Hei. Tämä aihealue on täynnä negatiivista tulvaa ja todella katkeroitunutta tekstiä.
Löytyisikö täältä mitään hyviä tapahtumia myös, tai muuten jotain positiivista nettideittailuun liittyvää? Kaikki pienetkin asiat tervetulleita.
Mutta jättäkää kaikki negatiivinen ulos kiitos.
Positiiviset asiat nettideittailusta.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sain viime kesänä.treffit24llä vastauksena yhden viesstin hyvännäköiseltä hoikalta sievä perseiseltä pitkäkinttuiselta naiselta
Netin (deitti.net) kautta olen päässyt elämäni pisimpään "suhteeseen". Eli kolmet treffit saman naisen kanssa.
- Anonyymi
Menen Tinder-deittini kanssa kuukauden päästä naimisiin.
- Anonyymi
Vaikka moni tutustuminen on mennyt karille, niin olen tavannut livenä tai puhunut puhelimessa monien mielenkiintoisten naisten kanssa. Elämässä on ollut paljon väriä arjen työn ja kodin vastapainona eli piristävää vaihtelua. Heidän avullaan olen päässyt moniin paikkoihin minne en itse ole älynnyt mennä esim. mahtavissa maisemissa picnicille. Elämään on tullut paljon väriä ja hyviäkin muistoja. Samoin muutama helmi tapaus on löytynyt aidoiksi ystäviksi vaikkei paria meistä tullutkaan.... seksillä ja ilman. ;)
- Anonyymi
Positiivistä on se tinderi hallitsee ja valitsee sinulle ehdokkaita joistakin mahdollisista mutta ei kaikista , kun jos et maksa.
Positiivistä on sekin että rastin voi painaa heti kun kuvassa naisella ei ole kasvoja.
Positiivisesti vielä sekin tinderistä ei juuri saa seksiä kuten vaikka persikasta poikaa. - Anonyymi
Positiivistä on se tinderi hallitsee ja valitsee sinulle ehdokkaita joistakin mahdollisista mutta ei kaikista , kun jos et maksa.
Positiivistä on sekin että rastin voi painaa heti kun kuvassa naisella ei ole kasvoja.
Positiivisesti vielä sekin tinderistä ei juuri saa seksiä kuten vaikka persikasta poikaa. - Anonyymi
Moikka, kyllä löytyy! Itse löysin Tinderistä syksyisen eroni jälkeen ihanan naisen, jonka kanssa nyt jatkamme eteenpäin...toki monien eri kahvitreffien jälkeen. Ulkonäöltäni keskiverto, keski-ikäinen mies, mutta edes jollakin tavalla panostin profiilitekstiin parin hymyilevän kuvan lisäksi. Eli, posin kautta...!:-)
- Anonyymi
Vai positiivista...
No positiivista on se että sentään joku nainen lähtee silloin tällöin treffeille vaikka 90% naisista meneekin tänä päivänä ulkonäkö edellä. - Anonyymi
Positiivista on se, että netistä voi nykyisin myös hieman vanhempikin löytää hyvää seuraa. Onneksi on valinnanvaraa ja pelkät vonkaajat voi estää pois.
https://dateadults.net?acid=2234 - Anonyymi
positiivista että kerran kuukaudessa nainen aloittaa keskustelun tinderissä, vaikka ulkonäkö edellä sekin keskustelun aloittanut nainen menee ja aloitusviesti on aina "moi" eli nainen odottaa että otan vetovastuun keskustelusta, mutta en ota.
"Moi" viestiin vastaan vaan "moi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784