Palstaöyhömme on jo pitkään pitänyt varmana, että kouluja ei suljeta, no, miten nyt niin kuin meni omasta mielestä?
Buahhaahhaa!!!
Koulut kiinni - palstaöyhö taas väärässä
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi
miten hesan seuvun nyt käypi siellä ei rahat pyöri jotta kilisiät ajat tulossa
- Anonyymi
Kuten suomalainen sanalasku sanoo: myöhästä on rypistellä, kun köntsä on jo housuissa.
Ja nyt sitä soosia on palstaöyhön kalsareissa vielä tavallista enemmän!Tarkoittiko aloittaja palstaöyhöllä Jan Vapaavuorta joka vielä eilen sanoi ettei oppilaitoksia suljeta ainakaan Helsingissä?
Minä Vapaavuoresta muuta tiedä kuin että on tuomittu väkivaltarikollinen.
On näet kova poika tappelemaan kännishä.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Tarkoittiko aloittaja palstaöyhöllä Jan Vapaavuorta joka vielä eilen sanoi ettei oppilaitoksia suljeta ainakaan Helsingissä?
Minä Vapaavuoresta muuta tiedä kuin että on tuomittu väkivaltarikollinen.
On näet kova poika tappelemaan kännishä.Hullu-Mogtar on kyseessä.
- Anonyymi
Taas täällä kanta-iki-aitosuomalaiset öyhöttävät pää punaisena. Minnekäs se totuus niksuttamalla muuttuu. Olenkos minä muistanut kertoa, Trölliseni, että vanha osaa kirjoittaa?;)
- Anonyymi
Rajat ja koulut kiinni – hallitukselta kovia toimia. Ei M-G ole IKINÄ väärässä se vaan on vanha ja osaa niksauttaa " väärät viestit pois " Helppoa vai mitä !
Anonyymi kirjoitti:
Rajat ja koulut kiinni – hallitukselta kovia toimia. Ei M-G ole IKINÄ väärässä se vaan on vanha ja osaa niksauttaa " väärät viestit pois " Helppoa vai mitä !
Mughtarh.Gyrbä-setä on minunkin kestosuosikkini.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561