Itse olin hiukan huolissani, että jos joku heistä alkaa nieleskelemään puhuessaan, mutta kukaan ei nieleskellyt. Kaikki hoitivat oman tonttinsa mannermaiseen tyyliin, ja siitä voimmekin kaikki olla samaa mieltä, että ammattimaisesti ministerit hoitivat hommansa.
Onneksi kukaan ei nieleskellyt.
Naiset hoitivat tiedotustilaisuuden mallikkaasti
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tilaisuus on vielä kesken.
tuo ta-vu-pu-he-ko on hyvä tapa pitää puhetta?
Is-tu-va pre-si-dent-ti-kin pu-huu no-pe-am-min.- Anonyymi
Se oli nimenomaan teitä varten.
- Anonyymi
Siis kukaan ei kysy Kiurulta mitään ja sen jalat väsyy kovan painon alla. Minua säälittää.
- Anonyymi
Tie-do-tus-ti-lai-suus me-ni oi-kein hie-nos-ti.
Tämä siis persunpennuille.
Me muuthan osataan lukea normaalitekstiäkin, sellaistakin jossa on niitä yhdyssanoja. - Anonyymi
Kiuru oli äänessä ja puhui todella asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tie-do-tus-ti-lai-suus me-ni oi-kein hie-nos-ti.
Tämä siis persunpennuille.
Me muuthan osataan lukea normaalitekstiäkin, sellaistakin jossa on niitä yhdyssanoja.Pesut sinne, persut tänne. Ei taida olla kaikki muumit laaksossa kun persuilet niin paljon.
- Anonyymi
Mitä tapahtuu kun kiuru jakaa pesää ja huuhkajat astuvat sisään?
- Anonyymi
Lintilä on huolissaan ydinvoimaloiden operaattoreista. Korona huolestutaa, mutta öljyn loppumiseen ei ole kukaan varautumassa, vaikka öljyn loppuessa ydinvoimalat jäävät tuuliajolle ja ihmisiltä loppuu ruoka. Valoja ei tarvitse sammuttaa, kun ainoa valo on taivaalla.
- Anonyymi
Kyllä siinä alittajavassarikin alkaa nieleskelemään kun virus iskee.Siinähän sitten kehut spaissareita pelko perseessäsi.
- Anonyymi
Culona-tiedoitus annettu
- Anonyymi
Ällöttävä olio rivistö ! Suomi seonnut.
- Anonyymi
Teoistaan mies tunnetaan eikä sanoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070