omat mielipiteet, jotka ei siis liity kielipolitiikkaan. Täällä näkyy taas olevan useita Rkp:läisten avauksia, joilla ei ole mitään tekemistä kielipolitiikan kanssa.
Rkp:läiset ovat säälittäviä häirikköjä, heitä ei voi mitenkään arvostaa.
Tänne ei kuulu jonkun nuorisojärjestön edustajan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsin opettajat ovat koululaisten arvoasteikolla pohjasakkaa. Se näkyy ja kuuluu koululuokissa järjestyshäiriöinä ja passiivisuutena.
Pidempään ruotsia opettaneet ovat usein jo niin väsyneitä ja masentuneita, että he ovat ison osan lukukausista sairaslomilla, mutta tervehtyvät usein ennen joulu-lomaa ja varsinkin ennen kesälomaa, jolloin lomilta juoksee täysi palkka.
Mieluiten opetetaan englantia , saksaa, ranskaa ja venäjää, mutta sitä mahdollisuutta ei riitä kaikille kielten opettajille. Osan on otettava ruotsi, koska muuten opetustuntimäärä ei riitä päätoimisuuteen.- Anonyymi
Teillä kieliaktiiveilla ei riitä tietotaito arvioimaan opettajien tilannetta tai koulujen kielten opetusta. Ette esim. tiedä, että Suomessa ei yksikään ruotsinopettaja opeta pelkästään ruotsia, vaan yleisimmin ruotsin rinnalla englantia. Ruotsin opettaja on se opettaja koulussa, joka jää viimeisenä työttömäksi. Vaikka ruotsi vapaaehtoistettaisiin, pelkästään ruotsin lukijoita riittäisi edelleen niin paljon, että se ei muuttaisi opettajien tilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä kieliaktiiveilla ei riitä tietotaito arvioimaan opettajien tilannetta tai koulujen kielten opetusta. Ette esim. tiedä, että Suomessa ei yksikään ruotsinopettaja opeta pelkästään ruotsia, vaan yleisimmin ruotsin rinnalla englantia. Ruotsin opettaja on se opettaja koulussa, joka jää viimeisenä työttömäksi. Vaikka ruotsi vapaaehtoistettaisiin, pelkästään ruotsin lukijoita riittäisi edelleen niin paljon, että se ei muuttaisi opettajien tilannetta.
No tuonhan nyt tietää jokainen.
Ja muuten se kiinnostus ruotsin kieleen laskee jatkuvasti.
"Rkp:läiset ovat säälittäviä häirikköjä, heitä ei voi mitenkään arvostaa."
RKP:llä on jopa useita "ajatuspajoja" omaa teemaansa jankuttamassa.
(esim Agenda, Magma ja e2)
Toki heillä on myös trolliarmeija S24:ssä.- Anonyymi
Täällä heitä pyörii 2-4.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä heitä pyörii 2-4.
Totta.
Siinä se svekolandian "kieliaktiivisuus" tosiasiallisesti onkin.
RKP:n rahalla tehdyt ""ajatushautomot"" ja pari nettitrollia.
- Anonyymi
Koronavirus sensijaan on selvästikin kielipolitiikkaa....:-)
- Anonyymi
Nettifennoilla on se vanha kaksoisstandardi käytössä; älkää vaan tehkö niinkuin minä teen vaan tehkää niinkuin minä käsken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152014- 1291993
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121733Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161481260Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291142Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901090Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019