Onko Suomessa tukiryhmää?

Anonyymi

Onko Suomessa tukiryhmää kreationismista eroon haluaville?

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikuislukio voi toimia sellaisena.

• Jos tulosta ei lukion aikana tule, kannattaa kokeilla teologista tiedekuntaa jos maksa kestää.

• Anonyymi

Moni homoja vihkivä pappi pystyy varmaan auttamaan sinua.

• Anonyymi

Ei heikkomieliset pärjää ilman tukea.

• Anonyymi

Ajattelu riittää.

• Tämä palsta toimii hyvänä tukena niille, jotka tahtovat eroon kreationismista ja teistisestä jumaluskosta. Vaihtoehtona on ateistinen usko, mikä on ojasta allikkoon menemistä, mutta jos olet järkevä, niin et usko mihinkään: olet niin kuin minä - et usko mihinkään tai mitään, mitä et tiedä, mutta voit pitää mahdollisena erilaisia järkeviä vaihtoehtoja kuten deistisen jumaluuden ja luomisen... mutta et voi tietää totuutta tässä asiassa, joten sinun ei tarvitse uskoa mihinkään tai mitään.

• Anonyymi

Eli kun kaikki todistaa Luojasta, eikä mikään todista Luojaa vastaan - aivan kuten olet itse ties monta kertaa sanonut - niin siinä on mahdolliset vaihtoehdot rajattu tasan yhteen. Aivan turha kretupellen ja patologisen valehtelijan enää mitään selitellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli kun kaikki todistaa Luojasta, eikä mikään todista Luojaa vastaan - aivan kuten olet itse ties monta kertaa sanonut - niin siinä on mahdolliset vaihtoehdot rajattu tasan yhteen. Aivan turha kretupellen ja patologisen valehtelijan enää mitään selitellä.

Niin - kreationistin mielestä kaikki todistaa luomisesta eikä mikään todista sitä vastaan ja ateistin mielestä kaikki todistaa luomista vastaan eikä mikään sen puolesta.

Tämän asian olen tuonut ilmi raflaavalla tyylilläni ja asettunut moisen typeryyden ulkopuolelle puolueettomaksi tarkkailijaksi, jollainen sinä et ikinä tule olemaan.

• Tässä on palstan säälittävän nikkivarkaan ja plagioijan yksi nimimerkki, jolla hän yrittää esiintyä toisena henkilönä kuin mitä todellisuudessa on.

Tuo on plagiointi entisestä nikistäni G4G.

On mielenkiintoista, että palstan ateistit ihailevat tätä nikkivarasta ja plagioijaa, jonka aiempi oma nimimerkki on Heh hah.

Se kuvastaa palstan ateistien alhaista moraalista tasoa, kun he hyväksyvät moisen nikkivarkauden ja pitävät hyvänä tuollaisen käytöksen.

• Anonyymi
        G5G kirjoitti:

Tässä on palstan säälittävän nikkivarkaan ja plagioijan yksi nimimerkki, jolla hän yrittää esiintyä toisena henkilönä kuin mitä todellisuudessa on.

Tuo on plagiointi entisestä nikistäni G4G.

On mielenkiintoista, että palstan ateistit ihailevat tätä nikkivarasta ja plagioijaa, jonka aiempi oma nimimerkki on Heh hah.

Se kuvastaa palstan ateistien alhaista moraalista tasoa, kun he hyväksyvät moisen nikkivarkauden ja pitävät hyvänä tuollaisen käytöksen.

Aivan turha kretupellen ja patologisen valehtelijan ja lukemattomilla eri nimimerkeillä jatkuvasti kirjoittavan enää mitään selitellä. Kukaan ei enää usko patologista valehtelijaa joka on kirjoittanut kymmenillä eri nimimierkillä ja kommentoi itse omia aivopierujaan eri nimimerkeillä. Säälittävä pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan turha kretupellen ja patologisen valehtelijan ja lukemattomilla eri nimimerkeillä jatkuvasti kirjoittavan enää mitään selitellä. Kukaan ei enää usko patologista valehtelijaa joka on kirjoittanut kymmenillä eri nimimierkillä ja kommentoi itse omia aivopierujaan eri nimimerkeillä. Säälittävä pelle.

Trohättan, deity-unknown, poleemikko, true-friendly-atheist, heh hah ja G4G ovat vain muutamia niistä lukemattomista eri nimimerkeistä joilla tämä trollitehtailija on täällä keskustellut itsensä kanssa. Syöttänyt ainaisia valheitaan ja vielä typerys kuvitellut, ettei sitä muka kukaan huomaisi, vaikka sen ovat huomanneet kaikki ja tunnistaneet aina samaa suoltavan patologisen valehtelijan.

• Anonyymi

"erilaisia järkeviä vaihtoehtoja kuten deistisen jumaluuden ja luomisen..."

Nytkö uskotkin luomiseen taas?

• Anonyymi

Uskontojen uhrit ry. toivottavasti voisi auttaa.
      Kirjastosta löytyy biologian oppikirjoja.
      Darwin ja lajien synty on hyvä kirja, historiallinen avaus nykytieteen alkuun.

• Anonyymi

Suosittelen lähintä pubia. Kaljatuopin ääressä paranee koko maailma eikä vain yksi ainoa pieni ihminen! :)

• Anonyymi

Pilvi on terveellisempää!
        Alkoholi on heroiinin kaltainen solumyrkky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilvi on terveellisempää!
        Alkoholi on heroiinin kaltainen solumyrkky.

Entäs jos Pilvilläsi on koronaviirus tai Lestakuppa? Siinä
        sitä kun rykeisee, pallit tippuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos Pilvilläsi on koronaviirus tai Lestakuppa? Siinä
        sitä kun rykeisee, pallit tippuvat.

Kas näin ateistitkin pääsevät pilviin, toisinsanoen taivaaseen.

• "Onko Suomessa tukiryhmää kreationismista eroon haluaville?"

Ei ole mahdollista olla tukiryhmää, joka rehellisesti tukisi totuudesta pois haluavia.
      Rehellinen tukiryhmä tukisi ihmistä pysymään totuudessa eikä luopumaan siitä.

• Anonyymi

Häh?

Rukous ja raamatun opetuspiirejä on kuin kärpässieniä sateella!

• Anonyymi

Skepsis Ry?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      59
      1324
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe