...KARKKIA!!!NYT HETI KARKKIA!!!SALMIAKKIA TAI JOTAIN IHANIA KIRPEITÄ KARKKEJA!!!NYT NYT NYT NYT NYT PAKKO SAADA KARKKIA NYT...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MÄ HALUAN....
11
268
Vastaukset
..omenaremmii..
- Neitsyt-Maria
karkkia monta pussillista =D
Lontoon rae,Marianne,Suklaasydämiä,Tuttifrutti rings ja irtokarkkia (salmiakkia ja hedelmäkarkkeja) :-P
Ja eilen kuulkaas söin 4 suklaamunaa :-o - kauppaan
niin
- quistis
tikkunekkuu,vaan kunnon luomutikkarii;o)))))
- yks typy
aloita. Tuo perskuta puuttuu kohta taas asiaan. Etkö muista mitä ongelmaa me aiheutamme sille, kun luomutikkareista aletaan puhuun :=))))
Käsittää tuon luomutikkarin ihan kaksmielisex taas.
Luomutikkarihan on oikesti siis hedelmätikkari. Siihen laitettu luonnon hedelmiä :=))) Ja tikkuosa on aitoa puuta. - quistis
yks typy kirjoitti:
aloita. Tuo perskuta puuttuu kohta taas asiaan. Etkö muista mitä ongelmaa me aiheutamme sille, kun luomutikkareista aletaan puhuun :=))))
Luomutikkarihan on oikesti siis hedelmätikkari. Siihen laitettu luonnon hedelmiä :=))) Ja tikkuosa on aitoa puuta.näinhän se on.Kaikki on muutoinkin tehty kierrätysmateriaalista...Siis se tikkuosa;o))) Mä en muuten edes tiedä mitä kaksimielisyys on..Onks se niinkuin kaksikielisyys tai jotain???
- perskuta
yks typy kirjoitti:
Luomutikkarihan on oikesti siis hedelmätikkari. Siihen laitettu luonnon hedelmiä :=))) Ja tikkuosa on aitoa puuta.On se niin, niinku se vähän onki,
hyvä onki,toi oni onki.
Joskus minä vilä onnistun, odootas vaan;)))) - quistis
perskuta kirjoitti:
On se niin, niinku se vähän onki,
hyvä onki,toi oni onki.
Joskus minä vilä onnistun, odootas vaan;))))odotellessa..NAM;O))))
- perkuti
quistis kirjoitti:
odotellessa..NAM;O))))
Et siihen tulee himo, olen tavannut monia
onnellisia.
järki ei pelaa.
Niil on vain toi luomu mielessä, niin morsiammella kuin sulhasella, vai mikäs Sinua kiinnosti hääiltana,vieras, vai luomu;=)))) - quistis
perkuti kirjoitti:
Et siihen tulee himo, olen tavannut monia
onnellisia.
järki ei pelaa.
Niil on vain toi luomu mielessä, niin morsiammella kuin sulhasella, vai mikäs Sinua kiinnosti hääiltana,vieras, vai luomu;=))))pelota ja kun kiinnostaa,ei siinä vaiheesa enää vieras:o)))
- tikkunekku
jee kohta saan karkkia!!mun kulta tuo kohta karkkia!!jee jee jee jeee!!mun mies on paras!!jiihaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069