Olen vihdoinkin täysin vapaa

Jalkapanta otettiin pois ja voin jälleen osallistua metsästysseuran toimintaan ilman rajoitteita.

Ihanteeni on Tyson Fury, tuo tunnettu teisti, jonka maailmanmestaruuden ennustin jo vuosia ennen kuin se toteutui!

Anthony Joshua vapisee, sillä möhömaha Fury pehmittää hänet keskeytyskuntoon alle kuudessa erässä...

Jos joku ei ymmärrä parodiaa, niin hän on ateisti.

6

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppoohan sulla, koska Jeesus joutuu kävelemään aina risti selässään ihan vain meidän kamalien jumalanluomusten syntien tähden. Olisi se pirun Jumala luonut meistä parempia, mutta kun ei hän osannut. Kehno luoja mokoma.

• Anonyymi

Joo, kovin on kehno tuo oletettu luoja, mutta jos vaatii meitä tilille, niin saa tulla kokeilemaan: meinaan antaa sitä turpiin Tyson Furyn lailla, jos aikoo minut tuomita ja rangaista teoista, jotka ovat luontoni mukaisia.

Lukijoille tiedoksi, että G4G ja minä emme ole olleet uskovia kristittyjä tai kreationisteja koskaan tällä palstalla kirjoitellessamme. Heh hah sen sijaan tekeytyy välillä kreationiksi ja teistiksi, jotta saa aikaan keskustelua, kun vastaa ateistina itse alkamiinsa trollivedätyksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kovin on kehno tuo oletettu luoja, mutta jos vaatii meitä tilille, niin saa tulla kokeilemaan: meinaan antaa sitä turpiin Tyson Furyn lailla, jos aikoo minut tuomita ja rangaista teoista, jotka ovat luontoni mukaisia.

Lukijoille tiedoksi, että G4G ja minä emme ole olleet uskovia kristittyjä tai kreationisteja koskaan tällä palstalla kirjoitellessamme. Heh hah sen sijaan tekeytyy välillä kreationiksi ja teistiksi, jotta saa aikaan keskustelua, kun vastaa ateistina itse alkamiinsa trollivedätyksiin.

Muuten vaan kreationismia mainostat ja puolustat. Väkivallalla uhkaat niitä, jotka eivät valheitasi ateisteista sulata.

• Anonyymi

Poliisi on ottanut aseenkantolupasi pois sekä aseet.

• Anonyymi

Minäkin olen vapaa kun luovuin jumalharhoista.

• Jumalharhoihin ei ole mitään syytä uskoa enkä niihin uskokaan.

Aseenkantolupaa ei ole minulta koskaan pois otettu ja hirviä kaatuu joka syksy suuri määrä metsästysseuran jäsenenä.

Härän sisäfilettä keitän ja nautin sitä tryffeli-kantarellimuhennoksen kera ja lisukkeena on sipulipaprikapaistos suvun vanhan reseptin mukaan.

T. Stefan aka G4G

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe