Kuka minä olen?

Anonyymi

Tuttavani kertoi että kaksi päivää vaimon kuolemasta vaimo sanoi hänelle unessa "kuka minä olen" Mies kertoi hänen nimensä ja missä oli syntynyt ja että hän oli miehen vaimo. Vaimon ääni kuitenkin kysyi toistamiseen samaa asiaa.

13

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies vastasi hänelle historioilla ym. pinnallisuuksilla, joihin elämässämme usein samaistumme ja luulemme niitä joiksikin perimmäisiksi totuuksiksi. Vaimo esitti korkeammasta perspektiivistä kuitenkin kysymyksen, jossa pyrittiin vastaukseen hänen todesta olemuksestaan. Kenties kysymys oli tarkoitettu myös miehen pohdittavaksi itsestään: kuka hän todella on.

• Anonyymi

Kysymys ”kuka minä olen” esitetään itselle, jolloin vastaus tulee sanattomasti. Jos saat sanallisen ja käsitteellisen vastauksen, niin se on väärä.

• Anonyymi

Kysymys on klassinen R. Maharshin lanseeraama kysymys, joka erottelee pinnalliset syvällisistä. Pinnalliset tosiaan luulevat itsepintaisesti, että pitää vastata sanoin tyyliin nimi, ammatti, sen ja sen vaimo etc.

• Anonyymi

Fyysisessä elämässä kysytään usein, 'kuka minä olen', siis kuka minä oikeasti olen?

• Anonyymi

Toivottavasti sinulle on jo määrätty holhooja.

• Anonyymi

Sitten kun kysyt herättyäsi kuka minä olen niin kannattaa tehdä testamentti ennen kun dementia vien loputkin aivoista.

• Anonyymi

Lällä lällä lällä lieru, mäpä kuolenki pian ja te joudutte jatkamaan elämäänne.

• Anonyymi

Kuka minä olen oli dementiaan kuolevan vaimon yleinen kysymys, siksi se meni uniin.

• Anonyymi

Se on hyvin tuottelias tehdas tuo materialistin tarinatehdas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvin tuottelias tehdas tuo materialistin tarinatehdas.

Niin on. Materialistit, ateistit, denialistit ja muut nihilistit ovat aivan uskomattomia satusetiä ja -tätejä. Onttoa maapalloa vastustetaan mitä kummallisemmin konstein.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2075
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1274
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      91
      1166
    4. 149
      1055
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      797
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      759
    Aihe