samaa karenssin uhrin supistettua entisestäää eloa, alku kuusta
käytä kaupasta uudet peruskamat uusimassa ja vähä kenosia
ja raha pelikoneeseen lahjoitus pieni seteli tai kolikon jämiä
sitten taas odotellaa seur kk alkua, sama uusimis prosessi
ei tällä tavalla koronaa saa
ei taida köyhä eloa paljo muuttaa korolla virus
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ei, samanlaista kuin ennenkin.
- Anonyymi
1kk sulku tuli Kuntouttavaan työtoimintaan, 9e lähti ja km korvaukset, taas kuritetaan köyhää.
- Anonyymi
sairauksien valvonnasta ja ehkäisystä vastaavanCDC:n (Centers for Disease Control and Prevention)entinen urakoitsija on vuotanut julkisuuteen, että tulevat Ebola-rokotteet sisältävät RFID-mikrosirun.
Brent Hopskins on miehen nimi, joka työskenteli ennen CDC:n urakoitsijana.
Hänen mukaansa Ebola-rokotukset ollaan jo valmistettu kulisseissa ja niiden tarkoituksena on siruttaa valtaväestö.
Joskus sikainfluenssa-epidemian aikoihin samalla feikkiuutisiin keskittyvällä pilasivuilla oli muistaakseni samanlainen uutisointi.
Mikäli tuo olisi valtamedian uutinen, niin kohu olisi silloin paljon suurempi. Mutta selvähän se on, että rokotteisiin liittyvät mahdolliset nano-implantit ovat huippusalaista tietoa, josta ei suostuta antamaan julkisuuteen tietoja.
Entinen Lapin lääninlääkäri ja kirjailijana sekä räväkkänä luennoitsijanakin tunnettu Rauni-Leena Luukanen-Kildetotesi kuitenkin aikanaan sikainfluenssa rokotteista jo vuonna 2009 Suomen televisiossa, että kuinka kyseiset sikainfluenssa rokotteet olisivat vaarallisia ja sisältäisivät todennäköisesti jopa ihmisiin laitettavan mikrosirun.
Hän on kirjoissaan tuonut toistuvasti ilmi sen, että kuinka ihmisiin istutetaan jo mikrosiruja, joiden tarkoitus on hallita ja valvoa heidän käyttäytymistään.
Ruotsalainen Magnus Olsson on perehtynyt tähän aiheeseen vieläkin syvemmin, koska hän on omienkin sanojensa mukaan yksi mielenhallinnan uhri.
http://www.mindcontrol.se/?page_id=623
Nano-implantteja on jo olemassa ja niitä pääosin ollaan tähän mennessä asenneltu mielenhallinnan uhrien kehoihin.
.start
Olsson selittää nettisivuillaan tarkemmin, että mitä ihmisiin laitetuilla nanoimplanteilla pyritään tekemään:
1) Monitoroida ja seurata mielenhallinan uhrin liikkeitä
2) Kuulla ja nauhoittaa mielenhallinnan uhrin sekä muiden kanssa, että yksin käytyjä keskusteluja. (Tosin myös kännykkälinjaa käytetään tehokkaana salakuunteluvälineenä, jos vain on akku kiinni, niin linja voi olla aina auki NSA:llekin päin.)
3) Nanoimplantilla pystyy myös skannaamaan ihmisen koko kehon, myös hänen nukkuessaan.
4) Nanoimplanteilla pystyy myös aiheuttamaan lukuisia kipuja uhreille, kuten lähettämään kipuja mm. naaman, olkapäiden, kyynärpäiden, alueelle.
5) Lukemaan ajatuksia
Maailman terveysjärjestö (Worlds Health Organization / WHO) yrittää julistaa lopulta pandemian Ebolasta, kun heille näytetään ruutulippua valtaeliitin kulisseista.
Mutta tämä koko suunnitelma on nyt näyttämässä ottavan takapakkia, kun monet valtiot suhtautuvat jälleen nyrpeästi WHO:n ehdottamiin pakkorokotuksiin.
Suomen valtion SOTE-uuditus vuodelle 2015 käsittää mahdolliset koko Suomen väestöön kohdistetut pakkorokotukset.
Illuminati-eliitillä kun on kiire saada maailman väestöä vähennettyä näillä Ebola-piikeillä ja pelotella jatkuvasti mediassa, kuinka vaara kohdistuisi ilmateitse leviävään Ebola-virukseen.
Ettekö muista Ebolaa nyt hallitus laittaa nämä hönöilyt toteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036