suostumuksen perustuva seksi.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e0c65a5f-fc4e-42bd-813f-bf377785361a
Miehet eivät välitä tai tiedä mitä on
9
<50
Vastaukset
Luulen, että enemmistö tietää ja suurin osa raiskaavista ei vaan välitä kysellä suostumusta.
- Anonyymi
Kyllähän me tiedämme ja välitämme. Joku kun on joskus konkreettisesti välittänyt on raiskaaja ollut uhri ja saanut korvauksia siltä ketä välitti.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän me tiedämme ja välitämme. Joku kun on joskus konkreettisesti välittänyt on raiskaaja ollut uhri ja saanut korvauksia siltä ketä välitti.
Raiskaaja sen sijaan ei ole välittänyt, kuin omista saamisistaan sittenkään.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Raiskaaja sen sijaan ei ole välittänyt, kuin omista saamisistaan sittenkään.
Syyttäjä ja tuomari on myös välittänyt raiskaajan saamisesta. Kun raiskaajan penis nyrjähtää kesken raiskauksen kolmannen osapuolen toimesta syyllistyy kolmas osapuoli pahoinpitelyyn. 🤦😂
Anonyymi kirjoitti:
Syyttäjä ja tuomari on myös välittänyt raiskaajan saamisesta. Kun raiskaajan penis nyrjähtää kesken raiskauksen kolmannen osapuolen toimesta syyllistyy kolmas osapuoli pahoinpitelyyn. 🤦😂
On se hieno tämä järjestelmä. :P
Se on semmosta seksiä josta ei joudu vankilaan..
Sitä kun ei tiedä kuin vasta sitten 30 vuoden päästä.
Saattaa mennä lyhyemmän tai pitemmän aikaa riippuen siitä millon rikastut.
:DSuurin osa tietää ja elää sen mukaan, osa tietää mutta ei välitä mutta uskon että aidosti on myös ihmisiä jotka eivät aina sisäistä vaikka tietäisivät.
Sanotaan että olen ollut treffeillä, kahviteltu, käyty leffassa ehkä tanssittu ja siinä hitaita tanssiessa ja suudellessa on tultu kysyttyä toisiltamme että kävisikö sukupuoliyhdyntä. No kummastakin se on hyvä idea ja mennään vaikka hotelliin ja hikoillaan lakanoissa.
No minä nukun pidempään ja nainen ajattelee antavansa minulle nautinnollisen herätyksen ja aloittaa vaikka huulihölkän. En tiedä tuleeko siinä ajatelleksi että kyseessä on raiskaus.
En ole juristi enkä tuomari enkä tiedä katsottaisiinko tuo illan suostumus enää voimassa olevaksi mutta ainakin teoriassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720