Pliis nopeesti mielipiteitä Espoon keskuksesta asuinalueena, mulle tarjottiin asuntoa sieltä ja nyt en ihan osaa sanoa että otanko vastaan vai en. Oon siis muutamat kerrat käyny aseman läheisyydessä ja tottakai nähnyt parit juopot sekoilemassa, mutta kuinka yleistä tää on ? Ja ylipäätään se että uskaltaako siellä liikkua nuori nainen illalla yksin jos esim. oon tulossa asemalta kävellen kotiin?
Espoon keskus asuinalueena
12
2064
Vastaukset
- Anonyymi
sitä vielä että kaupunki ei siis tarjonnu mulle asuntoa, eli en olisi kaupunkikämpässä
- Anonyymi
Jos sulla on itsepuolustustaitoja niin tuskin mikään nyt isompi ongelma on?
Vedät vaan lättyyn urpoja- Anonyymi
Kärkitulastossa rikoksia eniten.
- Anonyymi
Jos oma tytär ois kyseessä, Tapiola tai Leppävaara vois olla parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Tai pohjois-Espoo, hyvin kaukana kaikesta.
- Anonyymi
Huonoa karmaa kirkkojärvialueella
huono on tuntu paikalla
vaikka muuten ihan ok paikka - Anonyymi
Yllätys että siellä on asunto vapaana.
- Anonyymi
Riippuu minne siellä, itse asun 5 km espoonlahteen päin, joskus asunut hetken espoon keskuksessa, nyt 7 vuoden jälkeen voin todeta jotta pahin on eestinlaakso, espoon keskus paljon rauhallisempi tänäpäivänä.
- Anonyymi
Jos vertaa stadin itäpuoli, niin valitsisin mielummin espoon, kummassakin työnpuolesta liikkunut paljon, espoonpuoli hiukka turvallisempi, tosin vuokrat kalliimmat ja huonot huoltoyhtiöt. Mitään palvelua et saa reaaliajassa espoosta, asunnot huonommassa kunnossa kun stadissa.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla asunnot tiukassa, ota vastaan ihmeessä, ehdit sitten katsoa muuta jos ei kiva, Leppävaara musta pahin espoon alue, rauhaton, rotat juoksentelee pihoissa ja maksimi maahanmuuttopopula.
- Anonyymi
Leppävaara on pahin toistaiseksi, Espoon keskusta toisena. Asuminen onnistuu molemmissa, kun osaa olla varovainen eikä kulje ihan keskiyöllä.
Kirjastot todella likapesiä molemmissa. Eikö niissä tosiaan siivota kosketuskohtia, Entressessä varsinkin pöydät ja tuolit kerroksen peitossa. - Anonyymi
Leppävaara on pahin toistaiseksi, Espoon keskusta toisena. Asuminen onnistuu molemmissa, kun osaa olla varovainen eikä kulje ihan keskiyöllä.
Kirjastot todella likapesiä molemmissa. Eikö niissä tosiaan siivota kosketuskohtia, Entressessä varsinkin pöydät ja tuolit kerroksen peitossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849