Petri Paavola kumoaa Ilmestyskirjaa

Anonyymi

Petri Paavolan opetus on tällä hetkellä täysin hukassa. Hän on lähtenyt sille linjalla, että yrittää selitä omista ongelmista selittämällä Raamattua nurinpäin. Hän opettaa, ettei Ilmestyskirjan jakeissa 11:1,2 tarkoiteta rakennusta vaan ihmisiä, mikä on täysin jakeiden ilmoituksen vastainen opetus.

183

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Petri Paavola on kommentoinut uudella Youtube-videolla jaetta Ilm 11:1,2. Petri Paavola väittää, ettei jakeessa 11:1 tarkoiteta rakennusta vaan ihmisiä. Ongelmaksi hänelle on tullut se, että siinä sanotaan Jerusalemin temppelin olevan Jumalan temppeli eikä Antikristukseen temppeli. Hänen pitää siis saada jotenkin kumottua sellainen ajatus, ettei kyse ole rakennuksesta, joka olisi Jumalan temppeli. Paavola perustelee kantaansa siten, että koska jakeessa ei mainita mittaustulosta, niin se ei voi tarkoittaa rakennusta. Tässä on suora linkki Paavola opetukseen:

      https://youtu.be/eJPwh3-c5og?t=2653

      "Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan. " (Ilm 11:1,2)

      Paavola opettaa jakeen olennaisesti väärin. Kysymys on Jerusalemin kolmannesta temppelistä, joka on rakennus. Sellainen selitys, että jae kertoo ihmisistä Jumalan temppelinä on kaukaa haettu selitys, eikä jakeet sellaista voi tarkoittaa missään nimessä tarkoittaa, koska ne kertovat temppeli-rakennuksesta, joka on viimeisellä vuosiviikolla olemassa Jerusalemissa.

      Jakeessa 11:1 kehotetaan mm. laskemaan temppelissä rukoilevat. Minun mielestä laskennan tulos on ilmoitettu Ilmestyskirjassa ja se tarkoittaa todennäköisesti 144000 tai he ovat ainakin tuloksessa mukana. Heille annettiin myös sinetti, jottei vitsaukset vahingoita heitä. Laskemisella ja merkillä Ilmestyskirja viittaa myös Hesekielin kirjan lukuun 9, jossa laskettiin ja merkittiin vanhurskaat ihmiset, jotka välittivät tuhon.

      Mitä tulee temppelin koon mittaamiseen, niin se viittaa Hesekielin kirjan lukuihin 40-44, jossa Hesekielille annettiin tehtäväksi mitata kepillä temppelin mittasuhteet. Nämä mittauskäskyt ovat siis viitteitä muuhun kohtaan Raamattua, jotka antavat tarkempaa tietoa, mistä on kyse.

      • Anonyymi

        Kai nyt kaikki tietää kuka temppelissä joikaa anti....kieltää pojan .


    • Anonyymi

      Ilmestyskirjan väärentämisestä on muuten säädetty kadotustuomio:

      Ilm 22:18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
      19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

      Miten Petri Paavola voi enää välttää kadotustuomion?

      2 Piet 3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ilmestyskirja kertoo, että Antikristus tulee herjaamaan Jerusalemin kolmatta temppeliä ainakin sen ajan, kun hän ei ole vielä siellä, mikä valottaa niitä motiiveja, mitä eri osapuolilla on suhteessa kolmanteen temppeliin.

        "Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat." (Ilm 13:6)

        Käsikirjoituksessa on kreikkalainen sana SKENE, joka merkitsee temppeliä. Temppelin sanotaan olevan Jumalan [Theos] temppeli:

        Koska Petri Paavola pikkaa koko ajan temppeliä, niin Petri Paavola on Antikristus.

        1 Joh 2:18 Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.
        19 He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirja kertoo, että Antikristus tulee herjaamaan Jerusalemin kolmatta temppeliä ainakin sen ajan, kun hän ei ole vielä siellä, mikä valottaa niitä motiiveja, mitä eri osapuolilla on suhteessa kolmanteen temppeliin.

        "Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat." (Ilm 13:6)

        Käsikirjoituksessa on kreikkalainen sana SKENE, joka merkitsee temppeliä. Temppelin sanotaan olevan Jumalan [Theos] temppeli:

        Koska Petri Paavola pikkaa koko ajan temppeliä, niin Petri Paavola on Antikristus.

        1 Joh 2:18 Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.
        19 He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin.

        On täällä viisaita ja ainoita oikeassa olevia ihmisiä. Että antikristus...
        Pidä huoli itsestäsi että pysyt niin viimeisen päälle oikeassa.. Jeesus Kristus tuomitsee ihmisen kadotukseen et sinä eikä kukaan muukaan ihminen. Mikähän seurakunta
        Suomessa tuottaa noin oikeaoppisia seurakuntalaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä viisaita ja ainoita oikeassa olevia ihmisiä. Että antikristus...
        Pidä huoli itsestäsi että pysyt niin viimeisen päälle oikeassa.. Jeesus Kristus tuomitsee ihmisen kadotukseen et sinä eikä kukaan muukaan ihminen. Mikähän seurakunta
        Suomessa tuottaa noin oikeaoppisia seurakuntalaisia?

        Petri Paavola on tuottanut suuren määrän kaikenlaista roskaa, jossa hän väittää kolmannen temppelin tulevan pimeydestä. Ilmestyskirjassa kerrotaan, että Antikristus tulee pilkkaamaan temppeliä. Petri Paavola toimii kuten, Ilmestyskirja kertoo Antikristusken toimivan. Tämä tarkoittaa silloin sitä, että Petri Paavola on yksi niistä Antikristuksista, joita on paljon tullut seurakuntiin.

        "Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat." (Ilm 13:6)

        Perti Paavolan lahko on täysin eksyksissä. Sen lahkon johtaja vetää seurakuntaa nenästä koko ajan ja kansa taputtaa käsiään Paavolan syöttäessa seurakunnalle valheitaan.

        Mitä tulee kadotustuomioihin, niin Ilmestyskirjassa on selvä säädös, että ilmestyskirjan väärentäminen johtaa kadotustuomioon. Ei näytä Petri Paavolalla olla mitään Jumalan pelkoa, kun väittää, että Ilm 11:1,2:ssa mainittu temppeli ei ole rakennus vaan joukko ihmisiä, koska Paavola ei siedä sitä, että niissä jakeissa sanotaan temppelin olevan Jumalan temppeli. Petri Paavola pilkkaa koko ajan Jumalaa ja seurakunta antaa sille hyväksyntänsä. Minä en anna.

        Ilm 22:18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
        19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

        2 Piet 3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

        Miten Petri Paavola voi enää välttää kadotustuomion?


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirja kertoo, että Antikristus tulee herjaamaan Jerusalemin kolmatta temppeliä ainakin sen ajan, kun hän ei ole vielä siellä, mikä valottaa niitä motiiveja, mitä eri osapuolilla on suhteessa kolmanteen temppeliin.

        "Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat." (Ilm 13:6)

        Käsikirjoituksessa on kreikkalainen sana SKENE, joka merkitsee temppeliä. Temppelin sanotaan olevan Jumalan [Theos] temppeli:

        Koska Petri Paavola pikkaa koko ajan temppeliä, niin Petri Paavola on Antikristus.

        1 Joh 2:18 Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.
        19 He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin.

        >Koska Petri Paavola pikkaa koko ajan temppeliä, niin Petri Paavola on Antikristus.

        Ja koska Antikristuksia voi olla vain yksi, on suuri kunnia meille jos Hän tulee Suomesta.

        Enää tarvitaan mahtava kansainvälinen ura Petrille, jotta ennustukset toteutuvat.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Koska Petri Paavola pikkaa koko ajan temppeliä, niin Petri Paavola on Antikristus.

        Ja koska Antikristuksia voi olla vain yksi, on suuri kunnia meille jos Hän tulee Suomesta.

        Enää tarvitaan mahtava kansainvälinen ura Petrille, jotta ennustukset toteutuvat.

        Antikristuksia on ollut useita. Petri Paavola on yksi heistä, koska hän pilkkaa koko ajan Jumalan temppeliä.

        1 Joh 2:18 Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.
        19 He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin.

        "Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat." (Ilm 13:6)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antikristuksia on ollut useita. Petri Paavola on yksi heistä, koska hän pilkkaa koko ajan Jumalan temppeliä.

        1 Joh 2:18 Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.
        19 He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin.

        "Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat." (Ilm 13:6)

        >Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.

        Ja tässähän puhutaan lähes 2000 vuoden takaisille kuulijoille.


      • Anonyymi

        Jeesuksen palvominen on harhaoppi.


      • Anonyymi

        Petri Paavolan videiossa on sekoitus sensaatiohakuisia uutisia ja systemaattista valehtelua, jottei seurakunta huomaa valhetta. Paavola videoitten ydinsanoma on eksyttävä.

        Petri Paavola on julkaissut Youtube-videon Jerusalemin kolmannesta temppelistä, jossa hän sanoo näin: -Sitten on niitä uskovia, jotka tavallaan ajattelee sitä, että tämä tuleva Jerusalemin kolmas temppeli on Jumalan temppeli, ja että Jumala kutsuisi sitä Jumalan temppeliksi, mutta Jumala ei tietenkään kutsu tätä Jerusalemin temppeliä Jumalan temppeliksi.

        https://youtu.be/qjnVEdfuZwk?t=50

        Oikaistaan vielä yksi tärkeä asia. Ilmestyskirjassa profetoidaan tulevasta Jerusalemin temppelistä, jossa temppeliä kutsutaan Jumalan temppeliksi ja joka kuvataan rakennukseksi, missä ihmiset palvovat Jumalaa. Jeesus sanoi, että tämä profetia tulee toteutumaan pilkkuakaan siitä muuttamatta. Petri Paavola opettaa tämän asian olennaisesti väärin. Jumala kutsuu tulevaa Jerusalemin temppeliä nimenomaan Jumalan temppeliksi.

        "Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan." (Ilm 11:1,2)

        Englantilaisessa käännöksessä tulee paremmin esille, että temppelissä palvotaan nimenomaan Jumalaa [Theos]. Tämä aika ei tarkoita vielä sitä 3,5 vuoden määräaikaa, jolloin Antikristus on temppelissä. Tekstiä voi verrata Esran kirjaan, jossa Jumalan temppeli käsketään jälleenrakentamaan, mikä tapahtuu myös, kun kolmas Jumalan temppeli jälleenrakennetaan Jerusalemiin.

        "Then I was given a stick like a measuring rod. I was told, “Stand up and measure the temple of God and the altar, and count those who worship there." (Ilm 11:1)

        "Mutta kun Kyyros tuli Babylonian kuninkaaksi, hän antoi ensimmäisenä hallitusvuotenaan käskyn, että tämä Jumalan temppeli oli rakennettava uudelleen." (Esr 5:13)

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut." (Matt 5:17,18)

        Toivottavasti arvoisa yleisö nyt alkaa heräämään ja miettimään asioita. Tarkistakaa Raamatusta, mitä siellä oikeasti lukee. Nämä ovat vakavia asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirja kertoo, että Antikristus tulee herjaamaan Jerusalemin kolmatta temppeliä ainakin sen ajan, kun hän ei ole vielä siellä, mikä valottaa niitä motiiveja, mitä eri osapuolilla on suhteessa kolmanteen temppeliin.

        "Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat." (Ilm 13:6)

        Käsikirjoituksessa on kreikkalainen sana SKENE, joka merkitsee temppeliä. Temppelin sanotaan olevan Jumalan [Theos] temppeli:

        Koska Petri Paavola pikkaa koko ajan temppeliä, niin Petri Paavola on Antikristus.

        1 Joh 2:18 Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.
        19 He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin.

        Etkö sinä jo oikeesti ala rauhoittua tuosta typeryydestäsi. Luettelet tuomioita tuomioiden perään eri ihmisille.
        Vaihda alaa tai älä yritä esiintyä kristittynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä viisaita ja ainoita oikeassa olevia ihmisiä. Että antikristus...
        Pidä huoli itsestäsi että pysyt niin viimeisen päälle oikeassa.. Jeesus Kristus tuomitsee ihmisen kadotukseen et sinä eikä kukaan muukaan ihminen. Mikähän seurakunta
        Suomessa tuottaa noin oikeaoppisia seurakuntalaisia?

        jEESUS EI TUOMITSE KETÄÄN, VAIN PYHÄ jUMALA TUOMITSEE JEESUKSEN KAUTTA

        Todisteet ...Pyhä Jumala tuomitsee,
        Apt. 17
        30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
        31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

        Jeesu on ihminen..ei tuomitse ketään. 1 Tim. 2:5-8


      • Anonyymi

        Hallava hevonen ....vääriä....p..... Musta kivi ....moorian vuori on Egyptiä orjuuden kuva .


    • Rakennuksia siinä kuvataan ja Jerusalemin piirityksen tuhoja noin 70.
      Siinä vaan houraillaan tuhon omana silloin tuhottavassa kaupungissa.

      Mittaushomma on mainittu myös Hesekielin kirjassa
      Hes. 40:5 Minä näin, että siellä oli temppelialue ja sen ympärillä joka puolella muuri. Miehen kädessä oleva mittakeppi oli kuusi kyynärää pitkä, ja kyynärä oli kämmenenleveyden verran tavallista kyynärää pitempi. Hän mittasi kepillä muurin, ja se oli kuusi kyynärää paksu ja kuusi kyynärää korkea.

      Danielin kirjassakin siitä kerrotaan ja myös Luukaksen evankeliumissa
      Luuk. 21:24 Monet surmataan miekan terällä, toiset viedään vangiksi kaikkien kansojen sekaan, ja vieraat kansat polkevat Jerusalemia, kunnes niille annettu aika täyttyy.

      Kaikki siis silloisia Jerusalemin piirityksen (70) kauhuja, joihin sekoitettiin Hesekielin kirjan ennustukset.

      • Anonyymi

        Ilm 11:1 ei kuvaa vuoden 70 tapahtumia vaan sen jälkeen rakennettavaa kolmatta temppeliä Jerusalemissa.

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.


      • Anonyymi

        Hesekielin kirjan luvut 40-44 kuvaavat Jerusalemin kolmatta temppeliä, mitä ei ole vielä rakennettu. Vuoden 70 tapahtumat eivät liitty Hes 40-44 lukuihin ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hesekielin kirjan luvut 40-44 kuvaavat Jerusalemin kolmatta temppeliä, mitä ei ole vielä rakennettu. Vuoden 70 tapahtumat eivät liitty Hes 40-44 lukuihin ollenkaan.

        Onko Jerusalemin kaupunki varannut kaavassaan paikan temppelille? Ei sitä muuten voi rakentaa.


    • Anonyymi

      Kuin Aku Ankan sarjakuvasta Batmaninkin seikkailuja kirjasta julistaisi.....

    • Ei ole meillä kristityillä muuta temppeliä kuin Jeesus Kristus. Jumala ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä.

      • Anonyymi

        Sinä KTS et ole kristitty vaan trolli. Sinun profiilikuvassasi on Palestiinan lippu, joka vastustaa Jumalan kansaa.

        Herran asuinsija on Jerusalemin temppeli.

        Hes 43:4 Herran kirkkaus meni temppeliin portista, joka on itää kohti.
        5 Henki nosti minut maasta ja vei minut sisempään esipihaan, ja minä näin, että Herran kirkkaus täytti temppelin.
        6 Joku puhutteli minua, ja minä kuulin sen äänen tulevan temppelistä -- mies seisoi yhä minun vieressäni.
        7 Ääni sanoi minulle: "Ihminen, tämä on minun valtaistuimeni sija ja koroke minun jalkojeni alla. Täällä minä olen asuva Israelin kansan keskellä ikuisesti.

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä KTS et ole kristitty vaan trolli. Sinun profiilikuvassasi on Palestiinan lippu, joka vastustaa Jumalan kansaa.

        Herran asuinsija on Jerusalemin temppeli.

        Hes 43:4 Herran kirkkaus meni temppeliin portista, joka on itää kohti.
        5 Henki nosti minut maasta ja vei minut sisempään esipihaan, ja minä näin, että Herran kirkkaus täytti temppelin.
        6 Joku puhutteli minua, ja minä kuulin sen äänen tulevan temppelistä -- mies seisoi yhä minun vieressäni.
        7 Ääni sanoi minulle: "Ihminen, tämä on minun valtaistuimeni sija ja koroke minun jalkojeni alla. Täällä minä olen asuva Israelin kansan keskellä ikuisesti.

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.

        Ei ole Jumalan temppeli vaan antikristuksen temppeli sillä kirjoitettu on:

        Galatalaiskirje:
        4:25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.


    • Anonyymi

      Temppeli jutut hoitaa Herra mita niistä tapella alhaisella ihmisviidaydella

      Sensijaan ihmetyttää kun joku outo tyyppi uskonaskekessa pakottaa naiset olemaan kokonaan vaiti ja kysymään kotona miehelta. Syyna se että Eeva otti omenan. Eikös Aatamin perheensä johtajana olisi pitänyt suojella perhettä eika yhtya Eevan tyhmyyteen. Miten sinkku nainen voi kysyä mieheltä.

      Miten nainen voi perheessäänkään toimia miesjohdon alla kun mies usein on todella tyhmä otus.

      Yhteiskunnassa nainen on tasan arvoinen.

      Miten ihminen voi olla niin outo kuin se uskonadkelen mies

      • Anonyymi

        >>>Sensijaan ihmetyttää kun joku outo tyyppi uskonaskekessa pakottaa naiset olemaan kokonaan vaiti ja kysymään kotona miehelta. Syyna se että Eeva otti omenan. <<<

        Miten niin outo tyyppi??? Paavali sanoi hyvin ankarasti, ettei naiset saa puhua seurakunnassa. Jos naiset haluavat jotain kysyä, niin sitten kotona aviomieheltään. Mitä outoa tässä on??? Se lukee evankeliumissa.

        1 Kor 14:31 Kaikki te voitte profetoida, kukin vuorollanne, jotta kaikki oppisivat ja saisivat rohkaisua.
        32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
        33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
        34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
        35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
        36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
        37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky.
        38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.

        1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
        12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Sensijaan ihmetyttää kun joku outo tyyppi uskonaskekessa pakottaa naiset olemaan kokonaan vaiti ja kysymään kotona miehelta. Syyna se että Eeva otti omenan. <<<

        Miten niin outo tyyppi??? Paavali sanoi hyvin ankarasti, ettei naiset saa puhua seurakunnassa. Jos naiset haluavat jotain kysyä, niin sitten kotona aviomieheltään. Mitä outoa tässä on??? Se lukee evankeliumissa.

        1 Kor 14:31 Kaikki te voitte profetoida, kukin vuorollanne, jotta kaikki oppisivat ja saisivat rohkaisua.
        32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
        33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
        34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
        35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
        36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
        37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky.
        38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.

        1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
        12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.

        Keltä sinkut kysyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Sensijaan ihmetyttää kun joku outo tyyppi uskonaskekessa pakottaa naiset olemaan kokonaan vaiti ja kysymään kotona miehelta. Syyna se että Eeva otti omenan. <<<

        Miten niin outo tyyppi??? Paavali sanoi hyvin ankarasti, ettei naiset saa puhua seurakunnassa. Jos naiset haluavat jotain kysyä, niin sitten kotona aviomieheltään. Mitä outoa tässä on??? Se lukee evankeliumissa.

        1 Kor 14:31 Kaikki te voitte profetoida, kukin vuorollanne, jotta kaikki oppisivat ja saisivat rohkaisua.
        32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
        33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
        34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
        35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
        36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
        37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky.
        38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.

        1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
        12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.

        On avioparin oma asia miten työt jaetaan. Tasan.

        Yhteiskunnassa naiset on tasa. arvoisia lain mukaan. Sinut voi tuomita naistuomari tai hoitaa naislääkäri. Tasan arvo jyllää. Mulla oli 2 mieskätilöä 😚

        SRK päättämään itse miten Naisasiat hoitaa.

        Et kai mitään muslimimaailmaa kannata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On avioparin oma asia miten työt jaetaan. Tasan.

        Yhteiskunnassa naiset on tasa. arvoisia lain mukaan. Sinut voi tuomita naistuomari tai hoitaa naislääkäri. Tasan arvo jyllää. Mulla oli 2 mieskätilöä 😚

        SRK päättämään itse miten Naisasiat hoitaa.

        Et kai mitään muslimimaailmaa kannata

        Jumala on määrännyt järjestyksen perheessä ja sen mukaan tulee toimia.


    • Anonyymi

      Paavo ei ole ihan hukassa ajatuksensa kanssa, että ihminen olisi ilmestyskirjan temppeli.
      On näet näin että nykyinen ihmiskunta on jo kolmas fyysinen ihmiskunta maan päällä. Tätä edeltävä ihmiskunta (toinen) eli teidän tarinaanne vedenpaisumusta edeltäneenä aikana.

      Ja mitä tulee sitten tähän "kolmanteen temppeliin", niin siihen ei tarvitse odottaa mitään antikristusta, kun siinä asuu jo peto nimeltä ihminen.

      • Anonyymi

        Ei siis Paavo, vaan Petri Paavola...


      • Anonyymi

        Raamattu opettaa, että Pyhä Henki asuu niiden uskovien sydämessä, jotka ovat pyhittäneet elämänsä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö Herra asuisi Jerusalemin temppelissä tai temppeliä ei rakennettaisi. Jumala on läsnä kaikkialla muutenkin.

        Nämä tekstit koskevat Jerusalemin kolmatta temppeliä, joka tullaan vielä rakennetamaan.

        Hes 43:4 Herran kirkkaus meni temppeliin portista, joka on itää kohti.
        5 Henki nosti minut maasta ja vei minut sisempään esipihaan, ja minä näin, että Herran kirkkaus täytti temppelin.
        6 Joku puhutteli minua, ja minä kuulin sen äänen tulevan temppelistä -- mies seisoi yhä minun vieressäni.
        7 Ääni sanoi minulle: "Ihminen, tämä on minun valtaistuimeni sija ja koroke minun jalkojeni alla. Täällä minä olen asuva Israelin kansan keskellä ikuisesti.

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.

        Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taidat olla itse Petri Paavola. Sinun ihan turha laittaa tänne Youtube-videoitasi, jossa on väärää opetusta. Tässä kopio eräästä kommentista, jonka olet aiemmin saanut tuosta kelvottomasta opetuksestasi:

        Petri Paavola on julkaissut kaksi Youtube-videota eilisestä saarnastaan, jotka käsittelivät tarkoittaako Dan 9:27 Kristusta tai Antikristusta. Petri keroo, ettei Danielin profetiaa 70 vuosiviikosta voi pilkkoa niin, että 69 vuosiviikkoa toteutuisi yhdellä kertaa ja viimeinen vuosiviikko siirretäisiin pitkälle tulevaisuuteen. Olen Petrin kanssa tästä asiasta samaa mieltä. 70 vuosiviikkoa on yksi yhtenäinen aikakausi.

        Mutta sitä Petri ei ota huomioon, että Raamatun profetiat voivat toteutua kaksi kertaa. Ensimmäinen toteutuminen on esitäyttymys ja viimeinen on lopullinen täyttymys.

        Danielin profetista toteutui 69 vuoviviikkoa Jeesuksen ensimmäisen tulemisen yhteydessä ja viimeinen vuosiviikko jäi toteutumatta.

        Profetia tulee toteutumaan toisen kerran niin, että 70 vuosiviikkoa toteutuu yhtenä yhtenäisenä 490 vuoden pituisena ajanjaksona lopullisesti. Olen edellä linkannut erääseen englanninkieliseen nettisivustoon, jossa tämä periaate on kerrottu. Tällöin viimeistä vuosiviikkoa ei siirrellä aikajanasta irralleen tulevaisuuteen, vaan kyse on siitä, että Danielin profetia on tarkoitettu toteutumaan kokonaan Jeesuksen toisen tulemisen yhteydessä. Uskon, että Danielin profetia 70 vuosiviikosta toteutuu täsmällisesti juuri niin, kuin profetiassa kuvataan tapahtuvan. Silloin ei tarvitse keksiä väkinäisiä selityksiä niistä profetiassa mainitusta seikoista, jotka eivät Jeesuksen ensimmäisen tulemisen yhteydessä sopineet historian tapahtumiin.

        Uskon, että näissä Danielin kirjan luvu 7 jakeissa kerrotaan myös 70 vuosiviikon viimeisestä vuosiviikosta ja sen jälkeisestä 1000-vuotiskaudesta:

        "Halusin myös tietää niistä kymmenestä sarvesta, jotka olivat sen päässä, ja vielä siitä sarvesta, joka kasvoi esiin ja jonka tieltä putosi pois kolme sarvea, tuosta sarvesta, jolla oli silmät ja suuria sanoja puhuva suu ja joka näytti muita sarvia suuremmalta. Minun katsellessani tuo sarvi ryhtyi sotaan pyhiä vastaan, ja se voitti heidät ja piti heitä vallassaan, kunnes Ikiaikainen saapui ja Korkeimman pyhät saivat oikeutensa ja tuli hetki, jolloin pyhät ottivat haltuunsa vallan. Ja minulle vastattiin: -- Neljäs eläin tarkoittaa neljättä valtakuntaa, joka on syntyvä maailmaan. Se valtakunta on erilainen kuin muut valtakunnat, ja se syö koko maailman ja tallaa ja murskaa sen. Ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka tulevat hallitsemaan sitä valtakuntaa. Heidän jälkeensä nousee vielä yksi. Hän on erilainen kuin edelliset ja kukistaa kolme kuningasta. Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi. Mutta oikeus on istuva tuomitsemaan, ja hänen valtansa otetaan häneltä pois, se tuhotaan ja hävitetään lopullisesti. Kuninkuus ja valta ja valtakuntien mahti kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Sen kansan valtakunta on ikuinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat ja tottelevat sitä." (Dan 7:20-27)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse Petri Paavola. Sinun ihan turha laittaa tänne Youtube-videoitasi, jossa on väärää opetusta. Tässä kopio eräästä kommentista, jonka olet aiemmin saanut tuosta kelvottomasta opetuksestasi:

        Petri Paavola on julkaissut kaksi Youtube-videota eilisestä saarnastaan, jotka käsittelivät tarkoittaako Dan 9:27 Kristusta tai Antikristusta. Petri keroo, ettei Danielin profetiaa 70 vuosiviikosta voi pilkkoa niin, että 69 vuosiviikkoa toteutuisi yhdellä kertaa ja viimeinen vuosiviikko siirretäisiin pitkälle tulevaisuuteen. Olen Petrin kanssa tästä asiasta samaa mieltä. 70 vuosiviikkoa on yksi yhtenäinen aikakausi.

        Mutta sitä Petri ei ota huomioon, että Raamatun profetiat voivat toteutua kaksi kertaa. Ensimmäinen toteutuminen on esitäyttymys ja viimeinen on lopullinen täyttymys.

        Danielin profetista toteutui 69 vuoviviikkoa Jeesuksen ensimmäisen tulemisen yhteydessä ja viimeinen vuosiviikko jäi toteutumatta.

        Profetia tulee toteutumaan toisen kerran niin, että 70 vuosiviikkoa toteutuu yhtenä yhtenäisenä 490 vuoden pituisena ajanjaksona lopullisesti. Olen edellä linkannut erääseen englanninkieliseen nettisivustoon, jossa tämä periaate on kerrottu. Tällöin viimeistä vuosiviikkoa ei siirrellä aikajanasta irralleen tulevaisuuteen, vaan kyse on siitä, että Danielin profetia on tarkoitettu toteutumaan kokonaan Jeesuksen toisen tulemisen yhteydessä. Uskon, että Danielin profetia 70 vuosiviikosta toteutuu täsmällisesti juuri niin, kuin profetiassa kuvataan tapahtuvan. Silloin ei tarvitse keksiä väkinäisiä selityksiä niistä profetiassa mainitusta seikoista, jotka eivät Jeesuksen ensimmäisen tulemisen yhteydessä sopineet historian tapahtumiin.

        Uskon, että näissä Danielin kirjan luvu 7 jakeissa kerrotaan myös 70 vuosiviikon viimeisestä vuosiviikosta ja sen jälkeisestä 1000-vuotiskaudesta:

        "Halusin myös tietää niistä kymmenestä sarvesta, jotka olivat sen päässä, ja vielä siitä sarvesta, joka kasvoi esiin ja jonka tieltä putosi pois kolme sarvea, tuosta sarvesta, jolla oli silmät ja suuria sanoja puhuva suu ja joka näytti muita sarvia suuremmalta. Minun katsellessani tuo sarvi ryhtyi sotaan pyhiä vastaan, ja se voitti heidät ja piti heitä vallassaan, kunnes Ikiaikainen saapui ja Korkeimman pyhät saivat oikeutensa ja tuli hetki, jolloin pyhät ottivat haltuunsa vallan. Ja minulle vastattiin: -- Neljäs eläin tarkoittaa neljättä valtakuntaa, joka on syntyvä maailmaan. Se valtakunta on erilainen kuin muut valtakunnat, ja se syö koko maailman ja tallaa ja murskaa sen. Ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka tulevat hallitsemaan sitä valtakuntaa. Heidän jälkeensä nousee vielä yksi. Hän on erilainen kuin edelliset ja kukistaa kolme kuningasta. Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi. Mutta oikeus on istuva tuomitsemaan, ja hänen valtansa otetaan häneltä pois, se tuhotaan ja hävitetään lopullisesti. Kuninkuus ja valta ja valtakuntien mahti kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Sen kansan valtakunta on ikuinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat ja tottelevat sitä." (Dan 7:20-27)

        Pyrkii muuttamaan ajat ja lain. Näin on tehty.

        Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Näinollen sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse Petri Paavola. Sinun ihan turha laittaa tänne Youtube-videoitasi, jossa on väärää opetusta. Tässä kopio eräästä kommentista, jonka olet aiemmin saanut tuosta kelvottomasta opetuksestasi:

        Petri Paavola on julkaissut kaksi Youtube-videota eilisestä saarnastaan, jotka käsittelivät tarkoittaako Dan 9:27 Kristusta tai Antikristusta. Petri keroo, ettei Danielin profetiaa 70 vuosiviikosta voi pilkkoa niin, että 69 vuosiviikkoa toteutuisi yhdellä kertaa ja viimeinen vuosiviikko siirretäisiin pitkälle tulevaisuuteen. Olen Petrin kanssa tästä asiasta samaa mieltä. 70 vuosiviikkoa on yksi yhtenäinen aikakausi.

        Mutta sitä Petri ei ota huomioon, että Raamatun profetiat voivat toteutua kaksi kertaa. Ensimmäinen toteutuminen on esitäyttymys ja viimeinen on lopullinen täyttymys.

        Danielin profetista toteutui 69 vuoviviikkoa Jeesuksen ensimmäisen tulemisen yhteydessä ja viimeinen vuosiviikko jäi toteutumatta.

        Profetia tulee toteutumaan toisen kerran niin, että 70 vuosiviikkoa toteutuu yhtenä yhtenäisenä 490 vuoden pituisena ajanjaksona lopullisesti. Olen edellä linkannut erääseen englanninkieliseen nettisivustoon, jossa tämä periaate on kerrottu. Tällöin viimeistä vuosiviikkoa ei siirrellä aikajanasta irralleen tulevaisuuteen, vaan kyse on siitä, että Danielin profetia on tarkoitettu toteutumaan kokonaan Jeesuksen toisen tulemisen yhteydessä. Uskon, että Danielin profetia 70 vuosiviikosta toteutuu täsmällisesti juuri niin, kuin profetiassa kuvataan tapahtuvan. Silloin ei tarvitse keksiä väkinäisiä selityksiä niistä profetiassa mainitusta seikoista, jotka eivät Jeesuksen ensimmäisen tulemisen yhteydessä sopineet historian tapahtumiin.

        Uskon, että näissä Danielin kirjan luvu 7 jakeissa kerrotaan myös 70 vuosiviikon viimeisestä vuosiviikosta ja sen jälkeisestä 1000-vuotiskaudesta:

        "Halusin myös tietää niistä kymmenestä sarvesta, jotka olivat sen päässä, ja vielä siitä sarvesta, joka kasvoi esiin ja jonka tieltä putosi pois kolme sarvea, tuosta sarvesta, jolla oli silmät ja suuria sanoja puhuva suu ja joka näytti muita sarvia suuremmalta. Minun katsellessani tuo sarvi ryhtyi sotaan pyhiä vastaan, ja se voitti heidät ja piti heitä vallassaan, kunnes Ikiaikainen saapui ja Korkeimman pyhät saivat oikeutensa ja tuli hetki, jolloin pyhät ottivat haltuunsa vallan. Ja minulle vastattiin: -- Neljäs eläin tarkoittaa neljättä valtakuntaa, joka on syntyvä maailmaan. Se valtakunta on erilainen kuin muut valtakunnat, ja se syö koko maailman ja tallaa ja murskaa sen. Ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka tulevat hallitsemaan sitä valtakuntaa. Heidän jälkeensä nousee vielä yksi. Hän on erilainen kuin edelliset ja kukistaa kolme kuningasta. Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi. Mutta oikeus on istuva tuomitsemaan, ja hänen valtansa otetaan häneltä pois, se tuhotaan ja hävitetään lopullisesti. Kuninkuus ja valta ja valtakuntien mahti kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Sen kansan valtakunta on ikuinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat ja tottelevat sitä." (Dan 7:20-27)

        Ne sarvesi on Islam. Kunnes Ikiaikainen saapui, Kristinusko. Islam tuo pahuuden suuntau alkoi vasta 666 jkr.(vaikka puhutaan 630).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse Petri Paavola. Sinun ihan turha laittaa tänne Youtube-videoitasi, jossa on väärää opetusta. Tässä kopio eräästä kommentista, jonka olet aiemmin saanut tuosta kelvottomasta opetuksestasi:

        Petri Paavola on julkaissut kaksi Youtube-videota eilisestä saarnastaan, jotka käsittelivät tarkoittaako Dan 9:27 Kristusta tai Antikristusta. Petri keroo, ettei Danielin profetiaa 70 vuosiviikosta voi pilkkoa niin, että 69 vuosiviikkoa toteutuisi yhdellä kertaa ja viimeinen vuosiviikko siirretäisiin pitkälle tulevaisuuteen. Olen Petrin kanssa tästä asiasta samaa mieltä. 70 vuosiviikkoa on yksi yhtenäinen aikakausi.

        Mutta sitä Petri ei ota huomioon, että Raamatun profetiat voivat toteutua kaksi kertaa. Ensimmäinen toteutuminen on esitäyttymys ja viimeinen on lopullinen täyttymys.

        Danielin profetista toteutui 69 vuoviviikkoa Jeesuksen ensimmäisen tulemisen yhteydessä ja viimeinen vuosiviikko jäi toteutumatta.

        Profetia tulee toteutumaan toisen kerran niin, että 70 vuosiviikkoa toteutuu yhtenä yhtenäisenä 490 vuoden pituisena ajanjaksona lopullisesti. Olen edellä linkannut erääseen englanninkieliseen nettisivustoon, jossa tämä periaate on kerrottu. Tällöin viimeistä vuosiviikkoa ei siirrellä aikajanasta irralleen tulevaisuuteen, vaan kyse on siitä, että Danielin profetia on tarkoitettu toteutumaan kokonaan Jeesuksen toisen tulemisen yhteydessä. Uskon, että Danielin profetia 70 vuosiviikosta toteutuu täsmällisesti juuri niin, kuin profetiassa kuvataan tapahtuvan. Silloin ei tarvitse keksiä väkinäisiä selityksiä niistä profetiassa mainitusta seikoista, jotka eivät Jeesuksen ensimmäisen tulemisen yhteydessä sopineet historian tapahtumiin.

        Uskon, että näissä Danielin kirjan luvu 7 jakeissa kerrotaan myös 70 vuosiviikon viimeisestä vuosiviikosta ja sen jälkeisestä 1000-vuotiskaudesta:

        "Halusin myös tietää niistä kymmenestä sarvesta, jotka olivat sen päässä, ja vielä siitä sarvesta, joka kasvoi esiin ja jonka tieltä putosi pois kolme sarvea, tuosta sarvesta, jolla oli silmät ja suuria sanoja puhuva suu ja joka näytti muita sarvia suuremmalta. Minun katsellessani tuo sarvi ryhtyi sotaan pyhiä vastaan, ja se voitti heidät ja piti heitä vallassaan, kunnes Ikiaikainen saapui ja Korkeimman pyhät saivat oikeutensa ja tuli hetki, jolloin pyhät ottivat haltuunsa vallan. Ja minulle vastattiin: -- Neljäs eläin tarkoittaa neljättä valtakuntaa, joka on syntyvä maailmaan. Se valtakunta on erilainen kuin muut valtakunnat, ja se syö koko maailman ja tallaa ja murskaa sen. Ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka tulevat hallitsemaan sitä valtakuntaa. Heidän jälkeensä nousee vielä yksi. Hän on erilainen kuin edelliset ja kukistaa kolme kuningasta. Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi. Mutta oikeus on istuva tuomitsemaan, ja hänen valtansa otetaan häneltä pois, se tuhotaan ja hävitetään lopullisesti. Kuninkuus ja valta ja valtakuntien mahti kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Sen kansan valtakunta on ikuinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat ja tottelevat sitä." (Dan 7:20-27)

        Tuhatvuotiskaudesta puhuttaessa. Suuri osa eri kristillisistä piireistä julistaa tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa vietettäväksi maan päällä.
        Omistan lehtisen: Israel ja iankaikkinen rakkaus Kalervo Syväntö :Tuhatvuotinen valtakunta rauhanvaltakunta, jota Kristus hallitsee pyhiensä kanssa 1000 vuotta maan päällä Jerusalemista käsin.

        Suotakoon heille maanpäällinen tuhatvuotinen rauhanvaltakunta.

        Pelastuneet adventistit viettävät 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä. Taivaassa ei ole syntiä eikä kuolemaa.
        Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrkii muuttamaan ajat ja lain. Näin on tehty.

        Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Näinollen sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---

        Kymmenen käskyä eivät ole merkkejä, vaan käskyjä. Muista pyhittää lepopäivä. Lepopäivän pyhitys ei ole pelastumiskysymys se enempää kuin muutkaan Jumalan käskyt, joita ihmiset, myös adventistit rikkovat enemmän tai vähemmän. Pelastus on meillä Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Sen jälkeen meidän velvollisuutemme on pitää kaikki käskyt ja rakastaa Jumalaa koko sielustaan, mielestään ja voimastaan ja rakastaa lähimmäistä kuin itseään. (Edellinen= rakkauden kaksoiskäsky) Lauantaipäivää vietän itsekin pyhäpäivänä, mutta en ole adventisti. Voit pyhittää lauantaipäivän liittymättä adventisteihin. Adventistit lisäävät pelastumiskysymykseen ihmisen keksimän uuden säännön, sapatin pitämisen (yhden kymmenestä käskystä) toisin sanoen he julistavat toista evankeliumia, jota Raamatussa varoitettiin opiskelemasta.


    • Anonyymi

      Mittaaminen tarkoittaa temppelin, siinä olevien ja Jerusalemin valtaamista 42 kuukaudeksi.

      Matt 24:15 Jeesus: "Kun siis näette hävityksen kauhistuksen, josta Daniel on puhunut, seisovan Pyhässä paikassa" - lukija huomatkoon tämän..

      Paavali ilmoittaa: tuo laittomuuden ihminen, vastustaja asettuu Jumalan temppeliin BV julistaa olevan Jumala.

      VT:tti kertoo mittaamisen olevan kuritusta ja valtaamista Jes.11: 4, Val 2:8, Hes 20:37.

      Dan monessa kohden että tuleva Antikristus lakkauttaa uhritoimitukset temppelissä 9:27, 8:11, 12:11.

      • Anonyymi

        >>Dan monessa kohden että tuleva Antikristus lakkauttaa uhritoimitukset temppelissä 9:27<<

        Tuosta olen samaa mieltä. Petri Paavola opettaa täysin väärin, että ko. jae kertoo uudesta liitosta, Kristuksesta ja kenraali Tiituksesta, mikä on törkeää eksytystä.

        Daniel 9:27 kertoo Antikristuksesta, joka solmii 10 kuninkaan liiton, valtaa viimeisen vuosiviikon pulessa välissä temppelin ja lakkauttaa siellä uhritoimitukset. Antikristus tuhoutuu viimeisen vuosiviikon lopulla.

        Dan 9:27: Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."


    • Anonyymi

      Ilm. 11:1,2. puhutaan henkilöistä. Kysymyksessä on sama temppeli, josta paavali mainitsee 1 Kor. 3:16.
      Hebr. 3:6 kertoo myös siitä.
      Ilm. 11:3,4 puhuu Israelista ja seurakunnasta.
      Ilm. 21 luku puhuu myös temppeliseurakunnasta, jonka Jeesus perusti ristintyönsä perustalle. Joh. 2:19-22. Se on "Karitsan vaimo", jonka enkeli näytti Johannekselle uutena Jerusalemina.
      Joka tutkii tämän, tietää totuuden.

      • Anonyymi

        Eikö 2 Tessal. 2:4 "temppeli" ole myös seurakunta? Sinnehän antikristus-paavi asettui.


      • Anonyymi

        >>>Ilm. 11:1,2. puhutaan henkilöistä.<<<

        Ko. jakeissa puhutaan Jumalan temppelistä, joka on rakennus, jossa on ihmisiä rukoilemassa.

        Hes 43:4 Herran kirkkaus meni temppeliin portista, joka on itää kohti.
        5 Henki nosti minut maasta ja vei minut sisempään esipihaan, ja minä näin, että Herran kirkkaus täytti temppelin.
        6 Joku puhutteli minua, ja minä kuulin sen äänen tulevan temppelistä -- mies seisoi yhä minun vieressäni.
        7 Ääni sanoi minulle: "Ihminen, tämä on minun valtaistuimeni sija ja koroke minun jalkojeni alla. Täällä minä olen asuva Israelin kansan keskellä ikuisesti.

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö 2 Tessal. 2:4 "temppeli" ole myös seurakunta? Sinnehän antikristus-paavi asettui.

        >>>Eikö 2 Tessal. 2:4 "temppeli" ole myös seurakunta? Sinnehän antikristus-paavi asettui.<<<

        Kyllä, mutta vain 3,5 vuoden ajaksi. Muina aikoina Jerusalemin temppeli on Jumalan temppeli. Sen ajan kun Antikristus ei ole vielä päässyt temppeliin, niin hän pilkkaa koko ajan Jumalan temppeliä Jerusalemissa. Temppelin pilkkaajilla on Antikristuksen henki, kuten on myös Petri Paavolalla, joka pilkkaa koko ajan Jumalan temppeliä.

        Ilm 13:6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Eikö 2 Tessal. 2:4 "temppeli" ole myös seurakunta? Sinnehän antikristus-paavi asettui.<<<

        Kyllä, mutta vain 3,5 vuoden ajaksi. Muina aikoina Jerusalemin temppeli on Jumalan temppeli. Sen ajan kun Antikristus ei ole vielä päässyt temppeliin, niin hän pilkkaa koko ajan Jumalan temppeliä Jerusalemissa. Temppelin pilkkaajilla on Antikristuksen henki, kuten on myös Petri Paavolalla, joka pilkkaa koko ajan Jumalan temppeliä.

        Ilm 13:6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.

        Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia !

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia !

        1234567---

        Sinä numeromies eksytät koko ajan. 3,5 vuoden vaivan aika on mainittu monissa kohdin Raamattua.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä numeromies eksytät koko ajan. 3,5 vuoden vaivan aika on mainittu monissa kohdin Raamattua.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

        Kolmet ja puolet vuodet ovat meneen talven lumia !

        Pyrkii muuttamaan ajat ja lain. Niin on muutettu Jumalan antama sapatti. Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Näinollen sunnuntai on pedonmerkki ihmiskäsky pyhäksi. . . Sapatti on Jumalan merkki.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmet ja puolet vuodet ovat meneen talven lumia !

        Pyrkii muuttamaan ajat ja lain. Niin on muutettu Jumalan antama sapatti. Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Näinollen sunnuntai on pedonmerkki ihmiskäsky pyhäksi. . . Sapatti on Jumalan merkki.

        1234567---

        Sinä numeromies eksytät koko ajan. 3,5 vuoden vaivan aika on mainittu monissa kohdin Raamattua.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.


    • Anonyymi

      Just juu. Mutta totta näin. Temppeli on seurakunta.

      • Anonyymi

        Ja sen lisäksi rakennus Temppelivuorella Jerusalemissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen lisäksi rakennus Temppelivuorella Jerusalemissa.

        Jos temppelivuorella on rakennus, niin se rakennus on antikristuksen rakennus ja pystytty Kristusta vastaan. Sillä Herra Jeesus sanoi: tälle (Kristus) kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita. Niin kuka on se, joka rakentaa Moorian vuorelle temppelin?
        Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos temppelivuorella on rakennus, niin se rakennus on antikristuksen rakennus ja pystytty Kristusta vastaan. Sillä Herra Jeesus sanoi: tälle (Kristus) kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita. Niin kuka on se, joka rakentaa Moorian vuorelle temppelin?
        Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

        >>>Niin kuka on se, joka rakentaa Moorian vuorelle temppelin? Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.<<<

        Raamatun mukaan Jerusalemin kolmannen temppelin rakennuttaa Daavidin Juuriverso Jeesus Kristus. Mitä tulee Antikristukseen, niin hänen aikansa kestää ko. tempplissä 3,5 vuotta, mikä on Jumalan lähettämä voimakas eksytys, mutta muina aikona temppeli on Jumalan temppeli.

        Sakarjan kirjassa mainitaan Uusi Verso Jehoshua, joka on käännetty Joosua, mutta Jehoshua on Jeesuksen hebrealainen nimi. Herra Jeesus rakentaa itselleen kolmannen temppelin, jossa on hän sekä juutalaisten kuningas että ylipappi.

        Sak 3:8 Näin sanoo Herra: "Kuule, Joosua, ylipappi! Sinä ja papit, jotka kokoontuvat sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä, että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.
        9 Näettekö kiven, jonka olen pannut Joosuan eteen? Siinä yhdessä kivessä on seitsemän silmää! -- Katsokaa, minä kaiverran siihen kirjoitukseni, sanoo Herra Sebaot. Yhdessä hetkessä minä otan pois tämän maan synnin.

        Ilm 5:5 Mutta yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke. Juudan heimon leijona, Daavidin juuriverso, on saanut voiton! Hän avaa kirjan ja murtaa kaikki seitsemän sinettiä."

        Sak 6:10 "Ota vastaan siirtolaisuudessa eläviltä Heldailta, Tobialta ja Jedajalta-mene tänä päivänä, mene Joosian, Sefanjan pojan, taloon, johon he ovat tulleet Baabelista, -
        11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."

        Petri Paavola käyttää Antikristuksen aikaa tekosyynä pilkata koko ajan kolmatta temppeliä. Itse asiassa Antikristus itsekin tulee pilkkaamaan Jumalan temppeliä sen ajan, kun hän ei ole temppelissä. Perti Paavola on itsekin Antikristus, koska hän panettelee kolmatta temppeliä koko ajan. Se panettelu paljastaa Paavolan olevan todellisuudessa Saatanan asiamies.

        Ilm 13:6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.

        On olemassa sellainen kirja kuin Harjaanjohtajat. Petri Paavolan voisi lisätä siihen kirjaan ihan hyvin. Sitten voisi kirjoittaa myös sellaisen kirjan kuin Nenästä vedetyt ja huijatut. Sen kirjan voisi tehdä Paavolaan kuuntelevasta seurakunnasta. Paavolan tilaisuuksiin raahautuu kaikenlaisia ihmisiä, joita Paavola vetää nenästä koko ajan valheillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Niin kuka on se, joka rakentaa Moorian vuorelle temppelin? Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.<<<

        Raamatun mukaan Jerusalemin kolmannen temppelin rakennuttaa Daavidin Juuriverso Jeesus Kristus. Mitä tulee Antikristukseen, niin hänen aikansa kestää ko. tempplissä 3,5 vuotta, mikä on Jumalan lähettämä voimakas eksytys, mutta muina aikona temppeli on Jumalan temppeli.

        Sakarjan kirjassa mainitaan Uusi Verso Jehoshua, joka on käännetty Joosua, mutta Jehoshua on Jeesuksen hebrealainen nimi. Herra Jeesus rakentaa itselleen kolmannen temppelin, jossa on hän sekä juutalaisten kuningas että ylipappi.

        Sak 3:8 Näin sanoo Herra: "Kuule, Joosua, ylipappi! Sinä ja papit, jotka kokoontuvat sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä, että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.
        9 Näettekö kiven, jonka olen pannut Joosuan eteen? Siinä yhdessä kivessä on seitsemän silmää! -- Katsokaa, minä kaiverran siihen kirjoitukseni, sanoo Herra Sebaot. Yhdessä hetkessä minä otan pois tämän maan synnin.

        Ilm 5:5 Mutta yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke. Juudan heimon leijona, Daavidin juuriverso, on saanut voiton! Hän avaa kirjan ja murtaa kaikki seitsemän sinettiä."

        Sak 6:10 "Ota vastaan siirtolaisuudessa eläviltä Heldailta, Tobialta ja Jedajalta-mene tänä päivänä, mene Joosian, Sefanjan pojan, taloon, johon he ovat tulleet Baabelista, -
        11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."

        Petri Paavola käyttää Antikristuksen aikaa tekosyynä pilkata koko ajan kolmatta temppeliä. Itse asiassa Antikristus itsekin tulee pilkkaamaan Jumalan temppeliä sen ajan, kun hän ei ole temppelissä. Perti Paavola on itsekin Antikristus, koska hän panettelee kolmatta temppeliä koko ajan. Se panettelu paljastaa Paavolan olevan todellisuudessa Saatanan asiamies.

        Ilm 13:6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.

        On olemassa sellainen kirja kuin Harjaanjohtajat. Petri Paavolan voisi lisätä siihen kirjaan ihan hyvin. Sitten voisi kirjoittaa myös sellaisen kirjan kuin Nenästä vedetyt ja huijatut. Sen kirjan voisi tehdä Paavolaan kuuntelevasta seurakunnasta. Paavolan tilaisuuksiin raahautuu kaikenlaisia ihmisiä, joita Paavola vetää nenästä koko ajan valheillaan.

        Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia. Nyt katse Ilmestyskirjan sanomaan Ilm.17:12, 13.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia. Nyt katse Ilmestyskirjan sanomaan Ilm.17:12, 13.

        1234567---

        Sinä numeromies eksytät koko ajan. 3,5 vuoden vaivan aika on mainittu monissa kohdin Raamattua.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä numeromies eksytät koko ajan. 3,5 vuoden vaivan aika on mainittu monissa kohdin Raamattua.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

        Pyrkii muuttamaan ajat ja lain. Näin on tehty !

        Katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitti kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita. Ja seuraajia riittää.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        >>>Niin kuka on se, joka rakentaa Moorian vuorelle temppelin? Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.<<<

        Raamatun mukaan Jerusalemin kolmannen temppelin rakennuttaa Daavidin Juuriverso Jeesus Kristus. Mitä tulee Antikristukseen, niin hänen aikansa kestää ko. tempplissä 3,5 vuotta, mikä on Jumalan lähettämä voimakas eksytys, mutta muina aikona temppeli on Jumalan temppeli.

        Sakarjan kirjassa mainitaan Uusi Verso Jehoshua, joka on käännetty Joosua, mutta Jehoshua on Jeesuksen hebrealainen nimi. Herra Jeesus rakentaa itselleen kolmannen temppelin, jossa on hän sekä juutalaisten kuningas että ylipappi.

        Sak 3:8 Näin sanoo Herra: "Kuule, Joosua, ylipappi! Sinä ja papit, jotka kokoontuvat sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä, että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.
        9 Näettekö kiven, jonka olen pannut Joosuan eteen? Siinä yhdessä kivessä on seitsemän silmää! -- Katsokaa, minä kaiverran siihen kirjoitukseni, sanoo Herra Sebaot. Yhdessä hetkessä minä otan pois tämän maan synnin.

        Ilm 5:5 Mutta yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke. Juudan heimon leijona, Daavidin juuriverso, on saanut voiton! Hän avaa kirjan ja murtaa kaikki seitsemän sinettiä."

        Sak 6:10 "Ota vastaan siirtolaisuudessa eläviltä Heldailta, Tobialta ja Jedajalta-mene tänä päivänä, mene Joosian, Sefanjan pojan, taloon, johon he ovat tulleet Baabelista, -
        11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."

        Petri Paavola käyttää Antikristuksen aikaa tekosyynä pilkata koko ajan kolmatta temppeliä. Itse asiassa Antikristus itsekin tulee pilkkaamaan Jumalan temppeliä sen ajan, kun hän ei ole temppelissä. Perti Paavola on itsekin Antikristus, koska hän panettelee kolmatta temppeliä koko ajan. Se panettelu paljastaa Paavolan olevan todellisuudessa Saatanan asiamies.

        Ilm 13:6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.

        On olemassa sellainen kirja kuin Harjaanjohtajat. Petri Paavolan voisi lisätä siihen kirjaan ihan hyvin. Sitten voisi kirjoittaa myös sellaisen kirjan kuin Nenästä vedetyt ja huijatut. Sen kirjan voisi tehdä Paavolaan kuuntelevasta seurakunnasta. Paavolan tilaisuuksiin raahautuu kaikenlaisia ihmisiä, joita Paavola vetää nenästä koko ajan valheillaan.

        Milloinhan sinun pilkkasi mitta tulee täyteen.


    • Anonyymi

      Petri on todellakin väärässä ja myös kaverinsa Weijo Lindroos, jotka väittävät
      että paavi on viimeinen suuri Antikristus!

      Antikristus ilmestyy (2 Tess 2:3) vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa (Dan 9:27)
      ja pimeimmät hokevat nyt on rauha ei mitään hätää, oik. rauha ja turvallisuus
      (1 Tess 5:3) eli silloin seurakunta lähtee yläilmoihin! Amen!

      http://wwnet.fi/users/veijone/

      • Anonyymi

        Ei täältä niinvain lähdetä yläilmoihin ! Pedostakin tulee saada voitto. Pedehdy tarkoin kolmannen enkelin varoitus-sanomaan pedosta, sillä Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia.

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


    • Anonyymi

      Keijo Lindeman opettaa, että paavi on antikristus. Samoin opettavat kaikki varteen otettavat raamatunopettajat kaikkialla maailmassa.
      Perustelut löytyvät videopuheesta,
      https://youtu.be/-rWKgjm8oss

      • Olen katolinen. Aiotko tappaa minut?


      • Anonyymi
        PasiToivonen2 kirjoitti:

        Olen katolinen. Aiotko tappaa minut?

        Ei katolisia kukaan tule tappamaan. Aikojen lopussa totuuden julistajat, heistä monet tulevat tapetuiksi, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi. Sunnuntain pyhänäpäivänä pitävät saavat olla ihan rauhassa.

        1234567---


    • Anonyymi

      5Moos.28:64 Ja Herra hajottaa sinut kaikkien kansojen sekaan maan äärestä toiseen, ja sinä palvelet siellä muita jumalia, joita sinä et tunne ja joita sinun isäsi eivät tunteneet, puuta ja kiveä.

      • Anonyymi

        Jeesus lupasi rakentaa oman seurakuntansa Kristus kalliolle. Onko Moorian vuori yhtä kuin Kristus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus lupasi rakentaa oman seurakuntansa Kristus kalliolle. Onko Moorian vuori yhtä kuin Kristus?

        Raamatun mukaan Jerusalemin kolmannen temppelin rakennuttaa Daavidin Juuriverso Jeesus Kristus. Mitä tulee Antikristukseen, niin hänen aikansa kestää ko. temppelissä 3,5 vuotta, mikä on Jumalan lähettämä voimakas eksytys, mutta muina aikona temppeli on Jumalan temppeli.

        Sakarjan kirjassa mainitaan Uusi Verso Jehoshua, joka on käännetty Joosua, mutta Jehoshua on Jeesuksen hebrealainen nimi. Herra Jeesus rakentaa itselleen kolmannen temppelin, jossa on hän sekä juutalaisten kuningas että ylipappi.

        Sak 3:8 Näin sanoo Herra: "Kuule, Joosua, ylipappi! Sinä ja papit, jotka kokoontuvat sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä, että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.
        9 Näettekö kiven, jonka olen pannut Joosuan eteen? Siinä yhdessä kivessä on seitsemän silmää! -- Katsokaa, minä kaiverran siihen kirjoitukseni, sanoo Herra Sebaot. Yhdessä hetkessä minä otan pois tämän maan synnin.

        Ilm 5:5 Mutta yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke. Juudan heimon leijona, Daavidin juuriverso, on saanut voiton! Hän avaa kirjan ja murtaa kaikki seitsemän sinettiä."

        Sak 6:10 "Ota vastaan siirtolaisuudessa eläviltä Heldailta, Tobialta ja Jedajalta-mene tänä päivänä, mene Joosian, Sefanjan pojan, taloon, johon he ovat tulleet Baabelista, -
        11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan Jerusalemin kolmannen temppelin rakennuttaa Daavidin Juuriverso Jeesus Kristus. Mitä tulee Antikristukseen, niin hänen aikansa kestää ko. temppelissä 3,5 vuotta, mikä on Jumalan lähettämä voimakas eksytys, mutta muina aikona temppeli on Jumalan temppeli.

        Sakarjan kirjassa mainitaan Uusi Verso Jehoshua, joka on käännetty Joosua, mutta Jehoshua on Jeesuksen hebrealainen nimi. Herra Jeesus rakentaa itselleen kolmannen temppelin, jossa on hän sekä juutalaisten kuningas että ylipappi.

        Sak 3:8 Näin sanoo Herra: "Kuule, Joosua, ylipappi! Sinä ja papit, jotka kokoontuvat sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä, että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.
        9 Näettekö kiven, jonka olen pannut Joosuan eteen? Siinä yhdessä kivessä on seitsemän silmää! -- Katsokaa, minä kaiverran siihen kirjoitukseni, sanoo Herra Sebaot. Yhdessä hetkessä minä otan pois tämän maan synnin.

        Ilm 5:5 Mutta yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke. Juudan heimon leijona, Daavidin juuriverso, on saanut voiton! Hän avaa kirjan ja murtaa kaikki seitsemän sinettiä."

        Sak 6:10 "Ota vastaan siirtolaisuudessa eläviltä Heldailta, Tobialta ja Jedajalta-mene tänä päivänä, mene Joosian, Sefanjan pojan, taloon, johon he ovat tulleet Baabelista, -
        11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."

        Nämä kolmet ja puolet vuodet tulee jättää taakseen, ja kiinnittää katseensa Ilmestyskirjan sanomaan.
        Näitä kohti olemme menossa Ilm.17:12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat VALLAN niinkuin kuninkaat YHDEKSI HETKEKSI PEDON KANSSA.
        13. Näillä on yksi ja sama mieli, JA HE ANTAVAT VOIMANSA JA VALTANSA PEDOLLE.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kolmet ja puolet vuodet tulee jättää taakseen, ja kiinnittää katseensa Ilmestyskirjan sanomaan.
        Näitä kohti olemme menossa Ilm.17:12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat VALLAN niinkuin kuninkaat YHDEKSI HETKEKSI PEDON KANSSA.
        13. Näillä on yksi ja sama mieli, JA HE ANTAVAT VOIMANSA JA VALTANSA PEDOLLE.

        1234567---

        Sinä numeromies eksytät koko ajan. 3,5 vuoden vaivan aika on mainittu monissa kohdin Raamattua.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä numeromies eksytät koko ajan. 3,5 vuoden vaivan aika on mainittu monissa kohdin Raamattua.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

        Älä eksytä koko ajan, etkö sinä ollenkaan huomaa, kuinka sinä yrität eksyttää, kaikkia et pysty eksyttämään.

        1234567---


    • On aina yhtä hämmentävää seurata, miten erilaisia ohjeita Pyhä Henki antaa eri lahkoille samassa asiassa. 😯

      • Anonyymi

        Raamatun profetioiden oikeanlainen tulkitseminen ei ole joka miehen tai naisen asia.

        Ennen kaikkea teidän tulee tietää, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä , sillä mitään profetiaa ei ole koskaan tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
        2. Pietari 1:20‭-‬21 FINRK
        https://bible.com/bible/1745/2pe.1.20-21.FINRK


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun profetioiden oikeanlainen tulkitseminen ei ole joka miehen tai naisen asia.

        Ennen kaikkea teidän tulee tietää, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä , sillä mitään profetiaa ei ole koskaan tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
        2. Pietari 1:20‭-‬21 FINRK
        https://bible.com/bible/1745/2pe.1.20-21.FINRK

        >Raamatun profetioiden oikeanlainen tulkitseminen ei ole joka miehen tai naisen asia.

        Joka tapauksessa se on aina ajanhukkaa (ellei profeetta todella kerää sillä mojovia lahjoituksia), sillä 2000 vuotta sitten ei tietenkään tiedetty nykyajasta höykäsen pölähtävää. Ei edes osattu kuvitella elämää satojen vuosien päähän – muuten kuin että se olisi suunnilleen samanlaista kuin aina ennenkin.


    • Anonyymi

      Jes.8:18 Katso, minä ja lapset, jotka Herra on minulle antanut, me olemme Herran Sebaolin merkkejä ja ihmeitä Israelissa, hänen, joka asuu Siionin vuorella. Jooel.3:17. 3:21.

    • Anonyymi

      Ateistina Ilmestyskirja on sen kansalliseepoksen (raamatun) omakohtainen
      ensimmäinen kirja jonka olen useaan kirjasta lukenut!
      Tauti Sota Puute ja Kuolema olivat sen 4 kirjaa?

      " 15 Hänen suustaan lähtee terävä miekka. Sillä miekalla hän lyö kansoja, hän paimentaa niitä rautaisella sauvalla ja polkee viinikuurnassa kaikkivaltiaan Jumalan hehkuvan vihan viinin. 16 Hänen viittaansa on reiden kohdalle kirjoitettu nimi: kuninkaiden Kuningas, herrojen Herra".

      Eli kysymyksessä on "aasialaisittain" kaishaku!

    • Anonyymi

      2Piet.1:18 Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kansaan pyhällä vuorella.

    • Anonyymi

      Jer.23:5. 33:15 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa. Niinä päivinä ja siihen aikaan minä kasvatan Daavidille vanhurskauden vesan, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa. Ap.t.13:23 Tämän jälkeläisistä on Jumala lupauksensa mukaan antanut tulla Jeesuksen Israelille Vapahtajaksi.

    • Anonyymi

      19 Jeesus vastasi: ”Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä.” Niin juutalaiset sanoivat: ”Neljäkymmentäkuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu. Sinäkö pystyttäisit sen kolmessa päivässä?” Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä. Kun hän sitten oli noussut kuolleista, hänen opetuslapsensa muistivat, mitä hän oli sanonut. Ja he uskoivat todeksi Kirjoitukset ja sen sanan, jonka Jeesus oli puhunut. " Joh. 2:19-22.
      Jeesus rakensi uuden liiton seurakuntatemppelin kolmessa päivässä. Hän kuoli ristillä verensä vuodattaen. Hänet haudattiin. Mutta Hän nousi ylös kuolleista "kolmantena päovänä". Näin "Kristuksen ruumiin temppeli" perustettiin. Nyt pelastuksen vastaan ottaneet saavat olla elävinä kivinä tässä AINOASSA Raamatun tuntemassa seurakunnassa. "Rakentukaa elävinäö kivinä.." 1 Piet. 2:5.
      "Te olette Kristuksen ruumis ja jokainen osaltanne hänen jäseniään. " 1 Kor. 12:27.

      "Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? Jos joku turmelee Jumalan temppelin, Jumala turmelee hänet, sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette." 1 Kor. 3:16,17.
      Älä turmele Jumalan temppeliä.

      • Anonyymi

        Joka tapauksessa temppeli rakennetaan Jersalemiin, koska Jeesus sanoi temppelistä annettujen profetioiden toteutuvan.

        Matt 5:18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

        Raamatun mukaan Jerusalemin kolmannen temppelin rakennuttaa Daavidin Juuriverso Jeesus Kristus. Mitä tulee Antikristukseen, niin hänen aikansa kestää ko. temppelissä 3,5 vuotta, mikä on Jumalan lähettämä voimakas eksytys, mutta muina aikona temppeli on Jumalan temppeli.

        Sakarjan kirjassa mainitaan Uusi Verso Jehoshua, joka on käännetty Joosua, mutta Jehoshua on Jeesuksen hebrealainen nimi. Herra Jeesus rakentaa itselleen kolmannen temppelin, jossa on hän sekä juutalaisten kuningas että ylipappi.

        Sak 3:8 Näin sanoo Herra: "Kuule, Joosua, ylipappi! Sinä ja papit, jotka kokoontuvat sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä, että minä lähetän palvelijani. Hän on Uusi Verso.
        9 Näettekö kiven, jonka olen pannut Joosuan eteen? Siinä yhdessä kivessä on seitsemän silmää! -- Katsokaa, minä kaiverran siihen kirjoitukseni, sanoo Herra Sebaot. Yhdessä hetkessä minä otan pois tämän maan synnin.

        Ilm 5:5 Mutta yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke. Juudan heimon leijona, Daavidin juuriverso, on saanut voiton! Hän avaa kirjan ja murtaa kaikki seitsemän sinettiä."

        Sak 6:10 "Ota vastaan siirtolaisuudessa eläviltä Heldailta, Tobialta ja Jedajalta-mene tänä päivänä, mene Joosian, Sefanjan pojan, taloon, johon he ovat tulleet Baabelista, -
        11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."


    • Anonyymi

      2Sam.7:12 Kun sinun päiväsi ovat päättyneet ja sinä lepäät isiesi tykönä, korotan minä sinun seuraajaksi jälkeläisesi, joka lähtee sinun ruumiistasi; ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa. Ps.132:11 Herra on vannonut Daavidille totisen valan, jota hän ei peruta: Sinun ruumiisi hedelmän minä asetan sinun valtaistuimellesi. Ap.t.2:30.

      • Anonyymi

        Aam 9:11 -- Sinä päivänä minä rakennan jälleen Daavidin sortuneen majan. Minä muuraan umpeen sen halkeamat, korjaan sen luhistumat ja saatan sen entiseen loistoonsa.
        12 Ja niin Israel saa hallittavakseen Edomin jäännöksen ja kaikki ne kansat, jotka on julistettu minun omikseni, sanoo Herra. Hän on tämän tekevä.


    • Anonyymi

      Ps.89:4-5 Minä olen tehnyt liiton valittuni kanssa, olen palvelijalleni Daavidille vannonut: Minä vahvistan sinun jälkeläisesi ikiajoksi ja rakennan sinulle valtaistuimen polvesta polveen. Sela. Luuk.1:32.

      • Anonyymi

        Hellareilla on omat Raamatut, eikä kukaan Jeesuken uskova tarvitse sinun silppuja, olet jumalaton valehtelija.


      • Anonyymi

        Aam 9:11 -- Sinä päivänä minä rakennan jälleen Daavidin sortuneen majan. Minä muuraan umpeen sen halkeamat, korjaan sen luhistumat ja saatan sen entiseen loistoonsa.
        12 Ja niin Israel saa hallittavakseen Edomin jäännöksen ja kaikki ne kansat, jotka on julistettu minun omikseni, sanoo Herra. Hän on tämän tekevä.

        Ap.t 15:15 Tämä käy yksiin sen kanssa, mitä profeetat ovat kirjoituksissa sanoneet:
        16 -- Sen jälkeen minä palaan ja rakennan jälleen Daavidin sortuneen majan. Raunioista minä sen taas rakennan, minä pystytän sen uudelleen, [Aam. 9:11,12]
        17 jotta kaikki muutkin ihmiset etsisivät Herraa, kaikki kansat, jotka olen omikseni ottanut. Näin sanoo Herra,
        18 joka on antanut tästä tiedon jo ammoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aam 9:11 -- Sinä päivänä minä rakennan jälleen Daavidin sortuneen majan. Minä muuraan umpeen sen halkeamat, korjaan sen luhistumat ja saatan sen entiseen loistoonsa.
        12 Ja niin Israel saa hallittavakseen Edomin jäännöksen ja kaikki ne kansat, jotka on julistettu minun omikseni, sanoo Herra. Hän on tämän tekevä.

        Ap.t 15:15 Tämä käy yksiin sen kanssa, mitä profeetat ovat kirjoituksissa sanoneet:
        16 -- Sen jälkeen minä palaan ja rakennan jälleen Daavidin sortuneen majan. Raunioista minä sen taas rakennan, minä pystytän sen uudelleen, [Aam. 9:11,12]
        17 jotta kaikki muutkin ihmiset etsisivät Herraa, kaikki kansat, jotka olen omikseni ottanut. Näin sanoo Herra,
        18 joka on antanut tästä tiedon jo ammoin.

        Toraistit ovat pilkkaajia ja sokeita jumalattomia, joille kaikki hengellinen on kuollutta. Heillä on vain se, mitä voi nähdä ja koskea: Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu;
        Toraistit eivät ole menneet ovesta sisälle taivasten valtakuntaan, vaan he ovat varkaita ja ryöväreitä.
        Jeesus itse sanoi: Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraistit ovat pilkkaajia ja sokeita jumalattomia, joille kaikki hengellinen on kuollutta. Heillä on vain se, mitä voi nähdä ja koskea: Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu;
        Toraistit eivät ole menneet ovesta sisälle taivasten valtakuntaan, vaan he ovat varkaita ja ryöväreitä.
        Jeesus itse sanoi: Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

        Raamatun siteeraamisessa ei ole mitään väärää. Mikä sinua oikein ahdistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun siteeraamisessa ei ole mitään väärää. Mikä sinua oikein ahdistaa?

        Ai mikäkö, toraistia ei tietenkään mitenkään vaivaa vaikka antikristus, toristien herra siteeraa Raamattua.
        Mikä Jeesusta ahdisti silloin, kun paholainen siteerasi Raamattua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mikäkö, toraistia ei tietenkään mitenkään vaivaa vaikka antikristus, toristien herra siteeraa Raamattua.
        Mikä Jeesusta ahdisti silloin, kun paholainen siteerasi Raamattua?

        Sinä sekotat puurot ja vellit keskenään.


    • Anonyymi

      Kaikki ovat harhassa. Sovitaanko niin.

    • Anonyymi

      Mm. Petri Paavola ja Weijo Lindroos opettavat väärin seurakunnan ylösotosta

      SEURAKUNNAN EKSYTTÄJÄT EIVÄT USKO
      JERUSALEMIN VALERAUHAAN YLÖSOTTOINEEN

      Kansat saatiin pysymään kansoina heitä kastelemalla ja opettamalla kastelemaan. Saarnatun Sanan vastaanottaneita eli opetuslapsiksi tulleita eli seurakuntaan syntyneitä piti kastaa ja opettaa pitämään kaikki mitä Jeesus Kristus oli käskenyt heidän pitää.
      Lopun aikana eksyvät valitutkin, jos mahdollista. Olen viime aikoina esittänyt, että kuulun sellaisten erittäin harvojen ihmisten joukkoon maailmassa. En tiedä onko missään maassa nykyisin enempää kuin yksi valittu "aasi" johtamaan päinvastaiseen suuntaan kuin paavin seuraajat. Toki muitakin oikeaan suuntaan vetäjiä löytyy, mutta he ovat asian ymmärtäneet olematta raamatun valittu-termin mukainen valittu.

      Luopunut kirkollisuus, seurakunnasta kirkoksi muuttuminen tai maailman mukaan mukautuminen on sellaisen "seurakunnan" jäsenelle takuu päästä pedon haltuun, vihan aikaan. Huomaamatta herätysliikkeestä tulee sammutus- tai porttoliike, kun se veljeilee kuninkaiden kanssa vaikka vain "valtion kirkon" kautta.

      Esimerkiksi Harri Heino piti pahana varsinkin niitä kristillisiä lahkoja, jotka eivät suostu yhteistyöhän ev. lut. kirkon kanssa. Vaikkemme lahkoudukaan sama hyvä Heinon vastustama ominaisuus löytyy meiltä. Uskontojen uhrien tuki ry löytää parhaat lahkot sieltä, missä tosiasiassa on pahimpia kuten ortodoksi- ja ev.lut. kirkot, jotka jopa kirkkoon kuulumattomien yritysten rahoja ryöstävät valtion tuella.

      Raamatun mukaan seurakunnan eksyttäjät nousevat omasta joukosta ja he ovat väärää puhetta puhuvat miehet, Apt 20:30. "Omassa seurakunnassa" on mahdollista "nousta". Jumalan seurakunnassa kaikki ovat veljiä eikä kenelläkään ole mahdollisuutta nousta niskanpäälle, hallitsemaan toisia. Eri nimisten lahkojen johtajiksi nousevissa siis juuri on noita seurakunnan eksyttäjiä.

      Seurakunnat kokoontuvat kodeissa, ja jokaisella on jotakin annettavaa, eikä yksi aina ole äänessä kuten kirkkoherra. Täällä saavat ääntä pitää seurakuntalaiset kirkkojen ulkopuolelta, mutta jopa ev. lut. kirkon jäseniltä olen hyväksynyt tekstejä uutisiin ym. silloin, kun he sanovat Raamatun mukaista asiaa. Tekstini ovat usein evankeliumin saarnaamista, mihin ulkopuolisilla ei ole sananvaltaa vaan oikeus vastaanottaa uskoon tullen. Pääasiassa ovat tutkimusta ja ymmärryksen lisääntymistä edellyttävät profeetalliset selitykset, joihin monet pitkäänkään uskossa olleet eivät osaa tarjota rakentavaa aineistoa. Kiitos kaikista yrityksistä!

      Niinkuin Jumalan Sana osoittaa ja kuten 1979 alkaen kirjoittajakin on julistanut: "rauha" ylösottoineen tulee. Seurakunnan eksyttäjät vastustavat selvää Sanan ilmoitusta ylösotosta muistakin syistä kuin vain haluten olla tietämättömiä niistä asioista, minkä avulla ylösoton päivän lähestymisen näemme, mikä seurakunnan tuntomerkki on, Heb 10:25.

      Helluntaiherätys hylkää raamatunvastaisena harhaoppina erilaiset laskelmat... Ei ole odotettavissa, että helluntaikirkon opinmäärääjäksi itsensä ylentänyt saarnaaja peruisi väitteensä, minkä yhteydessä teki kirjoittajasta epäsuoran julkisen harhaoppistuomion. Kun paraskin kirkko kerran on jonkun pannaan julistanut, asiaa ei voida peruuttaa, ainakaan niin kuin se on tehty, julkisesti.

      Kateus on merkittävä tekijä ylösoton totuuden vastustamisessa. Vaikka tässä on ajoista tietämättömille osoitettu paljon enemmän, tapahtumienkin ennaltatietäminen, heillä vielä riittää rohkeutta vastustaa Jumalan selvää ja itse säätämillään tapahtumilla todistamaansa esittämääni totuutta. Mikä häpeä, että lapsenmielinen lastentarhanopettaja panee koko korkea-arvoisen papiston ja saarnaajat matalaksi osoittaen todeksi sen mitä väittää samalla osoittaen noiden, joiden Sanan selitys pitäisi hallita, olevan enemmän tai vähemmän itse harhassa.

      "Tällaista harhaoppia meidän seurakunnassamme". Harhaoppiseksi haukkumalla kuppikuntien jäseniä hallitaan. Haukkumisen kohde tietenkin kirjoittaja ja ne, jotka totuutta julistivat ei vain Evankeliumin ylösotosta vaan myös Jumalan seurakunnasta. Oli onni, että "harhaoppisena" pääsin "omasta" seurakunnasta.

      Jos lukija on uskonnollisen yhdistyksen jäsen niin vaikka se olisi paras yhdistys siihenkin kuuluminen on vaarallista taisteltaessa eksymistä vastaan. Kirkot eivät tiedä laittoman tulon yksityiskohdista eivätkä siten ole mielistyneet Jumalan Sanaan, Totuuteen, 2 Tess 2:1-12. Kaikki kirkot siis ovat eksyttäjiä ylösoton vuonna.



      Miksi pohditte vuosia kun Daniel 9:27 aloitus on TAPAHTUMA Antikristuksen ilmestyminen vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa! Ja kun he sanovat nyt on rauha ei hätää mitään, oik. rauha ja turvallisuus, silloin heidät yllättää tuho ja meidät pelastetaan tulevasta vihasta! Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone/.

      • Anonyymi

        Toraistien ja ja valheveijosten uskon tärkein opinkappale on näköjään usko: JERUSALEMIN VALERAUHAAN YLÖSOTTOINEEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraistien ja ja valheveijosten uskon tärkein opinkappale on näköjään usko: JERUSALEMIN VALERAUHAAN YLÖSOTTOINEEN

        Messiaanisilla juutalaisilla ja Harri Veijosella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.


    • Anonyymi

      Harri Veijoinen on saanut valerauha-syndrooman. Se tarkoittaa, että hän on omaksunut opin Jerusalemiin julistettavasta valerauhasta, josta Raamattu ei puhu sanaakaan.

    • Anonyymi

      Pian tapahtuvat toimet todellakin tarkoittivat juutalaisen temppelin tuhoutumista 70 jaa. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Jeesuksen ajan profetiat koskevat vain heidän aikaansa ja näin tapahtui todella.
      666 on Keisari Nero varmuudella.
      Nyt eletään messiaanista aikaa ja sekin näkyy monella tavalla.
      Älkää sekoilko ja uhkailko toisianne . Se on Saatanasta.

      • Anonyymi

        Saksalanen professori Andreas Helwig laski pedon luvun viisaast hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.

        1700-Luvun Luterilaiset virsikirjat kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---


      • Anonyymi

        >>Pian tapahtuvat toimet todellakin tarkoittivat juutalaisen temppelin tuhoutumista 70 jaa.<<

        Eivät tarkoita, vaan lopun aikoja, jotka eivät ole vielä lähteneet kunnolla käyntiin. Jeesus ei ole vielä tullut eikä maa palanut tulessa, mistä Ilmestyskirja kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalanen professori Andreas Helwig laski pedon luvun viisaast hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.

        1700-Luvun Luterilaiset virsikirjat kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---

        Salsalainen katolisen kirkon munkki on myös adventismin alku ja juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salsalainen katolisen kirkon munkki on myös adventismin alku ja juuri.

        Pieni kirjoitusvirhe: Saksalainen katolisen kirkon munkki on myös adventismin alku ja juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salsalainen katolisen kirkon munkki on myös adventismin alku ja juuri.

        Luotan täysin Lutherin ja 1700 luvun Luterisuuden sanomaan pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalanen professori Andreas Helwig laski pedon luvun viisaast hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.

        1700-Luvun Luterilaiset virsikirjat kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---

        Se on aivan selvää, että paavissa on antikristuksen henki. Hänhän sanoo olevansa Jumalan sijainen maan päällä (Ts. Jeesus Kristus itse). Mutta onko esimerkiksi nykyinen paavi se tietty Antikristus, josta Raamattu puhuu? Se ei ole aivan selvää.


    • Anonyymi

      Ymmärättekö ? Te jaotelette sanan ja psalmit yms.kaiken.
      Olette olevinaan muita parempia ja kiistelessänne toistenne kanssa.
      Oletteko nyt parempia,miltä sinusta tuntuu,kun veljeäsi vastaan kirjoitat?
      Sehän on sama,kuin haluisit eroon Kristin veljestäsi?, miksi?
      Mitä mietit,olemmeko saman arvoisia ihmisinä?
      Entä uskossa? Me kaikki uskmome samaan Jeesukseen Kristukseen..
      Miksi meidän pitäisi kilpailla toisamme vastaan?
      Kun meillä Kristin uskolaisilla on sama päämäärä, meidän Kristus Jumalan poika !

      Luuletko,että sinä olet parempi muita?

      • Anonyymi

        Raamattu kehottaa koettelemaan ja Petri Paavola on haivaittu olevan eksyttäjä.


      • Anonyymi

        Raamattu kehottaa koettelemaan. Sen takia on tärkeää keskustella Paavolan opetuksesta, koska niissä on paljon eksytystä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näitä Petri Paavolan saarnoja ei kannata katsoa. Ne on todistettu sisältävät eksytystä, kuten on tästäkin keskustelusta käynyt selvästi ilmi.

        Petri Paavola ei ole Herran asialla. Hän levittää systemaattisesti väärää opetusta, jotta seurakunnallata menisi Kristus ja Antikristus sekaisin.


      • Anonyymi

        Daniel tarkoittaa jakeessa Dan 9:27 nimenomaan Antikristusta, joka saa kauhean vallan 3,5 vuodeksi.

        "Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse." (Dan 9:27)

        Hebrean kielen asiantuntija Aapeli Saarisalo on kirjoittanut, että Daniel tarkoittaa jakeessa Dan 9:27 nimenomaan Antikristusta, mitä Daniel kutsuu nimellä "hävittäjä". Koska Antistukselle on ominaista tuhota kaikkea, niin sen takia häntä kutsutaan "hävittäjäksi", joka tulee paikalle kauhistuksen siivillä. Lauseen subjekti eli tekijä on nimenomaan "hävittäjä" eikä missään nimessä Jeesus Kristus. Petri Paavolan pitäisi tämä tietää.

        Petri Paavola väittää, että tämän hävittäjä/terminaattori olisi Jeesus Kristus. Tämä on täysin ristiriidassa jakeen ilmoituksen kanssa. Paavola tekee vakavan virheen sekoittamalla puurot ja vellit sekaisin. Kyseesssä ei voi olla millään tavalla Kristus, koska häntä ei tuomita tuhoon 3,5 vuoden päästä., kuten jae ilmoittaa hävittäjällä käyvän.

        Petri Paavola väittää, että ensimmäisessä virkkeessä tehtäisiin uusi liitto. Tämä on täyttä pötypuhetta. Uusi liitto kestää paljon pidempään kuin yhden vuosiviikon eli 7 vuotta. Kyseessä ei siis ole uusi liitto. Ensimmäisessä virkkeessä Antikristus aloittaa toimintansa niin, että hän tekee 10 kuninkaan liiton yhden vuosiviikon eli 7 vuoden ajaksi, josta tulee Antikristuksen valtakunta.

        "Sitten minä halusin saada selvän tiedon neljännestä eläimestä, joka oli erilainen kuin kaikki muut, hyvin pelottava, jonka hampaat olivat rautaa ja kynnet pronssia, joka söi ja ruhjoi kaiken ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Halusin myös tietää niistä kymmenestä sarvesta, jotka olivat sen päässä, ja vielä siitä sarvesta, joka kasvoi esiin ja jonka tieltä putosi pois kolme sarvea, tuosta sarvesta, jolla oli silmät ja suuria sanoja puhuva suu ja joka näytti muita sarvia suuremmalta. Minun katsellessani tuo sarvi ryhtyi sotaan pyhiä vastaan, ja se voitti heidät ja piti heitä vallassaan, kunnes Ikiaikainen saapui ja Korkeimman pyhät saivat oikeutensa ja tuli hetki, jolloin pyhät ottivat haltuunsa vallan. Ja minulle vastattiin: -- Neljäs eläin tarkoittaa neljättä valtakuntaa, joka on syntyvä maailmaan. Se valtakunta on erilainen kuin muut valtakunnat, ja se syö koko maailman ja tallaa ja murskaa sen. Ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka tulevat hallitsemaan sitä valtakuntaa. Heidän jälkeensä nousee vielä yksi. Hän on erilainen kuin edelliset ja kukistaa kolme kuningasta. Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi." (Dan 7:19-25)

        Paavola väittää, että vuosiviikon puolessa välissä Kristus olisi lakkauttanut uhraamisen. Tämä on sikäli mahdotonta, koska Paavolan mallissa Kristus raivataan tieltä pois 3,5 vuotta tätä ennen edellisessä jakeessa Dan 9:26, mikä tarkoittaa 69. vuosiviikon lopulla. Daniel kertoo, että temppelissä uhraamisen lopettaa Antikristus, joka asettaa temppeliin väärän palvelun, mitä Jumalan pyhät enkelit kauhistelevat.

        "Se kasvoi aina taivaan joukkojen tasalle, ja se pudotti maahan taivaan joukkoja ja tähtiä ja tallasi ne jalkoihinsa. Se kasvoi ja uhmasi jo taivaan joukon valtiasta, ja valtiaalta otettiin pois päivittäinen uhri ja hänen temppelinsä turmeltiin perustuksia myöten. Päivittäisen uhrin sijaan pantiin jumalaton ja väärä palvelus, ja totuus sortui maahan. Ja sarvi menestyi yhä kaikissa toimissaan. Sitten minä kuulin pyhien enkelien puhuvan, ja yksi heistä kysyi toiselta: "Kuinka kauan meidän täytyy katsella tätä? Päivittäinen uhri on poissa, jumalattomuus levittää tuhoa, ja pyhäkkö ja palvelus on tallattu maahan!" (Dan 8:10-13)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daniel tarkoittaa jakeessa Dan 9:27 nimenomaan Antikristusta, joka saa kauhean vallan 3,5 vuodeksi.

        "Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse." (Dan 9:27)

        Hebrean kielen asiantuntija Aapeli Saarisalo on kirjoittanut, että Daniel tarkoittaa jakeessa Dan 9:27 nimenomaan Antikristusta, mitä Daniel kutsuu nimellä "hävittäjä". Koska Antistukselle on ominaista tuhota kaikkea, niin sen takia häntä kutsutaan "hävittäjäksi", joka tulee paikalle kauhistuksen siivillä. Lauseen subjekti eli tekijä on nimenomaan "hävittäjä" eikä missään nimessä Jeesus Kristus. Petri Paavolan pitäisi tämä tietää.

        Petri Paavola väittää, että tämän hävittäjä/terminaattori olisi Jeesus Kristus. Tämä on täysin ristiriidassa jakeen ilmoituksen kanssa. Paavola tekee vakavan virheen sekoittamalla puurot ja vellit sekaisin. Kyseesssä ei voi olla millään tavalla Kristus, koska häntä ei tuomita tuhoon 3,5 vuoden päästä., kuten jae ilmoittaa hävittäjällä käyvän.

        Petri Paavola väittää, että ensimmäisessä virkkeessä tehtäisiin uusi liitto. Tämä on täyttä pötypuhetta. Uusi liitto kestää paljon pidempään kuin yhden vuosiviikon eli 7 vuotta. Kyseessä ei siis ole uusi liitto. Ensimmäisessä virkkeessä Antikristus aloittaa toimintansa niin, että hän tekee 10 kuninkaan liiton yhden vuosiviikon eli 7 vuoden ajaksi, josta tulee Antikristuksen valtakunta.

        "Sitten minä halusin saada selvän tiedon neljännestä eläimestä, joka oli erilainen kuin kaikki muut, hyvin pelottava, jonka hampaat olivat rautaa ja kynnet pronssia, joka söi ja ruhjoi kaiken ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Halusin myös tietää niistä kymmenestä sarvesta, jotka olivat sen päässä, ja vielä siitä sarvesta, joka kasvoi esiin ja jonka tieltä putosi pois kolme sarvea, tuosta sarvesta, jolla oli silmät ja suuria sanoja puhuva suu ja joka näytti muita sarvia suuremmalta. Minun katsellessani tuo sarvi ryhtyi sotaan pyhiä vastaan, ja se voitti heidät ja piti heitä vallassaan, kunnes Ikiaikainen saapui ja Korkeimman pyhät saivat oikeutensa ja tuli hetki, jolloin pyhät ottivat haltuunsa vallan. Ja minulle vastattiin: -- Neljäs eläin tarkoittaa neljättä valtakuntaa, joka on syntyvä maailmaan. Se valtakunta on erilainen kuin muut valtakunnat, ja se syö koko maailman ja tallaa ja murskaa sen. Ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka tulevat hallitsemaan sitä valtakuntaa. Heidän jälkeensä nousee vielä yksi. Hän on erilainen kuin edelliset ja kukistaa kolme kuningasta. Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain. Korkeimman pyhät annetaan hänen armoilleen ajaksi, kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi." (Dan 7:19-25)

        Paavola väittää, että vuosiviikon puolessa välissä Kristus olisi lakkauttanut uhraamisen. Tämä on sikäli mahdotonta, koska Paavolan mallissa Kristus raivataan tieltä pois 3,5 vuotta tätä ennen edellisessä jakeessa Dan 9:26, mikä tarkoittaa 69. vuosiviikon lopulla. Daniel kertoo, että temppelissä uhraamisen lopettaa Antikristus, joka asettaa temppeliin väärän palvelun, mitä Jumalan pyhät enkelit kauhistelevat.

        "Se kasvoi aina taivaan joukkojen tasalle, ja se pudotti maahan taivaan joukkoja ja tähtiä ja tallasi ne jalkoihinsa. Se kasvoi ja uhmasi jo taivaan joukon valtiasta, ja valtiaalta otettiin pois päivittäinen uhri ja hänen temppelinsä turmeltiin perustuksia myöten. Päivittäisen uhrin sijaan pantiin jumalaton ja väärä palvelus, ja totuus sortui maahan. Ja sarvi menestyi yhä kaikissa toimissaan. Sitten minä kuulin pyhien enkelien puhuvan, ja yksi heistä kysyi toiselta: "Kuinka kauan meidän täytyy katsella tätä? Päivittäinen uhri on poissa, jumalattomuus levittää tuhoa, ja pyhäkkö ja palvelus on tallattu maahan!" (Dan 8:10-13)

        Peto saa kauhean VALLAN yhdeksi hetkeksi Ilmestyskirjan mukaan, ennen Jeesuksen toista tulemista. Ei kolmeksi ja puoleksi vuodeksi.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peto saa kauhean VALLAN yhdeksi hetkeksi Ilmestyskirjan mukaan, ennen Jeesuksen toista tulemista. Ei kolmeksi ja puoleksi vuodeksi.

        1234567---

        Sinulla numeromies on maneeri julkaista koko ajan valheita. Antikristuksen aika kestää 3,5 vuotta.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla numeromies on maneeri julkaista koko ajan valheita. Antikristuksen aika kestää 3,5 vuotta.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Älä viitsi koko ajan julistaa valheita. Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia.

        Katse Ilmestyskirjaan. Ilm.17:12, 13. PETO SAA VALLAN JA VOIMAN YHDEKSI HETKEKSI HUOM ! YHDEKSI HETKEKSI.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi koko ajan julistaa valheita. Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia.

        Katse Ilmestyskirjaan. Ilm.17:12, 13. PETO SAA VALLAN JA VOIMAN YHDEKSI HETKEKSI HUOM ! YHDEKSI HETKEKSI.

        1234567---

        Se yksi hetki kestää 3,5 vuotta.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.


    • Anonyymi

      Petri Paavola on kommentoinut uudella Youtube-videolla jaetta Ilm 11:1,2. Petri Paavola väittää, ettei jakeessa 11:1 tarkoiteta rakennusta vaan ihmisiä. Ongelmaksi hänelle on tullut se, että siinä sanotaan Jerusalemin temppelin olevan Jumalan temppeli eikä Antikristukseen temppeli. Hänen pitää siis saada jotenkin kumottua sellainen ajatus, ettei kyse ole rakennuksesta, joka olisi Jumalan temppeli. Paavola perustelee kantaansa siten, että koska jakeessa ei mainita mittaustulosta, niin se ei voi tarkoittaa rakennusta. Tässä on suora linkki Paavola opetukseen:

      https://youtu.be/eJPwh3-c5og?t=2653

      "Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan. " (Ilm 11:1,2)

      Paavola opettaa jakeen olennaisesti väärin. Kysymys on Jerusalemin kolmannesta temppelistä, joka on rakennus. Sellainen selitys, että jae kertoo ihmisistä Jumalan temppelinä on kaukaa haettu selitys, eikä jakeet sellaista voi tarkoittaa missään nimessä tarkoittaa, koska ne kertovat temppeli-rakennuksesta, joka on viimeisellä vuosiviikolla olemassa Jerusalemissa.

      Jakeessa 11:1 kehotetaan mm. laskemaan temppelissä rukoilevat. Minun mielestä laskennan tulos on ilmoitettu Ilmestyskirjassa ja se tarkoittaa todennäköisesti 144000 tai he ovat ainakin tuloksessa mukana. Heille annettiin myös sinetti, jottei vitsaukset vahingoita heitä. Laskemisella ja merkillä Ilmestyskirja viittaa myös Hesekielin kirjan lukuun 9, jossa laskettiin ja merkittiin vanhurskaat ihmiset, jotka välittivät tuhon.

      Mitä tulee temppelin koon mittaamiseen, niin se viittaa Hesekielin kirjan lukuihin 40-44, jossa Hesekielille annettiin tehtäväksi mitata kepillä temppelin mittasuhteet. Nämä mittauskäskyt ovat siis viitteitä muuhun kohtaan Raamattua, jotka antavat tarkempaa tietoa, mistä on kyse.

      • Anonyymi

        Osaatko vastata yksinkertaiseen kysymykseen?

        Sanassa on kirjoitettu: hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen."

        Siis mikä oli se, jonka Jeesus poisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko vastata yksinkertaiseen kysymykseen?

        Sanassa on kirjoitettu: hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen."

        Siis mikä oli se, jonka Jeesus poisti?

        Kommenttisi ei liity asiaan.


    • Anonyymi

      Joka salaa panettelee lähimmäistänsä, sen minä hukutan; jolla on ylpeät silmät ja kopea sydän, sitä minä en siedä. Ps.101:5

      • Anonyymi

        1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.


      • Anonyymi

        Ap. t 17:11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

        1 Tess 5:21 Koetelkaa kaikkea ja pitäkää se mikä on hyvää.


    • Anonyymi

      Petri Paavola vetää seurakuntaa koko ajan nenästä ja seurakunta ei tajua sitä, koska se ei osaa kirjoituksia.

      2 Tim 3:6 Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,
      7 jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta.
      8 Niin kuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin tuollaiset villitsijät vastustavat totuutta. He ovat menettäneet järkensä, ja heidän uskonsa on kelvoton.
      9 Mutta kauan he eivät menesty, sillä heidän järjettömyytensä paljastuu pian kaikille, kuten noille kahdellekin kävi.

    • Anonyymi

      Tietenkin ILM.11 alussa puhutaan seurakunnasta, joka erotetaan uskonnollisesta touhusta.

      Miten uskovat voivat olla niin ymmärtämättömiä, että eivät käsitä, että Ilmestyskirja on lähes kokonaan kuvainnollista puhetta.

      • Anonyymi

        Ilmestyskirjassa on paljon kirjaimellista ilmoitusta. Jae Ilm 11:1 kertoo Jerusalemin temppelirakennuksesta, jossa vanhurskaat ihmiset rukoilevat. Se ei ole vertauskuvaa vaan kirjaimellinen profetia. Ilmestyskirja kutsuu rakennusta myös Jumalan temppeliksi.

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.


    • Anonyymi

      Kannattaisi heittää menemään 3,5 vuoden vaivan aika ja 3,5 vuoden vihan aika oppi.

      Ilmestyskirja ei puhu tuollaisista vuosista yhtään mitään. Vielä vähemmän se puhuu, että nuo ajanjaksot pitäisi laittaa peräkkäin.
      Kaikki tuo on vain dispensationalistien keksimää höpöhöpöä. Raamattu ei sellaista opeta.

      • Anonyymi

        Sinä olet häirikkö ja trolli, joka heittää hatusta kaikenlaisia valheita. Ilmestyskirjassa kerrotaan monissa kohdissa 3,5 vuoden Antikristuksen vaivan ajoista.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.


      • Anonyymi

        Asiaa kirjoitat hyvä niin.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet häirikkö ja trolli, joka heittää hatusta kaikenlaisia valheita. Ilmestyskirjassa kerrotaan monissa kohdissa 3,5 vuoden Antikristuksen vaivan ajoista.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Sinä olet itse häirikkö 3,5 vuosinesi, jotka ovat menneen talven lumia.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet häirikkö ja trolli, joka heittää hatusta kaikenlaisia valheita. Ilmestyskirjassa kerrotaan monissa kohdissa 3,5 vuoden Antikristuksen vaivan ajoista.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Sinä olet valehtelija toraisti. Olet ammattivalehtelija, sillä ainoa, mitä näköjään teet, on valehtelu netissä. Siis oliko Jerusalem pakanain tallattava kolme ja puoli vuotta? Tai olivatko israelilaiset maanpaossa kolmea ja puolta vuotta? Vainottiinko juutalaisia kolmea ja puolta vuotta??? Tarkoittako, etteivät natsit olleet mitään, vaan tulee sinun herrasi, joka jo Suuri Antikristus????
        Olet täysin sekaisin valheinesi. Raamatussa luvuilla on merkitys ja sanoma. Luvut eivät vain ja ainoastaan anna aikoja.

        Sinä jumalaton pilkkaaja yrität tehdä sen, mikäJumlan ilmoituksen mukaan on mahdotonta: tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä".
        Kuka on sinun herrasi, joka käskee valehdella ja esiinytä Raamatun niin suurena opettajana???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet itse häirikkö 3,5 vuosinesi, jotka ovat menneen talven lumia.

        1234567---

        Raamattu opettaa, että Antikristuksen aika kestää 3,5 vuotta. Koita jo uskoa tämä asia.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu opettaa, että Antikristuksen aika kestää 3,5 vuotta. Koita jo uskoa tämä asia.

        Ilm 12:13 Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.
        14 Mutta naiselle annettiin suuren kotkan siivet, jotta hän lentäisi turvapaikkaansa autiomaahan. Siellä hän on suojassa käärmeeltä, ja hänestä pidetään huolta vuosi, kaksi vuotta ja puoli vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Peto saa vallan ja voiman yhdeksi HETKEKSI, ennen Jeesuksen toista tulemista. Silloin vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peto saa vallan ja voiman yhdeksi HETKEKSI, ennen Jeesuksen toista tulemista. Silloin vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.

        1234567---

        Kuten kirjoitin, niin yksi hetki tarkoittaa 3,5 vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kirjoitin, niin yksi hetki tarkoittaa 3,5 vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Saa VALLAN JA VOIMAN YHDEKSI HETKEKSI ILMESTYSKIRJAN MUKAAN, ei 3,5 vuotta.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa VALLAN JA VOIMAN YHDEKSI HETKEKSI ILMESTYSKIRJAN MUKAAN, ei 3,5 vuotta.

        1234567---

        Kuten kirjoitin, niin yksi hetki tarkoittaa 3,5 vuotta.

        Ilm 13:4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
        5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peto saa vallan ja voiman yhdeksi HETKEKSI, ennen Jeesuksen toista tulemista. Silloin vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.

        1234567---

        Tämä väittely on juupas-eipäs -väittelyä, mikä ei johda mihinkään. Raamattu ilmaisee viimeisen 7 vuoden ajanjakson monessa kohtaa ja monella eri tavalla vielä. Kaksi aikaa, aika ja puoli aikaa , 42 kuukautta , 1260 päivää 1260 päivää jne. Ikäänkuin vielä korostettu, että 7 vuoden jakso on kirjaimellinen ja tarkoittaa todella 7 meidän ihmisten ymmärtämää vuotta.


    • Anonyymi

      AIKA PITÄYTYÄ OIKEAAN OPPIIN

      USA:ssa saa lahkoissa olla mitä mieltä tahansa lopun profetiasta. Suomessa näyttää olevan jokseenkin sama tilanne paitsi että oikea lopun opetus on kielletty! "Helluntaiherätys hylkää Raamatun vastaisena harhaoppina" julisti helluntaisaarnaaja Mauno Viinikkala. Samanlaisessa humalassa ollaan lahkoissa Suomessa yhä. Vaikka 40 vuotta julistamani oppi on niin Novumin kuin parhaiden vapaiden suuntien selittäjien oppi, siihen ei sitten millään taivuta kun on olemassa muitakin käsityksiä. Lähi-Idän valerauha on ollut tekeillä jo 30 vuotta ja pian se vahvistetaan ja seurakunta lähtee. Saapa nähdä lähteekö valhetta tässä asiassa opettanut luopunut eksyttäjäkunta lainkaan ylösottoon vai ollaanko tyhmiä neitsyitä. Nyt on korkea aika pitäytyä oikeaan oppiin! Koska kirkot eivät niin tee, meidän on syytä liittyä yhteen osoitteessa http://wwnet.fi/users/veijone/.

      • Anonyymi

        Tarkoitat veijonen, että nyt on korkea aika kumartaa sinua, valhettelijaa ja jumalatonta eksyttäjää.


      • Anonyymi

        Veijosen sivuilta ei totuutta löydy etsimälläkään.


    • Anonyymi

      Jumalan temppeliä ei voi mitata, koska olemme kaikkialla. Se mittaus on vertauskuva, sille että se on suuri.
      Ja ihmisen kehoa sanotaan temppeliksi mitä ei pidä myrkyttää.
      Temppelin etupiha on vertauskuva, että vastaukset ovat meidän jokaisen sisällä. Ei pidä vastauksia etsimään ulkopuolelta, ne ovat sisällämme.
      Jos pelkäät tai toivot maailmanloppua, niin lopeta se ja ala elämään.

      • Anonyymi

        >>>Jumalan temppeliä ei voi mitata, koska olemme kaikkialla. Se mittaus on vertauskuva, sille että se on suuri.<<<

        Aivan uskomatonta kieroilua sinulta. Ilmestyskirjan jae 11:1 tarkoittaa kolmatta temppeliä Jerusalemissa, joka rakennetaan sinne aikanaan.

        Ei pidä sotkea ihmisen kehoa ja rakennusta keskenään. Ne voivat olla kumpikin Jumalan temppeleitä, mutta Ilmestyskirja kertoo selvästi rakennuksesta eikä jostain epämääräisestä joukosta ihmisiä.

        Sitä paitsi Ilmestyskirjan kirjoittaja kyllä lienee saaneensa vastauksen rukoilijoittan lukumäärään. Hän saattaa tarkoittaa 144000, jotka ovat tempauksen jälkeen taivaassa Karitsan edessä.

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. [Hes. 40:5]
        2 Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan.

        Hylätkää jo Petri Paavola. Hän saatuttaa valheillaan teidän ajatuksenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Jumalan temppeliä ei voi mitata, koska olemme kaikkialla. Se mittaus on vertauskuva, sille että se on suuri.<<<

        Aivan uskomatonta kieroilua sinulta. Ilmestyskirjan jae 11:1 tarkoittaa kolmatta temppeliä Jerusalemissa, joka rakennetaan sinne aikanaan.

        Ei pidä sotkea ihmisen kehoa ja rakennusta keskenään. Ne voivat olla kumpikin Jumalan temppeleitä, mutta Ilmestyskirja kertoo selvästi rakennuksesta eikä jostain epämääräisestä joukosta ihmisiä.

        Sitä paitsi Ilmestyskirjan kirjoittaja kyllä lienee saaneensa vastauksen rukoilijoittan lukumäärään. Hän saattaa tarkoittaa 144000, jotka ovat tempauksen jälkeen taivaassa Karitsan edessä.

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. [Hes. 40:5]
        2 Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan.

        Hylätkää jo Petri Paavola. Hän saatuttaa valheillaan teidän ajatuksenne.

        Olemme jo kauan tehneet taustalla Elohim-enkeleiden ja avaruuslaisten (kyllä avaruuslaisetkin ovat jumalasta) kanssa yhteistyötä pahuuden muuntamiseksi.
        Sisäistä työtä eli temppelissämme "rukoilemme", lähinnä kylläkin iloitsemme. He kertovat 4 vuodesta, mutta aika ei ole samanlainen henkimaailmassa.
        Sekä sitten aurinko, kuu ja äiti maa ovat työskennelleet meidän DNAmme muuttamisessa, jotta kestäisimme korkeampi tietoisen 5D maailman, olimme vain 3Dtä.
        Voisin kuvitella että nuo 144000 ovat niitä edelläkävijöitä, jotka tekevät muutoksen teille muille helpommaksi. Ja jotkut eivät ehkä muutu, mutta he eivät kestä tulevaisuuden energioita.
        Ps, Myös luonto on Jumalasta eli Lähteestä kuten me asian ilmaisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Jumalan temppeliä ei voi mitata, koska olemme kaikkialla. Se mittaus on vertauskuva, sille että se on suuri.<<<

        Aivan uskomatonta kieroilua sinulta. Ilmestyskirjan jae 11:1 tarkoittaa kolmatta temppeliä Jerusalemissa, joka rakennetaan sinne aikanaan.

        Ei pidä sotkea ihmisen kehoa ja rakennusta keskenään. Ne voivat olla kumpikin Jumalan temppeleitä, mutta Ilmestyskirja kertoo selvästi rakennuksesta eikä jostain epämääräisestä joukosta ihmisiä.

        Sitä paitsi Ilmestyskirjan kirjoittaja kyllä lienee saaneensa vastauksen rukoilijoittan lukumäärään. Hän saattaa tarkoittaa 144000, jotka ovat tempauksen jälkeen taivaassa Karitsan edessä.

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. [Hes. 40:5]
        2 Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan.

        Hylätkää jo Petri Paavola. Hän saatuttaa valheillaan teidän ajatuksenne.

        Olen täällä Suomi24:llä puolustanut Petri Paavolan opetuksia, mutta pitää myöntää, että tässä kohtaa hän on ainakin tainnut mennä pahasti harhaan. Ongelmana minulla selvästi on, etten tunne kirjoituksia ja olen siksi ollut vietävissä. Minulla tosin on myös keskittymisen kanssa ongelmia, joten Raamatun opiskelu on vaikeaa ja myös Petri Paavolan opetuksista mulla on luultavasti mennyt isoin osa ohi, mikä lienee sinänsä hyvä asia.


    • Anonyymi

      Jokainen Petri Paavolaa harhaoppiseksi sanova on harhaoppinen. Tämä on tällä foorumilla todistettu asia.

      • Anonyymi

        Ja hahah!

        Olipa sinulla valistumaton ja lihallinen heitto.

        Petri Paavolan opetukset on todistettu harhaopiksi, kuten myös tässäkin keskustelussa on todistettu taas kerran. Jos joku uskoo Paavolaa, niin hän narahtanut eksyttäjään. Petri Paavola vetää seurakuntaa koko ajan nenästä ja seurakunta ei tajua sitä, koska se ei osaa kirjoituksia.

        2 Tim 3:6 Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,
        7 jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta.
        8 Niin kuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin tuollaiset villitsijät vastustavat totuutta. He ovat menettäneet järkensä, ja heidän uskonsa on kelvoton.
        9 Mutta kauan he eivät menesty, sillä heidän järjettömyytensä paljastuu pian kaikille, kuten noille kahdellekin kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hahah!

        Olipa sinulla valistumaton ja lihallinen heitto.

        Petri Paavolan opetukset on todistettu harhaopiksi, kuten myös tässäkin keskustelussa on todistettu taas kerran. Jos joku uskoo Paavolaa, niin hän narahtanut eksyttäjään. Petri Paavola vetää seurakuntaa koko ajan nenästä ja seurakunta ei tajua sitä, koska se ei osaa kirjoituksia.

        2 Tim 3:6 Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,
        7 jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta.
        8 Niin kuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin tuollaiset villitsijät vastustavat totuutta. He ovat menettäneet järkensä, ja heidän uskonsa on kelvoton.
        9 Mutta kauan he eivät menesty, sillä heidän järjettömyytensä paljastuu pian kaikille, kuten noille kahdellekin kävi.

        Niin, miksi vastustatte totuutta?
        Luette 2000 vuotta vanhaa kirjaa jolloin kirjoittaja ei edes tiennyt Suomen olemassaolosta.
        Maailmanlopun piti tulla 2012 kun Mayojen kalenteri loppui, mut ei tullut.
        Saahan Jumala muuttaa mieltään jos huomaa jotain hyvää vielä olevan.
        Ja varmaan on 2000 vuoden aikana monesti huokaillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hahah!

        Olipa sinulla valistumaton ja lihallinen heitto.

        Petri Paavolan opetukset on todistettu harhaopiksi, kuten myös tässäkin keskustelussa on todistettu taas kerran. Jos joku uskoo Paavolaa, niin hän narahtanut eksyttäjään. Petri Paavola vetää seurakuntaa koko ajan nenästä ja seurakunta ei tajua sitä, koska se ei osaa kirjoituksia.

        2 Tim 3:6 Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,
        7 jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta.
        8 Niin kuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin tuollaiset villitsijät vastustavat totuutta. He ovat menettäneet järkensä, ja heidän uskonsa on kelvoton.
        9 Mutta kauan he eivät menesty, sillä heidän järjettömyytensä paljastuu pian kaikille, kuten noille kahdellekin kävi.

        Toraisti, kykenetkö vastaamaan kysymyseen: Siis kun ja jos temppeli rakennetaan, niin kuka siellä uhraa eläimiä?
        Osaatko vastata: sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.
        Mikä oli se, jonka Jeesus poisti?
        Toraisti et myöskään ole vastannut olleeseen kysymykseen: Sana ilmoittaa: Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä. Oppisi mukaan kaikki on maallista, sitä mitä voidaan käsin koskea ja nähdä myös temppeli, joka on vain kuva hengellisestä temppelistä, Kristuksen ruumiista. Koska tulee hengellinen? Koska pystytetään hengellinen temppeli, se josta Jeesus sanoo: Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä. tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraisti, kykenetkö vastaamaan kysymyseen: Siis kun ja jos temppeli rakennetaan, niin kuka siellä uhraa eläimiä?
        Osaatko vastata: sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.
        Mikä oli se, jonka Jeesus poisti?
        Toraisti et myöskään ole vastannut olleeseen kysymykseen: Sana ilmoittaa: Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä. Oppisi mukaan kaikki on maallista, sitä mitä voidaan käsin koskea ja nähdä myös temppeli, joka on vain kuva hengellisestä temppelistä, Kristuksen ruumiista. Koska tulee hengellinen? Koska pystytetään hengellinen temppeli, se josta Jeesus sanoo: Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä. tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

        Elohim- enkelit ja pleiadialaiset jotka ovat joukossamme tällä hetkellä, eli siis henkiä jotka kaivavat sielumme esiin ja muokkaavat sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraisti, kykenetkö vastaamaan kysymyseen: Siis kun ja jos temppeli rakennetaan, niin kuka siellä uhraa eläimiä?
        Osaatko vastata: sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.
        Mikä oli se, jonka Jeesus poisti?
        Toraisti et myöskään ole vastannut olleeseen kysymykseen: Sana ilmoittaa: Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä. Oppisi mukaan kaikki on maallista, sitä mitä voidaan käsin koskea ja nähdä myös temppeli, joka on vain kuva hengellisestä temppelistä, Kristuksen ruumiista. Koska tulee hengellinen? Koska pystytetään hengellinen temppeli, se josta Jeesus sanoo: Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä. tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

        Toraisti kumoaa uutta liittoa ja haluaa alkaa uhraamaan eläimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraisti, kykenetkö vastaamaan kysymyseen: Siis kun ja jos temppeli rakennetaan, niin kuka siellä uhraa eläimiä?
        Osaatko vastata: sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.
        Mikä oli se, jonka Jeesus poisti?
        Toraisti et myöskään ole vastannut olleeseen kysymykseen: Sana ilmoittaa: Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä. Oppisi mukaan kaikki on maallista, sitä mitä voidaan käsin koskea ja nähdä myös temppeli, joka on vain kuva hengellisestä temppelistä, Kristuksen ruumiista. Koska tulee hengellinen? Koska pystytetään hengellinen temppeli, se josta Jeesus sanoo: Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä. tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

        Ei toraisti halua vastata edellä esitettyihin kysymyksiin, koska hän haluaa muuttaa uuden liiton ja alkaa uhraamaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Petri Paavola aloittaa videon emävalheella. Hän sanoo, ettei Jumala kutsu Jerusalemin temppeliä Jumalan temppeliksi. Uskomaton valhe.

        Uudessa testamentissa on monta kertaa mainittu, että Jumala sanoo Jerusalemin temppeliä Jumalan temppeliksi. Tässä yksi niistä jakeista:

        Ilm 11:1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.


    • Anonyymi

      >> Mitä tulee temppelin koon mittaamiseen, niin se viittaa Hesekielin kirjan lukuihin 40-44, jossa Hesekielille annettiin tehtäväksi mitata kepillä temppelin mittasuhteet. Nämä mittauskäskyt ovat siis viitteitä muuhun kohtaan Raamattua, jotka antavat tarkempaa tietoa, mistä on kyse. >>

      Hesekielin temppelinäyssä on kysymys symboliikasta, joka viittaa Kristukseen ja hengelliseen uuden liiton temppeliin eli uskoviin, sekä uuteen Jerusalemiin.

      Hesekielin temppelinäyssä mainitut mitat selviävät raamatun takaliitteistä. Niiden avulla selviää, ettei sen kokoinen rakennelma voi koskaan sopia Moorian vuorelle Jerusalemiin.

      Joitakin Hesekielin näyn yhteydessä annettuja temppelialueen mittoja:

      5 000 = 14,4 km
      10 000 = 28.8 km
      25 000 = 72 km

      Esim. 72 km vastaa Kuolleenmeren pituutta pohjois-eteläsuunnassa.

      Temppeli, jota nyt kaavaillaan rakennettavaksi, ei siis ole Hesekielin näyn temppeli. Siihen voi kyllä tulla jotain osia, joita on mahdollista toteuttaa Hesekielin näystä, mutta ei enempää, koska tällaista temppeliä, jonka Hesekiel kuvaa, on mahdotonta maalliseen nyky-Jerusalemiin pystyttää. 3. temppelihanketta kehittelevät vanhan liiton juutalaiset, jotka eivät usko Jeesukseen, yhdessä väärään temppelioppiin eksyneitten kristittyjen yms. tahojen kanssa.

      • Anonyymi

        Runsas 1,5 km suuntaansa on temppelin muurin mitat.


      • Anonyymi

        Jokainen toorapastoria harhaoppiseksi sanova on oikeassa.


      • Anonyymi

        >>>Hesekielin temppelinäyssä on kysymys symboliikasta, joka viittaa Kristukseen ja hengelliseen uuden liiton temppeliin eli uskoviin, sekä uuteen Jerusalemiin.<<<

        Ei todellakaan ole kyse vertauskuvalisuudesta vaan kirjaimellisestia ilmoituksesta, millainen tulee olemaan Jerusalemiin rakennettava kolmas temppeli. Pekka Sartola on ihmetellyt Petri Paavolan selitystä vertauskuvallisuudesta ja sanonut, että Petri Paavola on väärässä.


      • Anonyymi

        Toraisti olet täynnänsä pahuutta ja pimeyttä. Olet tehnyt oman ratkaisusi ja olet kääntänyt selkäsi Jumalalle ja olet matkalla pimeyteen.


    • Anonyymi

      Ne, jotka uskovat Hesekielin temppelin kuvastavan konkreettista rakennelmaa, ja tarkoittavan sitä, jota nyt hankitaan Jerusalemiin, eivät ymmärrä raamattua oikein.

      • Anonyymi

        Vain sinäkö tiedät totuuden ja muut ovat väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinäkö tiedät totuuden ja muut ovat väärässä?

        Taidat sekoittaa Hesekielin temppelin täysin Jerusalemin temppeliin. Tiedät kai, että niillä on eroa?


      • Anonyymi

        >>Ne, jotka uskovat Hesekielin temppelin kuvastavan konkreettista rakennelmaa, ja tarkoittavan sitä, jota nyt hankitaan Jerusalemiin, eivät ymmärrä raamattua oikein.<<

        Sinä et ymmärrä Raamattua oikein tai sitten valehtelet niin, että korvat heiluu. Hesekielin kuvaama temppeli rakennetaan Jerusalemiin kirjassa esitetyt kuvauksen mukaisesti.

        Matt 5:18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Ne, jotka uskovat Hesekielin temppelin kuvastavan konkreettista rakennelmaa, ja tarkoittavan sitä, jota nyt hankitaan Jerusalemiin, eivät ymmärrä raamattua oikein.<<

        Sinä et ymmärrä Raamattua oikein tai sitten valehtelet niin, että korvat heiluu. Hesekielin kuvaama temppeli rakennetaan Jerusalemiin kirjassa esitetyt kuvauksen mukaisesti.

        Matt 5:18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

        Joko sulle on selvinnyt Hesekielin temppelin, Jerusalemin kolmannen temppelin ja Jumalan temppelin ero?

        Ei kannata lähteä tulevaisuudessa valmistuvaan Jerusalemin kolmanteen temppeliin rukoilemaan allahia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sulle on selvinnyt Hesekielin temppelin, Jerusalemin kolmannen temppelin ja Jumalan temppelin ero?

        Ei kannata lähteä tulevaisuudessa valmistuvaan Jerusalemin kolmanteen temppeliin rukoilemaan allahia.

        >>Joko sulle on selvinnyt Hesekielin temppelin, Jerusalemin kolmannen temppelin ja Jumalan temppelin ero?<<

        Ei niissä ole eroa. Kaikki tarkoittavat samaa.

        Se seikka, että Jumala sallii Antikristuksen tulevan temppeliä saastuttamaan 3,5 vuodeksi ei muuta tätä asiaa. On Jumalan temppeliä ennenkin synnillä saastutettu, mutta lopulta sieltä on ajettu saastuttajat pois ja temppeli puhdistettu uuden käyttöönotettavaksi.

        Sekään seikka ei muuta asiaa, että ihmisen ruumis voi olla Jumalan temppeli, kuten on myös Jerusalemin temppeli.


      • Anonyymi

        >>>Ne, jotka uskovat Hesekielin temppelin kuvastavan konkreettista rakennelmaa, ja tarkoittavan sitä, jota nyt hankitaan Jerusalemiin, eivät ymmärrä raamattua oikein.<<<

        Juutalaiset kirjanoppineet eivät edes rakenna kolmatta temppeliä eikä Sandedrinin pomosta tule temppelin pomoa. Sakarjan kirjan mukaan temppelin rakentaa Herra Jeesus ja kaukaa asuvat tulevat rakentamaan sen. Tämä kumoaa kokonaan Petri Paavolan harhaopit ja salaliittoteoriat.

        Sak 6:11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."


    • Anonyymi

      Ei ole todellakaan loistava vieo. Se on täynnä eksytystä ja asiavirheitä.

      Petri Paavola on julkaissut Youtube-videon Jerusalemin kolmannesta temppelistä, jossa hän sanoo näin: -Sitten on niitä uskovia, jotka tavallaan ajattelee sitä, että tämä tuleva Jerusalemin kolmas temppeli on Jumalan temppeli, ja että Jumala kutsuisi sitä Jumalan temppeliksi, mutta Jumala ei tietenkään kutsu tätä Jerusalemin temppeliä Jumalan temppeliksi.

      https://youtu.be/qjnVEdfuZwk?t=50

      Oikaistaan vielä yksi tärkeä asia. Ilmestyskirjassa profetoidaan tulevasta Jerusalemin temppelistä, jossa temppeliä kutsutaan Jumalan temppeliksi ja joka kuvataan rakennukseksi, missä ihmiset palvovat Jumalaa. Jeesus sanoi, että tämä profetia tulee toteutumaan pilkkuakaan siitä muuttamatta. Petri Paavola opettaa tämän asian olennaisesti väärin. Jumala kutsuu tulevaa Jerusalemin temppeliä nimenomaan Jumalan temppeliksi.

      "Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan." (Ilm 11:1,2)

      Englantilaisessa käännöksessä tulee paremmin esille, että temppelissä palvotaan nimenomaan Jumalaa [Theos]. Tämä aika ei tarkoita vielä sitä 3,5 vuoden määräaikaa, jolloin Antikristus on temppelissä. Tekstiä voi verrata Esran kirjaan, jossa Jumalan temppeli käsketään jälleenrakentamaan, mikä tapahtuu myös, kun kolmas Jumalan temppeli jälleenrakennetaan Jerusalemiin.

      "Then I was given a stick like a measuring rod. I was told, “Stand up and measure the temple of God and the altar, and count those who worship there." (Ilm 11:1)

      "Mutta kun Kyyros tuli Babylonian kuninkaaksi, hän antoi ensimmäisenä hallitusvuotenaan käskyn, että tämä Jumalan temppeli oli rakennettava uudelleen." (Esr 5:13)

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut." (Matt 5:17,18)

      Toivottavasti arvoisa yleisö nyt alkaa heräämään ja miettimään asioita. Tarkistakaa Raamatusta, mitä siellä oikeasti lukee. Nämä ovat vakavia asioita.

      • Anonyymi

        Toraisti, oppisi mukaan, se joka opettaa: "päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja". On eksyttäjä ja harhaopettaja.
        Mutta sen sijaan se, joka opettaa koko Mooseksen lakia, on oikea ja luotettava opettaja ja tekee oikein, niin että häntä voi seurata, onko näin?

        Sana ilmoittaa: "silloin ilmestyy tuo laiton". Siis oppisi mukaan "laiton" on Mooseksen lain rikkoja. Mm. se, joka opettaa: "ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja", on "laiton".
        Sen sijaa se, joka opettaa koko Moosesta viimeiseen piirtoon, on luotettava.
        Lakiin kuuluu myös eläinuhrit, eläinten uhraaja on todellinen lain noudattaja. Siis tuo, jota kutsutaan laittomaksi, menee temppeli ja julistaa olevansa jumala.

        Osaatko selittää, miksi se, joka oppisi mukaisesti on "laiton", menee temppeliin, sillä tuo "laiton" uskoo ja opettaa myös: me (Jeesuksen omat) olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani". Mikä saa "laittoman" haaveilemaan Moorian vuorelle rakennettavasta temppelistä?

        Voisitko selittää samalla, miksi väität, että herrasi Antikristus, lopettaa eläinuhrit, sillä Sanassa on kirjoitettu: "se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden". Sanan perusteella, eikö tässä ole kyse nimenomaan uhritulesta?
        Eliaasta on kirjoitettu: Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
        Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
        Voiko olla niin, että herrasi Antikristus todistaa olevansa jumalan asialla, jumala, saadessaan tulen lankeamaan alas taivaasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraisti, oppisi mukaan, se joka opettaa: "päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja". On eksyttäjä ja harhaopettaja.
        Mutta sen sijaan se, joka opettaa koko Mooseksen lakia, on oikea ja luotettava opettaja ja tekee oikein, niin että häntä voi seurata, onko näin?

        Sana ilmoittaa: "silloin ilmestyy tuo laiton". Siis oppisi mukaan "laiton" on Mooseksen lain rikkoja. Mm. se, joka opettaa: "ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja", on "laiton".
        Sen sijaa se, joka opettaa koko Moosesta viimeiseen piirtoon, on luotettava.
        Lakiin kuuluu myös eläinuhrit, eläinten uhraaja on todellinen lain noudattaja. Siis tuo, jota kutsutaan laittomaksi, menee temppeli ja julistaa olevansa jumala.

        Osaatko selittää, miksi se, joka oppisi mukaisesti on "laiton", menee temppeliin, sillä tuo "laiton" uskoo ja opettaa myös: me (Jeesuksen omat) olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani". Mikä saa "laittoman" haaveilemaan Moorian vuorelle rakennettavasta temppelistä?

        Voisitko selittää samalla, miksi väität, että herrasi Antikristus, lopettaa eläinuhrit, sillä Sanassa on kirjoitettu: "se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden". Sanan perusteella, eikö tässä ole kyse nimenomaan uhritulesta?
        Eliaasta on kirjoitettu: Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
        Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
        Voiko olla niin, että herrasi Antikristus todistaa olevansa jumalan asialla, jumala, saadessaan tulen lankeamaan alas taivaasta?

        Sinun komenttisi ei liity mitenkään tähän asiaa Petri Paavolan videosta, jossa on vakava asiavirhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraisti, oppisi mukaan, se joka opettaa: "päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja". On eksyttäjä ja harhaopettaja.
        Mutta sen sijaan se, joka opettaa koko Mooseksen lakia, on oikea ja luotettava opettaja ja tekee oikein, niin että häntä voi seurata, onko näin?

        Sana ilmoittaa: "silloin ilmestyy tuo laiton". Siis oppisi mukaan "laiton" on Mooseksen lain rikkoja. Mm. se, joka opettaa: "ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja", on "laiton".
        Sen sijaa se, joka opettaa koko Moosesta viimeiseen piirtoon, on luotettava.
        Lakiin kuuluu myös eläinuhrit, eläinten uhraaja on todellinen lain noudattaja. Siis tuo, jota kutsutaan laittomaksi, menee temppeli ja julistaa olevansa jumala.

        Osaatko selittää, miksi se, joka oppisi mukaisesti on "laiton", menee temppeliin, sillä tuo "laiton" uskoo ja opettaa myös: me (Jeesuksen omat) olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani". Mikä saa "laittoman" haaveilemaan Moorian vuorelle rakennettavasta temppelistä?

        Voisitko selittää samalla, miksi väität, että herrasi Antikristus, lopettaa eläinuhrit, sillä Sanassa on kirjoitettu: "se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden". Sanan perusteella, eikö tässä ole kyse nimenomaan uhritulesta?
        Eliaasta on kirjoitettu: Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
        Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
        Voiko olla niin, että herrasi Antikristus todistaa olevansa jumalan asialla, jumala, saadessaan tulen lankeamaan alas taivaasta?

        Juutalaiset kirjanoppineet eivät edes rakenna kolmatta temppeliä eikä Sandedrinin pomosta tule temppelin pomoa. Sakarjan kirjan mukaan temppelin rakentaa Herra Jeesus ja kaukaa asuvat tulevat rakentamaan sen. Tämä kumoaa kokonaan Petri Paavolan harhaopit ja salaliittoteoriat.

        Paavali kertoi, että Jumalan kuitenkin sallii Antikristuksen menevän temppeliin 3,5 vuoden ajaksi, mikä on Jumalan lähettämä eksytys. Muina aikoina Jerusalemin temppeli on Herran Jeesuksen valtaistuimen sija. Petri Paavolan taktiikka on leimata Herran aika Antikristuksen ajaksi, mikä on törkeää eksytystä. Antikristuksen aika ei kestä kuin 3,5 vuotta ja hän joutuu lähtemään temppelistä Herran Jeesuksen tieltä pois. Tätä Petri Paavola ei kerro, koska hän on eksyttäjä.

        Sak 6:11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."


    • Anonyymi

      Ilmestyskirjan väärentämisestä on muuten säädetty kadotustuomio:

      Ilm 22:18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
      19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

      Miten Petri Paavola voi enää välttää kadotustuomion?

      2 Piet 3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

      Matt 23:32 Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
      33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

      • Anonyymi

        Menikö torailla pisu sukkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö torailla pisu sukkaan?

        Koita jo rauhottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita jo rauhottua.

        Jumalattomilla toraisteilla ei ole rauhaa; niinpä he eivät pysty rauhoittumaan.
        "jumalattomat ovat kuin kuohuva meri, joka ei voi tyyntyä ja jonka aallot kuohuttavat muraa ja mutaa". Toraistit kuohuttavat palstalle muraa ja mutaa, aaalto aallon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalattomilla toraisteilla ei ole rauhaa; niinpä he eivät pysty rauhoittumaan.
        "jumalattomat ovat kuin kuohuva meri, joka ei voi tyyntyä ja jonka aallot kuohuttavat muraa ja mutaa". Toraistit kuohuttavat palstalle muraa ja mutaa, aaalto aallon jälkeen.

        Miten toorapastori keksiikin omassa ylpeydessään ja oikeaoppisuudessaan noin paljon yli Raamatun sanan menevää puutaheinää ja näkee vain muiden esittämiä pelkkiä asiavirheitä? Voi hyvänen aika ihmisen sydämen kovuutta ja rakkaudettomuutta.
        Rukoilen puolestasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toorapastori keksiikin omassa ylpeydessään ja oikeaoppisuudessaan noin paljon yli Raamatun sanan menevää puutaheinää ja näkee vain muiden esittämiä pelkkiä asiavirheitä? Voi hyvänen aika ihmisen sydämen kovuutta ja rakkaudettomuutta.
        Rukoilen puolestasi...

        Edellä ei ole muuten lainattu yhtään Tooraa vaan vain jakeita Uudesta testamentista, joten nimityksesi toorapastoriksi ei nyt oikein toimi.

        Yli Raamatun menevä puuteheinä on sinun oma lihallinen mielipiteesi, joka ei perustu mihinkään.

        Jos jotain virheitä on voitu osoittaa, niin Petri Paavolan opetuksesta sellaisia löytyy roppakaupalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toorapastori keksiikin omassa ylpeydessään ja oikeaoppisuudessaan noin paljon yli Raamatun sanan menevää puutaheinää ja näkee vain muiden esittämiä pelkkiä asiavirheitä? Voi hyvänen aika ihmisen sydämen kovuutta ja rakkaudettomuutta.
        Rukoilen puolestasi...

        >>> Voi hyvänen aika ihmisen sydämen kovuutta ja rakkaudettomuutta. Rukoilen puolestasi...<<<

        Voi hyvänen aika sentään, millaista tekopyhyyttä. Teeskentelysi on läpinäkyvää.


    • Anonyymi

      Ilmestyskirja kertoo, että Antikristus tulee herjaamaan Jerusalemin kolmatta temppeliä ainakin sen ajan, kun hän ei ole vielä siellä, mikä valottaa niitä motiiveja, mitä eri osapuolilla on suhteessa kolmanteen temppeliin.

      "Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat." (Ilm 13:6)

      Käsikirjoituksessa on kreikkalainen sana SKENE, joka merkitsee temppeliä. Temppelin sanotaan olevan Jumalan [Theos] temppeli:

      Koska Petri Paavola pikkaa koko ajan temppeliä, niin Petri Paavola on Antikristus.

      1 Joh 2:18 Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.
      19 He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin.

      • Anonyymi

        Mitä siitä jos pilkkaa jotain elotonta rakennusta?
        Olet valhejuutalainen eli pakana, joka väittää ja pelleilee olevansa juutalainen otat itsellesi sen minkä Jumala on antanut vain juutalaisille. Olet kuin varas. Pilkkaat Jeesuksen omia ja pilkkaa Jeesusta ja olet asettunut silmäisi eteen Jeesuksen vastustajan, antikristuksen jumalaksesi.


    • Anonyymi

      Petri Paavola kumoaa Ilmestyskirjaa

      Kuka tähän muka uskoo??
      Jätkä puhuu paskaa..ja höpelöt konttaa perässä..
      Ettekö tiedä vääristä profeetoista..
      Tälle juntille anna potkun perseelle ja piste,harhauttaja !!

      • Anonyymi

        Lueppa aloitus. Paavola selityksellään kumoaan Ilmestyskirjan jakeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa aloitus. Paavola selityksellään kumoaan Ilmestyskirjan jakeita.

        Mistä toraisti, meinaat hankkia yli puoli miljoonaa kiloa kultaa temppeliäsi varten?


    • Anonyymi

      Toraisti. Suosittelisin sinun varaavan ajan psykologille tai lääkärille? Ne ovat ammatti-ihmisiä, jotka voivat auttaa sinua mielenterveysongelmissasi.
      Herraa et ole enää kuunnellut, etkä ole katunut yhtään pilkkaamistasi ja ihmisten mustamaalaamistasi vaan jatkat edelleen samaa rataa...

      • Anonyymi

        Se joka sanoo vanhurskasta uskovaa hulluksi, ansaitsee tuomion helvetin tuleen. Ihminen voi vetään päälleen tuomion tuliseen järveen, kirjoittamalla someen tuollaista pilkkaa, mitä sinä teet.

        Matt 5:22 joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        Matt 12:36 Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili.
        37 Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka sanoo vanhurskasta uskovaa hulluksi, ansaitsee tuomion helvetin tuleen. Ihminen voi vetään päälleen tuomion tuliseen järveen, kirjoittamalla someen tuollaista pilkkaa, mitä sinä teet.

        Matt 5:22 joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        Matt 12:36 Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili.
        37 Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."

        Toraisti, olet muuttanut oppisi; ennen tuomitsit Mookseksen lain mukaan, nyt kirjoitat: "sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi".


    • Anonyymi

      Petri Paavola on valovuoden edellä Raamatun tietämyksessään kaikkia kritisoijiaan.

      • Anonyymi

        Ja hahahahahahahah!!!!!

        Jos hänellä olisi jotain Raamatun tietämystä, niin hän ei levittelisisi lukuisia videoita salaliittoteoroita eri aiheista.

        Jes 8:12 -- Älkää sitä kutsuko salaliitoksi, mitä tämä kansa salaliitoksi kutsuu. Älkää vavisko, älkää sitä pelätkö, mitä se pelkää.
        13 Pitäkää te Herra Sebaot pyhänä, pelätkää vain häntä, vaviskaa hänen edessään.

        Paavolan opeista löytyy muutenkin suuria määriä asiavirheitä ja eksytystä. Hän on onnistunut petkuttamaan erityisesti oikkujensa vaivaamia naisia, jotka uskovat kaiken maailman jaarituksia, koska he eivät osaa Raamattua.

        2 Tim 3:6 Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,
        7 jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hahahahahahahah!!!!!

        Jos hänellä olisi jotain Raamatun tietämystä, niin hän ei levittelisisi lukuisia videoita salaliittoteoroita eri aiheista.

        Jes 8:12 -- Älkää sitä kutsuko salaliitoksi, mitä tämä kansa salaliitoksi kutsuu. Älkää vavisko, älkää sitä pelätkö, mitä se pelkää.
        13 Pitäkää te Herra Sebaot pyhänä, pelätkää vain häntä, vaviskaa hänen edessään.

        Paavolan opeista löytyy muutenkin suuria määriä asiavirheitä ja eksytystä. Hän on onnistunut petkuttamaan erityisesti oikkujensa vaivaamia naisia, jotka uskovat kaiken maailman jaarituksia, koska he eivät osaa Raamattua.

        2 Tim 3:6 Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,
        7 jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta.

        Taivasmatkallaan Paavola on valovuoden edellä toraisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivasmatkallaan Paavola on valovuoden edellä toraisteja.

        Petri Paavola ei ole matkalla taivaaseen. Paavolan on täysin mahdotonta pelastua, koska hän on laittomuuden tekijä ja lain purkaja. Paavola on siis kelvotonta heldemää tekevä eksyttäjä, millaisia ovat väärät profeetat.

        Matt 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
        20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.
        ----
        18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivasmatkallaan Paavola on valovuoden edellä toraisteja.

        Paavola on siis kelvotonta hedelmää tekevä eksyttäjä, millaisia ovat väärät profeetat. Laittomuuden tekijänä hän ei voi pelastua.

        Matt 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
        14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
        15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
        17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
        18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
        19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivasmatkallaan Paavola on valovuoden edellä toraisteja.

        Petri Paavola ei ole taivasmatkalla, koska hän on kumonnut Ilmestyskirjaa ja tehnyt paljon muutakin samanlaista.


    • Anonyymi

      Petri paavolaisuus on eksytys.

      • Anonyymi

        EESUS EI TUOMITSE KETÄÄN, VAIN PYHÄ jUMALA TUOMITSEE JEESUKSEN KAUTTA

        Todisteet ...Pyhä Jumala tuomitsee,
        Apt. 17
        30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
        31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

        Jeesus on ihminen..ei tuomitse ketään. 1 Tim. 2:5-8


    • Anonyymi

      Lucifer.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe