Onko Suomessa tukiryhmää?

Anonyymi

Onko Suomessa tukiryhmää kreationismista eroon haluaville?

20

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikuislukio voi toimia sellaisena.

      • Jos tulosta ei lukion aikana tule, kannattaa kokeilla teologista tiedekuntaa jos maksa kestää.


    • Anonyymi

      Moni homoja vihkivä pappi pystyy varmaan auttamaan sinua.

    • Anonyymi

      Ei heikkomieliset pärjää ilman tukea.

    • Anonyymi

      Ajattelu riittää.

    • Tämä palsta toimii hyvänä tukena niille, jotka tahtovat eroon kreationismista ja teistisestä jumaluskosta. Vaihtoehtona on ateistinen usko, mikä on ojasta allikkoon menemistä, mutta jos olet järkevä, niin et usko mihinkään: olet niin kuin minä - et usko mihinkään tai mitään, mitä et tiedä, mutta voit pitää mahdollisena erilaisia järkeviä vaihtoehtoja kuten deistisen jumaluuden ja luomisen... mutta et voi tietää totuutta tässä asiassa, joten sinun ei tarvitse uskoa mihinkään tai mitään.

      • Anonyymi

        Eli kun kaikki todistaa Luojasta, eikä mikään todista Luojaa vastaan - aivan kuten olet itse ties monta kertaa sanonut - niin siinä on mahdolliset vaihtoehdot rajattu tasan yhteen. Aivan turha kretupellen ja patologisen valehtelijan enää mitään selitellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun kaikki todistaa Luojasta, eikä mikään todista Luojaa vastaan - aivan kuten olet itse ties monta kertaa sanonut - niin siinä on mahdolliset vaihtoehdot rajattu tasan yhteen. Aivan turha kretupellen ja patologisen valehtelijan enää mitään selitellä.

        Niin - kreationistin mielestä kaikki todistaa luomisesta eikä mikään todista sitä vastaan ja ateistin mielestä kaikki todistaa luomista vastaan eikä mikään sen puolesta.

        Tämän asian olen tuonut ilmi raflaavalla tyylilläni ja asettunut moisen typeryyden ulkopuolelle puolueettomaksi tarkkailijaksi, jollainen sinä et ikinä tule olemaan.


      • G5G

        Tässä on palstan säälittävän nikkivarkaan ja plagioijan yksi nimimerkki, jolla hän yrittää esiintyä toisena henkilönä kuin mitä todellisuudessa on.

        Tuo on plagiointi entisestä nikistäni G4G.

        On mielenkiintoista, että palstan ateistit ihailevat tätä nikkivarasta ja plagioijaa, jonka aiempi oma nimimerkki on Heh hah.

        Se kuvastaa palstan ateistien alhaista moraalista tasoa, kun he hyväksyvät moisen nikkivarkauden ja pitävät hyvänä tuollaisen käytöksen.


      • Anonyymi
        G5G kirjoitti:

        Tässä on palstan säälittävän nikkivarkaan ja plagioijan yksi nimimerkki, jolla hän yrittää esiintyä toisena henkilönä kuin mitä todellisuudessa on.

        Tuo on plagiointi entisestä nikistäni G4G.

        On mielenkiintoista, että palstan ateistit ihailevat tätä nikkivarasta ja plagioijaa, jonka aiempi oma nimimerkki on Heh hah.

        Se kuvastaa palstan ateistien alhaista moraalista tasoa, kun he hyväksyvät moisen nikkivarkauden ja pitävät hyvänä tuollaisen käytöksen.

        Aivan turha kretupellen ja patologisen valehtelijan ja lukemattomilla eri nimimerkeillä jatkuvasti kirjoittavan enää mitään selitellä. Kukaan ei enää usko patologista valehtelijaa joka on kirjoittanut kymmenillä eri nimimierkillä ja kommentoi itse omia aivopierujaan eri nimimerkeillä. Säälittävä pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan turha kretupellen ja patologisen valehtelijan ja lukemattomilla eri nimimerkeillä jatkuvasti kirjoittavan enää mitään selitellä. Kukaan ei enää usko patologista valehtelijaa joka on kirjoittanut kymmenillä eri nimimierkillä ja kommentoi itse omia aivopierujaan eri nimimerkeillä. Säälittävä pelle.

        Trohättan, deity-unknown, poleemikko, true-friendly-atheist, heh hah ja G4G ovat vain muutamia niistä lukemattomista eri nimimerkeistä joilla tämä trollitehtailija on täällä keskustellut itsensä kanssa. Syöttänyt ainaisia valheitaan ja vielä typerys kuvitellut, ettei sitä muka kukaan huomaisi, vaikka sen ovat huomanneet kaikki ja tunnistaneet aina samaa suoltavan patologisen valehtelijan.


      • Anonyymi

        "erilaisia järkeviä vaihtoehtoja kuten deistisen jumaluuden ja luomisen..."

        Nytkö uskotkin luomiseen taas?


    • Anonyymi

      Uskontojen uhrit ry. toivottavasti voisi auttaa.
      Kirjastosta löytyy biologian oppikirjoja.
      Darwin ja lajien synty on hyvä kirja, historiallinen avaus nykytieteen alkuun.

    • Anonyymi

      Suosittelen lähintä pubia. Kaljatuopin ääressä paranee koko maailma eikä vain yksi ainoa pieni ihminen! :)

      • Anonyymi

        Pilvi on terveellisempää!
        Alkoholi on heroiinin kaltainen solumyrkky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilvi on terveellisempää!
        Alkoholi on heroiinin kaltainen solumyrkky.

        Entäs jos Pilvilläsi on koronaviirus tai Lestakuppa? Siinä
        sitä kun rykeisee, pallit tippuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos Pilvilläsi on koronaviirus tai Lestakuppa? Siinä
        sitä kun rykeisee, pallit tippuvat.

        Kas näin ateistitkin pääsevät pilviin, toisinsanoen taivaaseen.


    • "Onko Suomessa tukiryhmää kreationismista eroon haluaville?"

      Ei ole mahdollista olla tukiryhmää, joka rehellisesti tukisi totuudesta pois haluavia.
      Rehellinen tukiryhmä tukisi ihmistä pysymään totuudessa eikä luopumaan siitä.

      • Anonyymi

        Häh?

        Rukous ja raamatun opetuspiirejä on kuin kärpässieniä sateella!


    • Anonyymi

      Skepsis Ry?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe