Kahden varatun salasuhde

Anonyymi

Pitäisikö paljastaa kahden varatun pitkä salasuhde heidän omille kumppaneilleen? Kenelläkään kokemuksia asiasta?

207

6935

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljasta ihmeessä, rehellisyys kannattaa aina 😍.

      • Kiristä ja käy kiskomassa ämmää anneliiin


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Kiristä ja käy kiskomassa ämmää anneliiin

        Riippu lörpäke haluaa heti toisen anusta.. Kyllä on jätekasa:)


    • Anonyymi

      Miksi sekaantuisit asiaan, tunnetko noi pettäjien kumppanit, oletko jomman kumman petetyn ystävä tai sukulainen?

      • Anonyymi

        Ole hiljaa, älä yllyttä epärehellisyysteen ❎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa, älä yllyttä epärehellisyysteen ❎

        Hahaa 😃🌼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa, älä yllyttä epärehellisyysteen ❎

        Hahaa 😃🌼


      • Anonyymi

        Niin juuri, toinen ihminen ei todellakaan tunne pariskunnan vaikeuksia. Monta kertaa siitä tulee vain lisää vaikeuksia. Usein se ulkopuolinen suhde on kuitenkin ystävä jonka kanssa voi puhua asioista joista oman puolisonsa kanssa ei voi puhua. Ikävää jos suhde siinä tilanteessa kehittyy liian kiinteäksi. Nykyään. Pariskunnat kuitenkin käyvät yhtäaikaisesti keskustelemassa vaikeuksistaan psykolologilla, jolloin tilanne käsitellään kunnollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri, toinen ihminen ei todellakaan tunne pariskunnan vaikeuksia. Monta kertaa siitä tulee vain lisää vaikeuksia. Usein se ulkopuolinen suhde on kuitenkin ystävä jonka kanssa voi puhua asioista joista oman puolisonsa kanssa ei voi puhua. Ikävää jos suhde siinä tilanteessa kehittyy liian kiinteäksi. Nykyään. Pariskunnat kuitenkin käyvät yhtäaikaisesti keskustelemassa vaikeuksistaan psykolologilla, jolloin tilanne käsitellään kunnollisesti.

        No on surkea ihminen jos ei voi oman puolison kanssa puhua. Eiköhän ne parisuhteen riidat juuri siitä ala. Pahimmassa tapauksessa kerätään sääliä ulkopuolisilta, kun itse ei pysty kommunikoimaan omalle puolisolleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on surkea ihminen jos ei voi oman puolison kanssa puhua. Eiköhän ne parisuhteen riidat juuri siitä ala. Pahimmassa tapauksessa kerätään sääliä ulkopuolisilta, kun itse ei pysty kommunikoimaan omalle puolisolleen.

        Puhut asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on surkea ihminen jos ei voi oman puolison kanssa puhua. Eiköhän ne parisuhteen riidat juuri siitä ala. Pahimmassa tapauksessa kerätään sääliä ulkopuolisilta, kun itse ei pysty kommunikoimaan omalle puolisolleen.

        Ja lisäksi ihan valehdellaan kolmannelle osapuolelle parisuhteen tilasta puolisosta säälipisteitä saadakseen. Motiivi valehtijalle ei ole uusi parisuhde, vaan pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on surkea ihminen jos ei voi oman puolison kanssa puhua. Eiköhän ne parisuhteen riidat juuri siitä ala. Pahimmassa tapauksessa kerätään sääliä ulkopuolisilta, kun itse ei pysty kommunikoimaan omalle puolisolleen.

        Mistä sen tietää, vaikka olisivat luvan kanssa vieraissa?
        Tiedät kai, miten huonon viestin tuojalle kävi ennen? Luulet olevasi avuksi, mutta pian on 2 avioliittoa säpäleinä ja 5 onnetonta ihmistä lapset. Saat vain syyt niskoillesi - et ainakaan kiitosta.


    • Anonyymi

      ei kannata paljastaa olet vain katellinen kun haluisit itsekin salasuhteen. miksi pilata toisten elämää anna ihmisten elää omaansa kun et ole kävelytkään heidän kengilla etkä tiedä mikä mistakin johtuu lapset vain voi huonosti jos paljastat. ota itselle vaikka lesbosuhde rinnalle.

      • Anonyymi

        Olkoot onnellisia, ihmisten kateutta sanon minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoot onnellisia, ihmisten kateutta sanon minä

        Mitään onnellisia...Näetkö Alibin sivulla mitä voi tapahtua?


    • Anonyymi

      Tottakai

      Rehellisyys maan perii!
      Saattaa olla että jo aavistaa, mutta ei voi syyttää kun ei varma

      Kerro heti!

    • Anonyymi

      Pitää paljastaa. Loppuu niiden loisiminen

      • Anonyymi

        Kuuluuko asia sinulle jotenkin, kun haluat sekaantua?


    • Anonyymi

      Suosittelen kertomaan. Kokemuksesta voin sanoa, että kauheinta on elää epätietoisuudessa. Kumppanit ovat voineet epäillä jo kauan, mutteivät ole ottaneet eroa tai alkaneet selvittää suhdettaan konkreettisten todisteiden puuttuessa. Kun minua petettiin jatkuvasti selkäni takana, jälkeenpäin saatuani tietää reilun puolen vuoden päästä, toivoin että kumpa joku asiasta tiennyt (sukulaiset, kaverit, tuttavat) olisivat voineet kertoa minulle aikaisemmin, mieluiten heti. Kärsimys vain pitkittyi, turhaan. Meni luottamus myös miehen siskoon ja siskontyttöön, jotka tiesivät alusta asti mutteivät kertoneet. Edelleenkään en voi heihin luottaa sataprosenttisesti. Kertoisin myös siksi, että jos kumppani sattuu olemaan sarjapettäjä, hän ei välttämättä pysty lopettamaan pettämis-/seksiaddiktiotaan ennen kuin jää oikeasti kiinni. Eli pettäminen todennäköisemmin jatkuu uusienkin kumppanien kanssa ainakin niin kauan kunnes jää kiinni tai kun joku käräyttää. Toki paatuneimmat ja pahimmemman asteiset persoonallisuushäiriöiset pettäjät voivat jatkaa pettämistään kiinnijäämisen jälkeenkin. Mutta mahdollisuus siihen, että pettäjä saattaa lopettaa pettämisen ja saa elämänsä terveemmille urille kasvaa huomattavasti, jos joku kertoo tai jää kiinni rysän päältä kunnolla tai todistettavasti. Se voi olla pettäjälle itsellekin käänteentekevä interventio, joka herättää ajattelemaan, ettei näin voi jatkua ja että tekee jotain tosi väärää/loukkaavaa.

      • Anonyymi

        Olet niin oikeassa.


    • Anonyymi

      Ilman muuta jos olet 100% varma molempien osuudesta.

    • Anonyymi

      Paljastaa varasuhde? Siis kenelle?
      Parasta mitä voisi tuossa tilantessa tehdä, on lähestyä huoraajia ja osoittaa heille heidän alamainen käytöksensä. Muistuttaa heitä miksi alunperinkää valitsivat olla ja ovat yhä pysyvässä suhteessa puolisoidensa kanssa.

      Huoraajien puolisot ovat joko syyllisiä (ja syitähän aina löytyy - puolisoni ei ymmärrä minua poloista nyyyh nyyh nyyh) tai syyttömiä huoraajien käytökseen. Mutta tuo ei saa olla hyväksyttävä syy huolellisesti ja harkiten harrastaa syrjähyppyjä ja huoruutta.

      • Anonyymi

        Älä sää keuhkoo siinä huories kanssa. Et tiedä tilannetta. Suhteessa aina jokin mättää jos sivuraiteille lähdetään. Kannattaa antaa asian olla, kyllä asiat järjestyy ilman aloittajankin innokkuutta olla lipevän kiva kellottaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sää keuhkoo siinä huories kanssa. Et tiedä tilannetta. Suhteessa aina jokin mättää jos sivuraiteille lähdetään. Kannattaa antaa asian olla, kyllä asiat järjestyy ilman aloittajankin innokkuutta olla lipevän kiva kellottaja.

        Ei se moin ole. Viéras vaan kiihdyttää aina. Joku vieras vaan tuntee omaisuudekseen tuhota koko perhe. Niin että pääse siihen itse tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sää keuhkoo siinä huories kanssa. Et tiedä tilannetta. Suhteessa aina jokin mättää jos sivuraiteille lähdetään. Kannattaa antaa asian olla, kyllä asiat järjestyy ilman aloittajankin innokkuutta olla lipevän kiva kellottaja.

        Juu, suhteessa on mätää ja se mätä on nämä pettäjät. Harvoin on minkään luvan kanssa liikkeellä. Petetty ei tiedä mitään vaan uskoo elävänsä ns normaalia elämää ja luottaa toiseen. Täytyy ihmetellä teitä jotka huuta peräreikä pitkällä että siinä ketä petetään olis vikaa tai suhteessa koska harvoin on. Vika on näissä pettäjissä ja mitään moraalia vailla olevissa kakkosissa.


    • Anonyymi

      Mitä vittua se sulle muiden elämä kuuluu, huolehdi vaan omista asioista ja hanki elämä.

      • Anonyymi

        Pidä sinä pääsi kiinni! Kyllä pitää paljastaa jos tuollaista h**raamista tapahtuu kahden varatun välillä. Oletko itse ns. Kolmas pyörä?


      • Anonyymi

        Terminologinen täsmennys. Avioliiton ulkopuolinen suhde on huorintekemistä. Maksullisia palveluja tarjoava on portto.


      • Anonyymi

        Ilmoitat poliisille juoruista? Älä naurata, he kyllä viimeistään nauraa sinut pellolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terminologinen täsmennys. Avioliiton ulkopuolinen suhde on huorintekemistä. Maksullisia palveluja tarjoava on portto.

        Onko tarjoilija jossain?isikö taas rarjoooooooo


      • Anonyymi

        Mitäs se sullekaan kuuluu, jos olet sitä mieltä! Huolehdi sinäkin VAIN ittestästästäs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä pääsi kiinni! Kyllä pitää paljastaa jos tuollaista h**raamista tapahtuu kahden varatun välillä. Oletko itse ns. Kolmas pyörä?

        Impotentti olet ilmeisesti.


      • Anonyymi

        Just.. Oikeessa oot..


      • Anonyymi

        Mitä vittua se sulle kuuluu donkey.. ?Rehellinen pitää olla ja sinä vai hanskaat?


    • Anonyymi

      Joo, kannattaa aina puuttua tuntemattomien yksityiselämään ja sit ihmetellään kun nenästä tulee verta.

      • Anonyymi

        👍😂😂juurikin näin .....


      • Anonyymi

        Tuskin ovat tuntemattomia, jos tietää heidän olevan varattuja
        Paljasta vaan heidät


    • Anonyymi

      Mikä vittu ihmisiä vaivaa kun pitää sekaantua muiden yksityisyyteen, ai niin kun ei ole sitä omaa elämää elettävänä. Mua ei vois pakan vertaa kiinostaa petääkö joku jotakin, mul on parempaakin tekemistä.

      • Anonyymi

        Jos on alaikäisiä lapsia,kannattaa harkita ,mihin suhteeseen sotkeutuu,itku lyhyestä ilosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on alaikäisiä lapsia,kannattaa harkita ,mihin suhteeseen sotkeutuu,itku lyhyestä ilosta.

        Kuka puhui alaikäisistä, ei kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka puhui alaikäisistä, ei kukaan.

        Mohammed puhui alaikäisistä,en tiedä oliko totta?


      • Anonyymi

        Mikä sinua vaivaa? Ainakin empatiakyvyttömyys ja välinpitämättömyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on alaikäisiä lapsia,kannattaa harkita ,mihin suhteeseen sotkeutuu,itku lyhyestä ilosta.

        Jakorasiat eivät lapsiaan ajattele. Ja kun tulevat salapanoilleen paksuksi, niin tekevät abortin. Eikä edes häpeä.


    • Anonyymi

      Toisaalta olisi parasta ilmiantaa tavalla tai toisella. Toisaalta mistä tiedämme, että on salasuhde. voi nimittäin olla sovittukin, sillä emme voi tietää perheiden sisäisiä asioita.

      Ajattelen salasuhteista kuitenkin, että on tosi raukkamainen, joka tekee noin, samoin se salasuhteen toinen puoli on suorastaan "rikollinen".
      Kenenkään ei pidä lähteä mukaan salasuhteeseen, sillä sehän on joka puolelta tämän suhteilijan vallan käyttöä ja näiden kumppaneiden alistamista.
      Kun kukaan ei lähde mukaan salasuhteeseen, silloin tekijä joutuu selvittämään asiansa, eikä pakenemaan. Rakkaudesta tuollainen ihminen ei tiedä mitään, eikä se tälläkään tavalla onnistu, sillä salasuhde on seksuaalisen tarpeen tyydyttämistä.

      • Anonyymi

        Huomaa ettei ihmisillä ole omaa elämää vaan pitää kytätä toisten asioita ominaan! Eikö ole elämässä sisältöä? 😁asutko pikku kylässä ja kyttäät naapureita? Oletko kylän juorukello? Onko seksielämäsi tylsää ja ukkoa ei kiinnosta haiseva yliikäinen rämemajava.Eikö ota laitoihin kiinni vai onko ylipaino yllättänyt..


      • Anonyymi

        Sinähän se varsinainen terapeutti, tietää kaikista kaiken, hanki lekurille aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa ettei ihmisillä ole omaa elämää vaan pitää kytätä toisten asioita ominaan! Eikö ole elämässä sisältöä? 😁asutko pikku kylässä ja kyttäät naapureita? Oletko kylän juorukello? Onko seksielämäsi tylsää ja ukkoa ei kiinnosta haiseva yliikäinen rämemajava.Eikö ota laitoihin kiinni vai onko ylipaino yllättänyt..

        Juoru-ukon aloitus o selkeäst. Tollasii ne o Itä-Suomes. Hiton kateellisii äijii ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa ettei ihmisillä ole omaa elämää vaan pitää kytätä toisten asioita ominaan! Eikö ole elämässä sisältöä? 😁asutko pikku kylässä ja kyttäät naapureita? Oletko kylän juorukello? Onko seksielämäsi tylsää ja ukkoa ei kiinnosta haiseva yliikäinen rämemajava.Eikö ota laitoihin kiinni vai onko ylipaino yllättänyt..

        Jaahas, olet sekä valehteleva petturi että ilkeä anonyymeille vain koska ilkeily ja paha tuottaa elämääsi sisältöä???


    • no ei pidä puuttua toisten elämään. kannatta vaan pitää huoli omista asioista

    • Anonyymi

      Pidä huoli omista asioista. Miksi sinun pitäisi siihen puuttua?

    • Sekaannut toisten asijoihin noh tapansa kullaki on kun ei anneta kukkien kukkia :)

      • Anonyymi

        asijoihin... aasi


    • Anonyymi

      Kukaan mitään sekaannu toisten asioihin. Ihan kaiken kaikkiaan nuo salasuhteet pitäisi laittaa sellaiseen kieltoon, että niistä tulisi rangaistavia.
      Jos ei entinen suhde riitä ja ole mieleinen, silloin selvitetään asiat tästä suhteesta ja erotaan jos pitää uusi suhde saada. Moraalisempaa elämää kaikille.
      Miltä itsestänne tuntuu jos tulee ilmi, että puolisollanne on toinen suhde muualla, jokainen pettäjä miettiköön tätäkin puolta asiasta.

      Pettäjä ei osaa rakastaa ketään.

      • Anonyymi

        Jokaisen elämä on heidän oma asiansa ja pettäminen ei kuulu muille pätkän vertaa. Asia ei kuulu valtiolle. Tässä tulee taas todistettua miksi kannattaa valehdella kaikki yksityisasiansa.

        Ja salasuhteesta voi toki laittaa rangaistuksa, mutta kukaan ei tule piittaamaan niistä pätkääkään. Ja tietenkään rangaistus ei estä jatkamasta kyseistä salasuhdetta. Monetkin ovat pettäneet, sitten eronneet ja jatkaneet aiempaa salasuhdetta mutta virallisena. Ja sitä ei voi kieltää. Rangaistus tarkoittaisi, että suhde menee tauolle, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen elämä on heidän oma asiansa ja pettäminen ei kuulu muille pätkän vertaa. Asia ei kuulu valtiolle. Tässä tulee taas todistettua miksi kannattaa valehdella kaikki yksityisasiansa.

        Ja salasuhteesta voi toki laittaa rangaistuksa, mutta kukaan ei tule piittaamaan niistä pätkääkään. Ja tietenkään rangaistus ei estä jatkamasta kyseistä salasuhdetta. Monetkin ovat pettäneet, sitten eronneet ja jatkaneet aiempaa salasuhdetta mutta virallisena. Ja sitä ei voi kieltää. Rangaistus tarkoittaisi, että suhde menee tauolle, ei muuta.

        Kyllä se kuuluu sille petetylle.
        Itse jouduin kaverille sanomaan, että kerrotko itse puolisollesi vai kerrotko minä. Sanoin, että koska tunnen ja lasken kavereideni molemmat, en voi vaieta.

        Ei kertonut... No, yksi kaveruus meni, toinen säilyi.
        Enpä kauheasti menettänyt, en kaipaakaan kysrävukseni epärehellistä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuuluu sille petetylle.
        Itse jouduin kaverille sanomaan, että kerrotko itse puolisollesi vai kerrotko minä. Sanoin, että koska tunnen ja lasken kavereideni molemmat, en voi vaieta.

        Ei kertonut... No, yksi kaveruus meni, toinen säilyi.
        Enpä kauheasti menettänyt, en kaipaakaan kysrävukseni epärehellistä ihmisiä.

        Ja miksi sinun piti puuttua ja olla totuuden torvi?


    • Anonyymi

      Minäkin sanoisin että älä paljasta, anna olla. Varsinkin jos nämä pettäjät ovat vähän aikaa olleet yhdessä, he ovat vielä niin kiimassa ja lumoissa, etteivät pääse toisistaan irti. Pitävät vasikoijaa lähes murhaajana - siis ´ah niin suuren rakkauden´. Saattaa käydä niin että sekä nämä pettäjät että heidän kumppanininsa, kääntyvät kaikki sinua vastaan ja leimaavat sinut muidenkin silmissä vasikaksi, joka ihan hulluja puhuu. Ihmiset reagoivat oudosti kriisin kohdatessa.
      Kerron tähän oman tarinan. Puolisoni petti eronneen kanssa. Heidät käräytti henkilö, jolla oli enää vain vähän elinaikaa jäljellä syövän takia, oli tyyppi joka olisi halunnut saada itselleen tämän eronneen. Ei käräyttänyt itsensä takia, vaan näillä sanoin, Harkitsin vakavasti asiaa, mutta päädyin ilmoittamiseeen, josko saisitte avioliittonne vielä tolalleen. Olen hänen muistolleen ikuisesti kiitollinen. Minun luonteelleni oli hyvä että sain tiedon, pystyin ottamaan asian rakentavasti ja jos vastaavaa vielä sattuu, edelleenkin kehoittaisin minulle siitä kertomaan. Mutta kaikki eivät ilmoitusta ota samalla tavalla kuin minä.
      Eli sinun pitäisi tarkasti tietää näiden ihmisten luonne ja siitä päätellä miten suhtautuisivat käräytykseen. Onnea valintaasi. Jos olisin asemassasi, minuakin tilanne vaivaisi, koska moraalini on korkea, varsinkin jos yksikin näistä neljästä olisi ystäväni.

      • Anonyymi

        Jos käyttävät kortonkia ja pääset käsiksi,niin tee neulalla reikiä tai laita mustetta ruiskulla...suolaliuoskin toimii...


    • Anonyymi

      Varatut saattavat odottaa sopivaa hetkeä tunnustaa itse. Kumppanilla tai perheessä saattaa olla hankala tilanne, jolloin ei kannata kaataa lisää loskaa niskaan. Monesti pettäjätkin välittävät kumppaneistaan vaikka romanttinen rakkaus olisikin sammunut. Joskus vaan suurempi rakkaus tulee vastaan kutsumatta, sitä vastaan moni saattaa yrittää taistella ja käydä läpi suurta pohdintaa siitä miten toimia. Tälläisen miettiminen vie aikaa ja voi olla tuskallista.

    • Anonyymi

      Täällä taas moraalin vartijat avautuvat siitä, kuinka tulisi kenenkin elää? Pitäisitte omista asioistanne huolta ennen kuin vaivaatte omalla egoistisuudellanne päätänne. Ihmiset eläisivät paljon onnellisempina, jos kyttääjät selvisivät vain omia asioitaan eivätkä pilaisi muiden olemista.

      Voi kun minä tiedän nyt sitä ja tätä ja kun en itse sitä hyväksy, ei saa muutkaa olla. Olen niin helvetin täydellinen omassa kuplassani ja muidenkin pitää olla, minun maun mukaan jota saavat olla. Olenhan itse totuus ja oikeus.

    • Anonyymi

      On kova tarve joillakin puuttua tuntemattomien ihmisten elämään. Nää juorukellot olis varmaan oikein tyytyväisi kun heidän elämään tunkeuduttaisiin ja ruvettais kyylää. Kertoo vain kuinka tyhjää on näiden juoruajien elämä.

    • Anonyymi

      Ihmisen velvollisuus on tarkkailla kanssaihmisiä. Jos epätoivottavaa käytöstä esiintyy, on rakkaudellista puuttua siihen. Aivan kuten lihavalle huomautetaan ystävällisesti muutoksen tarpeesta, kannattaa sivusuhteita harrastavalle vihjata että asia on yleisessä tiedossa ja saattaapi hyvinkin kantautua pian siipan korviin.

      • Anonyymi

        Johdonmukainen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johdonmukainen kommentti.

        ja arvuutteluahan tuo kaikki on niin kauan kunnes olet omin silmin nähnyt heidät alasti puuhailemassa. pitää olla sata varma ennenkun tuhoaa jonkun elämän... ja sitähän et edes tiedä vaikka eläisivät vapaassa liitossa. eli ei niin yhtään kuulu ulkopuolisille toisten touhut


      • Anonyymi

        Hyi olkoon mikä kommentti-miten niin epätoivottua käytöstä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja arvuutteluahan tuo kaikki on niin kauan kunnes olet omin silmin nähnyt heidät alasti puuhailemassa. pitää olla sata varma ennenkun tuhoaa jonkun elämän... ja sitähän et edes tiedä vaikka eläisivät vapaassa liitossa. eli ei niin yhtään kuulu ulkopuolisille toisten touhut

        Kyllähän he pettäjät itse pilaavat oman ja muiden elämän. Turha siitä on muita syyttää vaan kantaa vastuu teoistaan eikä raukkamaisesti toisen selän takana hässiä.


      • Anonyymi

        Kyllä sen huomaa ihmisten käytöksestä kun tietävät pettämisestä. Iselleni vihjailtiin kauan miehen tekemisistä. Aloin selvitellä. Selvittelen yhä niin kauan kun kaikki selviää. Siis jos tiedetään niin ei vihjailla vaan sanotaan suoraan. Saa sitten mielenrauhan ja voi suunnitella elänsä terveelle pohjalle.


      • Anonyymi

        Näin siis teillä 70-luvun neuvostoliitossa. 2020 -luvun Suomessa ihmisillä on kuitenkin ns. yksityisasioita, joka tarkoittaa sitä, ettei niihin ole suotavaa ulkopuolisten puuttua.


    • Anonyymi

      helvettiäkö tota tällaisia mietit mies!!!
      taitaa käyrä kateex?

    • Anonyymi

      Vasikka, mitä iloa siitä olisi sulle?

      • Anonyymi

        Sekin haluaa pesälle kenties


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin haluaa pesälle kenties

        Aivan, juoruaminen tässä tilanteessa on hyväksyttävää vain, jos kyseinen pesä/mulkku on itsellä tavoitteena. Silloinhan olet kovinkin asianomainen. Muussa tapauksessa suu suppuun ja takavasemmalle hus!


    • Anonyymi

      Aihellista on ,paljasta nätisti ,että petetyt eivät joudu kärsimään lisää!

    • Anonyymi

      Anna mennä vaan pettäjien tiet on yleensä lyhyet

    • Anonyymi

      Ajattelisin niin, että riippuu sinun ja heidän välisistä suhteista.
      Jos kaveri, hyvä tuttu tai läheinen sukulainen, niin todennäköisesti kertoisin.
      Jos kyseessä olisi naapuri, hyvän päivän tuttu tms., niin en. Miksi ihmeessä sotkeutuisin toisten asioihin.
      Jos vihamies / nainen, niin piruuttani voisi paljastaakin.

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti

    • Anonyymi

      Aloittaja on tosissaan. Kannattaako häslätä jos ei ole omaa kokemusta. Ilmeisesti elämänn köyhyyttä teiltä asiattomuuksien heittäjät.

    • Anonyymi

      Älä puutu toisten asioihin. Anna heidän käydä itse tuo kuvio läpi kaikkine seuraamuksineen. Se on eräänlaista elämänkoulua heidän kohdallaan. Hurjaahan tuollainen on, mutta oppimispaikkahan tuonkin on. Anna olla ja jatka omaa elämääsi.

    • Anonyymi

      Sellaista kokemusta on asiasta, että oma puolisoni, nykyään ex, oli uskoton. Moni tiesi asiasta, pieni paikkakunta jne. Ehdottomasti olisin halunnut tietää mahdollisimman aikaisin. Asia paljastui minulle vahingossa ja hyvä että lopulta paljastui. Jos jollain olisi ollut rohkeutta kertoa, olisin todella arvostanut.

      • Anonyymi

        Bullshit! Keksit just minuutti sitten ton tarinan, trolli!


    • Anonyymi

      ei pidä paljastaa, siitä voi seurata aivan mitä vaan.

      tiedän vastaavia, salasuhteita yms, niistä kuitenkin paljastuu sinun ilmoittajan nimi ja voit saada ikuisen vihollisen.

      eräskin työkaveri "teki jotain" alta 20v. Siitä asti hänen autoaan on raavittu jo useat kymmenet vuodet. Sellaisen tilauksenhan saa pikkurahalla joltain , pikkurahan puutteessa olevalta, sellaisia ei tarvi itse tehdä.
      Tiedän myös kun tunkettiin lukkoon roska, aivan kiusantekomielessä.

    • Anonyymi

      Ei pidä paljastaa, todella voit saada ikuisia vihollisia. Ja kyllä naapurit ja tuttavasikin ja lapsesi katsovat sinua aivan oudosti.

    • Anonyymi

      Mitä tiedät heidän liitoistaan? Älä riko sellaista jota et kestä.

    • Anonyymi

      Onko 4 kimppa paha asia!

      VAstauksen perusteella muutan kysymstäni:

      Kenelläkään kokemuksia asiasta?

      ap

    • Anonyymi

      Kyllä mää ainakin yrittäisin vihjaista asiasta vaikka ninettömänä sähköpostilla tms.

      • Anonyymi

        Tai pta valokuvia ja postilaatikkoon molemmille omat kuvat. Joutuu sit selvittelemään asiansa.
        Eivätkä tiedä kuka on teon takana niin ei tule vihamyrskyä päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pta valokuvia ja postilaatikkoon molemmille omat kuvat. Joutuu sit selvittelemään asiansa.
        Eivätkä tiedä kuka on teon takana niin ei tule vihamyrskyä päälle.

        No nautintohan se on sekin kun narauttaa anonymisti..Tuskin muusta on kysymys


    • Anonyymi

      Ei pidä tehdä hätäisiä johtopäätöksiä. Minä pidän ikään kuin päiväkirjaa naapureista ja tuntemistani ihmisistä. Jos on syytä epäillä jotain, niin vertaan muistiinpanoihin, antaako aihetta. Että menisi oletukset oikein ainakin useimmiten.

      Edellä tuotiin esiin tärkeä yksityiskohta. Ilmiannot kannattaa tehdä anonyymisti. Esimerkiksi huomaamattomasti nastalla lappu kiinni kerrostalon ilmoitustaululle.

      • Anonyymi

        Pano traama joillain?


    • Anonyymi

      Ilmoitustaulun sijaan voisi harkita myös heippalappua postiluukusta, mutta pitää olla tarkkana ettei vahingossa jää kiinni. Itse olen todennut hyväksi konstiksi prepaid-puhelimen. En ole mikään sarjakäräyttäjä, mutta pari eroa on tullut vihjeiden perusteella. En koe olevani niihin kuitenkaan syyllinen, itsehän ovat suhteensa ryssineet.

      • Anonyymi

        voiko joku olla todella noin alhainen? mistä sinä tiedät kenekään avioliiton tai muun suhteen tilanteen! ÄÄLIÖ!!!


    • Anonyymi

      Vaimoni petti minua ja sain tietää siitä joitakin kuukausia myöhemmin.

      Olemme nyt eronneet sen takia.

      Olisin ollut onnellinen, jos joku olisi kertonut minulle.
      Tekee kipeää erota, mutta se on parempi kuin valeessa eläminen.

      Minä kertoisin kyllä.

    • Anonyymi

      Kyllä jommankumman puoliso hoitelee molemmat joten älä ole huolissasi!!

    • Anonyymi

      Ei pidä. Miksi puuttuisit toisten asioihin?

    • Anonyymi

      No eiköhän tässä päde vanha hyvä lausahdus "Tee muille niinkuin toivoisit itsellesi tehtävän."
      Itse ainakin toivoisin että joku kertoisi jos puoliso pettäisi.

      • Anonyymi

        Mutta sitten teet toisin pettäjien kannalta. He tuskin haluavat jäädä kiinni. Tai ehkä haluavatkin että voivat tuoda suhteen esille.


      • Anonyymi

        Sitte ainakin tiedät että sille henkilölle ei paljoa kannata salaisuuksia kertoa kun ne menee heti eteenpäin


    • Anonyymi

      Toisten asioihin ei kannata puuttua.

    • Anonyymi

      en ymmärrä niitä jotka ovat sitä mieltä ettei pidä paljastaa, ovatko he itse pettäjiä vai mitä. itse pariin kertaan petetyksi tulleena olen sitä mieltä että pitää paljastaa, säästyy petetyiltä ainakin se monen kuukauden epätietoisuuden piina mitä koin kun epäilin mutta varmuutta ei toisen pettämisestä ollut. sitten kun varmuuden sain, harmitti tosi paljon ettei kukaan minulle asiaa kertonut. se ei ole toisten asioihin puuttumista jos totuuden toisen touhuista kertoo, jokaisen pitäisi touhuta vain sen verran että touhut päivänvalon kumppaninkin silmissä kestää. täällä kirjoittajat syyttävät moralisoinnista, ym. muuta paskaa, mutta ovat ilmeisesti itse horjahtaneet kun eivät tykkää että totuus toiselle kerrotaan.

      • Anonyymi

        Kaikki ihmiset ja perheet ovat erilaisia ja ulkopuoliset harvemmin tietävät paljoakaan perheestä. Monet valehtelevat päivittäin omista yksityisasioista ja se on ihan ok. Ei muiden tarvitsekaan tietää mitään muiden elämästä. Voi olla, että molemmat ovat jo eroamassa tai heillä on avoin suhde. Voi jopa olla, että pettämistä ei ole vaan he ovat vain ystäviä.

        Joten paljastamisesta ei välttämättä ole mitään hyötyä vaan ainoastaan haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ja perheet ovat erilaisia ja ulkopuoliset harvemmin tietävät paljoakaan perheestä. Monet valehtelevat päivittäin omista yksityisasioista ja se on ihan ok. Ei muiden tarvitsekaan tietää mitään muiden elämästä. Voi olla, että molemmat ovat jo eroamassa tai heillä on avoin suhde. Voi jopa olla, että pettämistä ei ole vaan he ovat vain ystäviä.

        Joten paljastamisesta ei välttämättä ole mitään hyötyä vaan ainoastaan haittaa.

        Jos on ystäviä, niin ei tarvis salassa muhinoida. Avoin suhdekin ihmettelis auton parkkiin jättämistä toisaalle ja itsensä siirtymistä toiseen autoon ja paikan vaihtoon muhinoimaan toisen kotiin? Kun puoliso on toisaalla töissä. Vai miten se avoin suhde menikään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ystäviä, niin ei tarvis salassa muhinoida. Avoin suhdekin ihmettelis auton parkkiin jättämistä toisaalle ja itsensä siirtymistä toiseen autoon ja paikan vaihtoon muhinoimaan toisen kotiin? Kun puoliso on toisaalla töissä. Vai miten se avoin suhde menikään?

        Ei tuo mitään todista mistään. Monetkin ihmiset pitävät asiansa salassa muilta ja se on ihan ok. Ei toisten elämä kuulu muille pätkän vertaa. Itsekin valehtelen monet asiat Facebookissa, minulla on siellä tahallaan väärä syntymäpäivä, väärä asuinkunta, väärä työpaikka ja valehtelen parisuhdestatuksenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mitään todista mistään. Monetkin ihmiset pitävät asiansa salassa muilta ja se on ihan ok. Ei toisten elämä kuulu muille pätkän vertaa. Itsekin valehtelen monet asiat Facebookissa, minulla on siellä tahallaan väärä syntymäpäivä, väärä asuinkunta, väärä työpaikka ja valehtelen parisuhdestatuksenkin.

        Tarkennus... Tuo ei tarkoita, että pettäisin, itse vain mieluummin salaan omat asiani enkä muutenkaan ikinä perustele kenellekään mitään valintojani. Esimerkiksi viimeksi kun muutin vain yhtäkkiä 200 kilometriä paikkakunnalta, en kertonut kenellekään todellista syytä (työpaikka ei vaihtunut vain työpiste). Enkä tule koskaan kertomaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mitään todista mistään. Monetkin ihmiset pitävät asiansa salassa muilta ja se on ihan ok. Ei toisten elämä kuulu muille pätkän vertaa. Itsekin valehtelen monet asiat Facebookissa, minulla on siellä tahallaan väärä syntymäpäivä, väärä asuinkunta, väärä työpaikka ja valehtelen parisuhdestatuksenkin.

        Unohdin vielä... Minun profiilikuvakaan Facebookissa ei ole oma kuvani, mutta ihan laillinen silti.


    • Anonyymi

      Tottakai kerrot ja koita pysyä anonyyminä, ex muija kerkes hommaileen erimiesten kanssa vuosia, hitto miten sokea sitä voi olla luottaessaan ihmisiin, olispa joku kertonut niin ainakin itse oisin päässyt helpommalla ja halvemmalla kun esim 5 vuoden aikana ihmisen omaisuus kasvaa ja vituttaa sitten sekin jakaa pettäjän kanssa.

    • Anonyymi

      Kerro vaan. Ihan sama jos haluaa vierasta niin ensin entisestä suhteesta eroon ja reilu peli. Yleensä nuo pettäjät vielä syyllistävät petettyä toiminnastaan.

      • Anonyymi

        Ja tosiaan omista sotkuistaan syylliseksi sitä ilmiantajaa.


    • Anonyymi

      Kerro vaan, kyllä ihmisellä , ennen kuin aloittaa uuden suhtee pitää olla rohkeutta päättää vanha suhde jos ei ole tyytyväinen siinä. Pettäminen on pahinta mitä voi tehdä ja syytön se petetty on

    • Anonyymi

      Pitäisikö, pohdit.! Ei pitäisi kumpikaan osapuoli paljastumisesta.
      Omakohtaisesti - tulleeni petetyksi, olisin todellakin halunnut tietää, mutta että paljastajalla olisi hyvä olla valmiutta ei vaan paljastamaan suhde, vaan myös antamaan tukensa petetylle, joka on ehdottoman tärkeä.

    • Anonyymi

      Anna pettäjien päättää. Kertovatko itse vai sinä.

    • Anonyymi

      Anna pettäjien päättää. Kertovatko he itse vai sinä.

    • Anonyymi

      Ei kumppaneille vaan heille itselleen.
      Jos pettää on muut suhteet valmiit kariutumaan.
      Ihmisen on oma-aloitteisesti laitettava oma suhteensa kuntoon eikä vasta kun olet hänet käräyttänyt puolisilleen.

    • Anonyymi

      Ei saa paljastaa. Antaa pettäjän itse päättää kumman kanssa jatkossa haluaa olla.

    • Anonyymi

      Jokainen pitää ittestänsä huolta eikä toisten niitte oma asia mitä tekee.ei kuulu muile .

    • Anonyymi

      Ei missään nimessä ! Kannattaa pyrkiä mukaan, vaikka vaan kolmanneksi pyöräksi.

    • Anonyymi

      Mikäli kahdella varatulla on salasuhde niin eikö se ole tasapeli?
      Mikä tredin aihe tämä on?
      Naikoot ristiin ketä sattuu.
      P..kanvöiäkö silla on=?

      • Anonyymi

        Kyllä sillä on paljon väliä petetyille puolisoille. Ei ole kiva jälkeenpäin tietää tulleensa huijatuksi ties kuinka kauan. Kun sain tietää herra exän salasuhteesta, potkaisin pellolle. Salasuhde loppui siihen ja mies jäi hoitamaan sotkujaan. Onpa se mukava alkaa jakaa omaisuutta ja tehdä elatussopimuksia. Ei ollut vaihtoehtoa, että olisin jatkanut pettäjän kanssa yhteistä elämää, tunteet muuttuivat häntä kohtaan liikaa.

        Ei kukaan tietämättään haluaisi olla valehtelijan kanssa. Kertominen on oikein.


      • Anonyymi

        Anteeksi mitä??!! Ei se ole mikään tasapeli etenkään petettyjen puolisoiden kannalta. Oletko täys dorka? Todellakin pitää kertoa petetyille mousedta touhusta hyvänen aika sentään. Mikä nykyihmisiä oikein vaivaa??!!


    • Anonyymi

      Kerro ihmeessä. Jokainen saa sitten päättää, mitä tiedollansa tekee, koska kerran täällä vain ollaan. Kenenkään ei kuulu olla ovimattona toiselle.

    • Anonyymi

      Mitä toisten asiat sulle kuuluvat.Minä en ainakaan kyttää toisten tekemisiä. Sillä minuakin kytätään......vaikka asiani eivät kuulu kenellekkään.

      • Anonyymi

        Ei ole kysymys mistään kyttäämisestä. Petettyä tulee auttaa eikä valehtelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys mistään kyttäämisestä. Petettyä tulee auttaa eikä valehtelijoita.

        Kyllä se kyttäämistä,,,,,


    • Anonyymi

      Kyllä minuakin eniten ärsytti muiden tietäminen ennen minua. Osaa ystävistä ihmettelin jotka "vihjailivat asiasta. En älynnyt niitäkään vihjeitä. Nöyryyttävää on puolisolta toimia typerästi. Kostin toki ja sain sen toteutettua niin ettei ikinä toivu moisesta leikistä. Ei tuo" salainen ystäväkään sen tein selväksi.

    • Anonyymi

      Voi kysyä petetyiltä, että haluaisitko tietää, jos puolisosi pettää sinua.

      Minä olisin halunnut tietää.

    • Anonyymi

      Ei pidä puuttua. Yleensä tekijällä on hyvä syy käydä vieraissa ja siten hakea helpotusta vaikeaan tilanteeseen. Usein ratkaisu on ihan hyvä, joten olisi typerää tulla sotkemaan väliin. Ei ne kotienkelit mitään pulmusia ole, vasn omalla toiminnallaan ajavat vieraisiin.

      • Anonyymi

        Mikähän se hyvä syy on? En keksi mitään. Nämä 2 pettäjää yhdessä voivat tuhota 2 perhettä ilkeästi. Päättävät mennä yhteen ja pitää toisistaan huolta kun taas nämä 2 rikottua sydäntä jäävät yksin tuskansa kanssa. Minä ilmoittaisin anonyymisti kuvan kanssa ja niin ettei siinä olisi selittelyn varaa serkuista.


      • Anonyymi

        Kiistän ehdottomasti! Kyllä exäni myönsi sotkeneensa asiansa, kun 50-villityksessä erehtyi salasuhteeseen. Ei millään olisi halunnut erota, mutta enpä enää hänestä huolinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän se hyvä syy on? En keksi mitään. Nämä 2 pettäjää yhdessä voivat tuhota 2 perhettä ilkeästi. Päättävät mennä yhteen ja pitää toisistaan huolta kun taas nämä 2 rikottua sydäntä jäävät yksin tuskansa kanssa. Minä ilmoittaisin anonyymisti kuvan kanssa ja niin ettei siinä olisi selittelyn varaa serkuista.

        Miksi anonyymisti? Koska tietäisit tekeväsi väärin tekeväsi kun puutut asioihin, jotka eivät sinulle kuulu. Koska et ota vastuuta edes omista tekemisistäsi. Alhaista touhua.


      • Anonyymi

        Hyvä syy käydä vieraissa 😂😂😂😂 Antaa oman äijän elättää, muttei anna mitään vastineeksi. Sen sijaan jakaa tavaraansa jollekin läänin sonnille. Ton paksuperseen mä kyllä vielä kärytän.


    • Anonyymi

      Eikö ole mielenkiintoisempaa seurata ihmismielen toimintaa eläessään kaksoiselämää?

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin tiedän pettäjiä ja voin sanoo ettei ole mun tai muidenkaan asia puuttua toisten suhteisiin. Aikuisten ihmisten pitäis miettiä mitkä asiat ei kuulu itselle, ollaan kuin kakaroita ja kiusataan ja juorutaan, siinä vaiheessa sais katsoo peiliin.

    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu jos joku pettää niin minäkin...................

    • Anonyymi

      Vaikeaa se on, mutta pitäisi silti.

    • Anonyymi

      Ilmiantaa napuri! Tästä hyötyvät vain oikeusoppineet jotka ovat työtä vailla.
      Kärähtää ne ennenmmin tai myöhemmin illman ilmiantoakin.
      Silloinkin siitä syntyy seuraamuksia .joissa saatamme olla mekin maksumiehinä/naisina.
      Kahden kauppa!Kolmannen korvapuusti!

      • Anonyymi

        Ei kärähdä kaikki...


    • Anonyymi

      En puuttuisi toisten asioihin kun en kuitenkaan tiedä mikä on koko totuus.

      • Anonyymi

        No juuri siksi kannattaa kertoa, sehän on sen pettäjän ja petetyn välinen keskustelu selvittää asiat.
        Jokainen jonka kanssa olen puhunut tästä vakavasti on sanonut, että haluaa saada tietää jos häntä petetään.
        Eli jos tunnen petetyn, niin annan pettäjälle aikaa kertoa itse, tai sitten kerron itse.
        Lopulta kuitenkin aina se rehellisyys on se elämän arvoista tärkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juuri siksi kannattaa kertoa, sehän on sen pettäjän ja petetyn välinen keskustelu selvittää asiat.
        Jokainen jonka kanssa olen puhunut tästä vakavasti on sanonut, että haluaa saada tietää jos häntä petetään.
        Eli jos tunnen petetyn, niin annan pettäjälle aikaa kertoa itse, tai sitten kerron itse.
        Lopulta kuitenkin aina se rehellisyys on se elämän arvoista tärkein.

        Ai toimit oikeuden jakajana näin yksityisessä asiassa.Kyllä ihmiset itse selvittävät asiansa jos aihetta on-ei kuulu ulkopuolisille.


    • Anonyymi

      Sähän voit ehdottaa itseäsi kolmanneksi pyöräksi tyyliin, otatteko mukaan vai kerronko puolisoille. Miksi muuten olisit edes kiinnostunut, niin miksi?

    • Tottakai pitää paljastaa, siinähän loukataan kahden muun tunteita niin törkeesti, ei välitetä toisesta jos pitää vieraissa juosta!!

      • Anonyymi

        Vain mustasukkaiset kai voi noin ajatella. Tai henkilöt joilla on omat asiat päin mäntyä.

        Kaikkea on nähty kun on aviossa oltu 18 vuotiaasta ja nyt oon 81v. =62 vuotta. Ei olis tullut mieleenkään sivullisten asiohin puuttuminen.


    • Anonyymi

      Treenin jälkeen otan ylipitkän suihkun. Miksiköhän?
      A) olen hikinen
      B) pitää puhdistaa sekin hyvin, kos vaikka vielä kotona käy flaksi
      C) keksi sinä jokin muu syy

    • Anonyymi

      Kannattaa kehittää salasuhde sinkkumieheen, on hiljaa 😄 tai onko? No ei ole.

      • Anonyymi

        Tykkään muuten miehellä ruskeista silmistä 😍 ja tummista hiuksista. Ne vaan sytyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään muuten miehellä ruskeista silmistä 😍 ja tummista hiuksista. Ne vaan sytyttää.

        On niitä sellaisiakin kaveri-miehiä mukamas, jotka tarjoaa itseänsä heti rouvalle, kun kuulee rouvan miehen jääneen kiinni pettämisestä. Outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä sellaisiakin kaveri-miehiä mukamas, jotka tarjoaa itseänsä heti rouvalle, kun kuulee rouvan miehen jääneen kiinni pettämisestä. Outoa.

        Niitä on kuule paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on kuule paljon.

        Mullekin on jo 3 käynyt ehdottelemassa 🤬


    • Anonyymi

      Toi menee jo kommunisti mailen kaavan mukaan..Vakoilla ja narautella naapureita

      • Anonyymi

        Kunhan ei yritä hyötyä, onhan noitakin olemassa.


    • Anonyymi

      Voipi siitä saada särkyneen sydämen / sydämmen 💔

    • Anonyymi

      On täällä taas kuningasaihe jollakin armeijalla karannu käsistä.
      Antakaa ihmisten olla ja elää, ei kukaan kaipaa mitään ylimääräisiä palsta tuumailuja.

    • Anonyymi

      ..elä tunnusta, vaan "salloo" "pane" ja olemuinamiehinätainaisina" ja viheltele vaan,,, kyl. se siitä paljastuu aikanaan;//(())))

      • Anonyymi

        hi, hiiiiii


    • Anonyymi

      Ei. Paljastaminenkin on toisinaan itsekästä koska siinähän se väärintekijä hakee jonkinlaista "hyväksyntää" sillä, et "hei sentään kerroin"

      Hyvin itsekästä toimintaa jos homma on kestänyt jo jonkunaikaa. Ainoa sellainen selkärankaa vaativa teko on, että joko lopettaa sivusuhteen ja se sitten todella on siinä tai sitten ottaa erileivät varsinaisen kanssa. Syytähän ei tarvitse sanoa. Vähän armoa silloin jos pitkällinen kumppani , niin kannattaako kertoa, että tykkääkin vähän isommasta mikä sopivasti on sinun kaverilla.

      Vähän siis sitä kunnioitusta tähän tosielämään tai no en tiedä oletteko todella sellaisia horoja jotka hieroo revaansa tai mitä vaan vartin julkisuudesta telkkarissa. Ja sekin hei jos huomaatte olevanne horoja niin ei sinne muita tarvi vetää kuin ittenne, eikö niin ?

      • Anonyymi

        joo,, tytöt ja pojat "jonkunnaikaa" sitten lähetään,,,/())))::))) sano "joku" täti lapsilleen, kun kylästä piti, kohtpuoliin lähteä kotiin.


      • Anonyymi

        piti sanomani" jonkun"naikaa".....


    • Anonyymi

      Mielestäni ei, koska siitä ei ole mitään hyotyä. Antaa olla.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi täytyy elää parisuhteessa jos kuitenkin haluaa tai tarvitsee pettää erotkaa niin voi vapaasti mennä niin paljon kun haluaa eikä tu riitoja pettämisen takia!! mielestäni on typerää pelata selän takana!!

      • Anonyymi

        Toi on niin totta! Jos haluaa nussia ympäriinsä niin , ei oo vaikeaa miehii saa aina.


    • Anonyymi

      Se mitä ei tiedä ei voi liioin satuttaa..
      Älä vaan kerro ja pilaa neljän ihmisen elämää.
      Kyllä se salasuhde loppuu aikanaan ja jos nämä pettäjät haluavat olla loppuelämän yhdessä kertovat aikanaan itse puolisoilleen ja eroavat nyksistään.

    • Anonyymi

      No ei todellakaan kannata käräyttää. Siis voi pyhä Sylvi näitä keskusteluita täällä.

    • Anonyymi

      Sivullisten se on vaikeinta kestää näiden kahden pettäjän tekemisiä. Se istuu suomalaisissa niin syvällä se kateus siitä, että toisella voi olla paremmin asiat kuin itsellä. Varmaankin on jotakin vialla näitten kahden pettäjän parisuhteessa kun on tarvinnut ottaa kyrsää sivusta. Aikansa kestää into ja sitten lopahtaa ellei tule ilmi. Ei sivullisten kannata siihen puuttua. Tilaisuus on voinut tehdä varkaan, joten jännitys tuntuu kivalta aikansa. Kaikki pettää...uskovaisetkin, jos on tilaisuus. Se ruoho näyttää aina aikansa vihreämmältä naapurin aidan takana. Mutta ei se ole, samanlaista nyhtökauraa se on sielläkin.
      Annetaan ihmisten käydä oma koulunsa tässäkin asiassa. En usko että nauttivat itsekään kun tietävät tekevänsä väärin.
      Vanha sanonta - paha saa palkkansa -- pitää tässäkin asiassa tai jos ovat vasta nyt löytäneet oikea ihmisen itselleen, niin ero varmasti molemmilla edessä. Sääli vain, jos on lapsia. Nämä tulevat kärsimään varmasti erosta.

    • Anonyymi

      Mitäs jos elävät ns. Vapaassa suhteessa.
      Vaikuttaisit idiootilta joka yritti puuttua toisten asioihin.

      • Anonyymi

        Niinpä. Tuntuu sellaisia olevan, eikä siinä mitään kun on asia sovittu, mitäpä se muille kuuluu.


    • Anonyymi

      Ei, asia ei sinulle kuulu. Saat turpaan, jos paljastat.

    • Anonyymi

      kyllä kannataa on kova paikka vuosien jälkeen kokemusta on

    • Anonyymi

      Jos tiedän, että mies käy vieraissa olen hiljaa. Jos tiedän, että nainen pettää, niin kerron ehdottomasti. Mikään ei ole niin kauheaa kuin pettävä nainen. Tuskin edes ihminen.

    • Anonyymi

      No ei tietenkään kannata. Ei ole sinun asiasi millään tavalla.

    • Anonyymi

      Miksi? Mitä se kuuluu sulle tai kenellekään? - Nm. Huolehdi omasi

    • Anonyymi

      Paljasta. Tässä maailmassa on ihan tarpeeksi valhetta ja petosta, pitää tuoda julki tällaiset.

      • Anonyymi

        Taitaa täällä moni ammattipettäjä levittää ilmapiiriä että petosten julkituominen olisi jotenkin nolo asia, jotta heidän omat tekonsa eivät paljastuisi.


    • Anonyymi

      Hmmm... minulla on ollut salasuhde yli 10-vuotta. Kaikki oli täydellistä. En ollut koskaan rakastanut ketään niin. Miehellä on minusta ote ja en vaan saanut häntä mielestäni. Vieläkin vanha suola janottaa. Sain myöhemmin tietää, että miehelläni oli myös muita suhteita. Ja vielä vakavampia kuin kanssani. Luulin olleeni ainoa niin tärkeä. Kaiken tämän keskellä miehellä on vaimo ja lapset. Elää täydellistä kaksoiselämää. Mieheni tietää kaikesta ja oma avioliittoni on kunnossa. Silti tunnen itseni loukatuksi. Ehkä tämä on katkeransuloista kostonhalua, mutta minua ei haittaisi jos joku kertoisi tämän miehen vaimolle, että mies on pettänyt häntä minä mukaan lukien ja useiden muiden kanssa. Lähes koko heidän suhteensa ajan eli noin 20-vuotta... Anna palaa vaan. Mielestäni puolisoilla on oikeus tietää ja valita itse sitten mitä tiedolla tekee. Kirjoita vaikka nimetön kirje, niin et saa paskaa omaan niskaasi. Ja jotain todisteita myös mistä tietää, että näin on tapahtunut.
      -PikkuMyy-

      • Anonyymi

        Käräytä itse tuo mies vaimolleen. Ihan oikein olisi hänelle.


      • Anonyymi

        Kosto ja katkeruus , aina yhtä hyviä motiiveja ...


    • Anonyymi

      En usko, että aloittaja tuntisi tällaista "syntistä paria". On vain keksinyt "jännän"kysymyksen johon me expertit täällä tarjoilemme neuvoja samalla hekumoiden....hehe

    • Anonyymi

      Oikein onnellisilta näyttävät parit ärsyttävät etenkin on itsellä menee kerta toisensa jälkeen pieleen. Olen muutaman kerran tekaissut tuollaiselle parille aiheettoman ilmiannon. Tiedän, tiedän. Mutta kyllä se on helpottanut omaa oloa ja oikeastaan muu ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei kannata vaivautua. Ne jäävät jossain vaiheessa kiinni kuitenkin.

    • Anonyymi

      Tunsin pariskunnan jossa mies oli pahasti masentunut ja nainen eksyi suhteeseen. Eräs miehen "ystävä" halusi käräyttää. Teki mitä piti oikeana. Naisen masentunut mies teki itsemurhan.

      Kannattiko käräyttää?
      Oliko oikeus oikein jaettu?

      Olisiko ollu parempi puhua naiselle jos pakko oli puhua.

      Siinä muutama kysymys lisää.

      Syyllisyyttä potevan naisen elämä oli vuosia sekaisin myös. jne Ystävyys käräyttäjään loppui kuin seinään.

      • Anonyymi

        Naisen syyllistyyttä on turha yrittää vierittää muiden vastuulle. Ehkäpä hän ymmärtäsi ottaa oppia ja toimia tilanteen vaativalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen syyllistyyttä on turha yrittää vierittää muiden vastuulle. Ehkäpä hän ymmärtäsi ottaa oppia ja toimia tilanteen vaativalla tavalla.

        Olipa kammottavasti sanottu. Ei ole tainnut masennusta tai itsemurhaa sattua omaan lähipiiriin. Mutta tärkeintä on toki huolehtia siitä että muutkin ymmärtävät toimia sinun moraalikoodin mukaisesti, vai mitä.


    • Anonyymi

      Pitäisit huolen omista asioista.

    • Anonyymi

      Ei kannata paljastaa. Ei kuulu sulle.. Et voi tietää mistä kyse.. Et voi tietää olosuhteita.. Minulle suhde oli vuosia voimia abtava ja nykyään hymyilemme kun tapaamme...

    • Anonyymi

      Pettäminen on perseestä!!itse jos tekee mieli vieraisiin niin silloin tiedän etten enää välitä enkä rakasta vaimoani joten silloin alkaa niin sanotut perheneuvottelut ja edessä on ero !!periaatteeni on että suhteen aikana en vieraissa käy vapaana ollessa on VAPAA TEKEMÄÄN MITÄ HALUAA!!!mutta elämäni on kunnossa ja parisuhteeni on kunnossa ollut jo 17.v.

    • Anonyymi

      Elää omaa elämää ja äläkä sotkee ittes siihen. Jos kotona jompikumpi asuu puutteessa, niin antaa nauttia siitä mitä kotona ei ole!!!!! Seksi on ihanaa asia ja on typerää ottaa se pois sellaisilta, ketkä haluaa nauttia! Tiedän itsekin aika paljon sellaisia pariskuntia ja kuuluun itsekin siihen. Olen tehnyt sitä jo yli 10 vuotta ja yhä onnellisesti naimisissa. Ei oo helppo elää viikkotolkulla puutteessa ja olla kidutettu. Jos kotona ei saa ja seksiä ja sitä saa muualta niin on kotonakin parempi olla....... ja kaikki on hyvin ja tyytyväisiä!!!!! Ja jos käykin näin, että jostain syystä jään kiinni, niin jos senkään jälkeen seksiä ei alkaa olee, niin täytyy sitten erota tai jatkaa samaan malliin.
      Älä sekaantu muitten asioihin.... Se ei ole sinulta pois ja........ SE ASIA EI KUULUU SULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Eivät kaikki ole tyyväisiä, jos toinen hakee seksiä muualta. Täyttääkö tämä seksiä muualta hakeva kaikki oman puolisonsa toiveet ja tarpeet? Tuskin!

        Ymmärrän pointin, jos seksiä ei ole ja toinen sitä kovasti haluaa, mutta silloin pitää sopia säännöistä. Tässä APn kertomassa tapauksessa PETETÄÄN omaa puolisoa eli siis valehdellaan . Toisen parisuhdeasiat eivät kuulu kenellekään mutta jos ystäväni puoliso pettäisi häntä noin, jatkuvasti ja toistuvasti, ihan varmasti kertoisin koska ystäväni haluaisi tietää!


    • Anonyymi

      Ilmeisesti joltakin pois jos jotkut tuntemattomat pettää, hanki elämä jottei tarvii muiden eläämää kytätä ja pilata, saisras olet.

    • Anonyymi

      Mieti itsesi toisen petturin puolison asemaan - haluaisitko tietää? Minä ainakin haluaisin enkä haluaisi jatkaa elämääni tapapettäjän kanssa. Sitähän tietoinen ja jatkuva pettäminen on.

      Minä kertoisin ja jos tietäisin!

    • Anonyymi

      Mitä vittua uikutat pettäjä !!
      So oot sellanen paskakasa,että tuoatat rehupaskaa toiselle ihmiiselle.
      Oooksa nauta vai mulli?
      Häpee ny..et oo rotukarjaa !
      Hk kerää sut aikaan.,

    • Anonyymi

      ALIBI lehden hommia voi olla???

    • Anonyymi

      Pettäminen on hyvä tapa hoitaa suhdetta. Ei vain pidä jäädä kiinni. Joten älkää sotkeentuko toisen tapaan hoitaa asioita.

      • Anonyymi

        Jos joku jo tietää, niin on jo jäänyt kiinni. Se on voi voi.


    • Anonyymi

      Mieheni ei ole tarpeeksi hyvä sängyssä. On siis luonnollista, että haen tälle saralle parempaa suoritusta. Toimii meillä, ei kuulu muille.

    • Anonyymi

      Mieheni ei ole tarpeeksi hyvä sängyssä😂voi taivas!!kuule!!mitä jos se miehesi ajattelee sinusta samaa et ei tohon kannata uhrata liikaa koska se on niinv...n surkee nainen💩💩

    • Anonyymi

      Helvetin rotat ! Ruo voi auttaa Alibi lehden otsikon. Kyllä pitää olla porsaita molemmat.
      Ootte kyllä vitun pettäjiä ja surkeita.. Ette ajattele nykyistä puolisoa..
      Ilmakos tulee väkivaltaa Suomessa,kun on aaseja !!
      Ja te muka kahden rotan salasuhde,t olette just niitä oksennuksia rotalta!!

    • Anonyymi

      Olet saanut vastauksia puolesta ja vastaan. Tuliko sen selvemmäksi? Sinä itse päätät kerrotko vai et, teet omantuntosi mukaan et toisten mielipiteiden mukaisesti.

    • Anonyymi

      Minä olen muutaman kerran käräyttänyt läheisen miehen/kaveripiirin miehiä. Ottaisin ihan ekana yhteyttä pettäjään/pettäjiin, ja kysyisin, että "what the fuck, oletko sekaisin? tiedätkö, mitä ole tekemässä?" ja lataisin realiteetit tiskiin eli kehottaisin pettäjää kertomaan itse puolisolleen ennen kuin sen tekee joku muu tai ennen kuin puoliso saa tietää jotain toista kautta. On aina parempi, jos pettämisen saa tietää omalta puolosoltaan suoraan kuin kiertoteitse muilta. Tämä taktiikka tehosi toiseen mieheen, hän tunnusti vaimolleen (ystävälleni) että oli pettänyt ja saanut lapsen naisen kanssa, joka on yksi kaupungin likaisimpia jakorasioita. Toiseen käräyttämääni mieheen tämä ei tehonnut, koska hänellä on vakamman asteinen narsistinen persoonallisuushäiriö, eli ei koskaan pysty myöntämään mitään vaikka oli vankat todisteet. No olin tälle miehelle sanonut, että jos hän ei kerro, niin sitten minun on tiedoistani kerrottava. Hän ei selkärangattomana kertonut vaimolleen, joten vaimo sai sitten tietää nolosti toista kautta. Tämä mies on edelleen vaimonsa kanssa ja jatkaa vieraiden naisten panemista ja saalustamistaneti kautta. Klassinen narsisti ja casanova psykopaatti.

    • Anonyymi

      Joskus ne pettämisestä tulee kuitenkin ilmi. Monesti on myös niin et ei edes petetty vaivaudu kertomaan pettäjälle et tietää pettämisestä. Moni petetty puoliso ymmärtää pettäjän luonne vikaa hamaan loppuun asti.

      • Anonyymi

        Paljasta asia. Se on paras ratkaisu petettyjen osalta. Kokemusta on. Muuttoauto kun mies on pois kotoa. Mitään vinkkaamatta omat tavarat kyytiin. Parasta lääkettä mitä voi pettäjä saada.Ja sitten. Yhteys kokonaan poikki. Siinä se lyhyestä virsi kaunis.


    • Anonyymi

      Totta kai. Paras ajankohta on jouluaattoaamu. Mitä useampi todistamassa sen parempi. ;D

    • Anonyymi

      Joo, minä olen sitä mieltä, että paljasta pois.

      • Anonyymi

        Sun puolisos😂


    • Anonyymi

      Kyllä narautin miehelle että tiedän heistä mutta kumpikin mies ja nainen varsinkin jälkinmäinen alkoholisti eikä taida ymmärtää kuinka pöljä on

    • Anonyymi

      Vain kusipäät puuttuu toisten elämään.

      • Anonyymi

        Niinpä eiks pettäjäkin jotenkin puutu puolisonsa elämän kulkuun kulkiessaan vieraissa. Pettäjä saattaa ne ihmiset jotka ovat puolison tuttuja ikävään asemaan, kun ei kerro pettämisestä.
        Niin, kuka on kusipää. Mielestäni se epärehellinen puoliso joka toimii salaa toisen tietämättä.
        Pettää eikä ensin jätä. Valehtelee puolisolleen tai jättää kertomatta.
        Mä en tajua kuka voi vielä tässä maassa puolustella pettämistä, kun se on saanut niin paljon pahaa ja surua aikaseksi.
        Pettäjä kusipää ei voi asettua petetyn asemaan, miksei, luonnevikako.

        Ja nyt en puhu niistä parisuhteista joissa on yhteisesti sovittu avoimesta suhteesta.


    • Anonyymi

      30v avioliiton jälkeen, ex- vaimoni teki huorin useita vuosia.
      Vaikka ero olikin piinallinen, olen erittäin kiitollinen sille, joka asian paljasti, kaikessa kaameudessaan..

      Sain mahdollisuuden etsiä itselleni, rehellisen, eksoottisen kauniin, uskollisen, empaattisen, ahkeran, rakastamis- parisuhde- ja keskustelu-taitoisen naisen.

      Talouskin on parempi kuin koskaan. Voimat ei mene enää pelkästään jotenkin selviämiseen, ilman pahempia vaurioita. Voi keskittyä meille hyviin ja positiivisiin asioihin.

      Kymmenen vuotta tippui harteilta. Elän elämäni parasta aikaa.

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanottuna en tiedä. Voin vain tarjota oman kokemukseni siitä, että parhaan kaverini avovaimo yritti kovasti viedä minua sänkyynsä ja kun ei siinä onnistunut niin petti ystävääni toisen kanssa. Vihjaisin asiasta kaveria ja hän oli mulle vihainen noin kymmenen vuotta. Myöhemmin kuitenkin tajusi että tuo nainen olisi voinut pilata hänen elämänsä vieläkin perusteellisemmin jos ei olisi koskaan saanut tietää. Asiaa ei mitenkään helpottanut että heillä on yhteinen tytär jota molemmat vanhemmat onneksi rakastavat kuten kuuluukin.

    • Anonyymi

      Mikä on motiivisi ja suhteesi näihin varattuihin tai heidän kumppaneihin?
      Jos motiivisi on väärät, älä ainakaan tee sitä. Ja jos tarkoitusperäsi olisikin hyvät, lopputulos ei ole aina mitä toivoi. Joten sinuna odottaisin ja antaisin karman tehdä tehtävänsä. Yleensä siinä itsensä sotkee kun työntää lusikkansa muitten soppaan.
      "Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan"...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe