Kyllä veltto vihervasemmisto omalla sekopääagendallaan on ihan itse ansainnut riistaksi joutumisensa. Vähiintään kevythuumeissa elävä väki on niin ulalla maailmanmenosta kuin kukaan, edes suljetun osaston väki voi olla. Euroopalla pitäisi noiden vastenmielisten kukkaispoikien ja - tyttöjen mielestä olla varaa maksaa kaikkien saapuvien afrikan ja aasian kanien tolkuton lisääntyminen maailmantappiin saakka, vailla mitään vastikkeellisuutta. Kyllä olette ajautumassa kollektiiviseen joukkotuhoon koko vihervasemmisto. Teitä ei voi kouluttaa, mutta teidät voi ja pitää lopettaa. Eikö teillä ole edes itsesuojeluvaistoa?
Ennemmin rutto kuin vihervasemmisto
5
78
Vastaukset
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
Sdp:n kakkosjohtaja Nasima lupasikin erittäin rasistisen vaalikamppanian.
- Anonyymi00004UUSI
" Eikö teillä ole edes itsesuojeluvaistoa? "
En tiedä riittääkö edes kepponen omalle kohdalle vaikkapa pikku raiskuun muodossa kääntämään suvakin päätä. Siksi tuo " pikku " tuossa koska tuomiot näistä lähes solkenaan tapahtuvista kepposista ovat niin naurettavia. Lisäksi nämä raiskuut ovatkin suvakkien mielestä mitä ilmeisemmin rikoksena yleensäkin melko mitättömiä koska toiminta ei pelkästään jatku samaan tahtiin vaan toivotaan vieläpä kasvavan nykyisestä.
Itseasiassa tuntuu että suvakkien mielestä nämä raiskuutalkoita viettävät kehitysmaalaiset eivät ole edes syyllisiä mihinkään vaan olosuhteiden uhreja jotka ovat " joutuneet ", " pakoon " kamalaan vääräuskoisten paikkaan jossa on niin paljon raiskattavaa. - Anonyymi00005UUSI
tätäkö tarkoitat
Asun länsi-Helsingissä kaksiossa Saton asunnossa. Pystyn juuri ja juuri itse maksamaan kalliin vuokrani., vaikka olen ihan kokopäivätyössä. Talossa jossa asun on 10 kpl isoa 4h+k+saunallista asuntoa, joissa vuokra on yli 1.300 euroa. Enää yhdessä näistä asunnoista asuu suomalainen perhe, lopuissa asunnoissa asuu somaleita. Vuoden sisällä neljä suomalaisperhettä on muuttanut pois, koska heillä ei ollut enää varaa asua niin kalliilla vuokralla. Somaleilla näyttää hyvin olevan varaa asua niissä, lisäksi heidän muksuilla on hienoja pyöriä, sähköpotkulautoja ym härpäkkeitä.
Neljä vuotta sitten kun muutin taloon se kuului toiselle vuokranantajalle, eikä talossa asunut yhtään somaliperhettä. Silloin kaikki oli siistiä, pihat, raput ja roskikset oli aina viimeisen päälle siistejä. Nykyään porraskäytävät ja roskikset ovat aivan törkeässä kunnossa. Lehtiroskiksessa on käytettyjä vaippoja ym sinne kuulumatonta roskaa. Sohvat ja muut pois heitettävät tuodaan roskakatokseen, vaikka lähin Sorttiasema on noin kilometrin päässä. Kaikki tämä näkyy kohonneissa vuokrissa.
Vituttaa mihin suuntaan ollaan menossa, kohta täytyy itsekin harkita muuttoa, koska taloyhtiötä ei kiinnosta pätkän vertaa mitä nämä kulta-asukit puuhastelee. - Anonyymi00006UUSI
ennen kaikkea laskun maksavat , ne jotka ovat säästäneet tai vaurastuneet omin valinnoin 😠
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1281852Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2971605- 771462
- 771436
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61960