valistanut minua ja kertonut että Alko on tänään kiinni :=((( On siinäkin mulla kavereita. Niin innossani kävin kiinni Alkon ripaan ja lukossa oli ovi :=(((
Miten kun ei ole punkkua ruokajuomaks!! Kävin sitten kaupasta pari puolen litran siideriä. Kait se on tyytyminen siihen :=))))
MIKSI EI KUKAAN??
89
1763
Vastaukset
- Hartte-Vainaa
Kerrankin Alko on kiinni kun Hartte on auki! Nyt voin onnellisin mielin raaputtaa risoton jäänteitä kattilanpohjasta, alkoipa oikein laulattamaan, mutta laula en, en koskaan...
- yks typy
minäkin voin laulaa ilman punkkua, mutta syönti täytyy nyt jättää väliin kait kolmeks päivää :=)))
- MilkForever!
Viini on vain hapanta mehua, eikä varmasti oikeasti kenenkään mielestä hyvän makuista. Juo vettä tai maitoa ruoan kanssa, niin ei mene ruoan maku pilalle.
Viini on makujen tuhoaja.- yks typy
Maitoa en ole juonut vuosiin. En tykkää siitä. Vettä kyllä juon litratolkulla, mutta kunnon punkku liharuoan kans on kaiken A ja O :=)))
Kannattaa kokeilla tätä terveysjuomaa. - Doe-10
yks typy kirjoitti:
Maitoa en ole juonut vuosiin. En tykkää siitä. Vettä kyllä juon litratolkulla, mutta kunnon punkku liharuoan kans on kaiken A ja O :=)))
Kannattaa kokeilla tätä terveysjuomaa.Oletko,typy aivan varma,että punkku on terveysjuomaa;))
- Ohhoh?
yks typy kirjoitti:
Kannattaa kokeilla tätä terveysjuomaa.Viinirypäleethän ovat epeleitä imemään itseensä ilman epäpuhtaudet. Punaviinissä on kunnon määrät raskasmetalleita yms. "kovaa kamaa".
Ei se viini oikein terveysjuoma ole, happamuuskin on elimistölle pahaksi. - yks typy
Doe-10 kirjoitti:
Oletko,typy aivan varma,että punkku on terveysjuomaa;))
varma. Se on luokiteltu terveysvaikutteiseksi juomaksi. Estää jopa syöpää, sydän- ja verisuonitauteja. Espanjassa se on lisätty ravintoympyrään. Tämän itse siellä näin. Espanjassa sydän-ja verisuonisairauksia on vähän. Mikä siinä muu selitys voi olla kun punkku :=)))
Mutta tämä tarkoitaa kohtuullista nauttimista. Eli lasi-kaks päivässä.
Ja milloinhan suomessa päästään siihen, että sitä myytäis ruokakaupoissa. Varmaan siihen menee se 10 vuotta :=))) - Otso
Ohhoh? kirjoitti:
Viinirypäleethän ovat epeleitä imemään itseensä ilman epäpuhtaudet. Punaviinissä on kunnon määrät raskasmetalleita yms. "kovaa kamaa".
Ei se viini oikein terveysjuoma ole, happamuuskin on elimistölle pahaksi.kun Typy ei voi pistää suuhunsa mitään muuta kuin sitä mikä jossain on kerrottu terveelliseksi.
- yks typy
Ohhoh? kirjoitti:
Viinirypäleethän ovat epeleitä imemään itseensä ilman epäpuhtaudet. Punaviinissä on kunnon määrät raskasmetalleita yms. "kovaa kamaa".
Ei se viini oikein terveysjuoma ole, happamuuskin on elimistölle pahaksi.niitä raskasmetalleja saat? Oletko käynyt koskaan viinitarhoilla? Minä olen, ja rypäleet kasvavat varmasti puhtaammassa ympäristössä, kuin meillä esim. peruna. Mutta tuontipunkkuihin on kyllä säilöntäaineita tietenkin lisätty. Mutta jos luet muidenkin elintarvikkeiden tuoteselosteita, niin melkein joka tuotteessa on lisäaineita.
- yks typy
Otso kirjoitti:
kun Typy ei voi pistää suuhunsa mitään muuta kuin sitä mikä jossain on kerrottu terveelliseksi.
Otso. No taidampa tässä välillä käydä tuolla raittissa ilmassa polttamassa yhden tupakan :=))))
- Otso
yks typy kirjoitti:
Otso. No taidampa tässä välillä käydä tuolla raittissa ilmassa polttamassa yhden tupakan :=))))
terveystupakka? Tai suklaa sellanen. Vai oisko jokin vitamiinipiippu?
- yks typy
Otso kirjoitti:
terveystupakka? Tai suklaa sellanen. Vai oisko jokin vitamiinipiippu?
tietenkin. Marlboro Light. Huomaatko? Siinäkin light perässä :=))) Enhän minä mitään myrkkytupakkeja polttele.
- Doe-10
yks typy kirjoitti:
varma. Se on luokiteltu terveysvaikutteiseksi juomaksi. Estää jopa syöpää, sydän- ja verisuonitauteja. Espanjassa se on lisätty ravintoympyrään. Tämän itse siellä näin. Espanjassa sydän-ja verisuonisairauksia on vähän. Mikä siinä muu selitys voi olla kun punkku :=)))
Mutta tämä tarkoitaa kohtuullista nauttimista. Eli lasi-kaks päivässä.
Ja milloinhan suomessa päästään siihen, että sitä myytäis ruokakaupoissa. Varmaan siihen menee se 10 vuotta :=)))Suomessa päästään ikinä.Tällähän on tapana,että ensin tempaistaan pullo tai pari punkkua huiviin,ja sen jälkeen nautitaan kohtuullinen pala näkkileipää:)))
- Otso
yks typy kirjoitti:
tietenkin. Marlboro Light. Huomaatko? Siinäkin light perässä :=))) Enhän minä mitään myrkkytupakkeja polttele.
mitä kaikkia hyviä vitamiineja se sisälsi. Tuliko ees savua?
- yks typy
Doe-10 kirjoitti:
Suomessa päästään ikinä.Tällähän on tapana,että ensin tempaistaan pullo tai pari punkkua huiviin,ja sen jälkeen nautitaan kohtuullinen pala näkkileipää:)))
Kuolen nauruun. Olips hyvin sanottu Doe :=))
Voin kyllä tunnustaa, ettei mullakaan aina sitä liharuokaa ole, kun sitä juon. Joskus olen ottanut parin ruisleivän kanssa lasin. Mutta hyvinpä leivät sitten sulaa :=)))) - yks typy
Otso kirjoitti:
mitä kaikkia hyviä vitamiineja se sisälsi. Tuliko ees savua?
Savua, nikotiinia ja tervaa. Mutta eikös sitä sanota, että jos ei terva ja viina auta,se on kuolemaks :=)))
- Otso
yks typy kirjoitti:
Savua, nikotiinia ja tervaa. Mutta eikös sitä sanota, että jos ei terva ja viina auta,se on kuolemaks :=)))
se nikotiini ja savu vaikuttaa? Positiivisesti?
- yks typy
Otso kirjoitti:
se nikotiini ja savu vaikuttaa? Positiivisesti?
takerru pikkuseikkoihin :=)))
Kävin syömässä wokkivihanneksia ja norjan lohta.
Nyt aukaisin siideripullon Lidhlestä ostettua LIHT omenasiideriä. Freewayn valmistamaa. Puolen litran purkki. Oletko maistanut? Kyllä tätä juo ennen selkäänsä ottaa. Vaan on se niin kallista.:=(((
Kanarialla oli 0,33l:n purkki tarjouksessa 0,16 senttiä :=))) - Otso
yks typy kirjoitti:
takerru pikkuseikkoihin :=)))
Kävin syömässä wokkivihanneksia ja norjan lohta.
Nyt aukaisin siideripullon Lidhlestä ostettua LIHT omenasiideriä. Freewayn valmistamaa. Puolen litran purkki. Oletko maistanut? Kyllä tätä juo ennen selkäänsä ottaa. Vaan on se niin kallista.:=(((
Kanarialla oli 0,33l:n purkki tarjouksessa 0,16 senttiä :=)))liityvä ei koskaan ole kallista? Olen joskus ostanut ko liikkeestä siideriä ja se maistu hiivalle. Vai oisko mulla ollut suussa hiivatulehdus. No tule tänne tarjoon sulle punkkua. Pitää vaan toi munan vatkaaja korjata ensin.Joo ja tietysti kevytsiideriä?
- yks typy
Otso kirjoitti:
liityvä ei koskaan ole kallista? Olen joskus ostanut ko liikkeestä siideriä ja se maistu hiivalle. Vai oisko mulla ollut suussa hiivatulehdus. No tule tänne tarjoon sulle punkkua. Pitää vaan toi munan vatkaaja korjata ensin.Joo ja tietysti kevytsiideriä?
sulla vispilä mennyt rikki vai käsikö on kipeenä? :=)))
- Otso
yks typy kirjoitti:
sulla vispilä mennyt rikki vai käsikö on kipeenä? :=)))
sulla onkin miettimistä?Vatkaus vaan ei onnistu.Tuutko jelppiin?
- Halloota
yks typy kirjoitti:
niitä raskasmetalleja saat? Oletko käynyt koskaan viinitarhoilla? Minä olen, ja rypäleet kasvavat varmasti puhtaammassa ympäristössä, kuin meillä esim. peruna. Mutta tuontipunkkuihin on kyllä säilöntäaineita tietenkin lisätty. Mutta jos luet muidenkin elintarvikkeiden tuoteselosteita, niin melkein joka tuotteessa on lisäaineita.
Tuuli tuo saasteet satojenkin kilometrien päästä. Varsinkin Ranskan viinitilat ovat hyvin saasteisessa ilmanalassa.
- Jermu
yks typy kirjoitti:
niitä raskasmetalleja saat? Oletko käynyt koskaan viinitarhoilla? Minä olen, ja rypäleet kasvavat varmasti puhtaammassa ympäristössä, kuin meillä esim. peruna. Mutta tuontipunkkuihin on kyllä säilöntäaineita tietenkin lisätty. Mutta jos luet muidenkin elintarvikkeiden tuoteselosteita, niin melkein joka tuotteessa on lisäaineita.
Kahvia onko taistelijalle, vai pelkkää siideriä?
- Nasuli.,.
yks typy kirjoitti:
http://www.verkkouutiset.fi/arkisto/Arkisto_1999/22.lokakuu/wine4299.htm
- yks typy
Jermu kirjoitti:
Kahvia onko taistelijalle, vai pelkkää siideriä?
Minähän niitä teeihmisiä olen. Etkös muista?
Siideriä täällä olis tarjolla. Kelpaako sulle?
En nyt parempaa saanut, kun nämä huuhaan ketaleet eivät mulle tiedottaneet et Alko on tänään kiinni :=))
Tuo oli kavereilta niin paha moka, etten tiedä annanko... anteeksi :=)))) - yks typy
Nasuli.,. kirjoitti:
http://www.verkkouutiset.fi/arkisto/Arkisto_1999/22.lokakuu/wine4299.htm
Minä en lopeta punkun juontia vaik siinä olis mitä :=))) eihän noiden tutkimusten perusteella uskaltais syödä eikä juoda enää mitään .
Harmi, kun ei saanut päivän okratoksiiniannosta :=)))) - yks typy
Otso kirjoitti:
sulla onkin miettimistä?Vatkaus vaan ei onnistu.Tuutko jelppiin?
Ystävä hädässä tunnetaan :=))))
Missä päin asustelet? Ja punkkua palkaks auttamisesta. - Jermu
yks typy kirjoitti:
Minähän niitä teeihmisiä olen. Etkös muista?
Siideriä täällä olis tarjolla. Kelpaako sulle?
En nyt parempaa saanut, kun nämä huuhaan ketaleet eivät mulle tiedottaneet et Alko on tänään kiinni :=))
Tuo oli kavereilta niin paha moka, etten tiedä annanko... anteeksi :=))))Mutta mullapas onkin okratoksiinipullo..os. punaviiniä tuossa six-pakki. Kyllä lähteeee!!!
- yks typy
Jermu kirjoitti:
Mutta mullapas onkin okratoksiinipullo..os. punaviiniä tuossa six-pakki. Kyllä lähteeee!!!
yks okratoksiini pullo. Ihan alkaa jo olla noita rytmihäiriöitä, kun en ole saanut päivän vitamiinipaukkua. Sydämmestä jo ottaa ja veret ei kunnolla kierrä :=)))
- Doe-10
yks typy kirjoitti:
Kuolen nauruun. Olips hyvin sanottu Doe :=))
Voin kyllä tunnustaa, ettei mullakaan aina sitä liharuokaa ole, kun sitä juon. Joskus olen ottanut parin ruisleivän kanssa lasin. Mutta hyvinpä leivät sitten sulaa :=))))voi kiistellä;))Mä juon aika harvoin viiniä,mutta kyllä se liharuoka silloin yleensä rajoittuu HK:n siniseen lenkkiin:))
- Jermu
yks typy kirjoitti:
yks okratoksiini pullo. Ihan alkaa jo olla noita rytmihäiriöitä, kun en ole saanut päivän vitamiinipaukkua. Sydämmestä jo ottaa ja veret ei kunnolla kierrä :=)))
Ja tilalla ihan pullotettua v.1998 laatu okraa,,Tossa sulle, mulle, sulle, mulle, sulle ja sit mulle. Tasajako, niin ei pääse toksiinitaso putoaan liian alas.
- yks typy
Jermu kirjoitti:
Ja tilalla ihan pullotettua v.1998 laatu okraa,,Tossa sulle, mulle, sulle, mulle, sulle ja sit mulle. Tasajako, niin ei pääse toksiinitaso putoaan liian alas.
-98 vuosikertaa. Kalliita on sun okrat. Hitsi. Mulla alkoi ihan kuola valuun suusta. Kiitos. Hyvää oli.
Annas vähän lisää. Nyt on kaks vuoroo mulle peräkkäin. Sä alat jo kohta runoileen :=))) - Otso
yks typy kirjoitti:
Ystävä hädässä tunnetaan :=))))
Missä päin asustelet? Ja punkkua palkaks auttamisesta.kohdalta käännnyt vasemmalle ja heti oikealle toinen kuja vasemalla ja sen punaisen postilaatikon kohdalla keltainen talo. Avaan sen punkkupullon joten alapas tulla sieltä.
- yks typy
Otso kirjoitti:
kohdalta käännnyt vasemmalle ja heti oikealle toinen kuja vasemalla ja sen punaisen postilaatikon kohdalla keltainen talo. Avaan sen punkkupullon joten alapas tulla sieltä.
siinä huoltoaseman kohdalla. Tuu nyt vastaan mua. Täällä on niin pimeää. En näe mikä on keltainen ja punainen talo ja punaisia postilaatikkoja on tosi paljon :=)))
- Otso
yks typy kirjoitti:
siinä huoltoaseman kohdalla. Tuu nyt vastaan mua. Täällä on niin pimeää. En näe mikä on keltainen ja punainen talo ja punaisia postilaatikkoja on tosi paljon :=)))
tulen vastaan. Se on kuiteski se talo josta nousee savu piipusta. Pistin takkaan tulen, et voidaan olla romanttisesti tulen loimussa. Tunnistat mut suksista ja sauvoista jos olet oikealla ladulla.
- yks typy
mitä latua lähden? Täällä 3 latua? Yks on luistelutyylille ja kaks perinteiselle?
Luisto tuntuu kyllä hyvältä. Vois hiihtää vaikka Kuusamoon asti. No.. Odotas niin otan ensin vähän juomaa. Siis energiajuomaa :=)))- Otso
se keskimmäinen luistelu latu. Soveltuu sulle hyvin ja paikat vertyy valmiiksi. Otin jo punkusta maistiaiset . IHAN OK. Eikä ole ainoa pullo. HURRY!
- yks typy
Otso kirjoitti:
se keskimmäinen luistelu latu. Soveltuu sulle hyvin ja paikat vertyy valmiiksi. Otin jo punkusta maistiaiset . IHAN OK. Eikä ole ainoa pullo. HURRY!
Tuossa oli viita jossa luki Kemi 20 km. Olenko hiihtänyt jo ohi? Jos olen käännyn äkkiä takaisin.
Äläs lipitä niitä punkkuja kaikkia. Hitsi. Jos olisit kunnon mies, niin taksilla olisin sun luo tullut ja sä olisit maksanut kyydin :=))) - Otso
yks typy kirjoitti:
Tuossa oli viita jossa luki Kemi 20 km. Olenko hiihtänyt jo ohi? Jos olen käännyn äkkiä takaisin.
Äläs lipitä niitä punkkuja kaikkia. Hitsi. Jos olisit kunnon mies, niin taksilla olisin sun luo tullut ja sä olisit maksanut kyydin :=)))mänit! Käänny ja äkkiä.Mut eihän meille taksilla pääse talvella .Eka pullo meni punkkua ja tuli sammu mut tuu silti Otso ei vielä sammunut. Oiskohan tuo toinen punkku parempaa. Muista Otso kunnon....vaikka karhu.
- yks typy
Otso kirjoitti:
mänit! Käänny ja äkkiä.Mut eihän meille taksilla pääse talvella .Eka pullo meni punkkua ja tuli sammu mut tuu silti Otso ei vielä sammunut. Oiskohan tuo toinen punkku parempaa. Muista Otso kunnon....vaikka karhu.
olet jo pullon kumonnut !! Siinä mulla mies. Etkö aio mulle jättä yhtään. Kyllä mulle muitakin tarjoajia löytyy. Senkun juot viinis :=)))
- Otso
yks typy kirjoitti:
olet jo pullon kumonnut !! Siinä mulla mies. Etkö aio mulle jättä yhtään. Kyllä mulle muitakin tarjoajia löytyy. Senkun juot viinis :=)))
sanoi etten sulle jätä. Jos nyt tässä odotellessa yhden pullon. Toinen odottaa ja kolmas. Hei montakohan niitä onkaan. Oletko jo kääntynyt. Hitto sä et kaipaa mun seuraa. No ymmärrän.
- kippari
typy mieleen sanoo sulle et handelit on bosessa kun itse siellä ei tuu kauheesti käytyy;=))
- yks typy
taas sitä Hesan slangia :=)))
No.. Toisaalta hyvä, etten minä tullut mieleen. Kait minulla vielä niin hyvä maine huuhaalla sen suhteen :=))) - kippari
yks typy kirjoitti:
No.. Toisaalta hyvä, etten minä tullut mieleen. Kait minulla vielä niin hyvä maine huuhaalla sen suhteen :=)))kipapri pääsee vauhtiin välillä ja toi on viellä pientä kun jollekin heitän täällä tarinaa siis slangilla:=))Joo ei sitä ole hyvä siellä viinakaupassa juosta saa viellä huonon maineen kun dokaa liikaa:=)))
- Doe-10
yks typy kirjoitti:
No.. Toisaalta hyvä, etten minä tullut mieleen. Kait minulla vielä niin hyvä maine huuhaalla sen suhteen :=)))on jäänyt jotain mieleen:On kivis,kun on kesis,eikä oo frysis eikä kalis.Hongat hungaa ja fogelit sungaa.:))
- kippari
Doe-10 kirjoitti:
on jäänyt jotain mieleen:On kivis,kun on kesis,eikä oo frysis eikä kalis.Hongat hungaa ja fogelit sungaa.:))
toi oli vakuutavaa Doe;=))))Tollai se tosiaan menee kun muistelen tota stooria;=))Kun opettaja kysin koulussa yhdeltä kundilta mitä jeesuksen viimeiset sanat oli ristillä niin tää sanopi maikalle et
Stydi faija stikkaa heille anteeksi sillä he eivät bonjaa mitä he duunaavat;=)Ja tää tarina on tosi:=)))Ja kundi sai 2 tuntia jälki istuntoo;=) - Doe-10
kippari kirjoitti:
toi oli vakuutavaa Doe;=))))Tollai se tosiaan menee kun muistelen tota stooria;=))Kun opettaja kysin koulussa yhdeltä kundilta mitä jeesuksen viimeiset sanat oli ristillä niin tää sanopi maikalle et
Stydi faija stikkaa heille anteeksi sillä he eivät bonjaa mitä he duunaavat;=)Ja tää tarina on tosi:=)))Ja kundi sai 2 tuntia jälki istuntoo;=)Kundihan sai jälkkäriä ihan turhasta:=))Täyttä asiaa puhui;=))
- kippari
Doe-10 kirjoitti:
Kundihan sai jälkkäriä ihan turhasta:=))Täyttä asiaa puhui;=))
niille tuli turhaa jälkkäriä ;=)
- Doe-10
kippari kirjoitti:
niille tuli turhaa jälkkäriä ;=)
oikein on murteita?Stadin,Mansen,Turun,Savon,Karjalan etc.etc..:)
- kippari
Doe-10 kirjoitti:
oikein on murteita?Stadin,Mansen,Turun,Savon,Karjalan etc.etc..:)
kanssa miettinyt tota asiaa monasti ja omasta mielestä on kiva kuunnella kun joskus käy jossain maalla niin paikallista murretta;=)En tajuu kun sanotaan et stadilaiset on ylpeitä ym.niin samallaista murretta tääkin on kun muuallakin puhuttava kieli joka ei kipparia ainakaan häiritse olenkaan:=)))
- Doe-10
kippari kirjoitti:
kanssa miettinyt tota asiaa monasti ja omasta mielestä on kiva kuunnella kun joskus käy jossain maalla niin paikallista murretta;=)En tajuu kun sanotaan et stadilaiset on ylpeitä ym.niin samallaista murretta tääkin on kun muuallakin puhuttava kieli joka ei kipparia ainakaan häiritse olenkaan:=)))
minuakaan.Joissakin murteissa on vain niin outoja sanoja,että niiden tarkoitusta voi toispaikkakuntalainen vain arvailla;=))
- kippari
Doe-10 kirjoitti:
minuakaan.Joissakin murteissa on vain niin outoja sanoja,että niiden tarkoitusta voi toispaikkakuntalainen vain arvailla;=))
kuunella jossain tuolla pohjosessakin sitä murretta meinaa pudota kyydistä kokonaan;=)))
- Doe-10
kippari kirjoitti:
kuunella jossain tuolla pohjosessakin sitä murretta meinaa pudota kyydistä kokonaan;=)))
Aina ei huomaakkaan,kun suomi vaihtuu saameksi:=))Itse sain mahtavan murrekokemuksen Päätalon kirjoista:)
- quistis
ei tule ainakaan krapulaa:o)))Mä en ota koko pääsiäisenä vettä väkevämpää.Mun ei tarvitse,olenhan syntymähumalassa.:o)))))
- yks typy
Niin minäkin olen aina syntymähumalassa, mutta nyt olen syntymäsyntymähumalassa. Se on kuule paljon kivempi tunne kuin syntymähumalassa. :=)))
- quistis
yks typy kirjoitti:
Niin minäkin olen aina syntymähumalassa, mutta nyt olen syntymäsyntymähumalassa. Se on kuule paljon kivempi tunne kuin syntymähumalassa. :=)))
joskus se onkin..täytyy olla vain oikeanlainen fiilis:o)
- Työn orja
Oleks sä jo ihan siidereissä pelkästään parista pullosta ;=DD
- yks typy
Sinua tässä olenkin kaipaillut N.M.
Jos mä nyt ihan rehellinen olen, kuten sulle haluan aina olla, niin kolmas puolen litran siideri menossa :=)))
Miten sen runokirjan kans? Pitääkö vielä olla runoja lisää, vai joko riittää? - antza
yks typy kirjoitti:
Jos mä nyt ihan rehellinen olen, kuten sulle haluan aina olla, niin kolmas puolen litran siideri menossa :=)))
Miten sen runokirjan kans? Pitääkö vielä olla runoja lisää, vai joko riittää?....Typy,tuln tähä vällii sotkemaa,taas nukahin onnein ohi,Älä sitä siiterii nyt urakal litki,
huomen Jeesus nousoo hauvastaaa,ja rankasoo Sinnuu raskaal käel,ko oot taas nii tuhma olt...))))) mie lähen töihen aamul,saanks mie kuvitella jottai siel nännilöi hiplates ?????? - Työn orja
yks typy kirjoitti:
Miten sen runokirjan kans? Pitääkö vielä olla runoja lisää, vai joko riittää?Joitakin runoja täytynee vielä rustata
jotta on sitten mistä kirjaan valita
Tokihan kirjamme pitää olla tasokas
jotta tulevaisuutemme olisi hohdokas
Siidereissähän pitäisi runonkin sujua
joten annahan sinäkin sanojen soljua :)) - Otso
antza kirjoitti:
....Typy,tuln tähä vällii sotkemaa,taas nukahin onnein ohi,Älä sitä siiterii nyt urakal litki,
huomen Jeesus nousoo hauvastaaa,ja rankasoo Sinnuu raskaal käel,ko oot taas nii tuhma olt...))))) mie lähen töihen aamul,saanks mie kuvitella jottai siel nännilöi hiplates ??????saanko tulla sun kaveriksi hiplaan niitä "nännilöitä"?
- yks typy
Työn orja kirjoitti:
Joitakin runoja täytynee vielä rustata
jotta on sitten mistä kirjaan valita
Tokihan kirjamme pitää olla tasokas
jotta tulevaisuutemme olisi hohdokas
Siidereissähän pitäisi runonkin sujua
joten annahan sinäkin sanojen soljua :))sinäkin olla pikku siidereissä
en muuten usko et kirjaa tulis meistä.
Kun muutamat siiderit nappaa
niin jopa kielemme kantimet hakkaa.
Mut et kait sä unten maille viel aio
kun viel puhuttavaa meil ois paljo :=)) - yks typy
antza kirjoitti:
....Typy,tuln tähä vällii sotkemaa,taas nukahin onnein ohi,Älä sitä siiterii nyt urakal litki,
huomen Jeesus nousoo hauvastaaa,ja rankasoo Sinnuu raskaal käel,ko oot taas nii tuhma olt...))))) mie lähen töihen aamul,saanks mie kuvitella jottai siel nännilöi hiplates ??????sinä syntinen. Aamulla halusit synninpäästöä multa ja mä sen annoin. Nyt oot taas ollut huonoilla teillä. Minä kun olen niin kiltisti ollut ja vaan lenkillä käynyt ja näppiksellä istunut. Sinä vaan vieraita naisia jallittanut :=(((
Nyt Antza kuule. Sinä saat typyltä pyytää anteeks. Ja sitten vasta voit niitä nännejä hiplata ja jotain kuvitella :=))) - antza
Otso kirjoitti:
saanko tulla sun kaveriksi hiplaan niitä "nännilöitä"?
...saa,ne miun vastuul,ja mie luulen,ko ensimmäiset nännit näkisit,Sie peruuttasit vikkelää takavasemmal. mieko oon täs elämäs tottunt kaikennäkösii nännilöihe,ossaan niihe
suhtautuu asiallisest,ei ala pöksyis pullottammaa...))) - Työn orja
yks typy kirjoitti:
sinäkin olla pikku siidereissä
en muuten usko et kirjaa tulis meistä.
Kun muutamat siiderit nappaa
niin jopa kielemme kantimet hakkaa.
Mut et kait sä unten maille viel aio
kun viel puhuttavaa meil ois paljo :=))Nukkumaan en toki ole menossa
sensijaan rentoudun saunassa
Tän rakkineen aion nyt sulkea
ja loppuillasta toisin nauttia
Hyviä öitä sulle nyt toivottelen
paremmalla ajalla taas juttelen :DD - yks typy
Otso kirjoitti:
saanko tulla sun kaveriksi hiplaan niitä "nännilöitä"?
mittee sinä ymmärrät? Minä olen aina valmis... jutustelemaan kaikkien kans. Vieläkö punkkua jäljellä? Vai joko väsymys voittanut. Minä en mene nukkumaan, ennenkuin sammun :=))))
- Otso
yks typy kirjoitti:
mittee sinä ymmärrät? Minä olen aina valmis... jutustelemaan kaikkien kans. Vieläkö punkkua jäljellä? Vai joko väsymys voittanut. Minä en mene nukkumaan, ennenkuin sammun :=))))
Antzan ka aamulla lypsylle, jos se vaan ottas mut kaveriksi. Tympii jo tää jouten olo ja kaipaa vaihtelua. Ois kiva seurustella ees tyttölehmien ka . Sonneista en välitä, mut ei kait niitä tartte lypsääkään ANTZAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
- Otso
antza kirjoitti:
...saa,ne miun vastuul,ja mie luulen,ko ensimmäiset nännit näkisit,Sie peruuttasit vikkelää takavasemmal. mieko oon täs elämäs tottunt kaikennäkösii nännilöihe,ossaan niihe
suhtautuu asiallisest,ei ala pöksyis pullottammaa...)))pullottamisia. En mä mikään pervo oo! Aattelin et ne varmaan kuuntelis vastaansanomatta ku niille purkais sydäntään.
- Otso
Missä helv.. Siis mä oottelen sua vielä? Mulla loppuu kohta vinkut.. MILLÄ ladulla sä nyt oot???
- yks typy
jossain iivan tiirassa. Laita nyt hitto ne helikopterit asialle. Kuolen kohta punkun ja ... puutteeseen. Pidä sänky lämpimänä :=)))
- antza
yks typy kirjoitti:
jossain iivan tiirassa. Laita nyt hitto ne helikopterit asialle. Kuolen kohta punkun ja ... puutteeseen. Pidä sänky lämpimänä :=)))
...tsukka,mie just laitoin Siul viestin,ja mihinkähän sekin män. Mie koht kurkkuain myöte täys tätä suomi24.jos tää nyt sattus osumaa tuon huuhaal,älä minnuu hylkää,miul pahheita,niiko Siullakkii....)))) kyl Siet tiijet,mitä mie mieluummin hiplaisin.......))))))
- Otso
yks typy kirjoitti:
tiira? Ihan outo paikka. Sänky on kyllä sulle lämpimänä ja muuthan sinä saat kyllä lämpimäksi.Punkkua on vielä ole huoleti.
- yks typy
antza kirjoitti:
...tsukka,mie just laitoin Siul viestin,ja mihinkähän sekin män. Mie koht kurkkuain myöte täys tätä suomi24.jos tää nyt sattus osumaa tuon huuhaal,älä minnuu hylkää,miul pahheita,niiko Siullakkii....)))) kyl Siet tiijet,mitä mie mieluummin hiplaisin.......))))))
sinä et oo vastannut mulle, kun kysyin ootko taas ollut hurttuuven teillä. Hitsi taijat olla pikku pienissä, kun et vastaa mulle. Ja minä sulle aamulla sen synninpäästönkin annoin :=)))
- yks typy
Otso kirjoitti:
tiira? Ihan outo paikka. Sänky on kyllä sulle lämpimänä ja muuthan sinä saat kyllä lämpimäksi.Punkkua on vielä ole huoleti.
on juuri se tärkein juttu. Pääasia et sitä on vielä jäljellä. Muu on sivuseikka :=)))
Älä juo sitä punkkua kaikkea, tai... - antza
Otso kirjoitti:
...Hää nyt nyt hävis.....(((( mie oisin valmiin
täs.. annappas Typyn miul vastata jottai,ei pie
olla liian omistavainen,,, Typykii sano,jot yhteistä uskovaisten ....)))))))) - Otso
yks typy kirjoitti:
on juuri se tärkein juttu. Pääasia et sitä on vielä jäljellä. Muu on sivuseikka :=)))
Älä juo sitä punkkua kaikkea, tai...en juo kaikkea varsinkaan ku oootan et Antza ottas mut huomenna töihin kaveriksi.Ei se mua huoli vaikka en ois palkkaa ees vailla. Ois mulle terapiaa tehdä välillä vähän muuta. Mut jos tulisit tänne nyt niin oishan se terapiaa. Kuten huomannet seuran kaipuussaa tässä.
- antza
yks typy kirjoitti:
sinä et oo vastannut mulle, kun kysyin ootko taas ollut hurttuuven teillä. Hitsi taijat olla pikku pienissä, kun et vastaa mulle. Ja minä sulle aamulla sen synninpäästönkin annoin :=)))
..maha mittää ko nää viestit takkuiloo, mie oon iha pelkunnos,älä Sie siit huolta kanna. Mie mään töihe aamul,ens kohvii par litraa jot pääsöö
käyntii....)))) nyt miul pien ropleema,talos hyvännäköne emäntä,en kuitekaa petä Sinnuu. Työtä ja tuskaa se kyl tulloo olemaa..(( - yks typy
Otso kirjoitti:
en juo kaikkea varsinkaan ku oootan et Antza ottas mut huomenna töihin kaveriksi.Ei se mua huoli vaikka en ois palkkaa ees vailla. Ois mulle terapiaa tehdä välillä vähän muuta. Mut jos tulisit tänne nyt niin oishan se terapiaa. Kuten huomannet seuran kaipuussaa tässä.
on seuraa. Minä yks typy olen täällä :=))
Ja vähän huppelissa, mut ei kait se haittaa. :=)))
Kyllä se antza sut aamulypsylle ottaa. - Otso
yks typy kirjoitti:
on seuraa. Minä yks typy olen täällä :=))
Ja vähän huppelissa, mut ei kait se haittaa. :=)))
Kyllä se antza sut aamulypsylle ottaa.lähetä Antzan tykö ja minä lypsän lehmät ja sinä pidät seuraa Antzalle? Vaihtelua vähän elämään.
- yks typy
antza kirjoitti:
...Hää nyt nyt hävis.....(((( mie oisin valmiin
täs.. annappas Typyn miul vastata jottai,ei pie
olla liian omistavainen,,, Typykii sano,jot yhteistä uskovaisten ....))))))))on yhteistä :=)))
Näinhän antza se on. Nyt on typy vähän holtittomassa tilassa. Annatko sinä vuorostaan mulle synninpäästön? Oisin siitä kovin kiitollinen. - yks typy
Otso kirjoitti:
lähetä Antzan tykö ja minä lypsän lehmät ja sinä pidät seuraa Antzalle? Vaihtelua vähän elämään.
lähtään vaan. Mutta jos voitais vaikka kolmestaan pitää seuraa toisillemme. Olisko se mahdoton homma? :=)))
- antza
yks typy kirjoitti:
on yhteistä :=)))
Näinhän antza se on. Nyt on typy vähän holtittomassa tilassa. Annatko sinä vuorostaan mulle synninpäästön? Oisin siitä kovin kiitollinen.....miettii,.....Ok sait anteeks,mut miul pittää
antaa iltasuukko päätöksen vahvistamiseks,siis Miul,Otso kyl pärjää omallaa....))))))))
enkä Otsoo navetal huoli,mie hoijan ite nännit,ja jos emännäl viel jottai puutteita,kyl mie pärjään......))))) - Otso
yks typy kirjoitti:
lähtään vaan. Mutta jos voitais vaikka kolmestaan pitää seuraa toisillemme. Olisko se mahdoton homma? :=)))
ei olis , mut Antza ei tunnu hyväksyvän mua olleskaan? Johtuskohan kun Otso ei oikein tule lehmien kans hyvin toimeen? Mut jos opettelis.
- yks typy
Otso kirjoitti:
ei olis , mut Antza ei tunnu hyväksyvän mua olleskaan? Johtuskohan kun Otso ei oikein tule lehmien kans hyvin toimeen? Mut jos opettelis.
haluaa pitää lehmät ominaan. Ei sun tartte sekaantua Otso niihin. Mutta nyt tämä typy lähtee nukkumaan. Huomenna tulee poika perheineen syömään. Hyviä öitä Otso sulle ja... suukkoja tietenkin :=))))
- antza
yks typy kirjoitti:
on yhteistä :=)))
Näinhän antza se on. Nyt on typy vähän holtittomassa tilassa. Annatko sinä vuorostaan mulle synninpäästön? Oisin siitä kovin kiitollinen...miu käytävä löllöleen,jaksan aamul lähtee ansioon...((( Sie Typy et viel antant miul yösuukkoo,nyt jo kiire...mie tään maziinan¨
sammutan koht,muisssskisss Typy....))) - yks typy
antza kirjoitti:
....miettii,.....Ok sait anteeks,mut miul pittää
antaa iltasuukko päätöksen vahvistamiseks,siis Miul,Otso kyl pärjää omallaa....))))))))
enkä Otsoo navetal huoli,mie hoijan ite nännit,ja jos emännäl viel jottai puutteita,kyl mie pärjään......)))))sulle Antza ja hoida hyvin ne lehmät huomenna. Ja kiitti kun annoit mulle sen synninpäästön. Nyt voin mennä hyvillä mielin nukkumaan, että voi taas huomenna lähtä uudestaan synnin tielle :=)))
Hyviä Öitä sulle. - antza
yks typy kirjoitti:
sulle Antza ja hoida hyvin ne lehmät huomenna. Ja kiitti kun annoit mulle sen synninpäästön. Nyt voin mennä hyvillä mielin nukkumaan, että voi taas huomenna lähtä uudestaan synnin tielle :=)))
Hyviä Öitä sulle....hyvin,miu Armain......t.antza&linda
- Otso
antza kirjoitti:
..miu käytävä löllöleen,jaksan aamul lähtee ansioon...((( Sie Typy et viel antant miul yösuukkoo,nyt jo kiire...mie tään maziinan¨
sammutan koht,muisssskisss Typy....)))Antza! Oon mä paskaa lapioinut ennenkin ja apu maatöissä kelvannut, mut et kaveriksi huolinut?????
- NeitiX
Etkös omista viinitelinettä jossa notkuu useita eri viinipulloja pölysenä..
Kannattais hankkii ettei pääsis tapahtumaan tällasia yllättäviä tilanteit.. ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803