Väärin kirjattu sairaalassa

Anonyymi

Jouduin äkillisesti sairaalaan selkäkivun vuoksi.
Pissa tuli alle, enkä pystynyt kunnolla kävelemään.
Ambulanssi vei minut sairaalaan.
5pv. olin sairaalassa, jonka aikana sain runsaasti lääkkeitä.
Mitään tutkimuksia ei tehty.
Jatkohoidoksi annettiin lähete YOSairaan keuhkolääkärille ja sitten ttyöterveyslääkärille 2h. keskustelutuokio.
Sain myös lähetteen terveyskeskukseen verikokeeseen ja keuhkokuvaan, mukamas keuhkoveritulppa olisi kyseessä.Mitään oireita keuhkoveritulppaan ei ole.
Miksi selässä, välilevypullistumapotilas lähetetään keuhkoveritulppa tutkimuksiin.
Lääkärillä on mennyt vellit ja puurot sekaisin.
Miksi ne ei tehneet veri ja keuhkotutkimusia sillon sairaalassa kun olin sisällä!!?
Ylimääräistä rahanmenoa 180 euroa. Ei ole mikään pieni raha eläkeläiselle

5

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan kuin niillä olisi mennyt potilastiedot sekaisin ja sinua on hoidettu jonain muuna potilaana. Asia kannattaa kyllä selvittää.
      Virheitäkin sattuu, olen kuullut juttuja kun joku on viety esim. pään kuvaukseen vaikka on mennyt kipeän jalan takia päivystykseen.
      Itse kun kerran olin päivystyksessä vatsakivun takia niin hakivat minut ja kärräsivät pyörätuolilla ortopedin juttusille ennenkuin selvisi että oho, väärä potilas. Siinä meni vain viereiset vuoteet sekaisin. Sotkivat meidät potilaat keskenään. Onneksi ei sen kummempaa sillä kertaa.

    • Anonyymi

      Tutkitaan, tutkitaan. Pääasia, että tutkitaan!

    • Anonyymi

      No ompa sitä minullekin tehty OMAKANNAN tietojen mukaan sellaisia lääketieteellisiä operaatioita, joita ei sataprosenttisella varmuudella ole tehty.

    • Anonyymi

      Minäkin just vähän aikaa sitten kuulin että tiedoissani on diagnoosi vaivasta jota minulla ei ole ikinä ollut.
      Yhdellä kaverilla on kuulemma myös tietojen mukaan leikattu niskaa vaikka oikeasti ei ole.
      Kannattaa olla itse aika tarkkana kun ei näköjään voi luottaa mitä milloinkin kirjoitetaan.

    • Anonyymi

      Niin, ja sitten kun väittää vastaan, kirjataan, että on harhainen. Onneksi sentään leikkauksista jää arvet. Muut on vähän vaikeampi todistaa. Ihminen kun tuppaa uskomaan, mitä papereissa lukee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe