Mitä jos kuolen koronaan?

Anonyymi

Nyt kun tuli tämä korona, pelkäävätkö uskonnottomat enemmän kuin uskovaiset vai onko tilanne 50/50. Itse ajattelen, että jos kuolen koronaan, onhan Jeesus luvannut minulle iänkaikkisen elämän, mikä ei ole ollenkaan hassumpi juttu. Ei täällä maan päällä elämä muutenkaan mitään herkkua ole ollut. Sen johdosta en ainakaan nyt pelkää virusta, tappoipa se minut tulevaisuudessa tai ei.

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus pelastaakin katuvaiset ja parannuksen tekijät. Hän itse on takuu ihminen siellä välillä.

      • Anonyymi

        Ylösotto on ennenkuin Korona leviää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylösotto on ennenkuin Korona leviää

        Mitään salaisia ylösottoja ei tule.
        Se on väärää tulkintaa, joka elää sitkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään salaisia ylösottoja ei tule.
        Se on väärää tulkintaa, joka elää sitkeästi.

        Missä puhutaan salaisesta ylösotosta?


      • Anonyymi

        Hei vitun Urpot!
        Paapokaa nyt vaan niin paljon ku kerkeette sitä Jeesustanne kunhan jäätte kotiin!!!
        Kirkot suljetaan nyt ja poltetaan, koska COVID-20 on Teidän syy.
        Teillä ei ole mukamas Televiiziota? Miksi Teillä on tietokoneet, älypuhelimet ym?

        NOIN URPOA SAKKIA EI VOI OLLA

        Valitettavasti Te häivytte tästä maailmasta, koska olette sisäsiittoisia ja keskenänne.

        Näin se homma etenee sano DIO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä puhutaan salaisesta ylösotosta?

        Ylöstempaus on selvästi ennen vihan maljoja ja armageddonia koska Raamattu sanoo:

        Ilmestyskirja 3:10
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.


    • Anonyymi

      Kun ei ole jeesustelijoiden anteeksiantama vaan evoluution tulos, niin mitä se minulle mitään voi. Sekä toiseksi minä olen jo kerran kuollut, joten ei pahemmin pelota.

      • Anonyymi

        Totta puhut, että olet jo kerran kuollut. Mutta tulee myös toinen kuolema jos Jumalan armo Jeesuksessa ei sinulle kelpaa.


    • Koronassa ylivoimaisesti pelottavinta on sen vaikutus talouteen, joka voi olla mitä tahansa melko vähäisen ja kauhistuttavan väliltä. Henkilökohtaisesti en pelkää siihen kuolevani, sillä olen ihan hyvässä kunnossa ja perusterve.

      Riippuu paljon siitäkin, tuleeko rokote ja milloin. Rokotteen psykologinenkin vaikutus voisi olla valtava. Ja tietenkin tulot kehittäjäyritykselle tähtitieteelliset, ellei sitten useampi firma osu kultasuoleen.

      • Anonyymi

        "Henkilökohtaisesti en pelkää siihen kuolevani, sillä olen ihan hyvässä kunnossa ja perusterve."

        Eiköhän se kiinalainen lääkärikin, joka kritisoi Kiinan koronavirushoitoa, ollut "hyvässä kunnossa ja perusterve".


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Henkilökohtaisesti en pelkää siihen kuolevani, sillä olen ihan hyvässä kunnossa ja perusterve."

        Eiköhän se kiinalainen lääkärikin, joka kritisoi Kiinan koronavirushoitoa, ollut "hyvässä kunnossa ja perusterve".

        Varmasti. Hänen kuolemansa olikin kaikkiaan erittäin outo tapaus, jonka tiimoilla salaliittoteoriat vellovat, eivätkä aivan syyttä.


      • Lyhyellä tähtäimellä korona on parasta, mitä Suomen taloudelle voi tapahtua: vessapaperin menekki räjähtää ja Suomen paperiteollisuus kukoistaa. Pitkällä tähtäimellä korona on parasta, mitä Suomen taloudelle voi tapahtua: suuret ikäluokat kuolevat ja Suomen vino ikärakenne oikenee kertarysäyksellä.

        Luontokin kiittää, kun väki vähenee.

        Talous ja luonto eivät tunne moraalia, enkä tunne minäkään. Ei armoa.

        "Heikkojen ja epäonnistuneiden tulee käydä perikatoon: meidän ihmisrakkautemme ensimmäinen käsky. Ja heitä on siihen vielä autettavakin." (Antikristus)


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Lyhyellä tähtäimellä korona on parasta, mitä Suomen taloudelle voi tapahtua: vessapaperin menekki räjähtää ja Suomen paperiteollisuus kukoistaa. Pitkällä tähtäimellä korona on parasta, mitä Suomen taloudelle voi tapahtua: suuret ikäluokat kuolevat ja Suomen vino ikärakenne oikenee kertarysäyksellä.

        Luontokin kiittää, kun väki vähenee.

        Talous ja luonto eivät tunne moraalia, enkä tunne minäkään. Ei armoa.

        "Heikkojen ja epäonnistuneiden tulee käydä perikatoon: meidän ihmisrakkautemme ensimmäinen käsky. Ja heitä on siihen vielä autettavakin." (Antikristus)

        "Heikkojen ja epäonnistuneiden tulee käydä perikatoon: meidän ihmisrakkautemme ensimmäinen käsky. Ja heitä on siihen vielä autettavakin." (Antikristus)"

        Luultavasti jonkun sortin provokaatio. Mutta peukutetaan kirjoittajaa sairaalasängyssään ja happilaitteissaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Heikkojen ja epäonnistuneiden tulee käydä perikatoon: meidän ihmisrakkautemme ensimmäinen käsky. Ja heitä on siihen vielä autettavakin." (Antikristus)"

        Luultavasti jonkun sortin provokaatio. Mutta peukutetaan kirjoittajaa sairaalasängyssään ja happilaitteissaan.

        Se oli sitaatti Nietzschen kirjasta "Antikristus". En tiedä, tarkoittiko Nietzsche sen provokaatioksi. Kontekstina on joukko muita iskulauseita:

        "Mikä on hyvää? — Kaikki, mikä kohottaa vallantuntoa, tahtoa valtaan, valtaa itseään ihmisessä.

        Mikä on huonoa? — Kaikki, mikä syntyy heikkoudesta.

        Mikä on onni? — Tunto siitä, että valta kasvaa, — että vastarinta tulee voitetuksi.

        Ei tyytyväisyyttä, vaan enemmän valtaa; ei rauhaa yleensä, vaan sotaa; ei hyvettä, vaan kuntoa (hyve renessansityylillä, virtu, moraalin myrkystä vapaa hyve).

        Heikkojen ja epäonnistuneiden tulee käydä perikatoon: meidän ihmisrakkautemme ensimmäinen käsky. Ja heitä on siihen vielä autettavakin.

        Mikä on vahingollisempaa kuin jokainen pahe? Teon sääli epäonnistuneita ja heikkoja kohtaan — kristinoppi…"

        http://www.gutenberg.org/ebooks/52953


      • Taksinkuljettaja eilen sanoi kyytien vähentyneen hyvin paljon, ihmiset eivät lähde ulos ja sanoi ettei muista, Hki-Vantaallakaan olleen näin hiljaista koskaan, liikematkailijan ovat kadonneet,

        Meillä on firma varautunut siten, että ensi viikolla alkaa etätyöskentely niiltä osin kuin mahdollista.


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Se oli sitaatti Nietzschen kirjasta "Antikristus". En tiedä, tarkoittiko Nietzsche sen provokaatioksi. Kontekstina on joukko muita iskulauseita:

        "Mikä on hyvää? — Kaikki, mikä kohottaa vallantuntoa, tahtoa valtaan, valtaa itseään ihmisessä.

        Mikä on huonoa? — Kaikki, mikä syntyy heikkoudesta.

        Mikä on onni? — Tunto siitä, että valta kasvaa, — että vastarinta tulee voitetuksi.

        Ei tyytyväisyyttä, vaan enemmän valtaa; ei rauhaa yleensä, vaan sotaa; ei hyvettä, vaan kuntoa (hyve renessansityylillä, virtu, moraalin myrkystä vapaa hyve).

        Heikkojen ja epäonnistuneiden tulee käydä perikatoon: meidän ihmisrakkautemme ensimmäinen käsky. Ja heitä on siihen vielä autettavakin.

        Mikä on vahingollisempaa kuin jokainen pahe? Teon sääli epäonnistuneita ja heikkoja kohtaan — kristinoppi…"

        http://www.gutenberg.org/ebooks/52953

        Nietzsche totesi kirjassaan, että Jumala on kuollut.

        Jumala totesi Nietzschen kuoltua, että Nietzsche on kuollut...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nietzsche totesi kirjassaan, että Jumala on kuollut.

        Jumala totesi Nietzschen kuoltua, että Nietzsche on kuollut...

        Paitsi että jälkimmäisestä ei ole mitään todisteita...


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Paitsi että jälkimmäisestä ei ole mitään todisteita...

        No mitä todisteita siitä on, että Nietzsche kirjotti Jumalan kuolleen.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä todisteita siitä on, että Nietzsche kirjotti Jumalan kuolleen.....

        Parhautta!!!:D


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Varmasti. Hänen kuolemansa olikin kaikkiaan erittäin outo tapaus, jonka tiimoilla salaliittoteoriat vellovat, eivätkä aivan syyttä.

        Lääkäreillä altistus on vähän eri luokkaa, kuin muilla perusterveillä. Kiinassa on kuollut useita lääkäreitä, monet nuoria ja perusterveitä. Kun tekee työtä 24/7 burn-outin partaalla, niin infektioherkkyys lisääntyy.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Taksinkuljettaja eilen sanoi kyytien vähentyneen hyvin paljon, ihmiset eivät lähde ulos ja sanoi ettei muista, Hki-Vantaallakaan olleen näin hiljaista koskaan, liikematkailijan ovat kadonneet,

        Meillä on firma varautunut siten, että ensi viikolla alkaa etätyöskentely niiltä osin kuin mahdollista.

        Johtuu varmaan myös siitä, että taksiyhtiö antoi kuljettajille luvan kieltäytyä kyydistä koronaepäilyn vuoksi. Astmaatikot ja allergikot eivät uskalla yrittää ottaa taksia, etteivät jää tien poskeen. Useimmilla kuljettajilla ei ole lääkärin pätevyyttä, jolla erotetaan koronaoireet kevätallergioista.


      • Anonyymi

        Koko juttu on suurta humpuukia. Koronavirukseen kuolleet ovat keskimäärin 70-80 vuotiaita joilla terveys on muutenkin heikunkei. Nyt on sitten vaan saatu lietsottua ihmeellinen hysteria asian ympärille ja kaikki on ihan kääk. Kattokaa nyt kiinaa, siellä tilanne on normalisoitumassa ja suuria tilapäissairaaloita puretaan pois. Ja kuinka monta tuhatta niistä kiinan miljardeista oikeastaan kuoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko juttu on suurta humpuukia. Koronavirukseen kuolleet ovat keskimäärin 70-80 vuotiaita joilla terveys on muutenkin heikunkei. Nyt on sitten vaan saatu lietsottua ihmeellinen hysteria asian ympärille ja kaikki on ihan kääk. Kattokaa nyt kiinaa, siellä tilanne on normalisoitumassa ja suuria tilapäissairaaloita puretaan pois. Ja kuinka monta tuhatta niistä kiinan miljardeista oikeastaan kuoli?

        Humpuuki ei ole ehkä oikea sana - mutta korona on hyvä aasinsilta alkavaan sotaan, että saadaan poikkeustilat voimaan koko Eurooppaan. Ensi kuun alusta alkaa jättimäinen Euroopan laajuinen suursotaharjoitus (defender europe 20 - löytyy runsaasti myös youtube-aineistoa), jota varten helmikuun alusta alkoi kymmenien tuhansien amerikkalais- ja brittisotilaiden maihinnousu, ja sitä ennen on saatava ilmatila tyhjäksi, kansa kotiin, jos joku sattuisikin laukaisemaan yhdinaseen (ennuste on, jos niin kävisi, niin kahden ensimmäisen tunnin aikana kuolisi 90 miljoonaa ihmistä lähde: verkkouutiset).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humpuuki ei ole ehkä oikea sana - mutta korona on hyvä aasinsilta alkavaan sotaan, että saadaan poikkeustilat voimaan koko Eurooppaan. Ensi kuun alusta alkaa jättimäinen Euroopan laajuinen suursotaharjoitus (defender europe 20 - löytyy runsaasti myös youtube-aineistoa), jota varten helmikuun alusta alkoi kymmenien tuhansien amerikkalais- ja brittisotilaiden maihinnousu, ja sitä ennen on saatava ilmatila tyhjäksi, kansa kotiin, jos joku sattuisikin laukaisemaan yhdinaseen (ennuste on, jos niin kävisi, niin kahden ensimmäisen tunnin aikana kuolisi 90 miljoonaa ihmistä lähde: verkkouutiset).

        Tuskinpa nyt pidetään mitään suursotaharjoituksia. :D


    • Anonyymi

      Itse suhtaudun täydellä tyyneydellä. En ole hamstrannut ruokia. Kaapissa on muutoinkin ollut kaikenlaista. Jonkin verran enemmän nyt ostanut, eli n. kuukauden ruuat ehkä on.

      Itse iankaikkisuutta ajatellen: olen elänyt uskonelämääni matalalla profiililla, pyrkinyt tekemään sen, mitä UT asiasta opettaa. En kuitenkaan ole mikään varsinainen apostoli tai uskossa sinnikäs alkuseurakuntalainen.

      Nuorempana tuli rällättyä, myöskään vähän vanhempana ei kaikki ole mennyt kuin Taivasten Strömssöössä, eli olen ollut paljossa mukana. Kuitenkin jo nuorena uskoontultua ja sittemmin Lutherin tarkentamassa uskossa kaiken aikaa, pyrkien nk. parannukseen.

      Ehkä sitä kohta lähdetään, "Rajat on nyt auki" iankaikkisuuteen. No, kerranhan täältä muutoinkin lähdetään ja ehkä se on nyt kohta edessä. Minkähänlaista on kuolla coronaan? Hengitysvaikeuksia? Yskittää ja ei henki kulje? Hengityksen loppuminen lienee muutoinkin yleisin kuolinsyy. Toivottavasti se tapahtuu nopeasti.

      Mitä mieltä olen elämästäni? Se meni niinkuin meni. Täynnä erilaista, rankkaakin kärsimystä. Joitain pieniä, ohimeneviä onnen hetkiä. Jumala päätti näin. Pelastaa lapsensa helvetin kautta. Olikohan tämä elämä se mainittu Kiirastuli?

      • Anonyymi

        14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;
        15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;
        15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.

        Rukoillaan tänään koko maailman puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoillaan tänään koko maailman puolesta.

        Ei rukoilla koska Jeesuskaan ei rukoile kuin omiensa puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rukoilla koska Jeesuskaan ei rukoile kuin omiensa puolesta.

        Jeesus rukoilee itseään, joten ihme on jos ei tehoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoillaan tänään koko maailman puolesta.

        Luulenpa, että tuolla ylhäällä, Taivaissa, on kirjoitettuna nimilsta, ketkä otetaan pois coronan kautta. En tiedä pitääkö tämän asian puolesta rukoilla.

        Mutta ketä tulee syyttää tästä sairaudesta? Jmala epäilemättä nk. sallii tämän tapahtua, mutta onko Jumala asian suoranainen alkuunpanija?

        Australian polttaminenhan oli ilmastoaktivistien terroriteko. He eivät ihmsten ja eläinten suunnattomista kärsimyksistä piitanneet.

        Entä corona? Vaihtoehtoja on monta. Itse veikkaan, todennäköisyys-järjestyksessä:

        a) noita kuuluisia illumeita. Maailman väkiluvun tarkoituksellinen puolittaminen.
        b) Kiinan biologinen ase, jota joku kehittelyvaiheessa käsitellyt varomattomasti ja se levisi laboratorion ulkopuolelle.
        c) jonkin suurvallan aiheuttama, lyhytnäköinen ja typerä terroriteko, esim P-K.
        d) jonkin Spectren (tyyliin J. Bond) kaltaisen hullun kiristäjän aikaansaannos.
        e) yleistä piittaamattomuutta Wuhanin torilla.

        Omassa uskossani kärkipäässä kohdat a ja b.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulenpa, että tuolla ylhäällä, Taivaissa, on kirjoitettuna nimilsta, ketkä otetaan pois coronan kautta. En tiedä pitääkö tämän asian puolesta rukoilla.

        Mutta ketä tulee syyttää tästä sairaudesta? Jmala epäilemättä nk. sallii tämän tapahtua, mutta onko Jumala asian suoranainen alkuunpanija?

        Australian polttaminenhan oli ilmastoaktivistien terroriteko. He eivät ihmsten ja eläinten suunnattomista kärsimyksistä piitanneet.

        Entä corona? Vaihtoehtoja on monta. Itse veikkaan, todennäköisyys-järjestyksessä:

        a) noita kuuluisia illumeita. Maailman väkiluvun tarkoituksellinen puolittaminen.
        b) Kiinan biologinen ase, jota joku kehittelyvaiheessa käsitellyt varomattomasti ja se levisi laboratorion ulkopuolelle.
        c) jonkin suurvallan aiheuttama, lyhytnäköinen ja typerä terroriteko, esim P-K.
        d) jonkin Spectren (tyyliin J. Bond) kaltaisen hullun kiristäjän aikaansaannos.
        e) yleistä piittaamattomuutta Wuhanin torilla.

        Omassa uskossani kärkipäässä kohdat a ja b.

        Kyseessä on luonnollinen muuntunut koronavirus.
        a) Illuminaatti on lapsellista satuilua.
        b) Kiina ei ikinä tekisi noin heikkotehoista biologista asetta.
        c) Yhtä epätodennäköistä kuin edellinen.
        d) Herkkäuskoisuutesi on huvittavaa.
        e) Ei tarvitse edes piittaamattomuutta. Siellä missä villieläimiä käsitellään ja syödään, on aina mahdollisuus zoonoosiin.

        Listasi kertoo vain sinun herkkäuskoisuudestasi. Elät epärealistisessa satumaailmassa.


      • Anonyymi

        Tuo oli asiallinen kirjoitus. Jotenkin olen samaa mieltä.

        "Mitä mieltä olen elämästäni? Se meni niinkuin meni. Täynnä erilaista, rankkaakin kärsimystä. Joitain pieniä, ohimeneviä onnen hetkiä."

        Sama aloittajalla. Kärsimystä, mutta joskus on pienen hetken ollut onnellinen. Sitten on tullut kärsimys, joka on vienyt tämän pienen onnen hetken.

        Saapa nähdä, antaako Luoja vielä onnen hetkiä, vai päättyykö kaikki koronaan. Itse voi toivoa, että onnen hetkiä olisi vielä ennen kuolemaa, mutta kukapa tietää,

        "Ennen kuin olin syntynyt, olivat kaikki päiväni jo luodut" (Psalmi)


      • Anonyymi

        Sitä odotellessa olisi kutenkin kiva olla vessapaperia. Oli loppu nettiruokakaupastakin.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rukoilla koska Jeesuskaan ei rukoile kuin omiensa puolesta.

        Isä, anna heille anteeksi, sille he eivät tiedä miten tyhmiä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä, anna heille anteeksi, sille he eivät tiedä miten tyhmiä ovat.

        Mä voin olla vaik se Jumala kunhan annatte vaik 500000 €.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin olla vaik se Jumala kunhan annatte vaik 500000 €.

        Kannattaa pyytää se 5 euron seteleinä, niin voi vaikka pyyhkiä niillä sitten kun wc-paperi loppuu maailmasta, eikä harmita niin paljoa kuin että jos olisivat kaksikymppisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä, anna heille anteeksi, sille he eivät tiedä miten tyhmiä ovat.

        No antaako se isä anteeksi? Vai pistääkö ziljoona potenssiin ziljoonaksi vuodeksi käristymään helvetin liekkeihin? Eikä tällaisen kohtalon itselleen hommanneen tarvitse olla mikään stalini tai hitleri, riittää vaan, kun ei ole jaksanut olla uskovainen.


    • Anonyymi

      Ateistina lainaan Raamattua:
      Syökäämme ja juokaamme sillä huomenna kuolemme.

      Ihmisen kuolevaisuus on selviö. Huominen on aina optio eikä taattu. Se kannattaa muistaa. Naatiskellaan niin kauan kun tätä kestää.

      • Anonyymi

        Mutta katso: on ilo ja riemu, raavaitten tappaminen ja lammasten teurastus, lihan syönti ja viinin juonti! "Syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme."
        22:14 Niin kuului minun korviini Herran Sebaotin ilmoitus: "Totisesti, ei tämä teidän syntinne tule sovitetuksi, ei kuolemaanne saakka, sanoo Herra, Herra Sebaot."


      • Anonyymi

        Mä vedän ainakin törkeet blossit ja juon viinaa, koska nyt saa :9


    • Anonyymi

      Tämä touhu vaan jatkuu:
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006438988.html

      Suomessa on sosialiturva. On kunkin oma asia, miten rahansa käyttää. Mitä enemmän pummaamista tuetaan, sitä enemmän se vahvistuu.

      Näilläkin jonottajilla olisi nyt hyvä tilaisuus ottaa vastuu omasta elämästään. Kovassa paikassa ihmisen itsesuojeluvaisto herää, voi saada aikaan muutoksen. Mutta ei. Hursti ei tee parannusta omasta kurjuuden mahdollistamis-toiminnastaan. Ja näin kurjuus on senkun lisääntynyt ja lisääntyy.

      Nyt sitten kaikki räkivät puliukot levittävät jonossa entistäkin vaarallisempaa bakteeriaan. Sillä jos jonoa ylläpidetään, viinan ja huumeiden himo ja ruokarahan säästyminen näitä varten, ohittaa kaiken moraalin: vastuun itsestä ja muista.

      Mitä pitää tapahtua, että Hursti tajuaa toiminnassaan synnin? Omavanhurskauden, joka ohittaa todellisen lähimmäisistä välittämisen.

      Terv. ex-päihteidenkäyttäjä, vastuun ottanut, kurjuudesta yksin noussut.

    • Anonyymi

      Valitettavasti uskovaiset ovat nyt kuolleet 90 ja selviytyneet 10.

      Kato ku se on nii, ett runkkarit pärjää ja hihhulit ei. Tämä on valitettavasti TOTTA.

      Mitä ku mul ei oo rahhoo ja vanhukset taitaa nyt kuolla? Laitetaanko ne johonki joukkohautaan?

      Tuleeko siihen joku risti? Me ei olla uskovaisia, koska se on höpölöpö juttuja.

      Tai jos tietenki ois joku Jumala niin aika raaka se o.

      Voisko noi uskovaiset nyt laittaa muutaman säkeen, et pärjätään?

    • Anonyymi

      Johanneksen evankeliumi: Jeesus sanoo 17:4-9
      Minä olen kirkastanut sinut maan päällä:
      minä olen täyttänyt sen työn,
      jonka sinä annoit minun tehtäväkseni.
      Ja nyt,
      Isä,
      kirkasta sinä minut luonasi sillä kirkkaudella,
      joka minulla oli sinun luonasi,
      ennenkuin maailma olikaan.
      Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille,
      jotka sinä annoit minulle maailmasta.
      He olivat sinun,
      ja sinä annoit heidät minulle,
      ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.

      Nyt he tietävät,
      että kaikki,
      minkä olet minulle antanut,
      on sinulta.

      Sillä ne sanat,
      jotka sinä minulle annoit,
      minä olen antanut heille;
      ja he ovat ottaneet ne vastaan
      ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun luotasi ja uskovat,
      että sinä olet minut lähettänyt.

      Minä rukoilen heidän edestänsä;
      en minä maailman edestä rukoile,
      vaan niiden edestä,
      jotka sinä olet minulle antanut,
      koska he ovat sinun -

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Luuk. 24:47
        ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
        Ap.t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille:
        "Tehkää parannus
        ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.


    • Anonyymi

      No jos olet perusterve nuori tai keski-ikäinen sinä et kuole koronaan.

    • Anonyymi

      Onneksi jos wc paperi loppuu kaupoista aina voi käyttää raamattua

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, 2Piet. 2:10-14
        ja varsinkin ne,
        jotka lihan jäljessä kulkevat saastaisissa himoissa
        ja ylenkatsovat herrauden.
        Nuo uhkarohkeat,
        itserakkaat eivät kammo herjata henkivaltoja,
        vaikka enkelitkään,
        jotka väkevyydeltään
        ja voimaltaan ovat suuremmat,
        eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä.
        Mutta niinkuin järjettömät,
        luonnostaan pyydystettäviksi
        ja häviämään syntyneet eläimet,
        niin joutuvat myös nämä,
        kun herjaavat sitä,
        mitä eivät tunne,
        häviämään omaan turmelukseensa,
        saaden vääryyden palkan;
        he pitävät nautintonaan elää päivänsä hekumassa;
        he ovat tahra-
        ja häpeäpilkkuja;
        he herkuttelevat petoksissaan,
        kemuillessaan teidän kanssanne;
        heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä;
        he viekoittelevat horjuvia sieluja,
        heillä on ahneuteen harjaantunut sydän;
        he ovat kirouksen lapsia.

        Juud. 1:4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä,
        joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon,
        jumalattomia,
        jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi
        ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme
        ja Herramme,
        Jeesuksen Kristuksen.


    • Anonyymi

      Ei vessapaperin kulutus lisäänny. Oikeastaan vähenee kun ihmisiä kuolee. On vain hetkellinen kuluspiikki. Kyllä talous nyt syöksyy.

      Mutta vähän aikaa sitten itkimme hiilijalanjälkeä, ihannoimme pentuja, jotka eivät olivat koululakossa ja puhuivat sekavia maailman tilasta. Nyt sitten olemme huolissamme taloudesta kun käy kuten ilmastoahdistuneet ovat toivoneet. Evoluution tulisi kehittää meille järkeä.

    • Yllätys tämäkään ei ollut, profetia parin vuoden takaa:

      "KAKSI vuotta sitten Maailman terveysjärjestö lisäsi ihmiskuntaa uhkaavien sairauksien listalle uuden kohdan: Tauti X.

      Listalla oli jo ennestään seitsemän vaarallista tartuntatautia, joista moni muistaa ainakin ebolan, sarsin ja mersin. Helmikuussa 2018 Geneveen kokoontuneet asiantuntijat lisäsivät listalle kahdeksannen kohdan.

      ”Tauti X, totesimme silloin, on todennäköisesti eläimistä peräisin oleva virus, joka lähtee liikkeelle sellaisesta maailmankolkasta, jossa nopea talouskehitys ajaa ihmisiä ja villieläimiä lähelle toisiaan. Alkuvaiheessa tuntematon tauti sekoitetaan todennäköisesti tunnettuihin tauteihin, ja se leviää hiljaa ja nopeasti; etenemistä avustavat matkustaminen ja kaupankäynti”, WHO:n tapaamisessa mukana ollut tautiekologi Peter Daszak kirjoitti kokouksen kulusta The New York Timesissa hiljattain.

      ”Tautia tavataan lukuisissa maissa ja sitä on vaikea torjua. Tauti X:n kuolleisuus on kausi-influenssaa suurempi mutta leviää samalla tavalla. Se sekoittaa maailman talousmarkkinat jo ennen kuin se julistetaan pandemiaksi.”

      Kaksi vuotta myöhemmin kiinalaiselta eläintorilta lähti liikkeelle uusi koronavirus, joka sopii tauti X -ennustukseen häkellyttävän tarkasti.

      Miten he saattoivat tietää?"

      Vastaus on, että tuntematon virus ja siitä aiheutunut epidemia on ollut tieteentekijöille vain ajan kysymys.

    • Anonyymi

      "Yllätys tämäkään ei ollut, profetia parin vuoden takaa:

      "KAKSI vuotta sitten Maailman terveysjärjestö lisäsi ihmiskuntaa uhkaavien sairauksien listalle uuden kohdan: Tauti X."

      Ja kun tämä asia tiedettiin näin tarkasti, sille ei voitu tehdä mitään etukäteen? Kylläpä ihmiskunta on onnetonta ja ponnetonta.

      • Anonyymi

        No tämä on vähän samanlainen kuin sikainfluenssavirus - rokotus kehitettiin jo 2006 wikipedian mukaan, mutta itse tauti puhkesi vasta 2009, että melkoista selvännäköä.


    • "Ei täällä maan päällä elämä muutenkaan mitään herkkua ole ollut"

      Tuo onnellisuuden puute on yleistä äärikristityillä.

      Itse olen saanut elää onnellisena ja toivoisin kaikkien muidenkin olevan onnellisia.
      Onnellisuus on se ylivoimaisesti kaikkein tärkein asia, mitä ihmisellä pitää olla.

    • Anonyymi

      Joudun surukseni iloittamaan, että pääsy koronavirusmartyyrien joukkoon ei ole aivan helppoa, vakuuttaa asiantuntija :

      <<Infektiotautiopin emeritusprofessori Ylelle: Olen pöyristynyt tästä paniikista
      ALBERTO CLARAMUNT | 14.03.2020 | 13:06- päivitetty 14.03.2020 | 16:18

      Asiantuntijan mukaan tauti sairastetaan useimmiten lievänä ja kotona.

      Infektiotautiopin emeritusprofessori Heikki Peltola sanoo olevansa hämmentynyt koronaviruksen aiheuttamasta paniikista.

      – Koronavirus on yksi hengitystieinfektioiden aiheuttaja monen muun joukossa. Meillä on 135 000 tautitapausta maailmanlaajuisesti ja noin 4 000-5 000 kuollut. Tavallinen influenssaepidemia tappaa maailmanlaajuisesti noin puoli miljoonaa, Peltola suhteuttaa Ylen tv1:n Ykkösaamussa.

      – Olen edelleenkin täysin pöyristynyt, kuinka tällainen asia voi aiheuttaa näin suuren kaaoksen. Minusta siihen ei ole mitään eväitä, Peltola arvioi.<<

      https://www.verkkouutiset.fi/infektiotautiopin-emeritusprofessori-olen-poyristynyt-tasta-paniikista/

      Suomeksi: teitä huijataan.

    • Anonyymi

      Defender europe 20. Muuta ei ole, eikä tule. Kypsykää siihen sinä aikana, kun ne koittavat vakuuttaa teille suu muikeana, että miten he niin välittävät teidän rääpälemäisistä hengistänne, että se on ihan, ihan pakko julistaa poikkeustilat (voidaan rikkoa perusoikeuksia kuten oikeutta elämään), joka Euroopan maahan.

      • Anonyymi

        Tällä kohdalla ahneen ihmisen naiivityperyys on ylittänyt kaikki mielikuvituksellisimmat atmosfäärit auktoriteettiuskossaan - jopa väitteen Jeesuksen kidutuksen ja ristinkuoleman pelastuksesta. Ja tuota typeryyttänne te tulette vielä katsomaan peilistä, jos siis selviätte hengissä sen peilin eteen vielä, kun totuus selviää.


    • Anonyymi

      Psalmi 91 :)

    • Anonyymi

      Pelkäämisella ei mitään voita. Elän niin kauan kuin elän, ja sen ajan parhaaksi katsomallani tavalla ja pyrin nauttimaan elämästäni ja saamaan siitä iloa. Vaalin ystävyys- ja perhesuhteitani ja pidämme toinen toisistamme huolta.
      Jos siis saan koronan ja kuolen siihen, se on sitten minun elämäni päätöspiste. En tule katumaan elämääni elämää koska olen sen parhaani mukaan elänyt. Kuolleena en mitään tiedä, jälkeenjääneille se on isompi suru.
      Toki olen vastuullinen ihminen ja teen parhaani suojellakseni itseäni ja toisia. Noudatan ohjeita, työni teen kotona netin välityksellä. Taudeilta emme ole koskaan välttyneet emmekä tule välttymään. Siihen on sopeuduttava. Kuolinpäiväänsä ja -tapaansa ei kukaan tiedä, siksi kannattaa elää tässä ja nyt ja osoittaa läheisilleen rakkautta. Älytön hysteria pahentaa omaa oloa kuten myös tartuttaa sen toisiin.
      Onhan se sitten tietysti hienoa että joku saa lohtua jostain uskonnosta, minä en.
      Maailma on vaarallinen paikka ja elämä arvaamaton. Inhimillistä tarrautua johonkin toivoon, on se sitten mikä kenelläkin.
      Jokainen tulkoot uskollaan autuaaksi. Minä uskon Äiti luontoon ja sen viisauteen.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2547
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1531
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1352
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      108
      1279
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1112
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1078
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1075
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1067
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      971
    Aihe