Tuttavani kertoi että kaksi päivää vaimon kuolemasta vaimo sanoi hänelle unessa "kuka minä olen" Mies kertoi hänen nimensä ja missä oli syntynyt ja että hän oli miehen vaimo. Vaimon ääni kuitenkin kysyi toistamiseen samaa asiaa.
Kuka minä olen?
13
87
Vastaukset
- Anonyymi
Mies vastasi hänelle historioilla ym. pinnallisuuksilla, joihin elämässämme usein samaistumme ja luulemme niitä joiksikin perimmäisiksi totuuksiksi. Vaimo esitti korkeammasta perspektiivistä kuitenkin kysymyksen, jossa pyrittiin vastaukseen hänen todesta olemuksestaan. Kenties kysymys oli tarkoitettu myös miehen pohdittavaksi itsestään: kuka hän todella on.
- Anonyymi
Kysymys ”kuka minä olen” esitetään itselle, jolloin vastaus tulee sanattomasti. Jos saat sanallisen ja käsitteellisen vastauksen, niin se on väärä.
- Anonyymi
Kysymys on klassinen R. Maharshin lanseeraama kysymys, joka erottelee pinnalliset syvällisistä. Pinnalliset tosiaan luulevat itsepintaisesti, että pitää vastata sanoin tyyliin nimi, ammatti, sen ja sen vaimo etc.
- Anonyymi
Fyysisessä elämässä kysytään usein, 'kuka minä olen', siis kuka minä oikeasti olen?
- Anonyymi
Toivottavasti sinulle on jo määrätty holhooja.
- Anonyymi
Sitten kun kysyt herättyäsi kuka minä olen niin kannattaa tehdä testamentti ennen kun dementia vien loputkin aivoista.
- Anonyymi
Lällä lällä lällä lieru, mäpä kuolenki pian ja te joudutte jatkamaan elämäänne.
- Anonyymi
Kuka minä olen oli dementiaan kuolevan vaimon yleinen kysymys, siksi se meni uniin.
- Anonyymi
Se on hyvin tuottelias tehdas tuo materialistin tarinatehdas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvin tuottelias tehdas tuo materialistin tarinatehdas.
Niin on. Materialistit, ateistit, denialistit ja muut nihilistit ovat aivan uskomattomia satusetiä ja -tätejä. Onttoa maapalloa vastustetaan mitä kummallisemmin konstein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759