Sitoutumiskammoiseen

Anonyymi

Rakastuminen on hirveintä paskaa ikinä. Ei kannata.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunteet voi tappaa aina tarvittaessa...

      • Anonyymi

        Kerroppa miten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa miten

        Vaikea tuntea tunteita sellaista kohtaan, jota ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea tuntea tunteita sellaista kohtaan, jota ei enää ole.

        En ole murhaaja. Enkä tappaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole murhaaja. Enkä tappaja.

        Täytä himosi sitten jollain muulla. Maksullisia löytyy ja huumausaineita, jotka vapauttavat kaiken dopamiinin kerralla aivoista. Mitä suhteelta ihminen muuta haluaisikaan? Turvallisuuden tunteen saat, kun hommaat kättä pidempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytä himosi sitten jollain muulla. Maksullisia löytyy ja huumausaineita, jotka vapauttavat kaiken dopamiinin kerralla aivoista. Mitä suhteelta ihminen muuta haluaisikaan? Turvallisuuden tunteen saat, kun hommaat kättä pidempää.

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö

        Höpö höpö? Mitä muka kirjottamassani on väärin? Kerroppa se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö? Mitä muka kirjottamassani on väärin? Kerroppa se.

        No pysy sinä vain päihdeongelmaisena. Ei tarvitse muille tuputtaa. Toki kukin valitsee tiensä itse. Äläpä mennä vetämään sitä kokkelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pysy sinä vain päihdeongelmaisena. Ei tarvitse muille tuputtaa. Toki kukin valitsee tiensä itse. Äläpä mennä vetämään sitä kokkelia.

        *alapa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pysy sinä vain päihdeongelmaisena. Ei tarvitse muille tuputtaa. Toki kukin valitsee tiensä itse. Äläpä mennä vetämään sitä kokkelia.

        Mikäs nyt vituttaa? Se että olen oikeassa ja kuvittelet tarvitsevasi toista ihmistä "rinnallesi". Ei ihminen toista tarvitse, se on vain harhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs nyt vituttaa? Se että olen oikeassa ja kuvittelet tarvitsevasi toista ihmistä "rinnallesi". Ei ihminen toista tarvitse, se on vain harhaa.

        Ei itseasiassa vois vähempää kiinnostaa mitä toiset omalla elämällään tekee joten ei vituta tippaakaan. Naurattaa vaan. Juokse jo viinakauppaan


    • juuri samaa mieltä

    • Anonyymi

      Mikähän tässä nyt auttaa. Ei kai mikään. Märehtiminen on ainoa keino.

    • Anonyymi

      Sitoutumiskammoiaten pitäisi laittaa otsaan kyltti: en kommentoi.

      • Anonyymi

        Joo pienellä printti: Tai en puhu mistään mikä liittyy tunteisiin paitsi ehkä yhden sanan verran. Ja sitten paken pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pienellä printti: Tai en puhu mistään mikä liittyy tunteisiin paitsi ehkä yhden sanan verran. Ja sitten paken pois.

        Mullekin tunnepuolen jutut on vaikeita ja vierai Hankaluutta aiheuttaa myös, jos joku menee liikaa henkilökohtasuuksiin, tulee siis liian lähelle niin lukkiudun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekin tunnepuolen jutut on vaikeita ja vierai Hankaluutta aiheuttaa myös, jos joku menee liikaa henkilökohtasuuksiin, tulee siis liian lähelle niin lukkiudun.

        Joo lapsuuden kokemuksista useimmiten kumpuaa ja osaksi menneistä rakkauksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo lapsuuden kokemuksista useimmiten kumpuaa ja osaksi menneistä rakkauksista

        Sanosin. että itellä enempi kokemattomuudesta myös. Pitkiä suhteita ja tunnepuoli, no niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanosin. että itellä enempi kokemattomuudesta myös. Pitkiä suhteita ja tunnepuoli, no niin.

        Okei. Eli onkos niin että vaatisi toiselta osapuolelta enemmän yritteliäisyyttä jotta avaudut? En ole tässä luovuttanut vielä. Tuskin tää tunne kuolee millään. Ristiriitaista kun on kaikkinensa. Ei sen väliä. Tunteet on tunteet. Niitä pakoon ei pääse.


    • Anonyymi

      Parempi kaikille kun pysyt siellä nykyisesi kanssa. Turha vapaita sotkea mihinkään.

      • Anonyymi

        Mistä tässä nyt on kyse? Mitä höpäjät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tässä nyt on kyse? Mitä höpäjät?

        Ei se vaihtamalla parane.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vaihtamalla parane.

        Mistäs päättelit että olen suhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs päättelit että olen suhteessa

        Varatuthan täällä vain ulisee ja vinkuu. Tietenkin jos olet ihan helvetin ruma ja typerä ihminen, niin ehkä oletkin vapaa. Ihan syystäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatuthan täällä vain ulisee ja vinkuu. Tietenkin jos olet ihan helvetin ruma ja typerä ihminen, niin ehkä oletkin vapaa. Ihan syystäkin.

        Itse olet siis myös varattu tai ruma ja helvetin typerä. Paljastit vain itsesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet siis myös varattu tai ruma ja helvetin typerä. Paljastit vain itsesi

        Kuin myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös.

        No voi nyyh. Pitäisiköhän nyt itkeä ihan. No kuule ei kiinnosta. Tais vaan mun aloitus mennä sulla tunteisiin. Liian viiltävää. Kiitos kun tulit pilaamaan hyvin alkaneen keskustelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös.

        Huomaa kyllä et sulla on ollu tunnekylmä lapsuus. Johtuen varmastikin omien vanhempiesi tunnekylmästä lapsuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä et sulla on ollu tunnekylmä lapsuus. Johtuen varmastikin omien vanhempiesi tunnekylmästä lapsuudesta.

        Lisäyksenä narsismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä et sulla on ollu tunnekylmä lapsuus. Johtuen varmastikin omien vanhempiesi tunnekylmästä lapsuudesta.

        Ehkäpä. Laitetaan hyvä kiertämään. :D


    • Anonyymi

      Tuntuu että henkilö kehen olen kiintynyt ajattelee parisuhteen kahlitsevana ja että hän hukkuu sen sekaan ja joutuu luopumaan haaveista. Ei ei ja ei. Meillä kahdella olisi samat haaveet, oma elämä ja vapaus. Hänellä on lähipiirissä kokemusta eräästä tapauksesta jossa nainen tuli tärkeässä asiassa väliin...

    • Anonyymi

      Tää on keskustelua varten tää palsta eikä tunnistelua. Kaikki ei hoksaa. Luullaan ja tunnistellaan muka ihmisiä.

    • Anonyymi

      Säälittävää touhua varatulta "rakastua". Sitten vielä syyttää kohdettaan sitoutumiskammoiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe