuisi asia B.
Kaikkivaltiaan kaikkitietävän tahto tapahtuu aina, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Anonyymi kirjoitti:
Kuka heitä syyttää Jumalan edessä? Ei Jeesus. Vaan Saatana. Enkeli, jota monet olivat luulleet jopa ystäväkseen!>Jumalan nk. tahto ei tapahdu aina, sillä Hän sallii myös ihmisten itsensä toteuttaa itseään.
Mikä sekin on Jumalan tahto. Asia ei venkoilemalla ja seliselillä muuksi muutu.
- Anonyymi
Raamatussa Jumala toi viholliset maahan kun ihmiset olivat pahuuden palvojia. Joten jos suomalaisetkin palvoo pahuutta niin voi tulla sota tai terrorismi.
Näin on jo käynyt Ruotsissa joka puolusti terroristeja Israelissa ja sai ne terroristit sitten omaksi ilokseen.
Siis Jumala hallitsee salliessaan tautien tai sodan leviämisen. Raamatussa sanotaan jopa että "lähettää ruton teitä tuhoamaan".- Anonyymi
Syy ja seuraus, joka lopulta luonnostaan, kuin heitetty bumerangi, kääntyy sen itse tekijää kohti. Kaikessa: hyvässä ja pahassa.
Ruttoa oli joskus 1500- luvulla.
Yhtä paljon taisi kuolla katolisten ja luterilaisten välisessä sodassa 30 vuoden aikana.torre12 kirjoitti:
Ruttoa oli joskus 1500- luvulla.
Yhtä paljon taisi kuolla katolisten ja luterilaisten välisessä sodassa 30 vuoden aikana.Ruttoa oli lähinnä Turun seudulla vuonna 1710. 10 000 kuoli.
- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ruttoa oli lähinnä Turun seudulla vuonna 1710. 10 000 kuoli.
No siinä tapauksessa kristittyjen välinen sota oli kauheampi.
Siinä kuoli pelkästään Saksan kansasta noin 40 prosenttia.
- Anonyymi
Heh hehe heheh heheh heheh heheh hee. Vai että ihan rukoilemaan jotta Suomi menestyisi maailmalla. Mutta ettehän te osaa rukoilla. Kun ainakaan homot pääsivät naimisiin, niin tällä palstalla plus eduskunnan edessä oli fundu-jengiä rukoilemassa sen puolesta että laki ei menisi läpi.
Vaan kuinkas sitten kävikään? No laki meni läpi. Ja se meni läpi myös uusinnassa huolimatta siitä että Niikko kyseli ennen äänestystä Soinin ja Sipilän jumalanpelon perään. Eli teidän rukouksenne ei auttanut yhtään. Tahtoo siis sanoa, että te ette osaa edes rukoilla oikein kun jumalanne ei kuuntele teitä.
Miksi tilanne olisi toinen? Miksi nyt osaisitte rukoilla paremmin? Toisaalta on hyvä että "rukoilette". Reaalimaailmassa elävät näkevät kuinka hörhöjä olette. He tekevät erilaisia päätöksiä kuin toivotte. Normaalit ihmiset hymyilevät toopeudellenne ja seurauksena kd-porukan äänimäärä pienenee.- Anonyymi
Ne Ilmestyskirjan kaksi säkkipukuista todistajaa tuskin rukoilevat Suomen puolesta.
- Anonyymi
"Rukoillaan yhdessä Suomen päättäjien puolesta Sanan kehoituksen mukaisesti"
Rukoilu vaan ei koskaan ole vaikuttanut yhtään mihinkään. Mutta rukoilkaa pois jos huvittaa. Olisiko kuitenkin nyt rukouksenne auttanut poliitikkoja tekemään ihmiskasvoista politiikka, siil Marinin hallitus nauttii luottamusta.
Kyykytyksen jälkeinen aika. Saku Timosen blogi.
https://blogit.apu.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2020/02/21/kyykytyksen-jalkeinen-aika/- Anonyymi
"Kyykytyksen jälkeinen aika" on oikein hyvä ja osuva otsikko, kyykytyshän ei tällä kertaa kohdistunut vain heikompiosaisiin vaan myös työssä käyviin ihmisiin.
- Anonyymi
...ja anna meille kapitalisteille meidän jokapäiväinen dopamiinimme.
Äläkä saata meidän osakekurssejamme syöksykierteeseen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834433Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243138Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392864Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162645Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172509Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432377Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132265- 132264
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142025Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717