Jumala ei uskalla näyttäytyä ihmisille nykymaailmassa. Syykin on hyvin yksinkertainen.
Tässä juristien ja mielensäpahoittajien pyörittämässä maailmassa hän olisi oikeudessa syytettyjen penkillä nopeammin kuin kissa aivastaa. Syytettynä joukkotuhonnasta ja muista rikoksistaan ihmiskuntaa vastaan.
Joten hän on nähnyt paremmaksi olla näyttämättä naamaansa tällä kulmalla universumia.
Hieman samanlainen ongelma on myös Jeesuksen paluun kanssa. Huonoimmassa tapauksessa hän on jo palannut, mutta hänet on teloitettu jumalanpilkasta syytettynä. Parhaimmassakin tapauksessa on hän on jo täällä, mutta jossain psykiatrisessa sairaalassa suljetulla osastolla kaikkien muiden Jeesusten ja vara-Jeesusten seurassa.
Miksi jumala ei uskalla näyttäytyä?
29
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkoillekin on parempi ettei Jumala näyttäydy. Korvausvaatimukset Jumalan hirmutöistä söisi Vatikaaninkin kassan tyhjäksi.
- Anonyymi
Syy on yksinkertainen: häntä ei otettaisi todesta.
- Anonyymi
Varmaan samasta syystä sinäkään et kerro henkilötietojasi täällä 😂😅🤣
- Anonyymi
45 kiloinen karvakätinen mistään mitään tietämätön hömelö ei olisi kovin uskottava ilmestys.
Sillä loihan uskonnon keksijä jumalan omaksi kuvakseen. - Anonyymi
Jumalan näyttäytyminen loisi maailmaan ripulipandemian kun kaikilla maailman uskovaisilla menisi paskat housuihin pelkästä pelästyksestä.
Ateisteilla ei olisi mitään hätää koska se ei ole synti yhdenkään jumalan silmissä että ei ole ottanut tosissaan latvakakkosten puolivillaisia horinoita jumalistaan.- Anonyymi
Muista, että et voi syyttää muita kuin itseäsi kun sääresi suoristaa ja totuus paljastuu sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista, että et voi syyttää muita kuin itseäsi kun sääresi suoristaa ja totuus paljastuu sinullekin.
Sinun puolestaan kannattaa ostaa tarjouksesta varalle säästöpakkaus aikuistenvaippoja. Ettei valu reittä pitkin sitten jos jumalasi sattuu tulemaan sinua morjenstamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun puolestaan kannattaa ostaa tarjouksesta varalle säästöpakkaus aikuistenvaippoja. Ettei valu reittä pitkin sitten jos jumalasi sattuu tulemaan sinua morjenstamaan.
Prismassa on Tenat tarjouksessa.
- Anonyymi
Kyllä Jumala aikanaan ilmestyy. Silloin, kun se Hänelle sopii.
- Anonyymi
Totta :)
Itse olen täysin varma, että se aika on lähellä!
Miksi?
Koska, se että Jumala itse notkistaa taivaat ja tulee minun tyköni on nyt jo oven edessä ja käsillä!
Mitä se sitten merkitsee, Jumala antaa kaiken sen mitä olen pyytänyt, ja sitten tulee loppu!
ja se alkaa, Herran Huoneesta, eli seurakunnista ja menee koko yhteiskunnan läpi ja monet, monet sanon, teille, tulee kohtaaman Jumalan vihan ja koston ja rangaistuksen. alkaen Herran Huoneesta eli seurakunnista!
Nyt, jokainen uskovainen voi olla osallinen tämän tapahtuman nopeaa tulemista!
2. Piet. 3:12
teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
2. Piet. 3:
3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta.
7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
11 Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
Miten voit jouduttaa tätä päivää ja aikaa ja hetkeä?
Eräs tapa on, että:
Ilm. 5:8
Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset,
Meidän RUKOUS on tätä suitsutusta!
Joten, jos itse et tahdo, syystä tahi toisesta olla, eturintamassa, sillä toki Herralla on monia toimia, ja kaikille, uskonsa mukaan, niin
Muista MINUA, ja auta, täyttämään tämä malja!
ja mitä sitten tapahtuu?
Saarn. 11:3
Jos pilvet tulevat täyteen sadetta, valavat ne sen maahan. Ja jos puu kaatuu etelää kohti tai pohjoista, niin mihin paikkaan puu kaatui, siihen se jää.
Nyt ei jos vaan KUN pilvet tulevat täyteen sadetta ,eli RASKAUTTA, valavat se raskaus sen alas!
eli tulee sade mutta ei sitä mitä monet kuvittelevat!
Ps. 32:4
Sillä yötä päivää oli sinun kätesi raskaana minun päälläni; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela.
Sananl. 25:27
"Liika hunajan syönti ei ole hyväksi, ja raskaitten asiain tutkiminen on raskasta. "
Hunajaa suussa ja karvastelee vatsassa!
Jes. 26:17
Niinkuin raskas vaimo, joka on synnyttämäisillään, vääntelehtii ja huutaa kivuissansa, niin me olimme sinun edessäsi, Herra.
Joten, odotan hartaasti, kunnes Jumala itse tulee tyköni!
ja te voitte jouduttaa tätä päivää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta :)
Itse olen täysin varma, että se aika on lähellä!
Miksi?
Koska, se että Jumala itse notkistaa taivaat ja tulee minun tyköni on nyt jo oven edessä ja käsillä!
Mitä se sitten merkitsee, Jumala antaa kaiken sen mitä olen pyytänyt, ja sitten tulee loppu!
ja se alkaa, Herran Huoneesta, eli seurakunnista ja menee koko yhteiskunnan läpi ja monet, monet sanon, teille, tulee kohtaaman Jumalan vihan ja koston ja rangaistuksen. alkaen Herran Huoneesta eli seurakunnista!
Nyt, jokainen uskovainen voi olla osallinen tämän tapahtuman nopeaa tulemista!
2. Piet. 3:12
teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
2. Piet. 3:
3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta.
7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
11 Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
Miten voit jouduttaa tätä päivää ja aikaa ja hetkeä?
Eräs tapa on, että:
Ilm. 5:8
Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset,
Meidän RUKOUS on tätä suitsutusta!
Joten, jos itse et tahdo, syystä tahi toisesta olla, eturintamassa, sillä toki Herralla on monia toimia, ja kaikille, uskonsa mukaan, niin
Muista MINUA, ja auta, täyttämään tämä malja!
ja mitä sitten tapahtuu?
Saarn. 11:3
Jos pilvet tulevat täyteen sadetta, valavat ne sen maahan. Ja jos puu kaatuu etelää kohti tai pohjoista, niin mihin paikkaan puu kaatui, siihen se jää.
Nyt ei jos vaan KUN pilvet tulevat täyteen sadetta ,eli RASKAUTTA, valavat se raskaus sen alas!
eli tulee sade mutta ei sitä mitä monet kuvittelevat!
Ps. 32:4
Sillä yötä päivää oli sinun kätesi raskaana minun päälläni; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela.
Sananl. 25:27
"Liika hunajan syönti ei ole hyväksi, ja raskaitten asiain tutkiminen on raskasta. "
Hunajaa suussa ja karvastelee vatsassa!
Jes. 26:17
Niinkuin raskas vaimo, joka on synnyttämäisillään, vääntelehtii ja huutaa kivuissansa, niin me olimme sinun edessäsi, Herra.
Joten, odotan hartaasti, kunnes Jumala itse tulee tyköni!
ja te voitte jouduttaa tätä päivää!Jae sieltä ja toinen täältä, miksi ja mitä palapeliä - nuoko "palat" sopivat yhteen?
- Anonyymi
Jumala pelkää minua ja aina katoaa seuraavan kulman taakse.
- Anonyymi
Ehkä Hän inhoaa sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Hän inhoaa sinua.
Eikös se Jumala nyt rakastanutkaan kaikkia vai miten se nyt meni - no niinkuin kulloinki sattuu sopimaan? - Se siis on: suo siellä, vetelä täällä eli liukuu kuin sappuapala toi uskonasia ja niin se kääntyy kuin tuuliviiri minne suuntaan tahansa, aina sopivasti?
- Anonyymi
Job.7:8 Ken minut näki, sen silmä ei minua enää näe; sinun silmäsi etsivät minua, mutta minua ei enää ole.
- Anonyymi
"minua ei enää ole"
Koska "Jumala on kuollut"
Friedrich Nietzsche
- Anonyymi
XX sanoi "En uskaltaisi häiritä rukouksella tuollaista Jumalaa, joka on nähnyt noin paljon vaivaa pysyäkseen piilossa".
- Anonyymi
Jumala ei näyttäydy ateisteille koska ette usko Häneen. Eikö se ole ihan selvää.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei näyttäydy ateisteille koska ette usko Häneen. Eikö se ole ihan selvää.
Eipähän Jumala ole näyttäytynyt kenellekään. Ei ole ollut uutisissa missään päin maailmaa.
Jumala voi näyttäytyä, vaikka joku ei Jumalaan uskoisi.
- Anonyymi
mistä saisin uskoa edes sinapinsiemenen verran haluaisin nähdä oikean elävän hessu hopon uskoni ei vain riitä siihen saati olemattomiin muihin jumaliin Ahti olisi yksi sellainen minkä haluaisin nähdä.- Anonyymi
Eli jos yrittäisi ensin kovasti uskoa vaikka Zeukseen, niin hän näyttäytyisi?
- Anonyymi
Varmasti samat syyt kuin miksi usko. ei näyttäydy omana itsenään, vaan aina vääntää varahahmolla.
👍 - Anonyymi
Jumalia on historiassa ollut niin pirusti mutta yksikään ei ole framilla nähtävillä.
Periaatteessa savenvalaja näyttäytyi silloin kun puhalsi ihmisen sieramiin elämän hengen. Henki tekee eläväksi edelleenkin.
- Anonyymi
Valitettavasti täälläkin hallitsevat saatanan käskyläiset,jotka kirjoittavat mitä tulevan ikuisuutenne piinaaja käskee. Nooan aikoina oli sama ilmiö.Mutta Jeesus kantoi ristinsä Golgatalle myös teidän syntienne vuoksi,vaikka kaltaisenne löivät ,sylkivät,potkivat ja pilkkasivat. Myös te voitte vielä pelastua helvetin kauhuilta, ottamalla ilosanoman vilpittömästi vastaan. Teille on nyt julistettu ilosanoma. ottakaa tai jättäkää,oma on asianne. Rukoilen puolestanne.Tästä eteenpäin teihin kylvetty siemen alkaa kasvaa joka kerta kun pilkkaatte Jumalaa. Se kasvaa ja täyttää teidät kokonaan saastalla, kunnes te, kuten useat kaltaisenne ,puhkeatte ja huudatte Jumalaa suunnattoman kauhun vallassa.Silloin sonnasta puhkeaa kaunis kukka ja te levitätte Jeesuksen ihanaa tuoksua ympärillenne.
- Anonyymi
> Miksi jumala ei uskalla näyttäytyä?
Raamatun mukaan Jumala on rakkaus. Rakkaus ei taida näkyä ihan vaan siksi, että ihmiest ovat pahoja ja rakastavat enemmän sotaa, murhaa, varkautta ja valhetta ja yrittävät kaikin tavoin sulkea silmänsä totuudelta ja rakkaudelta.
"Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
1 Joh. 4:8
"Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
1 Joh. 4:16
"...tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
Joh. 3:19-21 - Anonyymi
Jumala, luoja kuoli kirottuna ristillä. Maailman peri pahat Jumalan pojat. Jotka enkelien kera ilmestyvät silloin tällöin. Enkelikunnan Jumala käski kumartaa Aadamia, mutta enkelit meni kapinaan kultaan asti. Vain platina ja timantti säilyttivät kuuliaisuutta. Platina opetti Aadamille asioiden nimet ja timantti tiedon puun syönyttä Aadamia miellytti paljon.
- Anonyymi
Toisella kertaa Jeesus ei ilmesty enää syntien sovittajana vaan tuomarina, joka tuomitsee eläviä ja kuolleita Raamatun mukaan. Jeesusta ei enää toista kertaa naulita ristille tai teljetä mielisairaalaan vaan Hän päättää silloin ihmisten kohtaloista halusipa ihminen mitä tahansa muuta oman kohtalonsa suhteen. Toisella kerralla ihminen vikisee ja Jeesus, Jumala ja Pyhä Henki tekee mitä tahtoo yrittipä ihminen mitä tahansa. Armon aika ei jatku loputtomiin Raamatun mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257