VETOOMUS kaikille uskoville

Anonyymi

Rukoillaan yhdessä Suomen päättäjien puolesta Sanan kehoituksen mukaisesti:
"Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.
Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa ..." (Paavalin 1. kirje Timoteukselle 2:1-6)
Muistakaamme erityisesti opetusministeri Li Anderssonia, että hän tulisi elävään uskoon!
Kiitos, että huomioitte tämän. Meillä on rukouksia kuuleva Jumala, joka aikanaan vastaa kaikkiin pyyntöihimme ja anomisiimme.
"vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras" (Jaak 5:16).

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessa ei ole kuninkaita. Mutta miksi juuri Li Anderssonin tulisi tulla "elävään uskoon", onko hän jotenkin erityisen syntinen?

      • Eikä Suomen päättäjien asia ole ihmisten pelastuminen.


    • Anonyymi

      Rukoillaan, että Jumalan tahto tapahtuisi.

      Toisaalta tietysti voimme esittää erilaisia pyyntöjä, esim. että Jumala varjelisi Suomea ja kansaamme enemmältä pahalta, hajoittaisi maanpetoshallituksen ja antaisi viisaammat ja asiallisemmat päättäjät kuin meille on nyt suotu. Meillehän tunkee vihollista tuhansittain yli rajojen ja kansanpetturihallituksesta johtuen kansamme on todellisessa vaarassa. Lapsia ja vanhuksia raiskataan ja tämän tuomitsemista kutsuu hallituksemme rasismiksi!

      Muistetaan aina, ketkä tämän pahan aiheuttivat.

      • Anonyymi

        ”Rukoillaan, että Jumalan tahto tapahtuisi.”

        Eikö se sitten tapahdu? Vai katseleeko Jumala maailmaa todeten, että luominen meni vituiksi taas kerran ja on aika hukuttaa taas Maapallon väestö - kenties paria Jumalan mielittyä lukuunottamatta. Vedenpaisumus versio 2. Kolmas kerta toden sanoo!


      • >Rukoillaan, että Jumalan tahto tapahtuisi.

        Eikö se muuten tapahdu? Miksi ei?


      • Anonyymi

        Mitäpä tuo velvottaa rukoilu kaikkivaltiaan valtaa vastaan. Tekee mitä sattuu huvittamaan ja kieroon mieleen putkahtamaan.

        No itsesuggestiostahan siinnä kyse onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä tuo velvottaa rukoilu kaikkivaltiaan valtaa vastaan. Tekee mitä sattuu huvittamaan ja kieroon mieleen putkahtamaan.

        No itsesuggestiostahan siinnä kyse onkin.

        Miksi pitäisi rukoilla kaikkivaltiasta vastaan?


    • On paikallaa rukoilla,suomen hallituksen puolesta asioiten päätämisetä Jumalan tahdon mukaisesti.

      • Anonyymi

        Mites on onnistunut tähän saakka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites on onnistunut tähän saakka?

        Kuten on näkynyt,vähä varaiset kärsivät joka suhteessa.


    • Anonyymi

      No miltäs tuo ryhmäsellainen tuntuu?

    • Anonyymi

      Jos uskoo että Jumalan tahto toteutuu aina ja kaikessa niin voi olettaa että ylpeä Suomen kansa on saanut kuritukseksi kärsiä tämän terroristien mellastuksen.

      Jos kansa nöyrtyisi pyytämään armoa niin voisimme saada asiat paremmiksi.

      • Anonyymi

        Jumalan nk. tahto ei tapahdu aina, sillä Hän sallii myös ihmisten itsensä toteuttaa itseään. Tässä maailma on jakautunut: kuka on kenenkin Herra.

        Jumalalla on hyvä tahto, mutta Hän ei pakota siihen ketään. Näin kukin ihminen, osoittaessaan itse itsensä, samalla myös itse tuomitsee itsensä.

        Ihminen itse saa joko hyväksyä Jumalan tahdon elämässään, tai vastaavasti Jumalan häntä estämättä, toteuttaa itseään, myös pahuuttaan.

        Yksilöidyissä tilanteissa Jumala voi pyynnöstä, tai pyytämättä lähettää suojeluksensa ja apunsa ja tätä uskovat kokevatkin eri tavoin, jatkuvasti, päivittäun, mutta etenkin, jos ihminen itse on Jumalan vastainen, ei Jumala Itseään tyrkytä. Hän voi kokonaan kääntää selkänsä tällaiselle ihmiselle. Apua ei heru.

        Kun ihmiskunnan aika loppuu, silloin kukin yksilö tuomitaan Jumalan tuomioistuimen mukaisesti. Uskovilla on puolustusasianajajanaan Pyhä Henki. Jumalattomilla ei muuta kuin oma, "kaikkiviisas" itsensä.

        Kuka heitä syyttää Jumalan edessä? Ei Jeesus. Vaan Saatana. Enkeli, jota monet olivat luulleet jopa ystäväkseen!


      • Kansa tekisi parannusta asiat olisivat,paremmat.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Kansa tekisi parannusta asiat olisivat,paremmat.

        Paljon on tehtykin, emme polta ihmisiä noitinakaan enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on tehtykin, emme polta ihmisiä noitinakaan enää.

        Ettekö, miksette?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on tehtykin, emme polta ihmisiä noitinakaan enää.

        Jumalattomuus kukoistaa,suomen kansassa,ihmiset oma hyväisiä oman eduntavoittelijoita suurin osa.
        Olisi todella paranuksen paikka!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö, miksette?

        Miksi sekulaari yhteiskunta polttaisi ketään noitana? 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan nk. tahto ei tapahdu aina, sillä Hän sallii myös ihmisten itsensä toteuttaa itseään. Tässä maailma on jakautunut: kuka on kenenkin Herra.

        Jumalalla on hyvä tahto, mutta Hän ei pakota siihen ketään. Näin kukin ihminen, osoittaessaan itse itsensä, samalla myös itse tuomitsee itsensä.

        Ihminen itse saa joko hyväksyä Jumalan tahdon elämässään, tai vastaavasti Jumalan häntä estämättä, toteuttaa itseään, myös pahuuttaan.

        Yksilöidyissä tilanteissa Jumala voi pyynnöstä, tai pyytämättä lähettää suojeluksensa ja apunsa ja tätä uskovat kokevatkin eri tavoin, jatkuvasti, päivittäun, mutta etenkin, jos ihminen itse on Jumalan vastainen, ei Jumala Itseään tyrkytä. Hän voi kokonaan kääntää selkänsä tällaiselle ihmiselle. Apua ei heru.

        Kun ihmiskunnan aika loppuu, silloin kukin yksilö tuomitaan Jumalan tuomioistuimen mukaisesti. Uskovilla on puolustusasianajajanaan Pyhä Henki. Jumalattomilla ei muuta kuin oma, "kaikkiviisas" itsensä.

        Kuka heitä syyttää Jumalan edessä? Ei Jeesus. Vaan Saatana. Enkeli, jota monet olivat luulleet jopa ystäväkseen!

        "Jumalan nk. tahto ei tapahdu aina, sillä Hän sallii myös ihmisten itsensä toteuttaa itseään. Tässä maailma on jakautunut: kuka on kenenkin Herra."

        Oletetaanpa nyt että Jumala tahtoo asiaa A ja näkee että onkin tapahtumassa asia B. Hän on kaikkivaltias ja voisi ilman pienintäkään ponnistusta vaikuttaa niin että tapahtuisi asia A. Mutta jos hän ei niin tee ja tapahtuu asia B, hän on itse asiassa tahtonut että tapahtuisi asia B.

        Kaikkivaltiaan kaikkitietävän tahto tapahtuu aina, siitä ei pääse yli eikä ympäri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan nk. tahto ei tapahdu aina, sillä Hän sallii myös ihmisten itsensä toteuttaa itseään. Tässä maailma on jakautunut: kuka on kenenkin Herra.

        Jumalalla on hyvä tahto, mutta Hän ei pakota siihen ketään. Näin kukin ihminen, osoittaessaan itse itsensä, samalla myös itse tuomitsee itsensä.

        Ihminen itse saa joko hyväksyä Jumalan tahdon elämässään, tai vastaavasti Jumalan häntä estämättä, toteuttaa itseään, myös pahuuttaan.

        Yksilöidyissä tilanteissa Jumala voi pyynnöstä, tai pyytämättä lähettää suojeluksensa ja apunsa ja tätä uskovat kokevatkin eri tavoin, jatkuvasti, päivittäun, mutta etenkin, jos ihminen itse on Jumalan vastainen, ei Jumala Itseään tyrkytä. Hän voi kokonaan kääntää selkänsä tällaiselle ihmiselle. Apua ei heru.

        Kun ihmiskunnan aika loppuu, silloin kukin yksilö tuomitaan Jumalan tuomioistuimen mukaisesti. Uskovilla on puolustusasianajajanaan Pyhä Henki. Jumalattomilla ei muuta kuin oma, "kaikkiviisas" itsensä.

        Kuka heitä syyttää Jumalan edessä? Ei Jeesus. Vaan Saatana. Enkeli, jota monet olivat luulleet jopa ystäväkseen!

        >Jumalan nk. tahto ei tapahdu aina, sillä Hän sallii myös ihmisten itsensä toteuttaa itseään.

        Mikä sekin on Jumalan tahto. Asia ei venkoilemalla ja seliselillä muuksi muutu.


    • Anonyymi

      Raamatussa Jumala toi viholliset maahan kun ihmiset olivat pahuuden palvojia. Joten jos suomalaisetkin palvoo pahuutta niin voi tulla sota tai terrorismi.

      Näin on jo käynyt Ruotsissa joka puolusti terroristeja Israelissa ja sai ne terroristit sitten omaksi ilokseen.
      Siis Jumala hallitsee salliessaan tautien tai sodan leviämisen. Raamatussa sanotaan jopa että "lähettää ruton teitä tuhoamaan".

      • Anonyymi

        Syy ja seuraus, joka lopulta luonnostaan, kuin heitetty bumerangi, kääntyy sen itse tekijää kohti. Kaikessa: hyvässä ja pahassa.


      • Ruttoa oli joskus 1500- luvulla.

        Yhtä paljon taisi kuolla katolisten ja luterilaisten välisessä sodassa 30 vuoden aikana.


      • torre12 kirjoitti:

        Ruttoa oli joskus 1500- luvulla.

        Yhtä paljon taisi kuolla katolisten ja luterilaisten välisessä sodassa 30 vuoden aikana.

        Ruttoa oli lähinnä Turun seudulla vuonna 1710. 10 000 kuoli.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ruttoa oli lähinnä Turun seudulla vuonna 1710. 10 000 kuoli.

        No siinä tapauksessa kristittyjen välinen sota oli kauheampi.

        Siinä kuoli pelkästään Saksan kansasta noin 40 prosenttia.


    • Anonyymi

      Heh hehe heheh heheh heheh heheh hee. Vai että ihan rukoilemaan jotta Suomi menestyisi maailmalla. Mutta ettehän te osaa rukoilla. Kun ainakaan homot pääsivät naimisiin, niin tällä palstalla plus eduskunnan edessä oli fundu-jengiä rukoilemassa sen puolesta että laki ei menisi läpi.

      Vaan kuinkas sitten kävikään? No laki meni läpi. Ja se meni läpi myös uusinnassa huolimatta siitä että Niikko kyseli ennen äänestystä Soinin ja Sipilän jumalanpelon perään. Eli teidän rukouksenne ei auttanut yhtään. Tahtoo siis sanoa, että te ette osaa edes rukoilla oikein kun jumalanne ei kuuntele teitä.

      Miksi tilanne olisi toinen? Miksi nyt osaisitte rukoilla paremmin? Toisaalta on hyvä että "rukoilette". Reaalimaailmassa elävät näkevät kuinka hörhöjä olette. He tekevät erilaisia päätöksiä kuin toivotte. Normaalit ihmiset hymyilevät toopeudellenne ja seurauksena kd-porukan äänimäärä pienenee.

      • Hallitsijatki joutuvat kerran tilin tekoon,päätöksistään,vastaamaan teoistaan.


      • Anonyymi

        Ne Ilmestyskirjan kaksi säkkipukuista todistajaa tuskin rukoilevat Suomen puolesta.


    • Anonyymi

      "Rukoillaan yhdessä Suomen päättäjien puolesta Sanan kehoituksen mukaisesti"

      Rukoilu vaan ei koskaan ole vaikuttanut yhtään mihinkään. Mutta rukoilkaa pois jos huvittaa.

      • Anonyymi

        "Kyykytyksen jälkeinen aika" on oikein hyvä ja osuva otsikko, kyykytyshän ei tällä kertaa kohdistunut vain heikompiosaisiin vaan myös työssä käyviin ihmisiin.


    • Anonyymi

      ...ja anna meille kapitalisteille meidän jokapäiväinen dopamiinimme.
      Äläkä saata meidän osakekurssejamme syöksykierteeseen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe