MÄ HALUAN....

tikkunekku

...KARKKIA!!!NYT HETI KARKKIA!!!SALMIAKKIA TAI JOTAIN IHANIA KIRPEITÄ KARKKEJA!!!NYT NYT NYT NYT NYT PAKKO SAADA KARKKIA NYT...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..omenaremmii..

    • Neitsyt-Maria

      karkkia monta pussillista =D
      Lontoon rae,Marianne,Suklaasydämiä,Tuttifrutti rings ja irtokarkkia (salmiakkia ja hedelmäkarkkeja) :-P
      Ja eilen kuulkaas söin 4 suklaamunaa :-o

    • kauppaan

      niin

    • quistis

      tikkunekkuu,vaan kunnon luomutikkarii;o)))))

      • yks typy

        aloita. Tuo perskuta puuttuu kohta taas asiaan. Etkö muista mitä ongelmaa me aiheutamme sille, kun luomutikkareista aletaan puhuun :=))))
        Käsittää tuon luomutikkarin ihan kaksmielisex taas.
        Luomutikkarihan on oikesti siis hedelmätikkari. Siihen laitettu luonnon hedelmiä :=))) Ja tikkuosa on aitoa puuta.


      • quistis
        yks typy kirjoitti:

        aloita. Tuo perskuta puuttuu kohta taas asiaan. Etkö muista mitä ongelmaa me aiheutamme sille, kun luomutikkareista aletaan puhuun :=))))
        Käsittää tuon luomutikkarin ihan kaksmielisex taas.
        Luomutikkarihan on oikesti siis hedelmätikkari. Siihen laitettu luonnon hedelmiä :=))) Ja tikkuosa on aitoa puuta.

        näinhän se on.Kaikki on muutoinkin tehty kierrätysmateriaalista...Siis se tikkuosa;o))) Mä en muuten edes tiedä mitä kaksimielisyys on..Onks se niinkuin kaksikielisyys tai jotain???


      • perskuta
        yks typy kirjoitti:

        aloita. Tuo perskuta puuttuu kohta taas asiaan. Etkö muista mitä ongelmaa me aiheutamme sille, kun luomutikkareista aletaan puhuun :=))))
        Käsittää tuon luomutikkarin ihan kaksmielisex taas.
        Luomutikkarihan on oikesti siis hedelmätikkari. Siihen laitettu luonnon hedelmiä :=))) Ja tikkuosa on aitoa puuta.

        On se niin, niinku se vähän onki,
        hyvä onki,toi oni onki.

        Joskus minä vilä onnistun, odootas vaan;))))


      • quistis
        perskuta kirjoitti:

        On se niin, niinku se vähän onki,
        hyvä onki,toi oni onki.

        Joskus minä vilä onnistun, odootas vaan;))))

        odotellessa..NAM;O))))


      • perkuti
        quistis kirjoitti:

        odotellessa..NAM;O))))

        Et siihen tulee himo, olen tavannut monia
        onnellisia.
        järki ei pelaa.
        Niil on vain toi luomu mielessä, niin morsiammella kuin sulhasella, vai mikäs Sinua kiinnosti hääiltana,vieras, vai luomu;=))))


      • quistis
        perkuti kirjoitti:

        Et siihen tulee himo, olen tavannut monia
        onnellisia.
        järki ei pelaa.
        Niil on vain toi luomu mielessä, niin morsiammella kuin sulhasella, vai mikäs Sinua kiinnosti hääiltana,vieras, vai luomu;=))))

        pelota ja kun kiinnostaa,ei siinä vaiheesa enää vieras:o)))


    • tikkunekku

      jee kohta saan karkkia!!mun kulta tuo kohta karkkia!!jee jee jee jeee!!mun mies on paras!!jiihaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe