https://news-fancy.com/29145-naideno-bibleiskoe-predskazanie-o-putinecare-full.html
"Flurry kirjoitti kirjan nimeltä "Venäjän prinssin profetia". Profeetan Hesekielin kirja sisältää toimittajan mukaan viittauksen Aasian vaikutusvaltaisen Aasian suurvallan tulevasta hallitsijasta: se on ”prinssi Roche, Meshech ja Fubal”.
Väitetään, että Fuval ja Meshekh ovat Venäjän federaation nykyaikaisia kaupunkeja (Tobolsk ja Moskova) ja Roche - itse asiassa Venäjä. Siinä mainitaan myös ”Magogin maa”, jonka Flurry yhdistää Kiinaan."
Onko Maagog Kiina?
4
105
Vastaukset
Minun käsitykseni on aina ollut, että on!
Se, että mitä kaikkea muuta Googiin ja Maagogiin liittyy, niin niistä voidaan keskustella kyllä vaikka kuinka. Venäjä ja Kiina.
Ei Jumala erittele nykyvaltion mukaan, vaan kansakuntien mukaan. Venäjä ja sen kansat ovat siis Goog ja Kiina, sen itäiset kansat ovat Maagog. Näiin liittyy kaikki nuo alueen valtiot. Uskon nimittäin, että lopun viimeisinä päivinä pikkuvaltiot yksinkertaisessti otetaan isompien haltuun.- Anonyymi
Pyhän kirjan sivut kertovat: https://www.israelprofetiassa.fi/18
- Anonyymi
Kiitos linkistä.
"Isä meidän rukous ja Kristuksen paluu"
"Jerusalemin tuho vuonna 70 on ennakkokuva koko maailman tuhosta aikojen lopulla, Luuk. 21" - Anonyymi
Melko selväksi tuli jutussa, että Goog on Turkki, ei Venäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220