aina kun tulen käymään kotipaikallani Leiaksassa minua alkaa niin hirmusesti hiottaa. Ei tarvii kuumakaan keli olla kun jo hiki alakaa virtoomaan. Liekö synnnynnäistä vai mikähän olloon ?
Mikähän kumma siinä on, että
22
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ahdistaa kun tapaa menneen ajan, se avaa hikirauhaset.
- Anonyymi
kyllä hikeä se pukkaa, kun näkee vieraita pöytiemme ympärillä särpelemässä ja etuoikeutetusti, tämä se hikeä pukkaa, kun osaltaan joutuu näihin keiseihin osan palkastaan luovuttamaan ja mitään et-voi
- Anonyymi
Voi voi, on sinulla murheet. Jos on vain liikaa vaatetta ?
Kyllä varmasti hiki tulee, jos pukeutuu tähän talveen samalla tavalla kuin edeltäviin. On niin paljon lämpimämpi sää.
- Anonyymi
Kyllä se on kumma,
- kun vakio lieksalainen kestää noita alvariinsa katujen mittaajia jotka käsillään tasapainoaan pitävät vitvoen ja kevellen sinne tänne niinkuin olisivat johkin menossa
- jotta kun niitä harvoilla käyneilä näkee, niin aina joutuu vaateesa vaihtamaan ja suihkuttaan ihtesä kyllä sitä tuosta rasiteesta lämpiää aivan luitansa myäten mitä aiheuttavat sisimpään
- on tää touhuaa - Anonyymi
Oli minullakin viime kesänä hiki parina päivänä. Talvihiki on kyllä jo outo juttu, ei niin saisi olla.
- Anonyymi
Kun tulee vanhoihin puitteisiin, josta kerran on faneeriaskin kanssa lähteny, tuo tekee monelle tunnekuohuja. Hiki valuu päältä aivan jorona, sydän hakkaa kuin lampaan saparo.
Kun meille joka vuosi tulee ikää lisää, niin vanhetessa myös mieli herkistyy. Ei sille mitään voi, ihmisen elo on tämmöstä.
Kiitokaet aloittajalle, tosi hyvästä aiheesta!- Anonyymi
Tunne. Pitikö tänne taas tulla. Masokistiko olen. Itse kun ajelen pielisen toisella puolella, niin kesälläkin kananlihalle menen pelkästä ajatuksesta jos lieksan kautta pitäisi ajella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne. Pitikö tänne taas tulla. Masokistiko olen. Itse kun ajelen pielisen toisella puolella, niin kesälläkin kananlihalle menen pelkästä ajatuksesta jos lieksan kautta pitäisi ajella.
Eikös se Liekssoo ou Kolinpuoliki? Luulis siellähi hikkoeluttavan.
Mulle itelle tulloo kylymä aena Hälssingissä käyvessä. On se niin kolokko paekka ja immeisillä nuamat nurin. Vaen pakko ku on käyvä aena toesinnaan ku asijat vuattii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot niin köyhä että tuskin sulla on varaa edes tulla kananlihalle, sulle välttää supinlihalle tulo kun ne ei maksa mitään, ja kunhan riskastut voit tulla sianlihalle se sopii sinulle.
- Anonyymi
Tulee m inullekin tuskanhiki jo pfelkästä ajatuksesta miten kurujasti Lieksan asiat on. Ei p ysy enää vesi nahan sisällä.
- Anonyymi
Ja ei näköjään oikein kirjoituskaan onnistu kun pätkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei näköjään oikein kirjoituskaan onnistu kun pätkii.
Tuota se teettää kun Lieksaa vain ajatteleekin. Ei pitäsi ajatella, ajatella vain oikeita asioita.
- Anonyymi
Sulla alitajunta työntää esiin vanhat lieksalaiset työnvälttelygeenit ja hikoilu on kehon automaatioreaktio...
- Anonyymi
Impotentiksi tulin, kun eksyin lieksa palstalle. Kuolisin varmaan tai syöpä tulisi jos poikkeaisi siellä käymään. Oksennustauti iski jo, kun kuvahaulla googletin lieksan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Impotentiksi tulin, kun eksyin lieksa palstalle. Kuolisin varmaan tai syöpä tulisi jos poikkeaisi siellä käymään. Oksennustauti iski jo, kun kuvahaulla googletin lieksan.
Oodi leksalle... Ööö.. Loppu
- Anonyymi
Mites Kamauttajalla, lyöpikö paitaa märäksi Lieksassa ?Olisi ihan kiva kuulla.
- Anonyymi
Kun on nuori ja huima tulee tehtyä asioita joista tulee myöhemmin elämän varrelle rasite. Kun vanhenee ja viisastuu, monet asiat olis voinu jättää tekemättä.
Tänään on niin että rillit meinaa mennä huuruun, kun muistelee noita aikoja. - Anonyymi
Aloittajan ihmettelyyn on vastauksena Välimeren ilmasto. Leiaksa on Kreikan pieni saari Välimeren rannikolla ja siellä on paljon kuumempi kuin mantereella. Siellä kyllä hiottaa, kun sinne menee käymään kotikonnuilleen. Leiaksa on saman nimisen saaren pieni kylä.
- Anonyymi
Mikäs siinä on kun tulee aina hiki kun kirjoitan Lieksassa käynnistäni vaikka en ole sieltä kotoisin enkä ole sillä koskaan käynytkään, mutta muuten kirjoitan aina paskaa kun on päässä vikaa.
Terveisin ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Lieksassa on tavattoman väkeviä yksilöitä, ei ihme jos muita alkaa hikoiluttamaan.
Nämä väkevät kun seisoo ulkona, niin lumi alkaa sulamaan ympäriltä.
Kertooko tuo mitään? - Anonyymi
Olettehan huomanneet, että aloittaja kirjoittaa paikkakunnasta Leiaksa - ei siis paikkakunnasta Lieksa! Monet ovat vastanneet ihan puuta heinää Lieksan asioista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466