..picture shou tulee tänään.. kappas vaan pitäsköhän kattoo vaiko sittenkin buffyy? saunan pistän päälle ja suon itselleni 2 puolen litran bissee... ja se o siinä..
rocky horrrorrr
7
210
Vastaukset
- quistis
mukavan rennolta;o)))Enhän nyt ollut mitenkään vihjaileva:o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..menoo..et sä nyt silleen ollu vihjaileva..
menee turhan vaikeeks,jos täytyy kirjoittaessaan ajatella siveitä;o))))
- yks typy
quistis kirjoitti:
sinä siveetön Lulu siellä yrität vikitellä nyt vuorostaan Pervokkia :=)))
- quistis
yks typy kirjoitti:
sinä siveetön Lulu siellä yrität vikitellä nyt vuorostaan Pervokkia :=)))
minusta!Minä en yritä mitän:o)))Tota mä vaan vuorovaikutan Pervokin kanssa.Ketäs mä oon muka vikitelly????
quistis kirjoitti:
niinhän se menee.. jos tietäisitkin..ei kannata olla siveydensipuli..
juu mutta..taas on tullut vietettyy netissä ihan liikaa aikaa.. pitäis varmaan mennä kattoo telkkuu.. ja sit saunaan relaksoitumaan..- quistis
pervokki kirjoitti:
niinhän se menee.. jos tietäisitkin..ei kannata olla siveydensipuli..
juu mutta..taas on tullut vietettyy netissä ihan liikaa aikaa.. pitäis varmaan mennä kattoo telkkuu.. ja sit saunaan relaksoitumaan..sit päästänkin hiukseni valloilleen!Pehmeitä löylyjä:o)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623965Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403097
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212358Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442035- 441908
- 471738
- 281565
- 301526