Totuuden taakka

Vihdoinkin Tv1 on ottanut ohjelmistoonsa todella mielenkiintoisen kanadalaisen sarjan klo 17:10-18:00 väliselle ajalle:Totuuden taakka.Olen seurannut sitä alusta alkaen ja se on täysin koukuttanut minut.Siinä ei ole mitään hömppää eikä mitään sellaista mikä ei voisi tapahtua myös todellisessa elämässä.Kiitos sarjasta.
6205
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Tosi hyvä sarja.
Pahaa tekee, kun päänainen on niin sairaan laiha.

Äänestä

Turhan pitkäveteinen sarja. Ei oikein vaan etene eli olis voinut tiivistää noi 10-8 jaksoa viiteen jaksoon.

Äänestä

Mä jäin kans niin koukkuun tähän sarjaan. Siis aivan ihana. Olen tykännyt siitä miesnäyttelijästä joka näytteli Joannan isää. Harmittaa kun jäi tauolle tai siis toivottavasti vaan tauolle ja jatkuu vielä.
Onneksi se siirappinen Hope Valley loppui.
Ei oikein innosta enää Murdochin murhamysteerit. Siinä jotenkin utopistisia ja aikaan vielä sopimattomia keksintöjä.
Murhia ja kantrimusiikkia on myös hyvä iltapäiväsarja.

Äänestä

Eipä ollut kovinkaan kummoinen sarja.
Pitkäveteinen, juonta venytetty turhaan, päänaisnäyttelijällä vain yksi surullinen ja itkuinen ilme naamalla. Samaten näillä alkuperäisväestöön kuuluvilla naisnäyttelijöillä, kasvoilla ei muuta ilmettä näkynyt kuin tyhjä tuijotus.

Äänestä

Oli todellakin pitkäveteinen sarja. Toivottavasti ei tule enään uutta tuotantokautta.

Äänestä

Huono ja jotenkin typerä sarja!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Vihdoinkin Tv1 on ottanut ohjelmistoonsa todella mielenkiintoisen kanadalaisen sarjan klo 17:10-18:00 väliselle ajalle:Totuuden taakka.Olen seurannut sitä alusta alkaen ja se on täysin koukuttanut minut.Siinä ei ole mitään hömppää eikä mitään sellaista mikä ei voisi tapahtua myös todellisessa elämässä.Kiitos sarjasta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu