Jaahs, natsielokuvat? kuka niitäkin kattoo

Anonyymi

5

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistuupa mieleen yks elokuva KOTKA ON LASKEUTUNUT 70- luvulta kävin katsoon VPK - talolla siinä oli sadistinen natsiupseeri joka silppusi persiljaa isolla keittiöveitsellä ja yhdellä uhrilla oli sormet lyöty aspeila pöytään ja veitsi lähestyi silppuamisen aikana niitä sormia ,, , , oli aika piinaavaa , , niin ja samalla tää natsi upseeri tanssahteli ja hetti kiehuvan kattilan soppaa tään uhrin pääle. . lopuksi riisui pussihousunsa ja paljasti punaiset alkkarinsa jossa oli hakaristi kuin lipussa ! Tää näytteliä oli myös pää osassa Kubrikin leffassa Kello peli appelsiini , kuka muistaa? Siitä natsi leffasta ei you yubesta löydy rainan rainaa. Oiskohan tää leffa kielettyjen listalla ?

• Anonyymi

AP puhuu ilmeisesti ILSA shewolf -elokuvasta, mutta jos hauskan natsielokuvan haluatte nähdä, se on ehdottomasti JOJO RABBIT

• Anonyymi

Jep. Vihdoin katsottu Jojo Rabbit. Noin 486 kertaa parempi elokuva kuin The Joker ja 3749 kertaa hauskempaa kuin tanskalainen huumori.

Ei voinut olla nauramatta jo alkutekstien musiikkivalinnalle, jossa The Beatles laulaa herttaisesti saksaksi "anna mulle kätesi" ja sitten onkin kuvamateriaalin mukaan kyse Hitlerin toivomuksesta nähdä natsin käsi etuviistossa o/

Kontrasti toimii!

📼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Vihdoin katsottu Jojo Rabbit. Noin 486 kertaa parempi elokuva kuin The Joker ja 3749 kertaa hauskempaa kuin tanskalainen huumori.

Ei voinut olla nauramatta jo alkutekstien musiikkivalinnalle, jossa The Beatles laulaa herttaisesti saksaksi "anna mulle kätesi" ja sitten onkin kuvamateriaalin mukaan kyse Hitlerin toivomuksesta nähdä natsin käsi etuviistossa o/

Kontrasti toimii!

📼

Juu, kyllä Jojo Rabbit oli erikoinen elokuva, täynnä nerokasta huumoria. Se, miten natsi-idealismia käsiteltiin lasten näkökulmasta, sai kyllä nauramaan. "Adolf" oli myös ihan hauska ja myös koko elokuvan tekijä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kontrasti toimii!

📼

Monet ihmiset eivät pidä siitä, että vakavia asioita käsitellään huumorin avulla. Silti elokuvalla on korkea arvosana IMDb:ssä. Hyvä elokuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5050
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3522
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3345
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2541
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2513
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2207
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2069
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1809
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1699
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1678
    Aihe