Jouduin äkillisesti sairaalaan selkäkivun vuoksi.
Pissa tuli alle, enkä pystynyt kunnolla kävelemään.
Ambulanssi vei minut sairaalaan.
5pv. olin sairaalassa, jonka aikana sain runsaasti lääkkeitä.
Mitään tutkimuksia ei tehty.
Jatkohoidoksi annettiin lähete YOSairaan keuhkolääkärille ja sitten ttyöterveyslääkärille 2h. keskustelutuokio.
Sain myös lähetteen terveyskeskukseen verikokeeseen ja keuhkokuvaan, mukamas keuhkoveritulppa olisi kyseessä.Mitään oireita keuhkoveritulppaan ei ole.
Miksi selässä, välilevypullistumapotilas lähetetään keuhkoveritulppa tutkimuksiin.
Lääkärillä on mennyt vellit ja puurot sekaisin.
Miksi ne ei tehneet veri ja keuhkotutkimusia sillon sairaalassa kun olin sisällä!!?
Ylimääräistä rahanmenoa 180 euroa. Ei ole mikään pieni raha eläkeläiselle
Väärin kirjattu sairaalassa
5
55
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kuin niillä olisi mennyt potilastiedot sekaisin ja sinua on hoidettu jonain muuna potilaana. Asia kannattaa kyllä selvittää.
Virheitäkin sattuu, olen kuullut juttuja kun joku on viety esim. pään kuvaukseen vaikka on mennyt kipeän jalan takia päivystykseen.
Itse kun kerran olin päivystyksessä vatsakivun takia niin hakivat minut ja kärräsivät pyörätuolilla ortopedin juttusille ennenkuin selvisi että oho, väärä potilas. Siinä meni vain viereiset vuoteet sekaisin. Sotkivat meidät potilaat keskenään. Onneksi ei sen kummempaa sillä kertaa. - Anonyymi
Tutkitaan, tutkitaan. Pääasia, että tutkitaan!
- Anonyymi
No ompa sitä minullekin tehty OMAKANNAN tietojen mukaan sellaisia lääketieteellisiä operaatioita, joita ei sataprosenttisella varmuudella ole tehty.
- Anonyymi
Minäkin just vähän aikaa sitten kuulin että tiedoissani on diagnoosi vaivasta jota minulla ei ole ikinä ollut.
Yhdellä kaverilla on kuulemma myös tietojen mukaan leikattu niskaa vaikka oikeasti ei ole.
Kannattaa olla itse aika tarkkana kun ei näköjään voi luottaa mitä milloinkin kirjoitetaan. - Anonyymi
Niin, ja sitten kun väittää vastaan, kirjataan, että on harhainen. Onneksi sentään leikkauksista jää arvet. Muut on vähän vaikeampi todistaa. Ihminen kun tuppaa uskomaan, mitä papereissa lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä596319Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1304472Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.182876HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki92231Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1522004Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391965- 1061913
Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai291612- 921591
- 1171467