Oletko koskaan kokenut että siirryit toiseen todellisuuteen ikäänkuin rajan taakse?
Ja siellä kaikki on avointa eikä salaisuuksia ole paitsi se suurin jota ei sinulle kerrota?
Kaikki on ikäänkuin virtuaalista ja usein kuulee sanottavan että näillä mennään?
Mikään ei ole totta paitsi oma mahdollinen hulluksi tuleminen?
Tilanne johtaa mielenterveyden hoitoon vaikka syy on ympäröivän todellisuuden?
Matriisissa elämää tietämättä oletko edes itse aito?
Jos olet niin miten kestät vai kestätkö?
Näillä mennään?
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Moni Suomalainen on siirtynyt kahden viikon aikana todellisuuteen.
Ei pidä uskoa kaikkea mahdollista ja luoda kuvitelmien avulla pilvilinnoja.
Minulla on omaisuus rahana joten ei haittaa. - Anonyymi
Se on sellaista se jos persuksi ryhtyy.
- Anonyymi
Kyllä, sitä sanotaan meditaatiossa syntyväksi transsitilaksi.
- Anonyymi
Ymmärrän yskän. Huomatessaan siirtyneensä onton maapallon ns. terrastraalitasoille ensireaktio on usein valtava säikähdys ja paniikki. Onttoudesta palanneita pidetään helposti hulluina.
- Anonyymi
Siirryn päivittäin filosofoidessani ja osittain irtautuessani kehostani.
Filosofialla autuuteen. Käytännössä mikä tahansa keskittymisharjoitus kelpaisi, vaikka seikkailuromaanin lukeminen.
Kun sielulle tulee ikää, niin se ei enää ”mahdu” kehoon. Kasvaa tavallaan ulos siitä, jolloin projektiot tulevat entistä todennäköisemmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882