Olen asunut reilun vuoden mestariasuntojen asunnossa jampassa ja nyt olen muuttamassa pois.
Alkuun mestariasunnoilta kehuttiin paikkaa ja sanottiin ettei ole enään menneiden vuosien veroinen räkälä.
Noh, heti alkuun kolahteli entisen asukkaan kymmeniä perintäkirjeitä postiluukusta. Ja hetken kuluttua joku ilmeisesti kamoissaan lenteli portaat alas jonka johdosta oli rappukäytävä monta päivää verinen ja pillerilaattoja yms roskia täynnä.
Kaiken huippu oli kun useita kertoja viikossa huvikseen/tylsyyteen ambulanssia soitteleva yläkerran naapuri yksi ilta tuikkasi häkkivaraston rakenteet ja tavarat tuleen. Koko rappu täynnä savua ja haju kesti useita viikkoja. Ei hänenkään häädössä sitten loppujen lopuksi kestänyt kuin vuosi.
Epämääräisiä ulkomaalaisia hääräämässä parkkipaikalla joka toinen viikko uuden kolaroidun autonsa kanssa. Eivät jaksa toisilleen soittaa/käydä ovella vaan kutsuvat kaverinsa useaan kertaan tööttäilemällä, vuorokaudenajasta riippumatta.
Yhden kerran kotiin tultuani rapussa haisi niin järkyttävälle että soitin huoltoyhtiöön että tulevat tarkistamaan mistä huoneistosta ruumis löytyy. Tulivat, ja totesivat että jollain asukkaalla roskien vieminen ”vähän” venähtänyt.
Eri vuorokaudenaikoihin epäilyttävän näköisiä kännissä/kamoissa olevia miehiä(myös naisia) tullut pimpottelemaan ovikelloa ja etsivät henkilöä X, vaikka hän ei asuisi edes samassa rapussa. Ilmeisesti myös tupakan kysyminen naapurilta on ok kello 02.00.
Rapussa myös riehutaan/riidellään äänekkäästi jos jokin painaa mieltä.
Tämän kirjoitin siksi, koska en itse löytänyt totuudenmukaista infoa muuttaessani alueelle.
Jamppa Haltianpolku, Mestariasunnot
Anonyymi
2
642
Vastaukset 2
- Anonyymi
Minä muutin sieltä jo 16 vuotta sitten.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591551- 261184
- 851048
- 42857
- 65826
- 92784
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15749Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115686
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �145620Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74557- 19556
- 44538
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487