...KARKKIA!!!NYT HETI KARKKIA!!!SALMIAKKIA TAI JOTAIN IHANIA KIRPEITÄ KARKKEJA!!!NYT NYT NYT NYT NYT PAKKO SAADA KARKKIA NYT...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MÄ HALUAN....
11
265
Vastaukset
..omenaremmii..
- Neitsyt-Maria
karkkia monta pussillista =D
Lontoon rae,Marianne,Suklaasydämiä,Tuttifrutti rings ja irtokarkkia (salmiakkia ja hedelmäkarkkeja) :-P
Ja eilen kuulkaas söin 4 suklaamunaa :-o - kauppaan
niin
- quistis
tikkunekkuu,vaan kunnon luomutikkarii;o)))))
- yks typy
aloita. Tuo perskuta puuttuu kohta taas asiaan. Etkö muista mitä ongelmaa me aiheutamme sille, kun luomutikkareista aletaan puhuun :=))))
Käsittää tuon luomutikkarin ihan kaksmielisex taas.
Luomutikkarihan on oikesti siis hedelmätikkari. Siihen laitettu luonnon hedelmiä :=))) Ja tikkuosa on aitoa puuta. - quistis
yks typy kirjoitti:
aloita. Tuo perskuta puuttuu kohta taas asiaan. Etkö muista mitä ongelmaa me aiheutamme sille, kun luomutikkareista aletaan puhuun :=))))
Luomutikkarihan on oikesti siis hedelmätikkari. Siihen laitettu luonnon hedelmiä :=))) Ja tikkuosa on aitoa puuta.näinhän se on.Kaikki on muutoinkin tehty kierrätysmateriaalista...Siis se tikkuosa;o))) Mä en muuten edes tiedä mitä kaksimielisyys on..Onks se niinkuin kaksikielisyys tai jotain???
- perskuta
yks typy kirjoitti:
Luomutikkarihan on oikesti siis hedelmätikkari. Siihen laitettu luonnon hedelmiä :=))) Ja tikkuosa on aitoa puuta.On se niin, niinku se vähän onki,
hyvä onki,toi oni onki.
Joskus minä vilä onnistun, odootas vaan;)))) - quistis
perskuta kirjoitti:
On se niin, niinku se vähän onki,
hyvä onki,toi oni onki.
Joskus minä vilä onnistun, odootas vaan;))))odotellessa..NAM;O))))
- perkuti
quistis kirjoitti:
odotellessa..NAM;O))))
Et siihen tulee himo, olen tavannut monia
onnellisia.
järki ei pelaa.
Niil on vain toi luomu mielessä, niin morsiammella kuin sulhasella, vai mikäs Sinua kiinnosti hääiltana,vieras, vai luomu;=)))) - quistis
perkuti kirjoitti:
Et siihen tulee himo, olen tavannut monia
onnellisia.
järki ei pelaa.
Niil on vain toi luomu mielessä, niin morsiammella kuin sulhasella, vai mikäs Sinua kiinnosti hääiltana,vieras, vai luomu;=))))pelota ja kun kiinnostaa,ei siinä vaiheesa enää vieras:o)))
- tikkunekku
jee kohta saan karkkia!!mun kulta tuo kohta karkkia!!jee jee jee jeee!!mun mies on paras!!jiihaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti41941392Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199934Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316310Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225178Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623965Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta563939Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783588- 403077
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192518Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212358