Joko aloititte hoardaamisen?

Anonyymi

Minä ostin tänään 20 purkkia hernekeittoa, 4 pussia hernemaissipaprikaa, 4 pakettia kivetöntä taatelia, 4 pakettia rusinaa, 2 helvetin iso pussia maapähkinöitä, 4 purkkia monivitamiinia, 2 pussia lohkoperunoita, wc-paperia.

Huomenna haen 10 purkkia kahvimaitoa. Ensi viikosta alkaen teen luultavasti 5pv/viikko etänä kun normaalisti teen 3 päivää.

T: Iloinen nauraja

20

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tuon verran ostan normaalistikin parin päivän varalle

    • Anonyymi

      Onneksi on oma kauppa. Suljen vain ovet ja linnottaudun kauppaani. Oveen kirjoitan lapun, että kauppa on koronavirusten saastuttama ja siksi karanteenissa.
      Ei meinaan eväät heti lopu kesken, kun pakkasetkin on täynnä tavaraa ja tuoreita sämpylöitä voin leipoa uuneissa ja kuiva-ainehyllyistä saa kaiken. Maitotaloustuotteita ei tarvita muuta kuin jauheina.
      2 vuotta pärjää ihan hyvin. Sitten se korona alkaa laantua, kun 100% kansasta on sen sairastanut ja 30% väestöstä on laskettu multiin. Nyt kannattaa muuten perustaa hautaustomistoja. Markkinat tulee olemaan valtaisat.

      • Anonyymi

        Olet hyvissä asemissa kauppasi kanssa.

        T: Iloinen nauraja


    • Anonyymi

      Näin teitä ei-uskovia pelottaa, että pitää hamstrata ruokaa ja pelätä kuolemaa neljän seinän sisällä. Minä puolestani aion auttaa sairaita parhaani mukaan enkä ole etätöissä. Käyn normaalisti kaupassa mutta välttelen ruuhka-aikoja.

      Kukin tyylillään. Minulle tämä tuleva on vain normaalia ärhäkämpi flunssa. En pelkää sitä sitten hiukkaakaan.

      • Saa uskovakin olla huolissaan lähimmäisten puolesta, vaikka ei itse kuulukaan riskiryhmään. Muutama viikko pelkästään etätöissä ei olisi hullumpi juttu.

        Elämme mielenkiintoisia aikoja. Toivottavasti ihmiset heräisivät myös hengellisesti.


      • Anonyymi

        Sinä uskovainen harhainen ihminen oletkin tottunut juoksemaan surman suuhun. Se ei ihmetytä, kun olet kerran antanut itsesi kusettaa uskonnon nimissä.
        Ole vain paljon kosketuksissa koronavirukseen sairastuneiden kanssa. Voit mennä salaa vaikka teho-osastolle, jossa koronaviruksen uhri makaa letkuissa, ilman mitään suojavarustuksia sinne vuoteen viereen vain tartuttamaan itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä uskovainen harhainen ihminen oletkin tottunut juoksemaan surman suuhun. Se ei ihmetytä, kun olet kerran antanut itsesi kusettaa uskonnon nimissä.
        Ole vain paljon kosketuksissa koronavirukseen sairastuneiden kanssa. Voit mennä salaa vaikka teho-osastolle, jossa koronaviruksen uhri makaa letkuissa, ilman mitään suojavarustuksia sinne vuoteen viereen vain tartuttamaan itsesi.

        Höpöhöpö! Korona on vain normaalia ärhäkämpi flunssa. Kuulun itse sellaiseen ryhmään, jonka riskiä ei tiedetä mutta minulla on siis perussairaus. Mutta meitä erottaa sekin tekijä, että minä en pelkää kuolemqa, niin kuin sinä teet. Lisäksi minulla on koulutus ja kokemusta epidemioiden eston suunnittelusta. En pelkää yhtään.

        Koita sinä pärjäillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö! Korona on vain normaalia ärhäkämpi flunssa. Kuulun itse sellaiseen ryhmään, jonka riskiä ei tiedetä mutta minulla on siis perussairaus. Mutta meitä erottaa sekin tekijä, että minä en pelkää kuolemqa, niin kuin sinä teet. Lisäksi minulla on koulutus ja kokemusta epidemioiden eston suunnittelusta. En pelkää yhtään.

        Koita sinä pärjäillä!

        Kyllä todistat, että uskovaisten harhat ei rajoitu vain raamatullisiin asioihin. Koronavirus ei ole vain ärhäkämpi flunssa. Itse asiassa tutkijat ja lääkärit eivät vielä tiedä mitä kaikkea tuhoa tämä kavala virus uhreilleen aiheuttaa. Virus voi mutatoitua ja jatkaa leviämistään maapallolla pitkäänkin, näin kertoi helsingin yliopiston tutkijatohtori.

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todistat, että uskovaisten harhat ei rajoitu vain raamatullisiin asioihin. Koronavirus ei ole vain ärhäkämpi flunssa. Itse asiassa tutkijat ja lääkärit eivät vielä tiedä mitä kaikkea tuhoa tämä kavala virus uhreilleen aiheuttaa. Virus voi mutatoitua ja jatkaa leviämistään maapallolla pitkäänkin, näin kertoi helsingin yliopiston tutkijatohtori.

        T: Iloinen nauraja

        Koronaviruksen mahdollisista jälkitaudeistakaan ei ole vielä mitään tietoa. Ei myöskään siitä, millainen ja kuinka pitkäaikainen resistentti viruksella on. Voi nimittäin olla niin, että koronavirus muuntautuu sopivasti niin, että vaikka olisitkin sairastanut sen jo kertaalleen, niin se iskee sinuun uudestaan ja entistä ärhäkämmin.

        Vielä on sekin ongelma, että joukossamme voi olla oireettomia taudinkantajia tai niitä, jotka luulevat sairastavansa vain lievää kausi-influensaa, eivätkä hakeudu terveydenhoidon piiriin, vaan tartuttavat virusta muihin.


      • Anonyymi
        Adventtiairut kirjoitti:

        Koronaviruksen mahdollisista jälkitaudeistakaan ei ole vielä mitään tietoa. Ei myöskään siitä, millainen ja kuinka pitkäaikainen resistentti viruksella on. Voi nimittäin olla niin, että koronavirus muuntautuu sopivasti niin, että vaikka olisitkin sairastanut sen jo kertaalleen, niin se iskee sinuun uudestaan ja entistä ärhäkämmin.

        Vielä on sekin ongelma, että joukossamme voi olla oireettomia taudinkantajia tai niitä, jotka luulevat sairastavansa vain lievää kausi-influensaa, eivätkä hakeudu terveydenhoidon piiriin, vaan tartuttavat virusta muihin.

        Höpsis. Ihan normaalia luonnon kiertokulkua, jossa on oma osansa heikkojen karsiutumisessa. Tiedossa on se fakta, että noin kaksi prosenttia sairastuneista kuolee. Tiedossa on paljon muutakin mutta on parempi, että niistä ei puhuta tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Petri.Helsinki kirjoitti:

        Saa uskovakin olla huolissaan lähimmäisten puolesta, vaikka ei itse kuulukaan riskiryhmään. Muutama viikko pelkästään etätöissä ei olisi hullumpi juttu.

        Elämme mielenkiintoisia aikoja. Toivottavasti ihmiset heräisivät myös hengellisesti.

        Mitä huolissaan olemista tavallisessa sairastamisessa on? Tai siinä, että rakkaasi pääsee tästä pahasta maailmasta Jumala luo? Taidat olla enempi huolissasi siitä, että et enää saisi tavata rakastasi. Olet siis huolissasi omasta murheestasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huolissaan olemista tavallisessa sairastamisessa on? Tai siinä, että rakkaasi pääsee tästä pahasta maailmasta Jumala luo? Taidat olla enempi huolissasi siitä, että et enää saisi tavata rakastasi. Olet siis huolissasi omasta murheestasi.

        En ymmärrä tällaista luovuttanutta asennetta. Jokaisella pitäisi olla huoli ainakin omista vanhemmistaan ja siitä, ettei levitä tautia toisille. Aloitus oli jollakin tavalla suloinen.


      • Anonyymi
        Petri.Helsinki kirjoitti:

        Saa uskovakin olla huolissaan lähimmäisten puolesta, vaikka ei itse kuulukaan riskiryhmään. Muutama viikko pelkästään etätöissä ei olisi hullumpi juttu.

        Elämme mielenkiintoisia aikoja. Toivottavasti ihmiset heräisivät myös hengellisesti.

        Kun käsidesit on loppu, niin ajattelin tiputtaa pirtua takapihalla, jotta nauraja saisi lääkkeen. Eihän sienillä ja kannabis- piipulla saa kuin pahanhajuiset kädet.
        Kun pirtulla hieroo kädet, niin jopa böböbö laantuu, ja voihan sillä piipunkärytkin nenästä naurunvälissä pyyhkiä pirtulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todistat, että uskovaisten harhat ei rajoitu vain raamatullisiin asioihin. Koronavirus ei ole vain ärhäkämpi flunssa. Itse asiassa tutkijat ja lääkärit eivät vielä tiedä mitä kaikkea tuhoa tämä kavala virus uhreilleen aiheuttaa. Virus voi mutatoitua ja jatkaa leviämistään maapallolla pitkäänkin, näin kertoi helsingin yliopiston tutkijatohtori.

        T: Iloinen nauraja

        Korona-virus on patentoitu 2016 yhysvalloissa.
        Joten sieltä labrasta se ilmeisestion kotoisin.
        Googlaa jos haluat varmistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun käsidesit on loppu, niin ajattelin tiputtaa pirtua takapihalla, jotta nauraja saisi lääkkeen. Eihän sienillä ja kannabis- piipulla saa kuin pahanhajuiset kädet.
        Kun pirtulla hieroo kädet, niin jopa böböbö laantuu, ja voihan sillä piipunkärytkin nenästä naurunvälissä pyyhkiä pirtulla

        Pirtun tiputtelu vaatii todella hyvät laitteistot. Melkein yhtä laadukasta ainetta saa kotikonsteinkin.
        Aluksi tarvitaan onnistunut rankki, joka tulee esim. banaanista, fariinisokerista sekä hiivasta ja tietenkin laadukkaasta vedestä. Sanoisin pyhästä.
        Satsin annetaan käydä loppuun lämpöisessä tilassa. Kun vaahtoa ei enää tule, voidaan käymistuote kaataa saavistaan tislauskolonniin. On vältettävä pohjasakaa, siitä tulee ikävä pontikan ma... eikun haju käsihuuhteeseen.
        Sitten laitetaan hella päälle ja katsotaa, ettei lämmöt nouse liikaa eikä poliiseja näy.
        Ensimmäinen kupillinen heitetään viemäriin, sikuna- sekä metyylialkoholi on huonoa käsisuuhuuhdetta.
        Sitten vain porukalla koronaa torjumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona-virus on patentoitu 2016 yhysvalloissa.
        Joten sieltä labrasta se ilmeisestion kotoisin.
        Googlaa jos haluat varmistaa.

        Ei tartte googlata. Koronavirusta oli jo vuonna 2004!


    • Anonyymi

      Oletteko huomioineet että korona on nyt pohjoisella pallonpuoliskolla, koska meillä' on talvi, ja flunssaa on joka vuosi. Aina kuolee joitakin flunssaan.
      Kunhan ilmat lämpenee, flunssakausi on ohi, ja silloin maan mahtimiehet ylpeilevät: "Saimmepas estettyä Koronan leviämisen!"

    • Anonyymi

      Telkkarissa oli kerran mainos Bisolvon nimisestä yskänlääkkeestä. Mainoksessa näytettiin kuinka pikkumöröt pyrkivät ärhäkkäästi ylöspäin, pois keuhkoista. Olen ostanut nytkin käytössä eräällä vanhemmalla ihmisellä. Luontaistuotekaupoissa myöskin erilaisia tuotteita keuhkoille. Esim. kuusenkerkkä ja monia muita.

      Lähdetään tässä ostoksille.

    • Anonyymi

      Tuo on pöljää ylireagointia. Kävin tänään kaupassa ja ostin normin viikonloppusatsin ja kolme pussia kauraleseitä kun se on jatkuvasti loppu paikalliskaupasta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3341
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1818
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      936
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe