Korona-virus, tiede ja sekulaarihumanismi

Tiedotusvälineiden uutisointia on jo pitkään hallinnut tiedot korona-viruksesta, joka leviää maailmalla. Se on koettu suurena uhkana, mutta kukaan ei näytä tietävän, mikä on sen aiheuttaja.

Sekulaarinen humanismi, tiede ja ihmisjärki, joiden varaan Vapaa-ajattelijain maailmankuva rakentuu, levittelevät vain käsiään. Niillä ei ole vastausta.
Sensijaan uskonto, jota Vapaa-ajattelijat vastustavat, antaa Raamatussa selvän vastauksen tähän maailmanlaajuiseen ongelmaan. Tarvitsee avata Raamatusta vain sananlaskujen kirja, niin vastaus löytyy.

"Kun minä (Jumala) kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni, eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. (Snl.1:24-28)"
"Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivät suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhtelun halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta, joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhulta. " (Snl.1:29-33)

7

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamattu ei tainnut tietää viruksista mitään, eikä sitä että viruksissa tapahtuu "kehitystä", tulee yhä uusia muunnelmia vuosittain joka talvikauteen (kausi-influenssa) että joskus myös uusia viruksia. Niihin myös ennen pitkää onnistutaan kehittämään rokotteita.
      Kausi-influenssat ja muutkin henkityselintulehdukset voivat edetä keuhkokuumeeksi, ja Suomesakin 1000-2000 ihmistä kuolee kausi-influenssojen seurausvaikutuksiin.
      Kuolemalla on aina syynsä. mutta ei rukouksilla vaan maallisella terveydenhoidolla ja sairaanhoidolla on kuolleisuutta mm. virus- ja bakteeritauteihin tauteihin vähennetty.

      • "Raamattu ei tainnut tietää viruksista mitään, eikä sitä että viruksissa tapahtuu "kehitystä", tulee yhä uusia muunnelmia vuosittain joka talvikauteen (kausi-influenssa) että joskus myös uusia viruksia. Niihin myös ennen pitkää onnistutaan kehittämään rokotteita.
        Kausi-influenssat ja muutkin henkityselintulehdukset voivat edetä keuhkokuumeeksi, ja Suomesakin 1000-2000 ihmistä kuolee kausi-influenssojen seurausvaikutuksiin."

        Kyllä Raamattu tiesi sairauksista ja kulkutaudeista, vaikka virus-sanaa ei siellä olikaan.
        Syyt kausi-influenssoihin lienevät samat kuin Korona-viruksiinkin eli ne, mitkä olen aloituksessani maininnut.
        Aina kun ihminen luopuu Jumalasta ja Hänen tarjoamastaan avusta, ihminen avaa oven sairauksille ja kaikelle pahuudelle.
        Jos ihminen tottelisi Jumalaa, ei tarvitsisi kehitellä mitään rokotteita.


      • Mark5 kirjoitti:

        "Raamattu ei tainnut tietää viruksista mitään, eikä sitä että viruksissa tapahtuu "kehitystä", tulee yhä uusia muunnelmia vuosittain joka talvikauteen (kausi-influenssa) että joskus myös uusia viruksia. Niihin myös ennen pitkää onnistutaan kehittämään rokotteita.
        Kausi-influenssat ja muutkin henkityselintulehdukset voivat edetä keuhkokuumeeksi, ja Suomesakin 1000-2000 ihmistä kuolee kausi-influenssojen seurausvaikutuksiin."

        Kyllä Raamattu tiesi sairauksista ja kulkutaudeista, vaikka virus-sanaa ei siellä olikaan.
        Syyt kausi-influenssoihin lienevät samat kuin Korona-viruksiinkin eli ne, mitkä olen aloituksessani maininnut.
        Aina kun ihminen luopuu Jumalasta ja Hänen tarjoamastaan avusta, ihminen avaa oven sairauksille ja kaikelle pahuudelle.
        Jos ihminen tottelisi Jumalaa, ei tarvitsisi kehitellä mitään rokotteita.

        Nyt alkaa olla niin paksua tekstiä, että pitää kysyä onko sinulla lapsia. Oma on asiasi otatko rokotukset ja käytkö lääkärissä itse, mutta asia on toinen jos vahingoitat muitakin.


      • "Kuolemalla on aina syynsä. mutta ei rukouksilla vaan maallisella terveydenhoidolla ja sairaanhoidolla on kuolleisuutta mm. virus- ja bakteeritauteihin tauteihin vähennetty."

        Hylkäämällä Jumalan, ihminen itse altistaa itsensä monelaisille sairauksille ja viruksille ja tarvitsee sitä varten rokotteita ja sairaanhoitoa. Hetken kuluttua tulee sitten taas uusi kulkutauti ja taas pitää saada rokotteita ja sairaanhoitoa. Ja sen jälkeen eletään taas seuraavaan talveen ja uusi hoitokierros alkaa taas jne. Sikainfluenssa, sitten lintuinfluenssa sitten SARS, sitten korona-virus, sitten ?.......

        Kierre ei lopu ET-opetuksella, protuleireillä, sekulaarihumanismilla eikä tieteellä. Vain Jumala voi katkaista kierteen. Hän on meidän Parantajamme!
        Ei liene myöskään sattuma, että lähes kaikki viime vuosiana maailmalla kiertäneet taudit ovat lähtöisin Kiinasta, joka viralliseen ideologiaan ei kuulu uskonto eikä Jumala.

        "Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, Hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
        Sillä Hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
        Sulillansa Hän sinua suojaa. ja sinä saat turvan Hänen siipiensä alla; Hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
        Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
        Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhattta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
        Sinun silmäsi saavat vain ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan -
        Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." -
        Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi." (Psalmi 91:1-9)


      • Mark5 kirjoitti:

        "Kuolemalla on aina syynsä. mutta ei rukouksilla vaan maallisella terveydenhoidolla ja sairaanhoidolla on kuolleisuutta mm. virus- ja bakteeritauteihin tauteihin vähennetty."

        Hylkäämällä Jumalan, ihminen itse altistaa itsensä monelaisille sairauksille ja viruksille ja tarvitsee sitä varten rokotteita ja sairaanhoitoa. Hetken kuluttua tulee sitten taas uusi kulkutauti ja taas pitää saada rokotteita ja sairaanhoitoa. Ja sen jälkeen eletään taas seuraavaan talveen ja uusi hoitokierros alkaa taas jne. Sikainfluenssa, sitten lintuinfluenssa sitten SARS, sitten korona-virus, sitten ?.......

        Kierre ei lopu ET-opetuksella, protuleireillä, sekulaarihumanismilla eikä tieteellä. Vain Jumala voi katkaista kierteen. Hän on meidän Parantajamme!
        Ei liene myöskään sattuma, että lähes kaikki viime vuosiana maailmalla kiertäneet taudit ovat lähtöisin Kiinasta, joka viralliseen ideologiaan ei kuulu uskonto eikä Jumala.

        "Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, Hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
        Sillä Hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
        Sulillansa Hän sinua suojaa. ja sinä saat turvan Hänen siipiensä alla; Hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
        Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
        Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhattta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
        Sinun silmäsi saavat vain ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan -
        Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." -
        Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi." (Psalmi 91:1-9)

        Etelä-Koreassa tauti levisi nimenomaan erään kristillisen kirkon jumalanpalveluksissa.


    • Anonyymi

      Tiedepohjaisuus, rationalismi ja humanismi. Secularismin peristeita.

    • Anonyymi

      aa, tässä on varmaan tätä Mark5:n maailmankuvaa palstalta. Jos kristillisyys suojaisi ihmisiä taudeilta, eivät uskovaiset olisi olleet alttiita mustalle surmalle eikä isolle rokolle, tai muillekaan taudeille kuten syövälle. Näinhän ei todellakaan ole.
      On kyllä aika tyhmää juttua nyt aloittajalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe