Alkoholivero poistettava koronaepidemian ajaksi

Anonyymi

Alkoholi on vanhin voitehista ja hyvä desinfiointiaine. Alkoholi ehkäisee taudin leviämistä ja parantaa jo tarttuneen taudin.

Vaihtoehtoisesti jokaiseen talouteen voidaan jakaa litra etanolia per vuorokausi.

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ahneella on paskanen loppu!


      • Anonyymi

        Oikeasti?

        Ostaako muka noita joku?


      • Anonyymi

        Sika.
        Minä en tosta kaupasta ostaisi mitään.
        En edes punaliputettuja -70 %.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sika.
        Minä en tosta kaupasta ostaisi mitään.
        En edes punaliputettuja -70 %.

        Käsidesipullon hinnalla saisi vastaavan pullon erinomaisen laadukasta viskiä.

        Sitä minä ostaisin. Sisäiseen käyttöön.


      • Anonyymi

        Maukkaampia juomiakin on tullut maisteltua. Tosin parempaa tuokin kuin tavallinen sinoI.


    • Anonyymi

      Pikkuhiprakassa taikka kunnon kännissä aika kuluu myös paremmin.

      Miksi pitäisi karenssissa pitää ikävää?

      • Anonyymi

        Just niin. Jossain vaiheessa ei edes tiedä, onko krapula vai korona päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. Jossain vaiheessa ei edes tiedä, onko krapula vai korona päällä.

        No eihän se sitten edes paha tauti pääse olemaan. Tuttu melkein kaikille.


    • Anonyymi

      Käykö auton tuulilasin pesuneste?

    • Anonyymi

      Edes viinakaupassa ei ole tuon hintaisa litra hintoja. Sitä paitsi, jos kaataa terävää viinaa pesuvatiin ja lutruttelee siellä käsiään 10 min, niin voi juoda kaiken nesteen vielä ja humaltua siitä. Korona on jo ottanut laukat tästä henkilöstä.

    • Anonyymi

      Näin se on, sää oot Suomen pelasta, ja patsashanke vetään.
      On se hyvä että jollain järki pelaa, Kiitos!

    • Anonyymi

      K-ruokasovelluksesta löytää k-kauppojen hinnat.
      Boikottilista pitenee.

    • Anonyymi

      Ilmanko tuota käsidesiä niin tuputetaan kun sen hinnan voi sitten nostaa pilviin. Aivan välttämättömänä henkiinjäämisaineena.

    • Anonyymi

      Kaikki etikat ovat myös desi aineita.

    • Anonyymi

      No niin. Juuri pääsin töistä kotiin. Lääkekaupan kautta toki, ja nyt aloitan elimistön sisäisen desinfioinnin. Kippis!

    • Anonyymi

      Putkimies tuhoaa DNA:n ja RNA:n.

    • Anonyymi

      On vakavasti otettava tämä viimeinen vakava verotustauti. Syyrian ensimmäinen kun ei unohdu lisää ottamalla. Aika kirkasta.

    • Anonyymi

      Viinakaupat pitää saada auki myös sunnuntaina, jotta ihmiset saavat desinfiointiaineita. Tai vaihtoehtoisesti kossu R-kioskeihin.

    • Anonyymi

      Enää ei voi käydä edullista lääkettä edes Latviasta. Lääkevero on pakko saada alas, tai muutoin kansalaistet kärsivät tuskissaan aivan turhaan.

    • Anonyymi

      Nyt tuo saamarin lääkevero pois ja äkkiä! Lääkkeen myynti sallittava myös 24/7.

    • Anonyymi

      Käsidesistä ei makseta alkoholiveroa.

    • Anonyymi

      Olen nyt pari viikkoa dokannut etänä ja mitään koronavaivoja ei ole ollut.

    • Anonyymi

      Suomalaiset eivät osaa käyttää viinaa. Suomalaisten juominen on humalahakuista örveltämistä.

      • Anonyymi

        Pidetään se sellaisena. Älköömme apinoiko muita.


    • Anonyymi

      Alkoholivero pitää poistaa lopullisesti. Ei ole mitään järkeä kantaa rahaa selkä vääränä naapurimaihin saadakseen elintarvikkeita.

      • Anonyymi

        Oluelta ja viiniltä vero kokonaan pois. Väkeville juomille voi jättää jonkunlaisen veron.


    • Anonyymi

      Mikä alkoholin puolestapuhuja sinä olet. Omia fantasioitasi täällä jakelet.
      Lisää veroa, alkoholi tappaa.

      • Anonyymi

        Täällä taas kuivavittuinen eläämäänsä kyllästynyt jakelee rajoituksia.

        Viinavero Suomessa Saksan tasolle, niin aletaan pärjäämään kilpailussakin Saksaa vastaan.


    • Anonyymi

      Kaljavero pois, mutta muille juomille saa vero jäädä, ja lisäksi vastaava vero sokerijuomille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe