Kysymys persuille

Anonyymi

Kertokaa joku syy, miksi minun kannattaisi kannattaa persuja? Osaatteko kertoa tuntematta minua ja minun yhteiskunnallista statustani?
Olisiko joku yleispätevä persuvastaus, jonka mukaan kaikkien, myös minun, kannattaisi kannattaa persuja?

139

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttää tulleen avaukseeni kaksi kommenttia tähän mennessä (klo 19.24), mutta kumpikin on poistettu.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain perussuomalaiset haluavat turvata suomalaisen työtätekevän aseman ja säilyttää terveen tarveharkinnan miten ihmeessä kok ja vas-liitto ovat samassa hankkeessa suomalaisia vastaan

Miten ihmeessä noin alkeellisiin kommentteihin tulee peukutus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ihmeessä noin alkeellisiin kommentteihin tulee peukutus?

No se oli tiivistetysti se syy miksi äänestän persuja peukutuksilla tai ilman mutta jonkun pitää puuttua suomalaisten aseman heikentämiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se oli tiivistetysti se syy miksi äänestän persuja peukutuksilla tai ilman mutta jonkun pitää puuttua suomalaisten aseman heikentämiseen

Ai jaa. Se oli referoitu. No kerropa referoimaton versio. Peukuttamisen voit jättää niille, jotka katsovat versiosi sen arvoiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa. Se oli referoitu. No kerropa referoimaton versio. Peukuttamisen voit jättää niille, jotka katsovat versiosi sen arvoiseksi.

Ei se mitään referoitu ollut vaan niistä uutistiedoista että vas-liitto vihreät kok samassa rintamassa tavallista suomalaista vastaan
        googlettamalla esim.seuraavaa "Professori ihmettelee kansanedustajien ”epäpyhää allianssia”: Miksi vasemmisto vaatii tarveharkinnan poistoa – palkathan laskevat?"
        Kansanedustajat Emma Kari (vihr.), Tytti Tuppurainen (sd.), Juhana Vartiainen (kok.) ja Anna Kontula (vas.) ovat tehneet lakialoitteen ulkomaisen työvoiman saatavuus- tai tarveharkinnan poistamisesta. Viréniä oudoksuttaa se, että asiaa vaativat niin vasemmiston kuin kokoomuksen edustajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään referoitu ollut vaan niistä uutistiedoista että vas-liitto vihreät kok samassa rintamassa tavallista suomalaista vastaan
        googlettamalla esim.seuraavaa "Professori ihmettelee kansanedustajien ”epäpyhää allianssia”: Miksi vasemmisto vaatii tarveharkinnan poistoa – palkathan laskevat?"
        Kansanedustajat Emma Kari (vihr.), Tytti Tuppurainen (sd.), Juhana Vartiainen (kok.) ja Anna Kontula (vas.) ovat tehneet lakialoitteen ulkomaisen työvoiman saatavuus- tai tarveharkinnan poistamisesta. Viréniä oudoksuttaa se, että asiaa vaativat niin vasemmiston kuin kokoomuksen edustajat.

Etkö ymmärrä edes, mitä referointi on? Ensin kirjoitit tiivistämisestä...

Voi jeesus ja kaksitoista opetuslasta noiden persutollojen kanssa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö enää kehdannut peukuttaa itseäsi, persu?

• Anonyymi

Joku taisi sanoa, että äänestämään päästäkseen ihmisille tulisi tehdä testi.
      Jos on äänestysikäinen, eikä käsitä kuinka äänestää kannattaa mennä peiton lalle kasvamaan.

Oliko tarkoitus aloittaa taas uusi persusolvausketju?

Minua hävettää Suomen demokratiahössötykset ja maassa tällainen hallitus.

• Anonyymi

Eihän avauksessa ollut laisinkaan kyse siitä, mikä sinua hävettää. Avauksessa kysyttiin perusteita persujen kannattamiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän avauksessa ollut laisinkaan kyse siitä, mikä sinua hävettää. Avauksessa kysyttiin perusteita persujen kannattamiselle.

Väännään rautalangasta, äänestän persuja. Minua siis hävettää tämä pellehallitus, joka kyhättiin kasaan kapulikonstein ja vie maamma lopulliseen tuhoon.

• Anonyymi

Millainen se testi mahtaisi olla? Ettei vallan kaasutettavaksi joutuisi "erityisistä syistä" sen persutestin mukaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väännään rautalangasta, äänestän persuja. Minua siis hävettää tämä pellehallitus, joka kyhättiin kasaan kapulikonstein ja vie maamma lopulliseen tuhoon.

Pelle? Halla-aho on kirjoittanut näin:

"Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."

Ja hallituksen suosio se vaan kasvaa, mutta PS pysyy oppositiossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymiöpelle olet itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko Soininkin paskapuheita uskomassa aikoinaan? Kai silloinkin äänestit persuja? Hyväuskoinen hölmö, eli hyödyllinen idiootti, olitko sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"..äänestän persuja."

Omapa on häpeäsi. Ja sitä saat mitä tilaat, eikö se ollut persuslogan 2015?

• Anonyymi

"..äänestämään päästäkseen ihmisille tulisi tehdä testi."

Kuulostaa hieman siltä, että joku haluaisi estää joitakuita ihmisiä äänestämästä. Ihan natsi-Saksan meininkiä tuollainen olisi, jossa kiellettiin muut puolueet kuin NSDAP.

Itse en kannata moisia testejä, antaa persujenkin äänestää siinä missä niidenkin, joiden äänestämisen persut haluaisivat estää.

• Sanoisin että sinulla ei ole mitään syytä äänestää Perussuomalaisia, jos joudut sitä täältä kysymään.

• Anonyymi

No, mitä syitä niillä, jotka eivät sinulta kysele, on syytä kannattaa persuja?

• Anonyymi kirjoitti:

No, mitä syitä niillä, jotka eivät sinulta kysele, on syytä kannattaa persuja?

Ei minulta kukaan ole sellaista ennen kysellyt, eikä varmaankaan tule kysymään, ja jos kysyy ei ole edellenkään syytä ottaa kantaa, silloinkaan kysyjä ei ole luultavasti Perussuomalaisten kannatajakuntaa.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Ei minulta kukaan ole sellaista ennen kysellyt, eikä varmaankaan tule kysymään, ja jos kysyy ei ole edellenkään syytä ottaa kantaa, silloinkaan kysyjä ei ole luultavasti Perussuomalaisten kannatajakuntaa.

"..silloinkaan kysyjä ei ole luultavasti Perussuomalaisten kannatajakuntaa."

Olkoon niin. Sinulta siis kannattaa vain persujen kysyä, mitä syitä olisi kannattaa persuja.

Ja sepä siitä taas. Persujen gallupkannatus on sinunlaistesi varassa. Koeta kestää itseäsi.

:D

• Anonyymi kirjoitti:

"..silloinkaan kysyjä ei ole luultavasti Perussuomalaisten kannatajakuntaa."

Olkoon niin. Sinulta siis kannattaa vain persujen kysyä, mitä syitä olisi kannattaa persuja.

Ja sepä siitä taas. Persujen gallupkannatus on sinunlaistesi varassa. Koeta kestää itseäsi.

Niin, sehän on minun syyni, että sinä olet hölmö.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Mutta avauksen kysymykseen et taaskaan osannut vastata. Kukahan se hölmö siis lopulta onkaan? Mutta minä en ota siitä syytä niskoilleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta avauksen kysymykseen et taaskaan osannut vastata. Kukahan se hölmö siis lopulta onkaan? Mutta minä en ota siitä syytä niskoilleni.

No sinähän se hölmö olet edelleen ;DDDD

• AdDicte kirjoitti:

Sinäkö et oikeasti osaa antaa ihmisille mitään perusteluja kannattamasi puoleen äänestämiselle?

Siehän sälli olet...

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Persu uhriutuu...

• Enpäkyllä väitä tässä tapauksessa yhtään vastaan . . .

• Anonyymi

Persu raivostuu, ei hermo pidä...

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Enpäkyllä väitä tässä tapauksessa yhtään vastaan . . .

Missä tapauksessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut on sellaisia, kuuleehan sen persukansanedustajien möläytyksistäkin. Vähäpäistä huutelua. Kaiken maailman turtiaisia koko puolue täynnä ja kannattajansa samaa lajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö ?? ;DDDDDD

Herkkäpä vasuri on uskomaan omia valheitaan .....

• Anonyymi

Jos kysyt vapaassa mediassa saat vastauksen, täälläkin lähes kaikki poistetaan, valitettavasti.

• Anonyymi

Persujahan ei äänestetä minkään asian tai ideologian puolesta. Persuja äänestetään siksi, että Persut ovat kaikkea vastaan. Vastaan paneminen kaikessa ei ole mitään ideologista, sillä ideologian pitää määritelmän mukaisesti sisältää jotain tavoitteellisuutta.

• Anonyymi

Nonni, nyt päästiin vauhtiin kun pikkasen sohaisin.
        Jatkakaa valitsemallanne tiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja sinun sohaisusi:-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi kun sohaisi, tuli viides lapsi.

• Anonyymi

Vastaus aloittajalle on simppeli:

Mihin Perussuomalaiset tarvitsevat kaltaistasi heikkolahjaista yksilöä ???

• Onko väitteesi siis se, että Persut on erikoisen korkeasti koulutettujen ihmisten ykkösvalinta?

• Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Onko väitteesi siis se, että Persut on erikoisen korkeasti koulutettujen ihmisten ykkösvalinta?

EI, väitteeni on, Mihin Perussuomalaiset tarvitsevat kaltaistasi heikkolahjaista yksilöä ???

• Anonyymi kirjoitti:

EI, väitteeni on, Mihin Perussuomalaiset tarvitsevat kaltaistasi heikkolahjaista yksilöä ???

Et oikeasti pystynyt tuon kummempaan vastaukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymyshän tuo on eikä väite ja sitäpaitsi perustuu ylimieliselle olettamukselle jonkun heikkolahjaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaankos sitä niinsanotusti "jalomman rodun" edustajia?

• Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Et oikeasti pystynyt tuon kummempaan vastaukseen?

Etkö pysty tuon parempaan vastaukseen ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymyshän tuo on eikä väite ja sitäpaitsi perustuu ylimieliselle olettamukselle jonkun heikkolahjaisuudesta.

Jos aloittaja on heikkolahjainen, se ei ole persun vika ;DDDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos aloittaja on heikkolahjainen, se ei ole persun vika ;DDDDD

Ei tietenkään. Ei kukaan ole niin väittänytkään. Jos taas aloittaja ei olekaan heikkolahjainen, ei se ole myöskään persun ansioksi luettava asia.
        Mutta kas kummaa, kun kirjoittelusi menee taas henkilöön käyväksi.
        Eihän palstan aihe ole kirjoittaa arvioita toisista kirjoittajista, eihän ole?

• Anonyymi

Jos muotoilisi kysymyksen toisin?

Persut, miksi te kannatatte persuja?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Muutosta vaan voi olla niin monenlaista. Sipilän hallituksessa persut ei oikein vakuuttaneet minua enempää kuin Sipilän kepu tai kokkaritkaan.

• Anonyymi

Äänestääkö sosialistit myös kokoomusta? Vaikuttaa taas siltä, että persut ovat ainoa oikeistopuolue. Voi se kyllä äärioikeistolaisin ollakin. Mutta ei kai nyt sentään kaikki muut ole sosialisteja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestääkö sosialistit myös kokoomusta? Vaikuttaa taas siltä, että persut ovat ainoa oikeistopuolue. Voi se kyllä äärioikeistolaisin ollakin. Mutta ei kai nyt sentään kaikki muut ole sosialisteja?

Sosialistit vs persut. 75/25 %.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että kokoomuskin on vasemmistopuolue ;DDDDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että kokoomuskin on vasemmistopuolue ;DDDDDD

"..jos et ole sosialisti, niin ainoa vaihtehto muutokselle on perussuomalaiset
        kaikki muut puolueet ajaa vanhoja asioita, eli 100% verorahojen kuppaus sosialismia lisää".

Tuosta päätellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitukseen tyytyväisiä about 66%. Eikä siinä hallituksessa ole persuja.

• Anonyymi

Juha antoi Antille potkun persauksiin, mikä oli hieno ja miehekäs teko ;DDDD

• Anonyymi

66%.

Kirpaiseehan se persua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juha antoi Antille potkun persauksiin, mikä oli hieno ja miehekäs teko ;DDDD

Olen itse samaa mieltä, että Rinteen vaiihtaminen Mariniin oli eduksi hallitusyhteistyön etenemiselle, vaikka persuja se harmittaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

66%.

Kirpaiseehan se persua.

Menee nämä vastaukset hukkaan kuin ääni persuille, kun persujen raivoamiset poistetaan palstalta.

• Sinä itsekö et ole ikinä saanut mitään yhteiskunnan tulonsiirtoja missään muodossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menee nämä vastaukset hukkaan kuin ääni persuille, kun persujen raivoamiset poistetaan palstalta.

Jaa, vasuriko se heräsi taas tuttuun lorinaan ja omassa sängyssään?
        Pidätyskyky se petti jälleen kerran ja sitten lirahti tänne koko rakollinen.
        Nyt äkkiä lääkäriin, tämä palsta ei ole tuollaiseen ongelmaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitukseen tyytyväisiä about 66%. Eikä siinä hallituksessa ole persuja.

Mutta siinähän on Keskusta!!

Juha Sipilän Keskusta.

Se sama Keskusta, jota vasurit itki 4 vuotta.

Ja nyt vasurit palvovat keskustaa, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse samaa mieltä, että Rinteen vaiihtaminen Mariniin oli eduksi hallitusyhteistyön etenemiselle, vaikka persuja se harmittaakin.

Olen itse samaa mieltä.

Juha on pistänyt Marinin tarkkailuun ja pääsee Antin seuraksi, jos ei meno miellytä.

Nyt näyttää jo pahalta tytön töpeksintä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse köyhänä eläkeläisenä repesin nauruun kun kuulin että Wappusataseni onkin 19 ekee ennen veroja.

Vielä enemmän nauratti kun Antti lupasi toimittaa 51 ekee verotta Kremliin kiitokseksi putinille vaalituesta.

Sitten tuli jo vedetkin silmiin kun Antti antoi loput 30 ekee Juhalle hyvänmiehen lisää 4 vuodesta vasemmiston hyväksi...

Lopulta jo rakkokin petti, kun Antti lupasi laittaa rajat kunnolla auki Ja kaikille elatus meikäläisten piikkiin!!!!
        Olivat kuulemma aivan liikaa kiinni persujen aikana.

Vielä meinasi hengityskin tikahtua , kun Antti lupasi ettei veroja koroteta, eikä oteta lisää velkaa.....ainakaan kovin montaa JuttaMiljardia..

Turha sitä on kierrättää ääntään vasemmiston kautta, kun voi äänestää suoraan keskustaa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse köyhänä eläkeläisenä repesin nauruun kun kuulin että Wappusataseni onkin 19 ekee ennen veroja.

Vielä enemmän nauratti kun Antti lupasi toimittaa 51 ekee verotta Kremliin kiitokseksi putinille vaalituesta.

Sitten tuli jo vedetkin silmiin kun Antti antoi loput 30 ekee Juhalle hyvänmiehen lisää 4 vuodesta vasemmiston hyväksi...

Lopulta jo rakkokin petti, kun Antti lupasi laittaa rajat kunnolla auki Ja kaikille elatus meikäläisten piikkiin!!!!
        Olivat kuulemma aivan liikaa kiinni persujen aikana.

Vielä meinasi hengityskin tikahtua , kun Antti lupasi ettei veroja koroteta, eikä oteta lisää velkaa.....ainakaan kovin montaa JuttaMiljardia..

Turha sitä on kierrättää ääntään vasemmiston kautta, kun voi äänestää suoraan keskustaa!!!

Plagiaattipersulla ei mielikuvitus riitä muuhun kuin postaamaan noita kopioimiaan tekstejä säännöllisin väliajoin ketjuihin..
        Surkea tapaus on plagiaattipersu. Kuin kopiogradu-Laura.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, vasuriko se heräsi taas tuttuun lorinaan ja omassa sängyssään?
        Pidätyskyky se petti jälleen kerran ja sitten lirahti tänne koko rakollinen.
        Nyt äkkiä lääkäriin, tämä palsta ei ole tuollaiseen ongelmaan!

66 % ja kasvussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

66 % ja kasvussa.

Lorinasi ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lorinasi ???

Hallituksen suosio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallituksen suosio.

Lisää lorinaa ???

• Anonyymi

En löydä mitään hyvää syytä, miksi äänestäisin perussuomalaisia!
      Mutta niitä syitä, miksi en varmasti äänestä onkin sitten se piiiiitkä lista, mikä onkin julkaistu jo muutamaan kertaan Suomi24 -sivustollakin niiden lisäksi rasismin ja natsismin lietsonta.

• Anonyymi

No eihän laiskan vasurin kannata äänestää kuin omaa elättäjäpuoluettaan, muuthan pakottaisivat jopa työntekoon.

• Anonyymi

Ei persut osaa kertoa uskottavaa syytä edes sille, miksi itse kannattavat persuja.

• Anonyymi

Ai et keksi mitään??

Työnteko ja vastuunotto ei siis sinua kiinnosta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai et keksi mitään??

Työnteko ja vastuunotto ei siis sinua kiinnosta...

Mitä sinä minusta taas kirjoitat olettamuksiasi, mokomakin typerys?
        En minä ole palstan aihe.
        Laitetaan kevennys raskaan persumielesi ratoksi.

Jeesus sovitti syntimme (kysy vaikka hihhuli Huhtasaarelta), mutta kuka ne sävelsi?, kysyi muusikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sovitti syntimme (kysy vaikka hihhuli Huhtasaarelta), mutta kuka ne sävelsi?, kysyi muusikko.

Taisipa kommentti kirpaista laiskaa työtävieroksuvaa vasuripummia , heh eh ehh eh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

73,4 %

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

73,4 %

8% hehehehehe

• Anonyymi

En keksi vaikka kuinka yritän.

• Anonyymi

No sun älynlahjat ei vaan riitä mihinkään, simple.

• Jokaisen puolueen politiikasta löytyy varmaan moniakin sellaisia syitä, jonka vuoksi voisi äänestää ko. puoluetta olipa se mikä tahansa suomalainen puolue.

Ihmisten valinnat perustuvat tai ainakin niiden pitäisi rationaalisista ja loogisista syistä perustua kokonaisharkintaan jonkun puolueen politiikasta ja se seurauksista erityisesti suurivakituksissa kysymyksissä.

Itselleni ei riitä syyksi äänestää persuja esim. ns. haittamaahanmuuton perusteella, vaikka voisinkin ymmärtää, että siinä on ainakin osittain ihan asiallisiakin perusteita. Tämä johtuu siitä, että minkään sortin haittamaahanmuutto ei ole Suomelle kohtalonkysymys tässä mittakaavassa. Jos alkaisi jostain syystä todellinen siirtolaisvyöry, kaikki vatiot reagoisivat tilanteeseen. Haittamaahanmuutto voi siis olla osin todellinen ongelma, vaikka pääosin kuvitteellinen ja propagandisten tällä haavaa.

Haittamaahanmuuttoa suurempi ongelma on haitallinen talouskehitys, ympäristöongelmien vähättely, turvallisuudesta tinkiminen. Näissä kaikissa suhteissa persut ovat puolueistamme lähestulkoon haitallisin. Haittapuoluetta ei siis kannata äänestää. EU-integraation vastaisuus on tässä yhtälössä merkittävin haittapolitiikka. Kansallismielisyyden kasvu yhdessä EUn purkautumisen kanssa johtaa taloudelliseen alamäkeen ja altistaa Suomen suurvaltojen mielivaltapolitiikalle. Tämä kaikki on niin valtava haitta Suomelle, että olisi todella epäisänmaallista äänestä puoluetta, joka edistää tätä Suomen kannalta negatiivistä kehitystä.

• Anonyymi

Putki-demarit ja komsomoletski-TuhoAhot ovat liian läheisissä suhteissa itärajan taakse ne on jopa turvallisuusuhka

• Anonyymi

Persuja kannattaa äänestää siksi että se on fasistipuolue.

• Anonyymi

Millaista porukkaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaista porukkaa ?

Tämä persujen nuorisojärjestön edustajahan kertoi oikein ulkomailla olevansa persussuomalainen fasisti. Sellaista porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä persujen nuorisojärjestön edustajahan kertoi oikein ulkomailla olevansa persussuomalainen fasisti. Sellaista porukkaa.

Sitten se fakta osuus tuohon kommenttisi, kertoi vain olevansa fasisti, ei Perussuomalainen. Että se taas siitä vihervasemmiston trollin totuudessa pysyminestä ja "vaihtoehtoisen" totuuden luomisesta. Tottahan kyse voi olla myös erittäin huonosta ymmärryksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten se fakta osuus tuohon kommenttisi, kertoi vain olevansa fasisti, ei Perussuomalainen. Että se taas siitä vihervasemmiston trollin totuudessa pysyminestä ja "vaihtoehtoisen" totuuden luomisesta. Tottahan kyse voi olla myös erittäin huonosta ymmärryksestä.

"kertoi vain olevansa fasisti, ei Perussuomalainen. "

Kuinka tuo tyyppi sitten voidaan erottaa persuista?

"Perussuomalaisten puoluesihteeri Simo Grönroos kertoi aiemmin Uudelle Suomelle, että Jalonen erotetaan perussuomalaisista fasismipuheensa vuoksi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kertoi vain olevansa fasisti, ei Perussuomalainen. "

Kuinka tuo tyyppi sitten voidaan erottaa persuista?

"Perussuomalaisten puoluesihteeri Simo Grönroos kertoi aiemmin Uudelle Suomelle, että Jalonen erotetaan perussuomalaisista fasismipuheensa vuoksi."

Halla-aho yrittää salata puolueensa fasistisuuden ja fasisti-Jalonen yrittää salata persuutensa.

Khihihiihiiiiiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ja persuthan laukovat ihan huumorimielessä kaikenlaista..
        Persuihin on sattunutkin paljon huumorimiehiä..ja jokunen nainenkin..
        Yksikin nainen uskoo luomisoppiin anno Domini 2020. Varmaan ihan huumorilla heittää sellaista läppää, eiks vaan persut?

• Anonyymi

vassuliittoa kannattaa äänestää siksi että se on stalinistipuolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vassuliittoa kannattaa äänestää siksi että se on stalinistipuolue.

Ei ole.

• Anonyymi

Vasureita kannattaa äänestää siksi että se on stalinistipuolue.

• Anonyymi

Perustele tuo stalistinuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittanee samaa Vasemmiston kannattajista kuin sinä hoet Perussuomalaisista natseina. Kummatkin tasan yhtä pikkaansa pitämättömiä ja huonosti osuvia kuvauksia.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti ketkä perustivat vasemmistoliiton .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän palstan aihe ei ole Vasemmistoliitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin, perustele tuo stalinistisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti ketkä perustivat persut.

• Anonyymi

Björn "Nalle" Wahlroos oli nuoruudessaan stalinisti.

• Anonyymi

Kun käy töissä ja elättää itsensä, ei ole syytä äänestää vasemmistoa.

• Anonyymi

Kai ymmärrät, että persujen suuren gallupsuosion takana on pakostakin paljon muunmuassa sosiaaliturvan varassa eläviä. Siitäkin huolimatta, että nykyhallitus on saanut työllisyysasteen nousuun, nyt se on 73, 4%.
        Persun mielestä tietysti varmaan väärin työllistetty, mutta ainakin aktiivimallihullutusta purettiin, jonka takana persutkin olivat, kun sattuivat pääsemään Sipilän kurittajahallitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai ymmärrät, että persujen suuren gallupsuosion takana on pakostakin paljon muunmuassa sosiaaliturvan varassa eläviä. Siitäkin huolimatta, että nykyhallitus on saanut työllisyysasteen nousuun, nyt se on 73, 4%.
        Persun mielestä tietysti varmaan väärin työllistetty, mutta ainakin aktiivimallihullutusta purettiin, jonka takana persutkin olivat, kun sattuivat pääsemään Sipilän kurittajahallitukseen.

Miksi persujen gallupsuosion takana olisi paljon sosiaaliturvan varassa eläviä, persuthan puolueena, eivät ole kovinkaan suosiollisia sosiaaliturvan suhteen.
        Työllisyysaste ei ole noussut tämän hallituksen, eikä edellisen hallituksen toimien vuoksi. Työllisyysaste nousee vain työllistäjien toimien johdosta, ja tuo nykyinen "ilmoitettu" työllisyysaste on lähinnä teennäinen, keksitty, muokattu. Se tulee esiin muutaman kuukauden sisällä, kun se näyttäytyykin "yllättäen romahtaneen" 70 % pintaan.
        Aktiivimallin purkaminen, ei vaikuttanut kuin mielialoihin pienellä porukalla, mutta hyvä että purettiin, mutta on mielenkiintoista katsoa, mitä on tarjottavana tällä hallitukselle sen tilalle - jotain on oltava, pakko olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi persujen gallupsuosion takana olisi paljon sosiaaliturvan varassa eläviä, persuthan puolueena, eivät ole kovinkaan suosiollisia sosiaaliturvan suhteen.
        Työllisyysaste ei ole noussut tämän hallituksen, eikä edellisen hallituksen toimien vuoksi. Työllisyysaste nousee vain työllistäjien toimien johdosta, ja tuo nykyinen "ilmoitettu" työllisyysaste on lähinnä teennäinen, keksitty, muokattu. Se tulee esiin muutaman kuukauden sisällä, kun se näyttäytyykin "yllättäen romahtaneen" 70 % pintaan.
        Aktiivimallin purkaminen, ei vaikuttanut kuin mielialoihin pienellä porukalla, mutta hyvä että purettiin, mutta on mielenkiintoista katsoa, mitä on tarjottavana tällä hallitukselle sen tilalle - jotain on oltava, pakko olla.

"Miksi persujen gallupsuosion takana olisi paljon sosiaaliturvan varassa eläviä, persuthan puolueena, eivät ole kovinkaan suosiollisia sosiaaliturvan suhteen."

No ihan siksi, että persujen kannattajat äänestävät itseään vastaan, kun elävät pelkässä mamuvastaisuudessa. Kun eivät muusta tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi persujen gallupsuosion takana olisi paljon sosiaaliturvan varassa eläviä, persuthan puolueena, eivät ole kovinkaan suosiollisia sosiaaliturvan suhteen."

No ihan siksi, että persujen kannattajat äänestävät itseään vastaan, kun elävät pelkässä mamuvastaisuudessa. Kun eivät muusta tajua.

Meniköhän nyt tuokaan ihan putkeen, pohdippas hetki, ja sitten, oliko sittenkään kovinkaan fiksu kommentti. Minusta sinä vaikutat aikanoiselta typerykseltä . . . edelleenkin noiden merkillisten vääntöjesi kanssa.

Vaikutatko kommenttiesi kanssa sellaiselta, joka olisi kyvykäs arvostelemaan kenenkään muun tajuamisia ja tajuamatta jättämisiä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meniköhän nyt tuokaan ihan putkeen, pohdippas hetki, ja sitten, oliko sittenkään kovinkaan fiksu kommentti. Minusta sinä vaikutat aikanoiselta typerykseltä . . . edelleenkin noiden merkillisten vääntöjesi kanssa.

Vaikutatko kommenttiesi kanssa sellaiselta, joka olisi kyvykäs arvostelemaan kenenkään muun tajuamisia ja tajuamatta jättämisiä ?

"Vaikutatko kommenttiesi kanssa sellaiselta, joka olisi kyvykäs arvostelemaan kenenkään muun tajuamisia ja tajuamatta jättämisiä ?"

Miksi se sinulle pitäisi kertoa? Vedä vaan ihan itseksesi ja ihan keskenäsi johtopäätöksiä minusta, kun niin innostunut olet kirjoittamaankin minusta, yhdestä palstalle kirjoittavsta henkilöstä, joka en ole palstan aihe.
        Pakkomiellekö minusta jollekin on tullut?

• Anonyymi

Persuja kannattavat sellaiset ihmiset, jotka itse tietävät miksi persuja kannattavat. Jos et itse tiedä miksi persuja kannattaisit niin älä kannata. Muita puolueita voi kannattaa vaikka ei itse tiedä, että miksi. Persujen kannattaminen voi aiheuttaa kaikenlaisia sosiaalisia ongelmia kuten syrjintää ja ylenkatsetta joten ei kannata kannattaa persuja ellei itse tiedä että miksi kannattaa kannattaa persuja.

• Anonyymi

".. jotka itse tietävät miksi persuja kannattavat"

Jos olet persujen kannattaja ja tiedät, miksi persuja kannatat, niin miksi? Kerro ihmeessä, vai pelkäätkö sinulle tulevan sosiaalisia ongelmia, syrjintää ja ylenkatsetta, jos kerrot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

".. jotka itse tietävät miksi persuja kannattavat"

Jos olet persujen kannattaja ja tiedät, miksi persuja kannatat, niin miksi? Kerro ihmeessä, vai pelkäätkö sinulle tulevan sosiaalisia ongelmia, syrjintää ja ylenkatsetta, jos kerrot?

Miksi se sinulle pitäisi kertoa, miksi kannattaa ja mitä kannattaa, ethän siitä selvästikään ymmärrä mitään, vaan jatkat valheitaisi ja outoja väitteitäisi joka tapauksessa.

• Anonyymi

"Muita puolueita voi kannattaa vaikka ei itse tiedä, että miksi. "

Omituinen höpöttäjä. Ylenkatsoo ja halveeraa ei-persuja. Varmaan haluaisi kaasuttaa "erityisistä syistä" hengiltä ei-persut. Sellaista on persujen demokratia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se sinulle pitäisi kertoa, miksi kannattaa ja mitä kannattaa, ethän siitä selvästikään ymmärrä mitään, vaan jatkat valheitaisi ja outoja väitteitäisi joka tapauksessa.

Kerropa yksikin esittämäni valhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Muita puolueita voi kannattaa vaikka ei itse tiedä, että miksi. "

Omituinen höpöttäjä. Ylenkatsoo ja halveeraa ei-persuja. Varmaan haluaisi kaasuttaa "erityisistä syistä" hengiltä ei-persut. Sellaista on persujen demokratia.

Halla-ahohan tosiaan on kirjoittanut ihmisten hengiltä kaasuttamisesta. Sellainen herättää kysymyksiä, kun puolueen edustajien taholta paljastuu näitä natsismiin ja fasismiin liittyviä esilletuloja tuon tuosta. Vaikka Halla-aho yrittääkin selitellä asiat parhain päin, se voi olla poliittista taktikointia.

Muistakaa Hitlerin valtaan nousu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halla-ahohan tosiaan on kirjoittanut ihmisten hengiltä kaasuttamisesta. Sellainen herättää kysymyksiä, kun puolueen edustajien taholta paljastuu näitä natsismiin ja fasismiin liittyviä esilletuloja tuon tuosta. Vaikka Halla-aho yrittääkin selitellä asiat parhain päin, se voi olla poliittista taktikointia.

Muistakaa Hitlerin valtaan nousu!

Edelleenkin sinulla on vain sellainen ongelma, että et ymmärrä lukemiasi kokonaisuuksia, vain yksi lause kerrallaan mahtuu tajuntaasi, ja siitähän ei yleensä mitään järkevää synny, niin kuin nämä naurettavat toistosi osoittavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin sinulla on vain sellainen ongelma, että et ymmärrä lukemiasi kokonaisuuksia, vain yksi lause kerrallaan mahtuu tajuntaasi, ja siitähän ei yleensä mitään järkevää synny, niin kuin nämä naurettavat toistosi osoittavat.

"Tuleehan sitä uhkailtua ja ihmisiä kohti ammuttua, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Sanotaanko vielä tähän päälle, että Anders Breivik sattui heinäkuussa olemaan väärässä paikassa väärään aikaan, kirjoittaa Halla-aho blogissaan.

Enempää Halla-aho ei Breivik-heittoaan avaa."

Se on joskus sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tuleehan sitä uhkailtua ja ihmisiä kohti ammuttua, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Sanotaanko vielä tähän päälle, että Anders Breivik sattui heinäkuussa olemaan väärässä paikassa väärään aikaan, kirjoittaa Halla-aho blogissaan.

Enempää Halla-aho ei Breivik-heittoaan avaa."

Se on joskus sellaista.

Arvaamaton ja arveluttava heppu tämä viiden lapsen isukki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaamaton ja arveluttava heppu tämä viiden lapsen isukki.

Viiden lapsen isä?

• Anonyymi

Hmm... jos alla olevassa listassa ei ole mitään sellaista mikä ei ole sinulle tärkeää niin Persut eivät ole sinun puolueesi!

- Emme hyväksy sitä että kaikki päätäntävalta omalta eduskunnaltamme viedään Brysseliin!
      - Emme hyväksy EU:n liittovaltiokehitystä.
      - Emme hyväksy sitä että suomalainen kulttuuri, hyvinvointi, oikeusjärjestelmä jne. on vaarassa tänne tulevien haittamaahanmuuttajien toimesta.
      - Emme hyväksy sitä että ilmastovouhotuksen varjolla vaikeutetaan suomalaisen teollisuuden pärjäämistä koti- ja ulkomaan markkinoilla.
      - Emme hyväksy työvoiman tarveharkinnasta luopumista eli vastustamme halpatyövoiman tuontia tänne Suomeen.
      - Emme hyväksy sitä että joudumme kompensoimaan pieniä palkkoja yhteiskunnan tulonsiirroilla vaan jokaisen olisi tultava toimeen omalla palkallaan.
      - Emme hyväksy että sananvapautta pyritään rajoittamaan jollain epämääräisellä vihapuhe- tai maalittamis lailla.

• Anonyymi

Oppositiossa on helppo sanoa, että me emme hyväksy.

Mutta muistelepa persujen ainutkertaista hallituskautta (se surkuhupaisa tapaus).

Persut alkoivat yksimielisesti hyväksyä 2015 asioita, joiden vastustamispuheilla he saavuttivat jytkyn, jolla pääsivät hallitukseen. Hyväuskoisia höynäytettiin, hyödyllisiä idiootteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppositiossa on helppo sanoa, että me emme hyväksy.

Mutta muistelepa persujen ainutkertaista hallituskautta (se surkuhupaisa tapaus).

Persut alkoivat yksimielisesti hyväksyä 2015 asioita, joiden vastustamispuheilla he saavuttivat jytkyn, jolla pääsivät hallitukseen. Hyväuskoisia höynäytettiin, hyödyllisiä idiootteja.

Onneksi Rinne ei ottanut natsipuoluetta hallitukseen. Nyt Rinteen hallituksen jälkeisen Marinin hallituksen gallupkannatus on lukemissa, joihin ei perskekohallitus koskaan päässyt. Eli Marinin halllitukseen ollaan kohtuullisen tyytyväisiä.

Näin se vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Rinne ei ottanut natsipuoluetta hallitukseen. Nyt Rinteen hallituksen jälkeisen Marinin hallituksen gallupkannatus on lukemissa, joihin ei perskekohallitus koskaan päässyt. Eli Marinin halllitukseen ollaan kohtuullisen tyytyväisiä.

Näin se vaan on.

Vain oudon tilauskyselyn mukaan, josta ei ole olemassa minkäänlaisia "tilastokelpoisia" tietoja olemassa. Sellaista kutsutaan vihervasemmistolaiseksi kannatuskusetukseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain oudon tilauskyselyn mukaan, josta ei ole olemassa minkäänlaisia "tilastokelpoisia" tietoja olemassa. Sellaista kutsutaan vihervasemmistolaiseksi kannatuskusetukseksi.

"Vain oudon tilauskyselyn mukaan, "

Ei suinkaan! Kyllä se on ihan todennettavissa oleva asia, ettei Rinne ottanut natsipuoluetta hallitukseen.

Mutta sepä siitä.
        ps. Tiedätkö, mitä eroa on paistinpannulla?
        Siihen on olemassa järkeenkäypä vastaus. Mietipä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todista väitteesi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se vaan on.

Rinne tiesi kyllä että PS ei ollut sama puolue kuin v.2017 ennen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rinne tiesi kyllä että PS ei ollut sama puolue kuin v.2017 ennen

Nimenomaan! Persut oli Halla-ahon johdossa vielä pahempi kuin Soinin johdossa. Kumpaisetkin ( soinilaiset ja halla-aholaiset) kuitenkin pettivät yksissä tuumin jo 2015.

• Anonyymi

Kyllä persuja kannattaa äänestää. Silloin on apu lähellä ja sinulle järjestyy työtä ja rahaan. Ei pakolainen vie sinun työtäsi ja rahojasi ja uhkaa henkeäsi. Vihaat vaan vihreitä.

• Anonyymi

Vitsailut sikseen. Ei persujen kustannuksellakaan loputtomiin saa vitsailla (vittuilla).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitsailut sikseen. Ei persujen kustannuksellakaan loputtomiin saa vitsailla (vittuilla).

Saati vasemmiston.....

• Anonyymi

jos tällä palstalla esittää kysymyksen niin kannattaa jättää äänetämättä

• Anonyymi

Basisti olikin fasisti.

• Anonyymi

Vastaus aloittajalle on simppeli:

Mihin Perussuomalaiset tarvitsevat kaltaistasi heikkolahjaista yksilöä ????

• Anonyymi

Onhan sinullekin paikka löytynyt. 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan!! olemmehan me vasureita!! 😂😂😂

Kirjoitellaas taas vähän vihajuttuja lisää, jookos yhdessä ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoliitosta ??

Oletko ollut siellä pitkään?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      310
      6136
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      62
      3989
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      41
      3332
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      77
      3244
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      83
      3168
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      180
      3089
    7. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2556
    8. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      52
      2281
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      213
      2217
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2103
    Aihe