No siis oon 11v ja mua harmittaa ku oon ollu kipeä jo 3kk tuntemattomasta syystä sairaalas on rampattu joka viikko. Yhdessä vaiheessa jalat petti 2vuorokaudeksi mutta se meni ohi siitä sitten ja nyt kun en ole ollut koulussa paljon niin haluan mennä sinnekin. Yksi ilta sain parhaalta kaverilta että muuttavat noin 100km päähän ja se veti minut hirveään "shokkiin" olin paikallani noin 10 minuutti reagoimatta mihinkään. Hetken päästä tokenin ja harmitti kun en ole tavannut häntä hetkeen :( muuttaa pois yli huomenna. Joo oon tosi nuori ja tyhmä kun aloin tykätä yhestö pojasta ja selvis et se tykkäys musta myös... No alettiin siitä sitte "seurustelee" ja kesti ehkä 2kk nii selvis et se tykkää ki yhdestä toisesta noh.. Kyl mä ymmärsin mut kyl se satuttaa jos noin käy. Ja sitten kaiken tämän jälkeen tuntuu että en vain ole tarpeeksi ja se ajatus harmittaa. Toivottavasti ymmärrätte tai jotain?
Terveytenk
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ihan yhtä tärkeä kuin kaikki muutkin. Kun pettyy niin tulee toivottomuuden ja epävarmuuden tunteita.
Muistan itsekin ensimmäiset ihastumiseni puolin ja toisin, sitten kun ei onnistunutkaan olemaan yhdessä niin tuli ikävä tunne.
Lohdutukseksi se sullekin että poikia on enemmänkin kuin vain se yksi. Oot sen verran nuori että sulla voi olla edessä jos vaikka mitä ihan kivaakin.
Nuorena täytyy kokea vähän seikkailun tuntua, ei edes kannata jämähtää paikalleen yhteen ihmiseen tai yhden ihmisen takia.
Sekin on ikävää kun hyvä ystävä muuttaa kauas mutta onhan nykyään kaikki laitteet olemassa, yhteyttä voi pitää vaikka maailman ääriin, hyvä ystävyys voi säilyä läpi elämän riippumatta minne elämä milloinkin heittelee.
Sairastaminen ei toki ole kivaa mutta ajattele niinkin että et ole suinkaan ainoa, monet voivat sairaudesta huolimatta elää suhtkoht hyvää elämää.
Hyvää jatkoa sulle ja ota kaikki irti elämästä, tää on loppujen lopuksi ihan mukavaa.
Niinkuin edesmennyt Matti Nykänenkin sanoi " elämä on laiffii ".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257718Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161412- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j591202Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029