Maailmalla leviävä Corona-virus aiheuttaa pelkoa, sekaannusta ja suuria ongelmia.
Onko kyseessä Raamatussa (1. Moos. 3) kerrotun syntiinlankeemuksen sivuoire, vai evoluution tekemä ateistinen virhe tai valinta?
SYNTIINLANKEEMUS VAI EVOLUUTION VALINTA
31
60
Vastaukset
"Maailmalla leviävä Corona-virus aiheuttaa pelkoa, sekaannusta ja suuria ongelmia.
Onko kyseessä Raamatussa (1. Moos. 3) kerrotun syntiinlankeemuksen sivuoire, vai evoluution tekemä ateistinen virhe tai valinta?"
Ihmiset kyselevät usein pilkaten, miksi rakastava Jumalaa salii pahaa tapahtuvan ihmisille. Varmasti myös tämän Corona-viruksen johdosta moni esittää saman kysymyksen. Raamaatussa, Sananlaskujen kirjassa annetaan hyvä vastaus:
"Kun minä (Jumala) kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni, eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. (Snl.1:24-28)"
"Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivät suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhtelun halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta, joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhulta. " (Snl.1:29-33)
Ei liene myöskään sattuma, että Corona-virus on lähtöisin juuri Kiinasta, jonka viralliseen ideologiaan ei kuulu Jumalaa eikä kristinuskoa.- Anonyymi
Jumalanlapsi kirjoitti:
Sinä sitä synnistäsi jaksat puhua. Tehtään sitä yhdessä niin rauhoitut!
En tee sitä ikinä miesten kanssa.
- Anonyymi
Entä pienet lapset tai jumalaa tottelevat? ”Vanhempien synnit” ja ”Job” tekosyy?
- Anonyymi
Voisitko kirjoittaa raamatun alkukielellä lainauksen sekä kaikki versiot kiitos ja suomentaa sitten. Hah en usko että osaat tahi olet edes lukenut kaikkia raamatun versioita pidät sitä lukemaasi jumalan sanana. Pah sanon minä, ihmisen tekeleitä yhtä kaikki. Ongelmana monet versiot ja käännökset, joissa tulkitaan eri tavalla. Koko kirjasarja kyllä hyvä satu juu.
- Anonyymi
Koronaviirus on kaikkitietävän ja rakastavan Jumalan meille lähettämä ja siksi koronaan sairastuneiden auttaminen on Jumalan tahdon vastustamista ja Perkeleestä. Herra antaa ja Herra ottaa. Ylisetetty olkoon Herra!
Sanoihan Mark5:kin ettei ole sattumaa. Hänhän laukeaa usein sannaan vai olikose syntiin?
"Koronaviirus on kaikkitietävän ja rakastavan Jumalan meille lähettämä ja siksi koronaan sairastuneiden auttaminen on Jumalan tahdon vastustamista ja Perkeleestä. Herra antaa ja Herra ottaa. Ylisetetty olkoon Herra!"
Raamattu ei opeta niin. Jeesus sanoi, että paha tulee paholaiselta.
Jeesus: "Varas (saatana) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys." (Joh.10:10)- Anonyymi
Mark5 kirjoitti:
"Koronaviirus on kaikkitietävän ja rakastavan Jumalan meille lähettämä ja siksi koronaan sairastuneiden auttaminen on Jumalan tahdon vastustamista ja Perkeleestä. Herra antaa ja Herra ottaa. Ylisetetty olkoon Herra!"
Jeesus: "Varas (saatana) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys." (Joh.10:10)Jeesus ei tainnut tajuta mitä kaikkivaltius merkitsee: KAIKKI tulee viime kädessä Jumalalta! Muussa tapauksessa on tasaväkisten tappelupukarien Jumalan ja Saatanan maailma!
- Anonyymi
Mark5 kirjoitti:
Jeesus: "Varas (saatana) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys." (Joh.10:10)JESAJA 45:7 (1776)
Minä joka teen valkeuden ja luon pimeyden, minä joka annan rauhan ja luon pahan; minä olen Herra, joka kaikki nämä teen. - Anonyymi
Minkä jumalan?
Vishu, ukko, is, ra, el, hesus, hesekiel, belsebuub, vai joku muu?
- Anonyymi
Taitaa olla G4G taas trollaamassa ja kyselemässä tyhjänpäiväisiä. Turha sitä ateisteilta on kysellä, mitä uskovien kuvittelemat Jumalat ajattelevat tai miten he tulkitsevat pyhiä tekstejään.
Evoluutio tee mitään valintoja - se ei ole persoona. Evoluutio on ihan yhtä ateistinen kuin vaikkapa Helsingin Tuomiokirkko.
Itse koronavirus epidemian syitä voit kysellä alan asiantuntijoilta. Maallikkona sanoisin, että virukset ovat muuntautumiskykyisiä ja mutatoituvat ja joskus jokin virus-tyyppi onnistuu tarttumaan lajista toiseen.- Anonyymi
Taso on ainakin sen verran heikko ja aihekin tyypillistä toistovalikoimaa.
- Anonyymi
Onko aloittaja jotain sukua Irwinille? Nimimerkistä vain päättelin...
- Anonyymi
Vain Jumala tietää, mikä Corona viruksen olemassaolon tarkoitus, syy ja tehtävä on.
Hän on kaiken luoja!Jumala ei tiedä mistään mitään. Ihmisestäkin teki pelkän syntisäkin, vaikka olisi kaikkivoivana pystynyt parempaan. Hänellä menee kaikki pieleen. Sontaa syntyy. Eipä ihme, että siinä sivussa syntyy koronaviruksia. Kehno on luoja. Ei edes puhua saati kirjoittaa osaa. Nekin pitää uskovaisten tehdä hänen puolestaan. Surkea tapaus tuo Jumala. Vaikuttaa ihan olemattomalta. Aivan kuin häntä ei olisikaan. Sanoinko häntä? HAHHAHHAAA!!! Vain häntä ei ole.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Jumala ei tiedä mistään mitään. Ihmisestäkin teki pelkän syntisäkin, vaikka olisi kaikkivoivana pystynyt parempaan. Hänellä menee kaikki pieleen. Sontaa syntyy. Eipä ihme, että siinä sivussa syntyy koronaviruksia. Kehno on luoja. Ei edes puhua saati kirjoittaa osaa. Nekin pitää uskovaisten tehdä hänen puolestaan. Surkea tapaus tuo Jumala. Vaikuttaa ihan olemattomalta. Aivan kuin häntä ei olisikaan. Sanoinko häntä? HAHHAHHAAA!!! Vain häntä ei ole.
"Jumala ei tiedä mistään mitään. Ihmisestäkin teki pelkän syntisäkin, vaikka olisi kaikkivoivana pystynyt parempaan. Hänellä menee kaikki pieleen. Sontaa syntyy".
Kuka se on sinutkin synnyttänyt ja tehnyt maailmaan ja kasvattanut.
"Eipä ihme, että siinä sivussa syntyy koronaviruksia. Kehno on luoja. Ei edes puhua saati kirjoittaa osaa. Nekin pitää uskovaisten tehdä hänen puolestaan."
Jumala loi ihmiisen omaksikuvakseen ja valitsi kirjoittajansa, etkö tiedä että se on jumalattoman osa nimittäin VALITTAMINEN.
"Surkea tapaus tuo Jumala. Vaikuttaa ihan olemattomalta. Aivan kuin häntä ei olisikaan. Sanoinko häntä? HAHHAHHAAA!!! Vain häntä ei ole"
Sitähän jumalaton saa, mitä se tilaa. - Anonyymi
siino kirjoitti:
Jumala ei tiedä mistään mitään. Ihmisestäkin teki pelkän syntisäkin, vaikka olisi kaikkivoivana pystynyt parempaan. Hänellä menee kaikki pieleen. Sontaa syntyy. Eipä ihme, että siinä sivussa syntyy koronaviruksia. Kehno on luoja. Ei edes puhua saati kirjoittaa osaa. Nekin pitää uskovaisten tehdä hänen puolestaan. Surkea tapaus tuo Jumala. Vaikuttaa ihan olemattomalta. Aivan kuin häntä ei olisikaan. Sanoinko häntä? HAHHAHHAAA!!! Vain häntä ei ole.
Ironia on vaikea laji 😁
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "vai evoluution tekemä ateistinen virhe tai valinta?"?
Tuliko sinulla joku ajatuskatkos kesken kirjoituksen vai oletko pihalla siitä mitä sanat evoluutio ja ateismi tarkoittavat, koska tuossa lauseessa ei ollut mitään järkeä? Valitettavan usein täällä kirjoittavat teistit eivät ymmärrä mitä nuo sanat tarkoittavat. (Joka tosin selittää teismiä, kun ihan perusasiat ovat ylivoimaisen vaikeita). Vai olisiko niin taas, että tulit vain trollaamaan sen yhden viestin verran ja häviät paikalta. - Anonyymi
Uudet virukset todellakin todistavat evoluutiosta, ja tekevät kreationistit naurunalaisiksi. Jos Jeesus olisi ollut Jumalan poika, hän olisi osannut neuvoa ihmiskuntaa hygieniasta. Sen sijaan hän oli tollo, joka harrasti käsin syötäviä jaettuja aterioita ja pussaili kavereitaan.
- Anonyymi
Maan päällä kamppaillaan todellisuudessa kaikesta eli elintilasta.
Elimistösi kamppailee kaiken aikaa tunkeilijoita vastaan.
Siitä siirrytään asuntoosi, kaupunkiisi, maahasi, maanosaasi.- Anonyymi
Taivaassa vain olla löllötellään vain😁
Usko Jeesukseen ja pääset nauttimaan kylläisyydestä ikuisesti.
Biljoonia vuosia eteenpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaassa vain olla löllötellään vain😁
Usko Jeesukseen ja pääset nauttimaan kylläisyydestä ikuisesti.
Biljoonia vuosia eteenpäin.Uskovaiset saisivat olla rauhassa, jos eivät kävisi veronmaksajien kukkarolla.
Kaikki heidän jeesustelunsa rahat otetaan Suomen veronmaksajilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiset saisivat olla rauhassa, jos eivät kävisi veronmaksajien kukkarolla.
Kaikki heidän jeesustelunsa rahat otetaan Suomen veronmaksajilta.Mihinkä niin on kirjoitettu?
- Anonyymi
Aloittaja ei tiedä mitään evoluutiosta eikä ateismista. Tai oikeastaan vähemmän kuin mitään, hän on niellyt lahkolaisindoktrinaation pureksimatta.
- Anonyymi
Evoluutio ei tee mitään, ei valintojakaan.
Oliot muuttuvat itsekseen evoluution takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliot muuttuvat itsekseen evoluution takia.Hoosea kirjan alussa on sanottu. Heralla on oikeuden käynti maan asukasten kanssa. Sillä ei ole uskollisuutta, ei laupeutta, eikä Jumalan tuntemusta maassa. Vannotaan ja valehdellaan, murhataan, varastetaan ja rikotaan aviot, murtaudutaan taloihin ja verityö verityöyätä seuraa.
Sen tähden maa murehtii, ja kaikki siinä salaiset nääntyvät, metsän eläimet, ja taivaan linnut, myöskin kalat merestä katoavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliot muuttuvat itsekseen evoluution takia.Tein nätin lumilyhdyn etupihalle, no nyt se on sulanut, siis häipynyt evon huonon valinnanko takia vai ihan itsestään. Ajattelin tuossa kun lonkkaa jomotti. että millähän vuosiluvulla se maassa naama paskassa mönkivä, rapaa ja sontaa nielevä apina, päätti laittaa itselleen luurangon ja nousta pystyyn siitä Lutakosta, missä oli lontinut ihan tarpeeksi. Apinalta hyvä veto ja valinta, nyt saamme olla pystyssä.
- Anonyymi
Jos olisi olemassa Jumala, joka on kaikkivaltias ja jos Jumala olisi hyvä, niin koronaviiruksen leviäminen olisi Jumalan tahdon mukaista ja siis oikein eikä meidän pitäisi yrittää estää sitä. Koronaviirus sairastuttaa ja tappaa juuri ne joien kuuluukin sairastua ja kuolla.
Netissä oli juttu, että Seattlessa Amerikassa koronavirus tappoi kaikki hoivakodin 7 vanhaa asukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800