Mä paan mäyriksen sileeks ja kirjoittelen tänne fuulaa.Haluaisin mimimerkki"yks typy":ltä pimppiä.
Vastaukset 12
- Jestas
MIE ONANOIN ja JUON KUIN SAATANA...........!!
- töihin
,,mm.n-
..kaksi puolen litran bissee..saunajuomaks..
- Ilpo
Ryyppää, enkä onanoi. Olen vain ja illalla nussin..
- hilloinen
perkeleen perkele ku ois saanu tänään munaa mutta iski menkat päälle. no viinaa nyt ainaki juon. senki edestä
- yks typy
vaan :=)) Tervetulemaks. Menin jo kötjälleen ja ootan sinua. Toivottavasti et tuota pettymystä.
Ja mä haluankin sitten ison pääsiäismunan.
Eikä mitään löllöä munaa :=))) - Doe-10
Opettele hyvä mies juomaan kunnon viinaa;))Typykin on viini-ihmisiä..
- sydänystävä
myös :))
- yks typy
oikein viivyttelet?? En jaksa täällä maata koko iltaa. Menikö pupu pöksyihin? :=)))
- Tyätön
Löysin munanvatkaimen ja sain vatkattua valkokastikkeen valmiiksi. Tuon sitä sulle ruoaksi ja sen jälkeen saat maistaa isoa pääsiäismunaa, josta tulee yllätys.
- tänään
Niin, annatko nuolla ja jos tulen???
- Tyätön
tänään kirjoitti:
Niin, annatko nuolla ja jos tulen???
Saat nuolla niin paljon kun haluat, tosin en tiedä sopiiko ne pääsiäismunan yllätykset nuoltavaksi, mutta senhän näkee sitten kun ottaa munan käsittelyyn ja katsoo mitä sieltä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119757
- 58646
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?68616Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha75555Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55541Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26513- 152444
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40438Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6414- 41405