Työperäinen maahanmuutto on aivan kaikkien suomalaisten kannattamaa eläköitymisen vuoksi, mutta sosiaaliperäisestä s.o. pakolais-statusperäisestä maahanmuutosta ei kellään ole mitään positiivista, saatikka hyväksyttävää kerrottavaa. Sossumaahnmuutto on käsittämättömän upporikkaasti rahoitettua toimintaa. Verotuloja ei ole, eikä tule olemaankaan, silti valheellisin perustein maahan tulleita eliittipakolaisia ruokitaan keskivertosuomalaisen elintason mukaan. Tämä on sikailua suomalaisia kohtaan. Raiskaukset, väkivalta, sosiaalituen vväärinkäyttö henk koht sosiaaliavustajan tuella, sharialain noudattaminen sivistysvaltion sisällä jne jne jne. Kenenkään ei tarvitse, eikä pidä hyväksyä moista elämää. Koko maahanmuutto järjestelmä on korjattava ja asetettava ankarat edellytykset sanktioineen. Nykyistä menoa ei kenenkään tarvitse hyväksyä laisinkaan. Hallitukselle osviitaksi...toimikaa, ennenkuin muut toimivat puolestanne ja nykyinen valtiojärjestelmä törmää seinään.
Sosiaalisen ja työperäisen maahanmuuton iloinen sekoittaminen
Anonyymi
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Eiväthän turvapaikanhakijat ole maahanmuuttajia. Maahanmuutto oikeasti tarkoittaa laillista maahantuloa, työpaikkaa ja itsensä elättämistä. Nämä tänne tulleet ovat laittomasti maahan tunkeutuneita paperinsa hävittäneitä, salakuljettajille isoja summia maksaneita, maamme hyvästä sosiaaliturvasta perillä olevia siirtolaisia, jotka ovat tulleet elätettäväksemme. Eikä pakolaisista ole myöskään kyse, vaikka yleistäen ja vääristäen sitä nimitystä käytetäänkin. Miksi Suomi ei halua nähdä todellisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837