Olen vihdoinkin täysin vapaa

Jalkapanta otettiin pois ja voin jälleen osallistua metsästysseuran toimintaan ilman rajoitteita.

Ihanteeni on Tyson Fury, tuo tunnettu teisti, jonka maailmanmestaruuden ennustin jo vuosia ennen kuin se toteutui!

Anthony Joshua vapisee, sillä möhömaha Fury pehmittää hänet keskeytyskuntoon alle kuudessa erässä...

Jos joku ei ymmärrä parodiaa, niin hän on ateisti.

6

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppoohan sulla, koska Jeesus joutuu kävelemään aina risti selässään ihan vain meidän kamalien jumalanluomusten syntien tähden. Olisi se pirun Jumala luonut meistä parempia, mutta kun ei hän osannut. Kehno luoja mokoma.

• Anonyymi

Joo, kovin on kehno tuo oletettu luoja, mutta jos vaatii meitä tilille, niin saa tulla kokeilemaan: meinaan antaa sitä turpiin Tyson Furyn lailla, jos aikoo minut tuomita ja rangaista teoista, jotka ovat luontoni mukaisia.

Lukijoille tiedoksi, että G4G ja minä emme ole olleet uskovia kristittyjä tai kreationisteja koskaan tällä palstalla kirjoitellessamme. Heh hah sen sijaan tekeytyy välillä kreationiksi ja teistiksi, jotta saa aikaan keskustelua, kun vastaa ateistina itse alkamiinsa trollivedätyksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kovin on kehno tuo oletettu luoja, mutta jos vaatii meitä tilille, niin saa tulla kokeilemaan: meinaan antaa sitä turpiin Tyson Furyn lailla, jos aikoo minut tuomita ja rangaista teoista, jotka ovat luontoni mukaisia.

Lukijoille tiedoksi, että G4G ja minä emme ole olleet uskovia kristittyjä tai kreationisteja koskaan tällä palstalla kirjoitellessamme. Heh hah sen sijaan tekeytyy välillä kreationiksi ja teistiksi, jotta saa aikaan keskustelua, kun vastaa ateistina itse alkamiinsa trollivedätyksiin.

Muuten vaan kreationismia mainostat ja puolustat. Väkivallalla uhkaat niitä, jotka eivät valheitasi ateisteista sulata.

• Anonyymi

Poliisi on ottanut aseenkantolupasi pois sekä aseet.

• Anonyymi

Minäkin olen vapaa kun luovuin jumalharhoista.

• Jumalharhoihin ei ole mitään syytä uskoa enkä niihin uskokaan.

Aseenkantolupaa ei ole minulta koskaan pois otettu ja hirviä kaatuu joka syksy suuri määrä metsästysseuran jäsenenä.

Härän sisäfilettä keitän ja nautin sitä tryffeli-kantarellimuhennoksen kera ja lisukkeena on sipulipaprikapaistos suvun vanhan reseptin mukaan.

T. Stefan aka G4G

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      19
      6548
    2. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      5
      1024
    3. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      887
    4. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      858
    5. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      47
      831
    6. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      266
      812
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      20
      771
    8. Vietätkö uuden

Vuoden miten tai kenen kanssa?
      Ikävä
      63
      752
    9. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      25
      711
    10. Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.

Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa
      Kannus
      35
      710
    Aihe