Miten Luterilaiset suhtautuvat rock musiikkiin?
Minkälainen suhtautuminen
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Väärinpäin sanoituksia ja muuta saatanallista hehee.
- Anonyymi
Onhan rock musiikissa kaikenlaista. Mutta ei kaikki nyt sentään tuollaista ole. On oltava valikoiva. Hyvääkin rock musiikkia on. Ja demonien vaikutuksella on sävelletty myös klassista musiikkia. Ei kaikki siinäkään, mutta sellaistakin on.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan rock musiikissa kaikenlaista. Mutta ei kaikki nyt sentään tuollaista ole. On oltava valikoiva. Hyvääkin rock musiikkia on. Ja demonien vaikutuksella on sävelletty myös klassista musiikkia. Ei kaikki siinäkään, mutta sellaistakin on.
Niinkö? Onko Sinulla vahvaakin näyttöä siitä, että johonkin tiettyyn tuotokseen sisältyy demonien vaikutusta?
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Niinkö? Onko Sinulla vahvaakin näyttöä siitä, että johonkin tiettyyn tuotokseen sisältyy demonien vaikutusta?
En sen tarkemmin ole tietoinen, missä sellaista on, koska en juuri kuuntele klassista musiikkia. Mutta olen lukenut sellaisesta useammankin kerran, mutta niissä ei mainittu, mikä sellaista on. Ja siinä sanottiin, että ei koske tietenkään kaikkea. Niin kuin kaikki rock musiikkikaan ei ole saatanallista musiikkia.
Olen luterilainen. Suuri osa väestöstä edelleen on. PALJON on hyvää rokkia.
Itse nostaisin esiin Poets Of The Fallin!
Täysin aliarvostettu hieno bändi.
https://www.youtube.com/watch?v=MKk1u5RMTn4- Anonyymi
Sinä et ole luterilainen sen enempää kuin intiassa asuva hindu-uskoinen! Sinulla voi tosin olla luterilaisen nimi, mutta oikeasti et ymmärrä mitä luterilaisuus edes tarkoittaa. Joten älä esitä asiantuntijaa asioista joista et todellisuudessa ymmärrä mitään.
- Anonyymi
Minä en ole Luterilainen, mutta pidän esimerkiksi Phil Collinsin In the air tonightista ja Toton Africasta.
- Anonyymi
"pändi ja pändi ja piisi!"
Oletko sinä joku teini-ikäinen kakara kun puhut tuolla lailla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pändi ja pändi ja piisi!"
Oletko sinä joku teini-ikäinen kakara kun puhut tuolla lailla?Ketähän tarkoitat? Tässä taitaa nyt olla useampi kirjoittaja, ja onko joitakin viestejä poistettu?
- Anonyymi
vähän liian pliisua. mutta tämä on peruspilari, joka on ikuinen. varsinkin meille jotka näkivät tuon bändi parhaassa vedossa. remu rummuissa, cisse bassossa ja albert kitarassa ynnä höpinää tötterössä....!!!
https://www.youtube.com/watch?v=yGCviZAdxeY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vähän liian pliisua. mutta tämä on peruspilari, joka on ikuinen. varsinkin meille jotka näkivät tuon bändi parhaassa vedossa. remu rummuissa, cisse bassossa ja albert kitarassa ynnä höpinää tötterössä....!!!
https://www.youtube.com/watch?v=yGCviZAdxeYKyllä, pidän myös Hurriganesista. Olen sen ikäluokan ihminen, että Hurriganes on myös suosikkejani.
- Anonyymi
Kivikauden metelistä kysyisit evankelisluterilaisilta, jos löydät.
- Anonyymi
Kaikenlaista musiikkia nykyisin on. En pidä elektronisesta musiikista, jota nykyisin tehdään paljon. Ja sen takia mm. en ole yleensä kiinnostunut, enkä pidä uskonnoista, koska ne ovat suvaitsemattomia monien asioiden suhteen. Minä en ole ollut koskaan kiinnostunut valtaenemmistön musiikista, tangoista, humpasta, iskelmistä ym.
- Anonyymi
Ei Jumalan huoneeseen.
Kerhohuoneissa jees.- Anonyymi
Samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1662136Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152740