Rakastuminen on hirveintä paskaa ikinä. Ei kannata.
Sitoutumiskammoiseen
33
100
Vastaukset
- AnonyymiTunteet voi tappaa aina tarvittaessa... - AnonyymiKerroppa miten 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kerroppa miten Vaikea tuntea tunteita sellaista kohtaan, jota ei enää ole. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vaikea tuntea tunteita sellaista kohtaan, jota ei enää ole. En ole murhaaja. Enkä tappaja. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En ole murhaaja. Enkä tappaja. Täytä himosi sitten jollain muulla. Maksullisia löytyy ja huumausaineita, jotka vapauttavat kaiken dopamiinin kerralla aivoista. Mitä suhteelta ihminen muuta haluaisikaan? Turvallisuuden tunteen saat, kun hommaat kättä pidempää. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Täytä himosi sitten jollain muulla. Maksullisia löytyy ja huumausaineita, jotka vapauttavat kaiken dopamiinin kerralla aivoista. Mitä suhteelta ihminen muuta haluaisikaan? Turvallisuuden tunteen saat, kun hommaat kättä pidempää. Höpö höpö 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Höpö höpö Höpö höpö? Mitä muka kirjottamassani on väärin? Kerroppa se. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Höpö höpö? Mitä muka kirjottamassani on väärin? Kerroppa se. No pysy sinä vain päihdeongelmaisena. Ei tarvitse muille tuputtaa. Toki kukin valitsee tiensä itse. Äläpä mennä vetämään sitä kokkelia. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No pysy sinä vain päihdeongelmaisena. Ei tarvitse muille tuputtaa. Toki kukin valitsee tiensä itse. Äläpä mennä vetämään sitä kokkelia. *alapa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No pysy sinä vain päihdeongelmaisena. Ei tarvitse muille tuputtaa. Toki kukin valitsee tiensä itse. Äläpä mennä vetämään sitä kokkelia. Mikäs nyt vituttaa? Se että olen oikeassa ja kuvittelet tarvitsevasi toista ihmistä "rinnallesi". Ei ihminen toista tarvitse, se on vain harhaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mikäs nyt vituttaa? Se että olen oikeassa ja kuvittelet tarvitsevasi toista ihmistä "rinnallesi". Ei ihminen toista tarvitse, se on vain harhaa. Ei itseasiassa vois vähempää kiinnostaa mitä toiset omalla elämällään tekee joten ei vituta tippaakaan. Naurattaa vaan. Juokse jo viinakauppaan 

- juuri samaa mieltä 
- AnonyymiMikähän tässä nyt auttaa. Ei kai mikään. Märehtiminen on ainoa keino. 
- AnonyymiSitoutumiskammoiaten pitäisi laittaa otsaan kyltti: en kommentoi. - AnonyymiJoo pienellä printti: Tai en puhu mistään mikä liittyy tunteisiin paitsi ehkä yhden sanan verran. Ja sitten paken pois. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Joo pienellä printti: Tai en puhu mistään mikä liittyy tunteisiin paitsi ehkä yhden sanan verran. Ja sitten paken pois. Mullekin tunnepuolen jutut on vaikeita ja vierai Hankaluutta aiheuttaa myös, jos joku menee liikaa henkilökohtasuuksiin, tulee siis liian lähelle niin lukkiudun. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mullekin tunnepuolen jutut on vaikeita ja vierai Hankaluutta aiheuttaa myös, jos joku menee liikaa henkilökohtasuuksiin, tulee siis liian lähelle niin lukkiudun. Joo lapsuuden kokemuksista useimmiten kumpuaa ja osaksi menneistä rakkauksista 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Joo lapsuuden kokemuksista useimmiten kumpuaa ja osaksi menneistä rakkauksista Sanosin. että itellä enempi kokemattomuudesta myös. Pitkiä suhteita ja tunnepuoli, no niin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sanosin. että itellä enempi kokemattomuudesta myös. Pitkiä suhteita ja tunnepuoli, no niin. Okei. Eli onkos niin että vaatisi toiselta osapuolelta enemmän yritteliäisyyttä jotta avaudut? En ole tässä luovuttanut vielä. Tuskin tää tunne kuolee millään. Ristiriitaista kun on kaikkinensa. Ei sen väliä. Tunteet on tunteet. Niitä pakoon ei pääse. 

- AnonyymiParempi kaikille kun pysyt siellä nykyisesi kanssa. Turha vapaita sotkea mihinkään. - AnonyymiMistä tässä nyt on kyse? Mitä höpäjät? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä tässä nyt on kyse? Mitä höpäjät? Ei se vaihtamalla parane. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei se vaihtamalla parane. Mistäs päättelit että olen suhteessa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistäs päättelit että olen suhteessa Varatuthan täällä vain ulisee ja vinkuu. Tietenkin jos olet ihan helvetin ruma ja typerä ihminen, niin ehkä oletkin vapaa. Ihan syystäkin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Varatuthan täällä vain ulisee ja vinkuu. Tietenkin jos olet ihan helvetin ruma ja typerä ihminen, niin ehkä oletkin vapaa. Ihan syystäkin. Itse olet siis myös varattu tai ruma ja helvetin typerä. Paljastit vain itsesi 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Itse olet siis myös varattu tai ruma ja helvetin typerä. Paljastit vain itsesi Kuin myös. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuin myös. No voi nyyh. Pitäisiköhän nyt itkeä ihan. No kuule ei kiinnosta. Tais vaan mun aloitus mennä sulla tunteisiin. Liian viiltävää. Kiitos kun tulit pilaamaan hyvin alkaneen keskustelun. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuin myös. Huomaa kyllä et sulla on ollu tunnekylmä lapsuus. Johtuen varmastikin omien vanhempiesi tunnekylmästä lapsuudesta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Huomaa kyllä et sulla on ollu tunnekylmä lapsuus. Johtuen varmastikin omien vanhempiesi tunnekylmästä lapsuudesta. Lisäyksenä narsismi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Huomaa kyllä et sulla on ollu tunnekylmä lapsuus. Johtuen varmastikin omien vanhempiesi tunnekylmästä lapsuudesta. Ehkäpä. Laitetaan hyvä kiertämään. :D 

- AnonyymiTuntuu että henkilö kehen olen kiintynyt ajattelee parisuhteen kahlitsevana ja että hän hukkuu sen sekaan ja joutuu luopumaan haaveista. Ei ei ja ei. Meillä kahdella olisi samat haaveet, oma elämä ja vapaus. Hänellä on lähipiirissä kokemusta eräästä tapauksesta jossa nainen tuli tärkeässä asiassa väliin... 
- AnonyymiTää on keskustelua varten tää palsta eikä tunnistelua. Kaikki ei hoksaa. Luullaan ja tunnistellaan muka ihmisiä. 
- AnonyymiSäälittävää touhua varatulta "rakastua". Sitten vielä syyttää kohdettaan sitoutumiskammoiseksi. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833