Tuli vaan mieleen että miksi evoluutiosta ole näyttöä?

Anonyymi

! Voiskos joku kertoa?

Ei se ole evoluution todiste että sitä yritetään selvittää!

11

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan meillä roska-dna-evoluutiojäämä. Etkös ole kuullut siitä?

    • Riippuu vähän mitä evoluutiolla tarkoitetaan.

      Jos se tarkoittaa lajityyppien/perusryhmien sisällä tapahtuvaa valmiiksi ohjelmoitua muuntelua, niin tämä on ihan toteen näytetty tosiasia.

      Jos evoluutiolla tarkoitetaan sitä että luonnonvalinnan ja mutaatioiden takia bakteerinkaltaisesta alkusolusta on kehittynyt kaikki näkemämme elollisen luonnon monimuotoisuus satojen miljoonien vuosien aikana, niin tämä on jotain mitä on syytä epäillä.

      • Anonyymi

        "Riippuu vähän mitä evoluutiolla tarkoitetaan."

        Evoluutio on varsin selkeästi määritelty luonnonilmiö. Voit katsoa asiasta lisää esim. täältä : https://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio

        "Jos se tarkoittaa lajityyppien/perusryhmien sisällä tapahtuvaa valmiiksi ohjelmoitua muuntelua, niin tämä on ihan toteen näytetty tosiasia."

        Ei tarkoita. Pseudotieteellisellä ID:lläsi ei ole mitään tekemistä evoluution kanssa. Väitteesi toteen näytetystä tosiasiasta lienee tarkoitettu vitsiksi? Muutoin syyllistyit tahalliseen valehteluun.

        "Jos evoluutiolla tarkoitetaan sitä että luonnonvalinnan ja mutaatioiden takia bakteerinkaltaisesta alkusolusta on kehittynyt kaikki näkemämme elollisen luonnon monimuotoisuus satojen miljoonien vuosien aikana, niin tämä on jotain mitä on syytä epäillä."

        Epäilyksesi ei kerro evoluutioteoriasta mitään, mutta sinun kyvystäsi ymmärtää evoluution todellinen luonne, siitä epäilyksesi kertoo sitäkin enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Riippuu vähän mitä evoluutiolla tarkoitetaan."

        Evoluutio on varsin selkeästi määritelty luonnonilmiö. Voit katsoa asiasta lisää esim. täältä : https://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio

        "Jos se tarkoittaa lajityyppien/perusryhmien sisällä tapahtuvaa valmiiksi ohjelmoitua muuntelua, niin tämä on ihan toteen näytetty tosiasia."

        Ei tarkoita. Pseudotieteellisellä ID:lläsi ei ole mitään tekemistä evoluution kanssa. Väitteesi toteen näytetystä tosiasiasta lienee tarkoitettu vitsiksi? Muutoin syyllistyit tahalliseen valehteluun.

        "Jos evoluutiolla tarkoitetaan sitä että luonnonvalinnan ja mutaatioiden takia bakteerinkaltaisesta alkusolusta on kehittynyt kaikki näkemämme elollisen luonnon monimuotoisuus satojen miljoonien vuosien aikana, niin tämä on jotain mitä on syytä epäillä."

        Epäilyksesi ei kerro evoluutioteoriasta mitään, mutta sinun kyvystäsi ymmärtää evoluution todellinen luonne, siitä epäilyksesi kertoo sitäkin enemmän.

        "Pseudotieteellisellä ID:lläsi ei ole mitään tekemistä evoluution kanssa. "

        Ei olekaan. Alkuun kreationistit kiistivät kaikki makrotason muutokset ja monet yrittävät kiistää ne vieläkin ymmärtämättä, että baraminioppikin vaatii makrotason muutoksia fenotyypissä.

        On selvää, että maapallon eliöstö on muuttunut lähes täysellisesti ei maailmankausina. Jos kelaamme hyvin tunnettuun kambrin eliöstöön, niin mitään suurten maaeläinten kaltaistakaan ei ollut silloin olemassa. Ajatus "kantalajien" varioitumisesta on paleontologisten todisteiden valossa kuolleena syntynyt.

        Lisäksi ei ole mitään mekanismia, joka pysäyttäisi muutoksen niin, että se pysyisi tietyn "lajiryhmän" sisällä. Toisin kuin kreationistit nykyään väittävät, hyödyllisiäkin mutaatioita on ja DNA:n informaatio sekä lisääntyy että muuttuu. Jos peruspopulaation ja siitä irtautuneen osapopulaation välillä ei enää tapahdu geenivirtaa, voidaan osoittaa matemaattisesti, että kyseiset populaatiot erottuvat eri lajeiksi isolaation jatkuessa riittävän pitkään.

        Lainausmerkeissä olevat termit ovat kreationistien terminologiaa, jolla ei ole biologiassa samaa tarkoitusta.


    • Anonyymi

      Kyllä vilkaisu ulos ikkunasta riittää todistamaan evoluution.

      • Anonyymi

        Kretu katsoo peiliin ja näkee todisteet syntiinlankeemuksesta ja rappeutumisesta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todisteita, mutta vastapuolella on niitä paljon ja tässä yksi, ettei nämä olennot ole voinut elää niin kauan sitten. https://luominen.fi/kivettymat-pehmenivat

        Luominen lehti se vaan jatkaa härskiä valehtelua. Tutkijat ovat jo selvittäneet, millaisissa olosuhteissa jäämiä pehmytkudoksista voi säilyä. Yksikään tioeteellinen paperi ei tue väitettä, että dinojen fossiilit olisivat historialliselta ajalta. Se on väitteenä samaa luokkaa kuin aasin puhuminen ja Auringon pysähtyminen keskitaivaalle.

        Mutta näiden jumalan lasten valehtelu ja tieteen tulosten tahallinen vääristely eikun jatkuu.
        Ja sitten nämä uskon soturit ovat tuputtamassa meille moraalikäsityksiään. Hyvänä esimerkkinä euroedustaja, jonka gradusta oli jopa 80 % plagioitu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Uskovaisen dna.ssa ei siis löydu yhtään esim. Neanderilaisen geeniä!!! aika outoa, koska kaikista Eurooppalaisista ihmisistä sitä löytyy!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe