https://kirja.elisa.fi/ekirja/kaksitoista-askelta-ja-kaksitoista-perinnetta
Eräiden mielestä tämä kirja on erehtymätöntä totuutta Jumalasta ja hengellisyydestä. Siiinä on elementtejä kristinuskon opetuksista ja ehkä myös ajatuksia muistakin uskonnoista.. 2 ja 3 askel ovat Jumaloppia.. mitä mieltä olette?
AA-Kirja, 12-askelta ja 12-perinnettä..Oletteko lukeneet?
10
230
Vastaukset
- Anonyymi
AA ei mitään tekimistä uskontojen kanssa tollo tunari ainoa vaatimus halu lopettaa juominen ei tarvi onnistua jos on halu lopettaa se on hyvä alku.itseäni korkeanpia voimia on ei siellä uskovaisia yritetä tehdä ei seurata olet aan jäsen jos itse sen sanot ainoa joka voi sinut erottaa tänään on juominen ja sit kun taas haluat lopettaa olet täysvaltanen jäsen jos itse haluat.parhaat raittius tai alkoholin lopettaminen jos kysymys on alkoholistista niin aa on voinnut lopettaa juomisen. ja vaan päivä kerralaan.
AA-yhdistys on vaipunut unholaan uuden tasa-arvoisen avioliittolain tultua voimaan.
- Anonyymi
Mitä tekemistä tasaarvolla ja aa ryhmillä on
- Anonyymi
Itseään AA-kerhona pitävä Aito avioliittoyhdistys vastustaa tasa-arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseään AA-kerhona pitävä Aito avioliittoyhdistys vastustaa tasa-arvoa.
höpö höpö sun juttuja.
- Anonyymi
Nimetömät Alkolistit eli ns. Iso Kirja on aa-laisten perusteos, ei tuo 12 & 12.
- Anonyymi
Tuota 12&12 luetaan aina palaverien aluksi osallistujien toivomusten mukaan.. ylivoimaisesti luetuin on 2 tai 3 askel.. tuosta Isosta Kirjasta luetaan taas aina kohdat "mistä on kysymys" tai "uusia näköaloja" tai sivulta 234 eräs lyhyt värssy
- Anonyymi
Juopot ei häviä maailmasta tulee ehkä muita käyttäjiä esin narkarit heille on NA-Ryhmät niin sanottuja puliukkoja on vähenmän jotka sodan kävi ja tulivat pois ilman tukiverkkoja . yhteiskunta muuttunu ja saavat parenmin tukea .mutta juominen jatkuu jotkut viisaat pääsee vielä eroon kiva seurata kun muusikot ja taiteilijat tajua lopettaa enen eläke ikää niin kun Isonmaailman muusikot ovat terävässä kunnossa.esim rollarit jos päihteitä eivät jaksaisi.elämä voittaa päiväkerralaan.
- Anonyymi
Alkuperäinen AA-kerho oli amerikkalaisen vapaamuurarin keksintö.Jossa edettiin askel askeleelta valaistukseen. Kuulostaa kovin tutulta nykymenossa. 33 askelta tai 12 askelta totuustiellä. Samaa paskaa eri paketissa.
- Anonyymi
Sun horinat on samaa paskaa samassa paketissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657