Mahd. ohut kondomi haussa

Anonyymi

Mahdollisimman ohutta kondomia etsimässä.
Useimmissa thin malleissa ei lue paksuutta ja toiset eivät ole kovin ohuita kuitenkaan. Esim. Durexin ultra thin on 0,05 eli ei niin ohut. Ohuin mitä olen löytänyt on Rfsu Sensitive 0,03 ... mutta on kallis (6kpl väh.14-15e )!

Onko halvempia jotka ovat yhtä ohuita?

13

375

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hilman kanssa ilman!!!
      Tuntuu paljon paremmalta!!!

• Anonyymi

Yleensä kovin ohuita on turhaa etsiä, rikkoutuu vaan helpommin. Eihän se tunto enää noista esimerkeistä parane. Suurin este tuntoon on se että kondomi on liukastettu ja silloin ei synny tuntoa lisäävää hankausta. Sama tilanne jos naisella syntyy runsaasti liukastavaa limaa.

• Anonyymi

Pikkumulkkujen puhetta että kortingit ei kestä. Ilmaa jää teillä kumiin.

• Anonyymi

Kuivaako naista on mukava bylsiä.

• Anonyymi

Sultan Ultra Thin on 0.04, mutta ei siis ohuempi kuin RFSU:n Sensitive; em. ohuempaa ei taida olla.

• Anonyymi

Mahdollisimman jälkkäri on meidä mielessä. Sinä vain olla siinä ja mina tulla ja opettaa sinä. Ihan vain ole rento ja älä pelkää tulevaisuus. Se olla rasismi jos sinä haluta jotain muu.

• Anonyymi

Miksi tarve tosi ohjeeseen kortsuun? Eikö muuten tunnu mitään?
      Sit kannattaa vaan vedellä paljaalla ja laskea liemet reisille.

• Anonyymi

Exs Air thin

• Anonyymi

Exs air thin, Exs nano thin, durex feel ultra thin, sultan ulta thin, RFSU thin. Onhan noita riippuen kuinka leveän tarvitset.

• Anonyymi

Exs air thin on hyvä. Mutta jos 56mm levee on sulle liikaa niin sitten ex nano thin. Se on 53 mm leveä eli sama leveys kuin magicissä ja sultanissa ja muissa kioskien kumeissa.

• Anonyymi

Nano thin (EXS merkiltä) on ohut 0,045 mm

• Anonyymi

exs air thin. Ei ole hajonnut vaikka ohut onkin.

• Anonyymi

RFSU Thiniä olen käyttänyt ja tuntuma on hyvä, melkein kuin paljaalle panis. Hyvin on kestänyt vähän pidempiäkin sessioita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      84
      4451
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3860
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3529
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3200
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      41
      2741
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2362
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2076
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1762
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe