jotka näkevät periksiä joka toisen profiilin takana.
Kävin tänään uimassa tän mun naisystävän tai halikaverin tms. ja hänen kaverinsa kanssa.
Lähtiessämme hänen kaveri meni edeltä ja me jäimme hetkeksi juttelemaan aulaan ennen kun mä menin autolle ja hän bussipysäkille. Eikä tässä siis mitään ihmeellistä, mutta nainen sanoi mulle siinä jotenkin näin että "mä tykkään susta niin paljon kun sä olet tollanen rehellinen etkä selittele mitään". Ja se oli hyvin sanottu se. Rehellisyys, luotettavuus ja totuuden puhuminen ovat aina olleet mun vahvuuksia, vaikka palstalla moni inttääkin ihan päinvastaista.
Ja sellasena hauskana yksityiskohtana voin kertoa, että välillä hän kouri vehjettäni veden alla kun suurimmilta katseilta vältyttiin 🤭 Jos vaihdettiin allasta tai mentiin saunoihin, niin piti pitää sellanen muutaman minuutin jäähdyttely ja vaikkapa sukeltaa, että kehtasi nousta altaasta 😁
P234: Tässä palstan vainoharhaisille ätmeille
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko peris=pertti?
- Anonyymi
Ei kun spämmääjä Turusta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun spämmääjä Turusta.
Paikkakunta osui oikeaan, mutta mikään spämmääjä mä en ole.
Olisit mieluummin kirjoittanut että "ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponenttien markkinoinnin dynaaminen ammattilainen ja markkinointitiimin hyvä tyyppi Turusta".- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Olisit mieluummin kirjoittanut että "ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponenttien markkinoinnin dynaaminen ammattilainen ja markkinointitiimin hyvä tyyppi Turusta".Taitaa alkaa sulla jotain kaheksas vuosi make-bicky-jorma spämmiä. Pari vuotta ja 10 vee juhlavuosi 8)
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Olisit mieluummin kirjoittanut että "ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponenttien markkinoinnin dynaaminen ammattilainen ja markkinointitiimin hyvä tyyppi Turusta".Totuus2017Official
24.07.2017 06:51
Tarkoitin vain, että joskus noin vuosi tai puolitoista vuotta sitten jos "Bicky" tai "Timppa" kirjoitti jotain, muutama palstalainen saattoi nauraa hymähtää ja nimimerkki "pilapiirtäjä" (joka en ollut minä) saattoi väsätä hauskan kuvan juttuun liittyen. Kaikki tiesi että se oli mun omalaatuista huumoria ja pian asia unohtui ja that's it. Anonyymi kirjoitti:
Taitaa alkaa sulla jotain kaheksas vuosi make-bicky-jorma spämmiä. Pari vuotta ja 10 vee juhlavuosi 8)
Mikä ihmeen 10-vuotisjuhlavuosi? Onhan Periksellä varmaan itsellään parin vuoden päästä se 10 vuotta täynnä tällä palstalla, mutta eipä hänellä kyllä mitään ihmeen spämmäystä ole ikinä täällä ollut.
Joskus hän kertoi spämmänneensä tätä palstaa niillä Suomityttö24v:n jutuilla, mutta sitten kertoi sen lopettaneensa, vaikka olihan ne jutut kyllä suorastaan oikein palstan parasta antia:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Eihän periksiä nähdä muuta kuin siellä missä niitä on. Eli liljalaakson-pönötraattorsin hahmoissasi.
- Anonyymi
Jos olisit rehellinen, lopettaisit typerän intämisesi että timpat sun muut maket ovat todellisia henkilöitä. Kun samasta IP-osoitteesta niiden jutut tulee kuin sun :)
Eiköhän se Peris, Bicky ja Jorma ja muut turkulaiset kirjoita kaikki ihan omilta koneilta ja omilta IP-osoitteistaan. Vaikka ehkä nyt joskus Bicky ja muut Penetrators MC:n miehet saattavatkin kirjoittaa tänne palstalle vaikka yhteiseltä koneelta heidän kerhotiloiltaan, niin silloin varmaan jotkut samat IP-osoitteet saattaakin näkyä.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Eiköhän se Peris, Bicky ja Jorma ja muut turkulaiset kirjoita kaikki ihan omilta koneilta ja omilta IP-osoitteistaan. Vaikka ehkä nyt joskus Bicky ja muut Penetrators MC:n miehet saattavatkin kirjoittaa tänne palstalle vaikka yhteiseltä koneelta heidän kerhotiloiltaan, niin silloin varmaan jotkut samat IP-osoitteet saattaakin näkyä.
Totuus2017Official
24.07.2017 05:50
Eli:
-Tällä Totuus2017 nimimerkillä kirjoitetut jutut kertoo mun elämästä ja pitää aina paikkansa.
-Pitkän linjan palstalaiset muistaa mut myös nimellä Peris tai Periaatteen mies.
-Bicky Royal mies, muut Penetrators MC:n jäsenet sekä Timpan perhe ovat mun luomia karrikoituja fiktiohahmoja, joilla on tiettyjä esikuvia todellisuudessa. Bickyn elämänkertateos on myös mun käsialaa.
-DarkFear ei liity muhun tai näihin hahmoihin muuten, kuin että jostain syystä on alkanut pitämään niitä todellisina tai ainakin esittää niin.
-Mies86 ei liity muhun tai näihin hahmoihin mitenkään, tai voi olla että hän on joskus kirjoittanut jotain yksittäisiä juttuja "Ekinä" mutta en ole tästä varma.
-Olen itsekin sanonut nähneeni näitä hahmoja livenä, mutta totta h**vetissä ne ovat olleet vain samannäköisiä tai samanlaisella autolla liikenteessä olevia random siviilejä. Vähän huumorintajua kiitos.
- Anonyymi
Onks tääkin muijakin joku vanha kurppa?
- Anonyymi
73 v mutta nuorekas.
Anonyymi kirjoitti:
73 v mutta nuorekas.
40 mutta nuorekas.
Muutama vuosi sitten itsekin kurpattelin naisia, mut täytyy sanoa että nuorekkaat 40 ja jopa 50 naiset ovat kivaa seuraa. Varsinkin kun itsellä poikuus ryöstettiin 26-vuotiaana vuonna 2018 niin se on monesti ihan hyväkin asia että makuuhuoneessa on akkavalta. Riippuu paljolti toki naisesta miten asioihin suhtautuu, mutta voin sanoa että olen oppinut miehenä paljon. Ennen kaikkea se vaatii siitä incel-kuplasta irtautumista.
Se 55-vuotias puuma kenen kanssa tapailin marras-tammikuussa, loukkasi mua tavalla että se oli mun osalta kerrasta poikki. Toisaalta tämä nelikymppinen nainen ketä nyt tapailen, on ihan erilainen, Kuumia pakkauksia molemmat, mutta jälkimmäisellä liikkuu jotain korvien välissäkin.
Ja ihan hetki sitten tämä nainen laittoi viestiä, että hänen kaverinsa mielestä olin "symppis ja suloinen"
Kaipa se pitää ottaa kohteliaisuutena vaikka monesti räjähtävät jyystärikarjut ja jännämiehet vievät naiset, tai sitten se on pelkkä palstamyytti, mutta ehkä tässä tullaan siihen että tämä mun halikamuni on 40 ja hänen kaverinsa oli 50 ja minä 28. Heidän silmissä komea, hyväkäytöksinen, ja huumorintajuinen nuori mies on varmasti kovaa valuuttaa.- Anonyymi
Kerroitko heille mielenterveysngelmistasi ja palstalla pitämästäsi rinnakkaistodellisuudesta?
- Anonyymi
Kutsuitko naiset ”Jyysteriaan” syömään?:))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lupaamalla, että kyydit hoituu ”Jyystaxilla”:))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsuitko naiset ”Jyysteriaan” syömään?:))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lupaamalla, että kyydit hoituu ”Jyystaxilla”:))))))))))))))))))))))))))))))))
Voi naiset pettyä kun todellisuus onkin roiskeläppäpitsaa Paattisilla Fiesta-kyydillä;)
Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko heille mielenterveysngelmistasi ja palstalla pitämästäsi rinnakkaistodellisuudesta?
No mitään rinnakkaistodellisuuttahan mulla ei ole palstalla eikä päässä.
Mutta nainen tietää kyllä mun aspergeristä ja paniikkihäiriöstä eikä ne ole oleellisesti vaikuttaneet mihinkään. Päinvastoin, hän ymmärtää mun joitain tapoja eikä ihmettele että mitähän pillereitä mä syön, jos otan lääkkeeni hänen silmien alla.Anonyymi kirjoitti:
Miksi käytät noita lainausmerkkejä kahden olemassaolevan firman nimissä? 🙄
Ei nyt vain tullut kutsuttua heitä syömään kun he olivat käyneet hiljattain kahdestaan syömässä. Tai mistä mä tiedän vaikka olisivat käyneet Jyysteriassa, ei tullut kysyttyä. 🤷♂️- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No mitään rinnakkaistodellisuuttahan mulla ei ole palstalla eikä päässä.
Mutta nainen tietää kyllä mun aspergeristä ja paniikkihäiriöstä eikä ne ole oleellisesti vaikuttaneet mihinkään. Päinvastoin, hän ymmärtää mun joitain tapoja eikä ihmettele että mitähän pillereitä mä syön, jos otan lääkkeeni hänen silmien alla.Totuus2017Official
Tarkoitin vain, että joskus noin vuosi tai puolitoista vuotta sitten jos "Bicky" tai "Timppa" kirjoitti jotain, muutama palstalainen saattoi nauraa hymähtää ja nimimerkki "pilapiirtäjä" (joka en ollut minä) saattoi väsätä hauskan kuvan juttuun liittyen. Kaikki tiesi että se oli mun omalaatuista huumoria ja pian asia unohtui ja that's it. Ihan tavallisia turkulaisia miehiä, jotka nyt vain kirjoittavat tälle palstalle. Timppaa en henkilökohtaisesti tunne kovinkaan hyvin, eikä meillä välttämättä olisi edes paljoakaan yhteistä puheenaihetta, mutta Bicky, Make ja Jorma ovat ihan hyviä tuttuja ja käyneet asiakkaana mulla ostamassa Volvo 850:n osia.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ei nyt vain tullut kutsuttua heitä syömään kun he olivat käyneet hiljattain kahdestaan syömässä. Tai mistä mä tiedän vaikka olisivat käyneet Jyysteriassa, ei tullut kysyttyä. 🤷♂️Mielikuvitusfirmoissa ei oikeasti voi asioida :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus2017Official
Tarkoitin vain, että joskus noin vuosi tai puolitoista vuotta sitten jos "Bicky" tai "Timppa" kirjoitti jotain, muutama palstalainen saattoi nauraa hymähtää ja nimimerkki "pilapiirtäjä" (joka en ollut minä) saattoi väsätä hauskan kuvan juttuun liittyen. Kaikki tiesi että se oli mun omalaatuista huumoria ja pian asia unohtui ja that's it.Kaikki tietää edelleen, mikä älli on siis väittää huumorisi kukkasia todellisiksi?
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ihan tavallisia turkulaisia miehiä, jotka nyt vain kirjoittavat tälle palstalle. Timppaa en henkilökohtaisesti tunne kovinkaan hyvin, eikä meillä välttämättä olisi edes paljoakaan yhteistä puheenaihetta, mutta Bicky, Make ja Jorma ovat ihan hyviä tuttuja ja käyneet asiakkaana mulla ostamassa Volvo 850:n osia.
Kerro lääkärillesi tuosta fiksaatiosta inttää mielikuvitusystäviäsi todellisiksi.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ihan tavallisia turkulaisia miehiä, jotka nyt vain kirjoittavat tälle palstalle. Timppaa en henkilökohtaisesti tunne kovinkaan hyvin, eikä meillä välttämättä olisi edes paljoakaan yhteistä puheenaihetta, mutta Bicky, Make ja Jorma ovat ihan hyviä tuttuja ja käyneet asiakkaana mulla ostamassa Volvo 850:n osia.
Totuus2017Official
Eli:
-Tällä Totuus2017 nimimerkillä kirjoitetut jutut kertoo mun elämästä ja pitää aina paikkansa.
-Pitkän linjan palstalaiset muistaa mut myös nimellä Peris tai Periaatteen mies.
-Bicky Royal mies, muut Penetrators MC:n jäsenet sekä Timpan perhe ovat mun luomia karrikoituja fiktiohahmoja, joilla on tiettyjä esikuvia todellisuudessa. Bickyn elämänkertateos on myös mun käsialaa.
-DarkFear ei liity muhun tai näihin hahmoihin muuten, kuin että jostain syystä on alkanut pitämään niitä todellisina tai ainakin esittää niin.
-Mies86 ei liity muhun tai näihin hahmoihin mitenkään, tai voi olla että hän on joskus kirjoittanut jotain yksittäisiä juttuja "Ekinä" mutta en ole tästä varma.
-Olen itsekin sanonut nähneeni näitä hahmoja livenä, mutta totta h**vetissä ne ovat olleet vain samannäköisiä tai samanlaisella autolla liikenteessä olevia random siviilejä. Vähän huumorintajua kiitos. peris234 kirjoitti:
Ei nyt vain tullut kutsuttua heitä syömään kun he olivat käyneet hiljattain kahdestaan syömässä. Tai mistä mä tiedän vaikka olisivat käyneet Jyysteriassa, ei tullut kysyttyä. 🤷♂️Kävittekö muuten Impivaaran uimahallilla? Ajattelin että eikös siellä hallilla ole usein niitä tuttujakin näkynyt:)))))))))))))))))))))))))))))))
Mutta eipä sulla tosiaan ole mitään ihmeen rinnakkaistodellisuutta, oli kyse sitten tästä palstasta tai normielämästä. Palstan ätmeistä sen sijaan monet tuntuvat olevan myös ihmeen vainoharhaisia.DarkFear kirjoitti:
Kävittekö muuten Impivaaran uimahallilla? Ajattelin että eikös siellä hallilla ole usein niitä tuttujakin näkynyt:)))))))))))))))))))))))))))))))
Mutta eipä sulla tosiaan ole mitään ihmeen rinnakkaistodellisuutta, oli kyse sitten tästä palstasta tai normielämästä. Palstan ätmeistä sen sijaan monet tuntuvat olevan myös ihmeen vainoharhaisia.Me käytiin Caribiassa, se on enemmänkin kylpylä kuin uimahalli, mut eipä ole tullutkaan vähään aikaan käytyä siellä, eikä sinne yksin oikein huvita mennä. Mutta mikäpäs siinä naisseurassa ollessa 😊
Pääsin jotenkuten elvistelemään sukellustaidoillani, mut aina parempi olisi ollut jos oltaisiin käyty Impivaarassa ja olisin hyppinyt 10 metristä tai sukeltanut 4,5m syvyydessä. Mut ihan kivaa tuollakin oli ja varsinkin kun oli seuraa 😊
Voi olla että samaan aikaan Bicky tai Make ovat käyneet reenaamassa Impivaaran salilla, mutta siitä en tiedä juuri nyt kun en ole vastuussa heidän kirjoituksista eikä ole tullut kysyttyä asiaa esim. Whatsapin kautta eivätkä he näköjään ole kommentoineet tähän ketjuun mitään ainakaan vielä.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Me käytiin Caribiassa, se on enemmänkin kylpylä kuin uimahalli, mut eipä ole tullutkaan vähään aikaan käytyä siellä, eikä sinne yksin oikein huvita mennä. Mutta mikäpäs siinä naisseurassa ollessa 😊
Pääsin jotenkuten elvistelemään sukellustaidoillani, mut aina parempi olisi ollut jos oltaisiin käyty Impivaarassa ja olisin hyppinyt 10 metristä tai sukeltanut 4,5m syvyydessä. Mut ihan kivaa tuollakin oli ja varsinkin kun oli seuraa 😊
Voi olla että samaan aikaan Bicky tai Make ovat käyneet reenaamassa Impivaaran salilla, mutta siitä en tiedä juuri nyt kun en ole vastuussa heidän kirjoituksista eikä ole tullut kysyttyä asiaa esim. Whatsapin kautta eivätkä he näköjään ole kommentoineet tähän ketjuun mitään ainakaan vielä.Totuus2017Official
Eli:
-Olen itsekin sanonut nähneeni näitä hahmoja livenä, mutta totta h**vetissä ne ovat olleet vain samannäköisiä tai samanlaisella autolla liikenteessä olevia random siviilejä. Vähän huumorintajua kiitos. - Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ei nyt vain tullut kutsuttua heitä syömään kun he olivat käyneet hiljattain kahdestaan syömässä. Tai mistä mä tiedän vaikka olisivat käyneet Jyysteriassa, ei tullut kysyttyä. 🤷♂️Niin typerää kyllä se, kun jotkut tällä palstalla käyttävät noita lainausmerkkejä noista kyseisistä firmoista, vaikka tälläkin palstalla jotkut ovat ihan itse kertoneet kyseisessä ravintolassa käyneensä tai kyseisen firman taksilla matkustaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin typerää kyllä se, kun jotkut tällä palstalla käyttävät noita lainausmerkkejä noista kyseisistä firmoista, vaikka tälläkin palstalla jotkut ovat ihan itse kertoneet kyseisessä ravintolassa käyneensä tai kyseisen firman taksilla matkustaneet.
Terve sasiboy. Mielikuvitusjutskat on hyvä mainita lainausmerkeissä.
- Anonyymi
Tämä palsta on autististen tosikkojen luvattu maa
- Anonyymi
Varmaan suuri osa palstaätmeistä olisi halunnut päästä uimaan kahden naisen kanssa ja nyt se sitten purkautuu tällä tavalla
Propsit perikselle, palstan paras väriläiskä :D Olet varmasti ihan hyvä tyyppi omana itsenäsi - Anonyymi
Pallopeli on biljardi ja kiekkopeli on jääkiekko kuin korona-peli.
- Anonyymi
Mikähän on tehokkain solmu.... ei ole hirttosilmukka vaan tämä toinen.... muistan miten se tehdään, mikähän sen nimi oli oikein sitten, tehdään sillätavoin: jonkun jutun ympärille.
Mutta oikeasti niin tuollaisiakin voi harrastella tekemällä itse juttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän on tehokkain solmu.... ei ole hirttosilmukka vaan tämä toinen.... muistan miten se tehdään, mikähän sen nimi oli oikein sitten, tehdään sillätavoin: jonkun jutun ympärille.
Mutta oikeasti niin tuollaisiakin voi harrastella tekemällä itse juttuja.,,,, jatkan hieman kun muistin tuon solmun nimen mikä on jämerä Constrictor on tuon jämerän solmun oikea nimi.
Ihan hyvän havainnon se muija tehnyt, jos kehui sua rehelliseksi mieheksi. Ihan arkisissa asioissa tälleen äijien kesken olen huomannut saman, että sun sanaan voi kyllä luottaa ja oon huomannut että sä itekin yleensä tunnistat jos joku puhuu palturia. Jos nyt ajatellaan vaikka tammikuista Daytona24h kestävyyskisaa, minne toimitit meidän Fordiin varaosia niin ne olivat just sellasia kuin pitikin, eikä hinnasta venkoiltu puolin eikä toisin. Ja sulla vaikuttaisi olevan hyvä sisälukutaito kun et sokeasti usko kaikkia Nato- tai EU-myönteisiä artikkeleja mitä valtamedia meille syöttää 👍
Mut hei, kiva että teillä oli kivaa! 😊- Anonyymi
:D nää on hauskimpia, joissa peris komppaa itseään noilla feikkiprofiileillaan:)
- Anonyymi
Mielikuvitus daytonaan voi toimittaa osia vaikka periksen romuttamon peltoautoista :p
- Anonyymi
Ullatuus että liljalaaksonkin kansa on kovasti Venäjä-mielisiä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D nää on hauskimpia, joissa peris komppaa itseään noilla feikkiprofiileillaan:)
Sillä tavalla yksinäinen ätmi saa itselleen "seuraa"
- Anonyymi
A:ttelijan paluuta kaivataan, moraalia periksen spämmiä vastaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386