Positiiviset asiat nettideittailusta.

Anonyymi

Hei. Tämä aihealue on täynnä negatiivista tulvaa ja todella katkeroitunutta tekstiä.

Löytyisikö täältä mitään hyviä tapahtumia myös, tai muuten jotain positiivista nettideittailuun liittyvää? Kaikki pienetkin asiat tervetulleita.

Mutta jättäkää kaikki negatiivinen ulos kiitos.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sain viime kesänä.treffit24llä vastauksena yhden viesstin hyvännäköiseltä hoikalta sievä perseiseltä pitkäkinttuiselta naiselta

• Netin (deitti.net) kautta olen päässyt elämäni pisimpään "suhteeseen". Eli kolmet treffit saman naisen kanssa.

• Anonyymi

Menen Tinder-deittini kanssa kuukauden päästä naimisiin.

• Anonyymi

Vaikka moni tutustuminen on mennyt karille, niin olen tavannut livenä tai puhunut puhelimessa monien mielenkiintoisten naisten kanssa. Elämässä on ollut paljon väriä arjen työn ja kodin vastapainona eli piristävää vaihtelua. Heidän avullaan olen päässyt moniin paikkoihin minne en itse ole älynnyt mennä esim. mahtavissa maisemissa picnicille. Elämään on tullut paljon väriä ja hyviäkin muistoja. Samoin muutama helmi tapaus on löytynyt aidoiksi ystäviksi vaikkei paria meistä tullutkaan.... seksillä ja ilman. ;)

• Anonyymi

Positiivistä on se tinderi hallitsee ja valitsee sinulle ehdokkaita joistakin mahdollisista mutta ei kaikista , kun jos et maksa.
      Positiivistä on sekin että rastin voi painaa heti kun kuvassa naisella ei ole kasvoja.
      Positiivisesti vielä sekin tinderistä ei juuri saa seksiä kuten vaikka persikasta poikaa.

• Anonyymi

Positiivistä on se tinderi hallitsee ja valitsee sinulle ehdokkaita joistakin mahdollisista mutta ei kaikista , kun jos et maksa.
      Positiivistä on sekin että rastin voi painaa heti kun kuvassa naisella ei ole kasvoja.
      Positiivisesti vielä sekin tinderistä ei juuri saa seksiä kuten vaikka persikasta poikaa.

• Anonyymi

Moikka, kyllä löytyy! Itse löysin Tinderistä syksyisen eroni jälkeen ihanan naisen, jonka kanssa nyt jatkamme eteenpäin...toki monien eri kahvitreffien jälkeen. Ulkonäöltäni keskiverto, keski-ikäinen mies, mutta edes jollakin tavalla panostin profiilitekstiin parin hymyilevän kuvan lisäksi. Eli, posin kautta...!:-)

• Anonyymi

Vai positiivista...

No positiivista on se että sentään joku nainen lähtee silloin tällöin treffeille vaikka 90% naisista meneekin tänä päivänä ulkonäkö edellä.

• Anonyymi

Positiivista on se, että netistä voi nykyisin myös hieman vanhempikin löytää hyvää seuraa. Onneksi on valinnanvaraa ja pelkät vonkaajat voi estää pois.
      https://dateadults.net?acid=2234

• Anonyymi

positiivista että kerran kuukaudessa nainen aloittaa keskustelun tinderissä, vaikka ulkonäkö edellä sekin keskustelun aloittanut nainen menee ja aloitusviesti on aina "moi" eli nainen odottaa että otan vetovastuun keskustelusta, mutta en ota.

"Moi" viestiin vastaan vaan "moi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      113
      1458
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1307
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1067
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      917
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      874
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      867
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      852
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      784
    Aihe