Onko kolmiloikkaajalla kolme jalkaa?
Kolmiloikka
15
458
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään hajua????? Outo laji. Oma lempilajini on naisten takaa-ajo perinteisellä tyylillä. Sitä on mahdotonta harrastaa ilman kolmatta jalkaa.
- Anonyymi
voitko täsmentää hieman eli makuu tai pysty ? Vai molemmat ?
En ole koskaan arponut kolmannen jalan tarkoitusta. Kyllä se on osannut itsestään ilmottaa oikeissa paikoissa ja joskus ei niin oikeissakaan..tai soveliaissa.
- Anonyymi
Onko se vähän sama, kun Harri veti Pertsaa.
- Anonyymi
Etujalka, takajalka ja yöjalka. kaikkia tarvitaan .
- Anonyymi
Tripodi. Ei mitään uutta Auringon alla.
Tripodien aika tuli mieleen. Kolmijakaset tulee ja nostaa sut ufoon ja ihmiskunta pelassttuu.
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Tripodien aika tuli mieleen. Kolmijakaset tulee ja nostaa sut ufoon ja ihmiskunta pelassttuu.
Muistan kyseisen sarjan lapsuudesta. Melko kömpelöitä ne olivat liikkumaan ja ihmisiä värvättiin palvelemaan niitä pelottavia, yksisilmäisiä alieneita loppuiäkseen ja sitä pidettiin kunnia-asiana!
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kyseisen sarjan lapsuudesta. Melko kömpelöitä ne olivat liikkumaan ja ihmisiä värvättiin palvelemaan niitä pelottavia, yksisilmäisiä alieneita loppuiäkseen ja sitä pidettiin kunnia-asiana!
Jotain muistan hämärästi. Löytyneekö netistä?
- Anonyymi
Kolmas jalka toden sanoo, mutta yöjuoksut kiellettiin jo 1800-luvulla Suomessa.
Yöjuoksutko kielletty?Mites irtolaiset? Nykyään saa olla irtolainen se ei oo kiellettyä. menisin mieluusti mäkitorppaan koska irtolaisuuslakia ei oo voisin mennä tästä naapurikunnan mettään jo huomenna.
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Yöjuoksutko kielletty?Mites irtolaiset? Nykyään saa olla irtolainen se ei oo kiellettyä. menisin mieluusti mäkitorppaan koska irtolaisuuslakia ei oo voisin mennä tästä naapurikunnan mettään jo huomenna.
Tiesitkö, että vielä 80-luvullakin oli anniskeluravintoloita, joihin naiset eivät päässeet ilman saattajaa?
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että vielä 80-luvullakin oli anniskeluravintoloita, joihin naiset eivät päässeet ilman saattajaa?
Jotain huhuja oon kuullu siitä.
- Anonyymi
Pohjois-Korealaiset ovat kovia loikkaajia. En usko, että pelkällä kolmiloikalla Kiinaan asti mennään, sillä ensin täytyy juosta sadan metrin sähköaidat.
Neuvostoliitossakin taisi olla loikkareita. ja se oli kovin urheellista. Pääsivät ulkomaillekin (ei neuvostomaahan).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
