Mikähän kumma siinä on, että

Anonyymi

aina kun tulen käymään kotipaikallani Leiaksassa minua alkaa niin hirmusesti hiottaa. Ei tarvii kuumakaan keli olla kun jo hiki alakaa virtoomaan. Liekö synnnynnäistä vai mikähän olloon ?

22

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahdistaa kun tapaa menneen ajan, se avaa hikirauhaset.

• Anonyymi

kyllä hikeä se pukkaa, kun näkee vieraita pöytiemme ympärillä särpelemässä ja etuoikeutetusti, tämä se hikeä pukkaa, kun osaltaan joutuu näihin keiseihin osan palkastaan luovuttamaan ja mitään et-voi

• Anonyymi

Voi voi, on sinulla murheet. Jos on vain liikaa vaatetta ?

• Kyllä varmasti hiki tulee, jos pukeutuu tähän talveen samalla tavalla kuin edeltäviin. On niin paljon lämpimämpi sää.

• Anonyymi

Kyllä se on kumma,
      - kun vakio lieksalainen kestää noita alvariinsa katujen mittaajia jotka käsillään tasapainoaan pitävät vitvoen ja kevellen sinne tänne niinkuin olisivat johkin menossa
      - jotta kun niitä harvoilla käyneilä näkee, niin aina joutuu vaateesa vaihtamaan ja suihkuttaan ihtesä kyllä sitä tuosta rasiteesta lämpiää aivan luitansa myäten mitä aiheuttavat sisimpään
      - on tää touhuaa

• Anonyymi

Oli minullakin viime kesänä hiki parina päivänä. Talvihiki on kyllä jo outo juttu, ei niin saisi olla.

• Anonyymi

Kun tulee vanhoihin puitteisiin, josta kerran on faneeriaskin kanssa lähteny, tuo tekee monelle tunnekuohuja. Hiki valuu päältä aivan jorona, sydän hakkaa kuin lampaan saparo.
      Kun meille joka vuosi tulee ikää lisää, niin vanhetessa myös mieli herkistyy. Ei sille mitään voi, ihmisen elo on tämmöstä.

Kiitokaet aloittajalle, tosi hyvästä aiheesta!

• Anonyymi

Tunne. Pitikö tänne taas tulla. Masokistiko olen. Itse kun ajelen pielisen toisella puolella, niin kesälläkin kananlihalle menen pelkästä ajatuksesta jos lieksan kautta pitäisi ajella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunne. Pitikö tänne taas tulla. Masokistiko olen. Itse kun ajelen pielisen toisella puolella, niin kesälläkin kananlihalle menen pelkästä ajatuksesta jos lieksan kautta pitäisi ajella.

Eikös se Liekssoo ou Kolinpuoliki? Luulis siellähi hikkoeluttavan.
        Mulle itelle tulloo kylymä aena Hälssingissä käyvessä. On se niin kolokko paekka ja immeisillä nuamat nurin. Vaen pakko ku on käyvä aena toesinnaan ku asijat vuattii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oot niin köyhä että tuskin sulla on varaa edes tulla kananlihalle, sulle välttää supinlihalle tulo kun ne ei maksa mitään, ja kunhan riskastut voit tulla sianlihalle se sopii sinulle.

• Anonyymi

Tulee m inullekin tuskanhiki jo pfelkästä ajatuksesta miten kurujasti Lieksan asiat on. Ei p ysy enää vesi nahan sisällä.

• Anonyymi

Ja ei näköjään oikein kirjoituskaan onnistu kun pätkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ei näköjään oikein kirjoituskaan onnistu kun pätkii.

Tuota se teettää kun Lieksaa vain ajatteleekin. Ei pitäsi ajatella, ajatella vain oikeita asioita.

• Anonyymi

Sulla alitajunta työntää esiin vanhat lieksalaiset työnvälttelygeenit ja hikoilu on kehon automaatioreaktio...

• Anonyymi

Impotentiksi tulin, kun eksyin lieksa palstalle. Kuolisin varmaan tai syöpä tulisi jos poikkeaisi siellä käymään. Oksennustauti iski jo, kun kuvahaulla googletin lieksan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Impotentiksi tulin, kun eksyin lieksa palstalle. Kuolisin varmaan tai syöpä tulisi jos poikkeaisi siellä käymään. Oksennustauti iski jo, kun kuvahaulla googletin lieksan.

Oodi leksalle... Ööö.. Loppu

• Anonyymi

Mites Kamauttajalla, lyöpikö paitaa märäksi Lieksassa ?Olisi ihan kiva kuulla.

• Anonyymi

Kun on nuori ja huima tulee tehtyä asioita joista tulee myöhemmin elämän varrelle rasite. Kun vanhenee ja viisastuu, monet asiat olis voinu jättää tekemättä.
      Tänään on niin että rillit meinaa mennä huuruun, kun muistelee noita aikoja.

• Anonyymi

Aloittajan ihmettelyyn on vastauksena Välimeren ilmasto. Leiaksa on Kreikan pieni saari Välimeren rannikolla ja siellä on paljon kuumempi kuin mantereella. Siellä kyllä hiottaa, kun sinne menee käymään kotikonnuilleen. Leiaksa on saman nimisen saaren pieni kylä.

• Anonyymi

Mikäs siinä on kun tulee aina hiki kun kirjoitan Lieksassa käynnistäni vaikka en ole sieltä kotoisin enkä ole sillä koskaan käynytkään, mutta muuten kirjoitan aina paskaa kun on päässä vikaa.
        Terveisin ketjun aloittaja.

• Anonyymi

Lieksassa on tavattoman väkeviä yksilöitä, ei ihme jos muita alkaa hikoiluttamaan.
      Nämä väkevät kun seisoo ulkona, niin lumi alkaa sulamaan ympäriltä.
      Kertooko tuo mitään?

• Anonyymi

Olettehan huomanneet, että aloittaja kirjoittaa paikkakunnasta Leiaksa - ei siis paikkakunnasta Lieksa! Monet ovat vastanneet ihan puuta heinää Lieksan asioista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1081
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      775
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      614
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      563
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      512
    7. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      35
      486
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      466
    Aihe