Pankin palvelumaksu

Anonyymi

Paljonko teillä on pankin palvelumaksut. Näyttää olevan erittelyssä, että 8 euroa koko paketti kuukaudessa. Pelkästään se, että on tili 2 euroa, verkkopankkitunnukset 3 euroa ja kortti 3 euroa, yhteensä siis 8 euroa kuukaudessa. Ennen oli kaikki nuo ilmaiset mutta pikku hiljaa laittavat maksuja joka asiaan. Verkko pankissa saa sentään maksaa laskut ilmaiseksi ja automaatilta viisi nostoa kuukaudessa. Konttoritkin sulkeutuu ensi kuussa, lähin on sen jälkeen melkein 100 kilometrin päässä jos olisi pakko asioida konttorissa.

29

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

S-pankista ainakaan ei ole tullut maksuja minulle. Ja samaa ovat kertoneet kaveritkin, lisäksi voi nostaa rahaa S-marketin kassalta.

• Anonyymi

Jos osuusmaksun nostaa pois rahapulassa niin sen jälkeen s-tililtä veloitetaan 12,50€/kk palvelumaksuja ja tähän tilanteeseen on ajautunut moni joka alunperin halusi siirtyä palvelumaksuttomaan s-pankkiin.

• Anonyymi

esim. op pankki on nostellu hintoja ja pohjola vakuutus.... palvelu huononee ja hinnat nousee.... pitää irtautua tällaisesta vedätyksestä...

• Anonyymi

Minulla sama juttu kuin aloittajalla, eli 8 euroa kuukaudessa Danske pankissa. Pitää varmaan vaihtaa S - pankkiin kun se ei maksa mitään, ainakaan tällä hetkellä. Varmaan sekin alkaa jossain vaiheessa periä maksuja, kun niitä ei voi asiakas välttää.

• Anonyymi

Kännykän perusmaksut nousi ja paperilaskujen maksu.

• Anonyymi

Älä valita, vaan vaihda halvempaan. Paperilaskun voi välttää tilaamalla joko e-laskun tai laskun sähköpostiin.

• Anonyymi

Äänetä jaloillasi sellaisest kännykkäliittymästä, kilpailuta parempi ja ota lasku sähköpostiin. Jo plekällä laskun sähköpostiin ottamisella säästät vuodessa 30€. Minulla kotiluuri-liittymä, siitä 9,90€/3kk laskua sähköpostiin, ei muita kuluja.

• Anonyymi

Tili itsessään ei maksa mitään, pankkikortti noin 2,5 euroa. Laskut hoituvat suoramaksulla, korkeintaan kerran kuussa menee joku lasku maksupalveluun, joka on n. 2,5 euroa. Siis yhteensä 5 euroa, toisinaan vain 2,5. OP.

• Anonyymi

Ennen oli pankkirosvoja.
      Nyt on rosvopankkeja.

• Anonyymi

Heip! Olen ollut Op-pankin asiakas ja JÄSEN pikkuikäni 50v. Joulukuussa oli vielä palvelumaksusta veloitettu 5e, ja nyt 2021 maaliskuussa 10,23e! Oon miettiny, jotta kerkeeköhän vielä vaihtaa pankkia??

• Anonyymi

op pankki on pettänyt asiakkaansa kaikessa. samoin op vakuutus.......

• Anonyymi

Hoitaisit raha-asiasi paremmin.
        Minä olen ollut pankin asiakas jo siitä lähtien kun sen nimi oli vielä Osuuskassa. Nykyään maksan palvelumaksuja kuukaudessa NOLLA euroa. Palvelumaksu on 3,95 eur/kk, mutta se otetaan kertyneistä bonuksista, joten tililtä ei mene mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitaisit raha-asiasi paremmin.
        Minä olen ollut pankin asiakas jo siitä lähtien kun sen nimi oli vielä Osuuskassa. Nykyään maksan palvelumaksuja kuukaudessa NOLLA euroa. Palvelumaksu on 3,95 eur/kk, mutta se otetaan kertyneistä bonuksista, joten tililtä ei mene mitään.

pienillä tuloilla bonukset ei kerry !! RIKKAAT SIIS SAA ilmaisia palveluja ja köyhiä rokotetaan maksuilla!

- op on heikentynyt kaikilla osa-alueilla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pienillä tuloilla bonukset ei kerry !! RIKKAAT SIIS SAA ilmaisia palveluja ja köyhiä rokotetaan maksuilla!

- op on heikentynyt kaikilla osa-alueilla...

Jos se Nalle Wahlroosin sanonta pitää sittenkin paikkansa eli :
        "Köyhät tuo vain hiekkaa pankin eteiseen"

• Anonyymi

Nordeassa ei maksa mitään. Bonuksena on luottokortin kylkiäisenä maksuton, läpi vuoden voimassa oleva matkavakuutus. Meillä on vaimoni kanssa rinnakkaiset kortit joten etuus koskee molempia. OP on yhtä sählinkiä. Nyysivät pikkusummia sieltä sun täältä ja pyörittelevät jotain bonuksia mutta taatusti pankki pitää puolensa. En ole laskenut kokonaisvaikutusta.
      DB:n Espanjan konttori ilmoitti juuri tilin hoitomaksun nousevan 20€:oon / 3kk.

• Anonyymi

Juuri luin Nordean sähköpostin, missä palvelumaksutaulukko. Kaikki on nousseet roimasti.
        Palvelu oli 0,50 € , nyt tänä vuonna 2,0 € eli korotusta 300 % .
        Milloin korot nousevat saman verran ??
        Jopa lainan vakuutena joskus kauan sitten olleiden osakekirjojen säilytys maksaa nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri luin Nordean sähköpostin, missä palvelumaksutaulukko. Kaikki on nousseet roimasti.
        Palvelu oli 0,50 € , nyt tänä vuonna 2,0 € eli korotusta 300 % .
        Milloin korot nousevat saman verran ??
        Jopa lainan vakuutena joskus kauan sitten olleiden osakekirjojen säilytys maksaa nyt.

Tarkistin juuri tilanteen. Nordea ei ole ainakaan vielä laskuttanut yhtään mitään.
        Pörssitoimeksiannot ovat luku sinänsä.

• Anonyymi

Op ja mulla menee palvelumaksut bonuksista, joten normi tililtä niitä ei veloiteta.

• Anonyymi

OP nyysii tallelokerosta 6€/kk. Nordeassa se oli maksuton mutta N lopetti lähikonttorin lokerot jonka johdosta avasimme tilit OP:ssa ja saimme maksullisen lokeron.
        Nimim: 13:00

• Anonyymi

Mitä ihmeen bonuksia mukamas saat köyhänä.

• Anonyymi

3,20 e.

• Anonyymi

Op nosti palvelumaksujen hintoja ja kaippa se 8eur menee kk ni toisaalta aikas paljon ku vaan pankkitilistä kyse,toki kortti käytös ja verkkopankki

• Anonyymi

Jos henkilö toimeentulotuella 500eur kk ja palvelumaksuja menee melkein 10eur niin liian paljon kylläkin nettotuloista.Köyhä mitään bonuksia saa millä kuittais palvelumaksut.

• Anonyymi

On kyllä kumma kun näistä eivät päättäjät juuri puhu mediassa kuten myös miten köyhät muka hoitavat asiansa kun pitäisi olla kaikenmaailman liittymät ja laitteet ja osaamista kun hoitaa asioitaa netissä , ja vielä näin korona aikana varmaan porukkaa paljon aivan pulassa , miten näitä on tuettu ja tuetaan , enempi hyvätuloisten tilanteesta ja tuista ollaan huolissaan ja puhutaan. ?

• Anonyymi

Niimpä jos samassa suhteessa menis tulojen suhteen kaikki maksut. On se prkl kun tili täytyy olla mutta joutuu maksaan siitä.

• Anonyymi

s-pankki tarjoaa sentään 0,01% talletuskorkoa käyttötilille. tarkistin netistä ainakaan nordea tai osuuspankki ei tarjoa kuin nolla korkoa ja palvelumnaksut päälle. Eli oikeasti talletuskorko on negatiivinen.

s-pankin tilillä jos pitää esim 1000€ tonnin säästössä niin siitä saa yhden euron vuodessa talletuskorkoakin.

• Anonyymi

Kannattaa siirtää rahat säästöissä Banknorwegianiin. 0.75% vuosikorko.

• Anonyymi

0,01 prosenttia tonnista on vain surkea kymmen senttinen. Tuo Bank Norwegianin korko on aika hyvä eli tonnille vuodessa 7,5 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

0,01 prosenttia tonnista on vain surkea kymmen senttinen. Tuo Bank Norwegianin korko on aika hyvä eli tonnille vuodessa 7,5 euroa.

Verot vielä pois eli 7 senttiä ja norwegianin tilillä 5 euroa 25 senttiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe