Vihdoinkin Tv1 on ottanut ohjelmistoonsa todella mielenkiintoisen kanadalaisen sarjan klo 17:10-18:00 väliselle ajalle:Totuuden taakka.Olen seurannut sitä alusta alkaen ja se on täysin koukuttanut minut.Siinä ei ole mitään hömppää eikä mitään sellaista mikä ei voisi tapahtua myös todellisessa elämässä.Kiitos sarjasta.
Totuuden taakka
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi hyvä sarja.
Pahaa tekee, kun päänainen on niin sairaan laiha. - Anonyymi
Turhan pitkäveteinen sarja. Ei oikein vaan etene eli olis voinut tiivistää noi 10-8 jaksoa viiteen jaksoon.
Mä jäin kans niin koukkuun tähän sarjaan. Siis aivan ihana. Olen tykännyt siitä miesnäyttelijästä joka näytteli Joannan isää. Harmittaa kun jäi tauolle tai siis toivottavasti vaan tauolle ja jatkuu vielä.
Onneksi se siirappinen Hope Valley loppui.
Ei oikein innosta enää Murdochin murhamysteerit. Siinä jotenkin utopistisia ja aikaan vielä sopimattomia keksintöjä.
Murhia ja kantrimusiikkia on myös hyvä iltapäiväsarja.- Anonyymi
Eipä ollut kovinkaan kummoinen sarja.
Pitkäveteinen, juonta venytetty turhaan, päänaisnäyttelijällä vain yksi surullinen ja itkuinen ilme naamalla. Samaten näillä alkuperäisväestöön kuuluvilla naisnäyttelijöillä, kasvoilla ei muuta ilmettä näkynyt kuin tyhjä tuijotus. - Anonyymi
Oli todellakin pitkäveteinen sarja. Toivottavasti ei tule enään uutta tuotantokautta.
- Anonyymi
Huono ja jotenkin typerä sarja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti23533024Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293854Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2533629Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori962993Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s242967Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta472176Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171839En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk101783Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3511403Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks501321