Tähän asti on puhuttu siitä, kuinka työläisen tulisi olla kiitollinen kun on töitä ja palveluita. Palveluita on pyritty yksityistämään ja työstä saatua palkkaa kiristämään. Nyt kun tämä virus on noussut, niin ihmiset ovat huomanneet, että miksi julkista terveydenhuoltoa on jotkut "vastarannankiiskit" puolustaneet niin hanakasti. Nyt myös niin sanottua "elintaso yrittäjyyttä" harrastavat ihmiset pyrkivät vetoamaan tavalliseen palkansaajaan, jotta juuri näitä yrittäjiä tulisi tukea. Olen samaa mieltä, mutta muistetaanpa tulevaisuudessa, että hyvinvointimme on kallis rahallisesti, mutta mittaamattoman arvokas hädän hetkellä. Ja lopulta me kaikki pyöritämme yhteiskuntaa. 🙏
Korona paljastaa.
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Julkinen terveydenhuolto on tyrinyt pahan kerran tässä Suomen koronaepidemiassa. Toki esimerkkiä ja suuntaviivat ovat näyttäneet THL:n "asiantuntijat" sekä sosiaali- ja terveysministeriön kansliapäällikkö Varhila (SDP).
- Anonyymi
Tyrimistä jatkaa ihmiset itse. Lomailemaan pitää päästä koska MINÄ. Vanhukset käy kaupassa ise, vaikka ohjeistus on ihan muuta. Missä läheiset? Ravintolat ja kahvilat kiinni välittömästi! Nyt pitää ajatella muutakin kuin omaa napaa, kerranki!
- Anonyymi
Otetaan näitä "enoja" kylälle, Vaikka nyt aluksi 400kpl. Niin jo on ihme jos ei lähde suomi nousuun.
- Anonyymi
Kaikkea voi tarhata. Kauhavalla ja Lappajärvellä oli tarhat. Mutta ei se kannata, jos ei yhteiskunta maksa. Ainakin kiinteistövero pitää siirtää veronmaksajien maksettavaksi, niinhän Kauhavalla vaadittiin. Ollaan kovia yrittäjiä niin kauan, että pitäis maksaa veroja, tai oikeasti ihmisille palkkaa ja työntekijöitten sosialiturvamaksut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea voi tarhata. Kauhavalla ja Lappajärvellä oli tarhat. Mutta ei se kannata, jos ei yhteiskunta maksa. Ainakin kiinteistövero pitää siirtää veronmaksajien maksettavaksi, niinhän Kauhavalla vaadittiin. Ollaan kovia yrittäjiä niin kauan, että pitäis maksaa veroja, tai oikeasti ihmisille palkkaa ja työntekijöitten sosialiturvamaksut.
Ja työttömät vempulat jaksaa valittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244