Tehtaanpuistossa mieshenkilö istuskeli ja joi kolaa. Sitten hänen huomionsa kiinnittyi nuoreen silmälasipäiseen mieheen jonka hän oli nähnyt ennenkin. Tyyppi asui yhdessä Tehtaanpuiston kerrostaloista.
Mies: "Heissan. Miten menee, namu?"
Jussi Halla-Aho: "Kaikki on lunkisti. Mun pitää mennä."
Mies: "Jos sun on pakko. Mä voin antaa sulle kyydin. Tai suihinoton."
Jussi Halla-Aho: "Mul on muuta menoa."
Mies: "Kiire, kiire. Mulla ei menis kauan kulta."
Jussi Halla-Aho: "Jätä minut rauhaan!"
Mies: "En ymmärrä."
Jussi Halla-Aho: "Et ymmärrä suomea? Nyt ois aika ymmärtää. Mikä sun nimi on?
Mies: "Hannu."
Jussi Halla-Aho: "Odota siinä pari minuuttia. Saat multa jotain kohta, Hannu."
Halla-Aho lähti takaisin talolle. Homomies odotteli rauhassa. Pian Halla-Aho ilmestyi puiden katveesta ase kädessä.
"Suu auki, homo!"
Homomies kerkesi hädin tuskin kääntää päätänsä kun Halla-Aho avasi tulen, haavoittaen häntä päähän.
"Sait mitä halusit!!!" huusi Halla-Aho ja ampui toiste maassa makaavaa miestä päähän.
Halla-Aho käveli ase kädessä puiden välistä. Kadulla hän näki miehen kävelevän käsi kädessä homokaverinsa kanssa. Kun aiempi lähetti lentopusun Halla-Aholle, nosti hän aseensa ja ampui homoa päähän. Toinen oli kauhistunut.
"Mitä sä menit tekemään?" huusi toinen mies murhatun kumppaninsa äärellä.
"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino", sanoi Halla-Aho, ja ampui myös tämän homokaverin.
Sillalla oli joku pride-paraati, ja silloin Halla-Aho sattui paikalle.
"Oletko homo?", kysyi Halla-Aho ensimmäiseltä näkemältään mieheltä.
"Olen" vastasi tämä.
Ja taas Halla-Aho ampui homon! Hän ampui kaikki homot homosillalla. Siinä meni päivä homoja ampuessa. Liikaa homoja! Halla-Aho meni metro-asemalle.
"Onks tääl ketään homoja?" kysyi Halla-Aho.
"Mä oon vegaani," sanoi joku.
Halla-Aho ampui tämän.
Halla-Aho Homoampumishommissa (lyhyttarina)
Anonyymi
4
135
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hyvää vaalikampanjamatskua tämä.
- Anonyymi
Aika pitkähän toi on.
- Anonyymi
Joku ollut kärpäsenä katossa, kun on saanut sanelukoneeseen koko keskustelun.
- Anonyymi00004
On se oikein hieno sivariherra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!26638Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99624- 61619
- 42554
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515