Espoon keskus asuinalueena

Anonyymi

Pliis nopeesti mielipiteitä Espoon keskuksesta asuinalueena, mulle tarjottiin asuntoa sieltä ja nyt en ihan osaa sanoa että otanko vastaan vai en. Oon siis muutamat kerrat käyny aseman läheisyydessä ja tottakai nähnyt parit juopot sekoilemassa, mutta kuinka yleistä tää on ? Ja ylipäätään se että uskaltaako siellä liikkua nuori nainen illalla yksin jos esim. oon tulossa asemalta kävellen kotiin?

12

2245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sitä vielä että kaupunki ei siis tarjonnu mulle asuntoa, eli en olisi kaupunkikämpässä

• Anonyymi

Jos sulla on itsepuolustustaitoja niin tuskin mikään nyt isompi ongelma on?

Vedät vaan lättyyn urpoja

• Anonyymi

Kärkitulastossa rikoksia eniten.

• Anonyymi

Jos oma tytär ois kyseessä, Tapiola tai Leppävaara vois olla parempi vaihtoehto.

• Anonyymi

Tai pohjois-Espoo, hyvin kaukana kaikesta.

• Anonyymi

Huonoa karmaa kirkkojärvialueella
      huono on tuntu paikalla
      vaikka muuten ihan ok paikka

• Anonyymi

Yllätys että siellä on asunto vapaana.

• Anonyymi

Riippuu minne siellä, itse asun 5 km espoonlahteen päin, joskus asunut hetken espoon keskuksessa, nyt 7 vuoden jälkeen voin todeta jotta pahin on eestinlaakso, espoon keskus paljon rauhallisempi tänäpäivänä.

• Anonyymi

Jos vertaa stadin itäpuoli, niin valitsisin mielummin espoon, kummassakin työnpuolesta liikkunut paljon, espoonpuoli hiukka turvallisempi, tosin vuokrat kalliimmat ja huonot huoltoyhtiöt. Mitään palvelua et saa reaaliajassa espoosta, asunnot huonommassa kunnossa kun stadissa.

• Anonyymi

Pääkaupunkiseudulla asunnot tiukassa, ota vastaan ihmeessä, ehdit sitten katsoa muuta jos ei kiva, Leppävaara musta pahin espoon alue, rauhaton, rotat juoksentelee pihoissa ja maksimi maahanmuuttopopula.

• Anonyymi

Leppävaara on pahin toistaiseksi, Espoon keskusta toisena. Asuminen onnistuu molemmissa, kun osaa olla varovainen eikä kulje ihan keskiyöllä.
      Kirjastot todella likapesiä molemmissa. Eikö niissä tosiaan siivota kosketuskohtia, Entressessä varsinkin pöydät ja tuolit kerroksen peitossa.

• Anonyymi

Leppävaara on pahin toistaiseksi, Espoon keskusta toisena. Asuminen onnistuu molemmissa, kun osaa olla varovainen eikä kulje ihan keskiyöllä.
      Kirjastot todella likapesiä molemmissa. Eikö niissä tosiaan siivota kosketuskohtia, Entressessä varsinkin pöydät ja tuolit kerroksen peitossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe