Pliis nopeesti mielipiteitä Espoon keskuksesta asuinalueena, mulle tarjottiin asuntoa sieltä ja nyt en ihan osaa sanoa että otanko vastaan vai en. Oon siis muutamat kerrat käyny aseman läheisyydessä ja tottakai nähnyt parit juopot sekoilemassa, mutta kuinka yleistä tää on ? Ja ylipäätään se että uskaltaako siellä liikkua nuori nainen illalla yksin jos esim. oon tulossa asemalta kävellen kotiin?
Espoon keskus asuinalueena
12
2245
Vastaukset
- Anonyymi
sitä vielä että kaupunki ei siis tarjonnu mulle asuntoa, eli en olisi kaupunkikämpässä
- Anonyymi
Jos sulla on itsepuolustustaitoja niin tuskin mikään nyt isompi ongelma on?
Vedät vaan lättyyn urpoja- Anonyymi
Kärkitulastossa rikoksia eniten.
- Anonyymi
Jos oma tytär ois kyseessä, Tapiola tai Leppävaara vois olla parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Tai pohjois-Espoo, hyvin kaukana kaikesta.
- Anonyymi
Huonoa karmaa kirkkojärvialueella
huono on tuntu paikalla
vaikka muuten ihan ok paikka - Anonyymi
Yllätys että siellä on asunto vapaana.
- Anonyymi
Riippuu minne siellä, itse asun 5 km espoonlahteen päin, joskus asunut hetken espoon keskuksessa, nyt 7 vuoden jälkeen voin todeta jotta pahin on eestinlaakso, espoon keskus paljon rauhallisempi tänäpäivänä.
- Anonyymi
Jos vertaa stadin itäpuoli, niin valitsisin mielummin espoon, kummassakin työnpuolesta liikkunut paljon, espoonpuoli hiukka turvallisempi, tosin vuokrat kalliimmat ja huonot huoltoyhtiöt. Mitään palvelua et saa reaaliajassa espoosta, asunnot huonommassa kunnossa kun stadissa.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla asunnot tiukassa, ota vastaan ihmeessä, ehdit sitten katsoa muuta jos ei kiva, Leppävaara musta pahin espoon alue, rauhaton, rotat juoksentelee pihoissa ja maksimi maahanmuuttopopula.
- Anonyymi
Leppävaara on pahin toistaiseksi, Espoon keskusta toisena. Asuminen onnistuu molemmissa, kun osaa olla varovainen eikä kulje ihan keskiyöllä.
Kirjastot todella likapesiä molemmissa. Eikö niissä tosiaan siivota kosketuskohtia, Entressessä varsinkin pöydät ja tuolit kerroksen peitossa. - Anonyymi
Leppävaara on pahin toistaiseksi, Espoon keskusta toisena. Asuminen onnistuu molemmissa, kun osaa olla varovainen eikä kulje ihan keskiyöllä.
Kirjastot todella likapesiä molemmissa. Eikö niissä tosiaan siivota kosketuskohtia, Entressessä varsinkin pöydät ja tuolit kerroksen peitossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265