Miehet eivät välitä tai tiedä mitä on

Anonyymi

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen, että enemmistö tietää ja suurin osa raiskaavista ei vaan välitä kysellä suostumusta.

• Anonyymi

Kyllähän me tiedämme ja välitämme. Joku kun on joskus konkreettisesti välittänyt on raiskaaja ollut uhri ja saanut korvauksia siltä ketä välitti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän me tiedämme ja välitämme. Joku kun on joskus konkreettisesti välittänyt on raiskaaja ollut uhri ja saanut korvauksia siltä ketä välitti.

Raiskaaja sen sijaan ei ole välittänyt, kuin omista saamisistaan sittenkään.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Raiskaaja sen sijaan ei ole välittänyt, kuin omista saamisistaan sittenkään.

Syyttäjä ja tuomari on myös välittänyt raiskaajan saamisesta. Kun raiskaajan penis nyrjähtää kesken raiskauksen kolmannen osapuolen toimesta syyllistyy kolmas osapuoli pahoinpitelyyn. 🤦😂

• Anonyymi kirjoitti:

Syyttäjä ja tuomari on myös välittänyt raiskaajan saamisesta. Kun raiskaajan penis nyrjähtää kesken raiskauksen kolmannen osapuolen toimesta syyllistyy kolmas osapuoli pahoinpitelyyn. 🤦😂

On se hieno tämä järjestelmä. :P

• Se on semmosta seksiä josta ei joudu vankilaan..

Sitä kun ei tiedä kuin vasta sitten 30 vuoden päästä.
      Saattaa mennä lyhyemmän tai pitemmän aikaa riippuen siitä millon rikastut.

:D

• Suurin osa tietää ja elää sen mukaan, osa tietää mutta ei välitä mutta uskon että aidosti on myös ihmisiä jotka eivät aina sisäistä vaikka tietäisivät.

Sanotaan että olen ollut treffeillä, kahviteltu, käyty leffassa ehkä tanssittu ja siinä hitaita tanssiessa ja suudellessa on tultu kysyttyä toisiltamme että kävisikö sukupuoliyhdyntä. No kummastakin se on hyvä idea ja mennään vaikka hotelliin ja hikoillaan lakanoissa.
      No minä nukun pidempään ja nainen ajattelee antavansa minulle nautinnollisen herätyksen ja aloittaa vaikka huulihölkän. En tiedä tuleeko siinä ajatelleksi että kyseessä on raiskaus.

En ole juristi enkä tuomari enkä tiedä katsottaisiinko tuo illan suostumus enää voimassa olevaksi mutta ainakin teoriassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      862
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe